FOK! jeweets.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:59 schreef Kreator het volgende:
ik vond het sowieso een beetje raar dat er achteraf allerlei commmentaar komt op de meet en locatie enzo, maar dan aleen van mmensen die er niet bij waren..
ohhhhhhhhhhhhhh nu valt hier het kwartje ook, je was aan het afwassen of wilde gaan afwassen had een pan te weken gezet en toen je die pakte om om te gooien en schoon te maken viel ie om.....quote:Op zondag 28 maart 2010 16:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, ik zet mijn pannen voor ik ze afwas even te weken in het sop.
Heb je daar lang staan wachten?quote:Op zondag 28 maart 2010 15:59 schreef VorteXxX het volgende:
Die meet was toch in zwolle?
Ik heb jullie dus ook gemistquote:
Een beter milieu begint bij een ander.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Milieuvervuiler.Spoel ze na gebruik gewoon even af.
Ik was er niet.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Venco: Jij nog wat wezen dwarsfluiten op de meet?
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhhhh nu valt hier het kwartje ook, je was aan het afwassen of wilde gaan afwassen had een pan te weken gezet en toen je die pakte om om te gooien en schoon te maken viel ie om.....
ik zag je al met een pan met een sopje door je huis sjouwen om te gaan poetsen (ipv een emmer)
excuseer me, ik ben vandaag niet zo heel helder
Niets persoonlijks maar ik niet.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond iedereen leuk![]()
En wie kwam er speciaal voor mij? Want dat kan ik me niet herinneren?
Dudequote:Op zondag 28 maart 2010 16:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een beter milieu begint bij een ander.
En om vettigheid er uit te krijgen zet ik ze toch liever even in een afwassopje.
Vandaar al jouw commentaarquote:
MrBox zat stiekem in je missBox>quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude![]()
Gebruik minder vet, is nog gezonder ook!
Ben je niet in de war met je bad?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:10 schreef stbabylon het volgende:
En de tering wat waren die bedden zacht. Ik verzoop er bijna in
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]![]()
Ik gebruik helemaal niet veel vet. Maar ook een beetje vet is vet.
Dat jij alles met water en Klazien-uit-Zalk paardebloem-weegbree-brandnetelzeep doet moet jij weten. Ik gebruik gewoon afwasmiddel.
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
MrBox zat stiekem in je missBox>
Daarom vraag ik het ook... Kon me niet herinneren dat er personen speciaal voor andere personen waren gekomen.quote:
dan zal ik het wel verkeerd begrepen hebbenquote:Op zondag 28 maart 2010 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het ook... Kon me niet herinneren dat er personen speciaal voor andere personen waren gekomen.
Op fok leek het wel die illusie te wekken.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het ook... Kon me niet herinneren dat er personen speciaal voor andere personen waren gekomen.
Als Socios er was geweest had ik het je kunnen vertellen.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij was toch al niet zo heul helder vandaag, dus dat mag.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan zal ik het wel verkeerd begrepen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |