quote:Op zondag 28 maart 2010 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het ook... Kon me niet herinneren dat er personen speciaal voor andere personen waren gekomen.
hahahaaha dat is een geweldig excuus die ik dan vandaag nog een beetje ga uitmelken als mij dat zo uitkomtquote:Op zondag 28 maart 2010 16:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij was toch al niet zo heul helder vandaag, dus dat mag.
Die komt gewoon alleen voor vrouwen en ook alleen als er een hele boel van zijnquote:Op zondag 28 maart 2010 16:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als Socios er was geweest had ik het je kunnen vertellen.
De klassiekers worden altijd herhaald.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maak je geen illusies. Daarbij: je valt in de herhaling!
Schop ik nu als ik zeg dat dat behoorlijk goed lukt tot nu toe?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahahaaha dat is een geweldig excuus die ik dan vandaag nog een beetje ga uitmelken als mij dat zo uitkomt
nee hoor heul niet ik voel me vandaag blondt met een enorme balk voor mn kopquote:Op zondag 28 maart 2010 16:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Schop ik nu als ik zeg dat dat behoorlijk goed lukt tot nu toe?
Je eigen grappen als klassiekers bestempelen? Wat arrogant.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De klassiekers worden altijd herhaald.
Ik denk eerder dat hij, als hij komt, stilletjes in een hoekje gaat zitten zuipen a la Skippy22.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die komt gewoon alleen voor vrouwen en ook alleen als er een hele boel van zijn
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee hoor heul niet ik voel me vandaag blondt met een enorme balk voor mn kop
ligt er aan met welke snelheid hij mijn hoofd naderd....quote:Op zondag 28 maart 2010 16:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Beter die balk voor je kop dan erop he?
Jouw posts als origineel en/of interessant bestempelen... Wat arrogantquote:Op zondag 28 maart 2010 16:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je eigen grappen als klassiekers bestempelen? Wat arrogant.
Ik wil best een interessant-doenerige berekening voor je googlen, maar aangezien je vandaag blondt bent laat ik dat maar even achterwege...quote:Op zondag 28 maart 2010 16:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
licht er aan met welke snelheid hij mijn hoofd naderd....
Oh, waar heb ik dat gezegd dan?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jouw posts als origineel en/of interessant bestempelen... Wat arrogant
Dat hebben alle succesvolle mensen hè! Roem is toch een fijne drug!quote:Op zondag 28 maart 2010 16:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je eigen grappen als klassiekers bestempelen? Wat arrogant.
zoals de waard is....quote:Op zondag 28 maart 2010 16:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jouw posts als origineel en/of interessant bestempelen... Wat arrogant
Ow wacht, alleen JIJ mag iets lezen wat er niet staat?quote:
Succesvol? Jij?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat hebben alle succesvolle mensen hè! Roem is toch een fijne drug!
quote:
En waar zei ik dat dan?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ow wacht, alleen JIJ mag iets lezen wat er niet staat?
ik vrees dat ik dat toch niet ga begrijpen en die balk dan pas echt met een enorme snelheid komt aanvliegenquote:Op zondag 28 maart 2010 16:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil best een interessant-doenerige berekening voor je googlen, maar aangezien je vandaag blondt bent laat ik dat maar even achterwege...![]()
Och, popcorn lijkt me niet nodig.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:23 schreef RealZeus het volgende:
Zeg![]()
Kunnen jullie even rekening houden met het feit dat ik geen popcorn in huis heb en de dichtsbijzijnde supermarkt die open is 20 kilometer verderop zit.?
Woeiiiiquote:Op zondag 28 maart 2010 16:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
En waar zei ik dat dan?![]()
Je ziet alweer spoken!
Iddquote:Op zondag 28 maart 2010 16:23 schreef RealZeus het volgende:
Zeg![]()
Kunnen jullie even rekening houden met het feit dat ik geen popcorn in huis heb en de dichtsbijzijnde supermarkt die open is 20 kilometer verderop zit.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |