Uh-huhquote:Op zondag 28 maart 2010 16:30 schreef automatic_ het volgende:
Het is hier toch altijd gezellig?
Juist! That's the spiritquote:
Zijn zelf ongezelligquote:Op zondag 28 maart 2010 16:32 schreef Cue_ het volgende:
Mensen die gelijk zeuren dat het ongezellig is
Van z'n pan met sop op de grondquote:Op zondag 28 maart 2010 16:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah ja, het kan de boel wel afleiden.
Daar heb je een puntquote:Op zondag 28 maart 2010 16:33 schreef vencodark het volgende:
Als nu iedereen op elkaar gaatdan schiet het niet op.
Vertel, wat had je TT geweest?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:33 schreef Duimelot het volgende:
ik had voor deze ene keer zo graag willen openen he, maar helaas....
De ene keer gezelliger dan de andere keerquote:Op zondag 28 maart 2010 16:30 schreef automatic_ het volgende:
Het is hier toch altijd gezellig?
Je mag van mij een TT-wijziging aanvragen hoorquote:Op zondag 28 maart 2010 16:33 schreef Duimelot het volgende:
Jouw tijd komt nog wel.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:33 schreef Duimelot het volgende:
Vrede op aardequote:Op zondag 28 maart 2010 16:33 schreef vencodark het volgende:
Als nu iedereen op elkaar gaatdan schiet het niet op.
Okequote:Op zondag 28 maart 2010 16:33 schreef STING het volgende:
[..]
De ene keer gezelliger dan de andere keer
Zonder downs, geen ups!quote:Op zondag 28 maart 2010 16:33 schreef STING het volgende:
[..]
De ene keer gezelliger dan de andere keer
Shit, ik heb de gezelligheid van gisteravond gemist!quote:Op zondag 28 maart 2010 16:34 schreef VorteXxX het volgende:
gewoon de gezelligheid van gisteravond vasthouden vandaag en lekker doorgaan
Nou, zoiets.quote:
Goed idee.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:34 schreef VorteXxX het volgende:
gewoon de gezelligheid van gisteravond vasthouden vandaag en lekker doorgaan
Can't we all just....get along?quote:
natuurlijk iets met sex enzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeer goed. Nu weet ik wat het betekend om ze uit te delen.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:35 schreef STING het volgende:
[..]
Nu heb jij ook een punt, hoe voelt dat nou
Denkt aan gezellig feestje gister nacht/ vanochtend en om 7 uur op de bank in slaap pleuren. Om 11 uur weer op met koppijnquote:Op zondag 28 maart 2010 16:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, zoiets.![]()
[..]
Goed idee.
* denkt aan het etentje van gister en het slapen op de bank.
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
natuurlijk iets met sex enzoVrouwen denken ook altijd alleen maar aan sexSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was je ook bij de meet of gaat dit over een ander feestje?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:36 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Denkt aan gezellig feestje gister nacht/ vanochtend en om 7 uur op de bank in slaap pleuren. Om 11 uur weer op met koppijn
Can we all just get along?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:36 schreef Duimelot het volgende:
zo even heel serieus, iemand nog een leuke stelling?
je bent helderziend en riep de stelling voor ik er om vroegquote:Op zondag 28 maart 2010 16:36 schreef STING het volgende:
[..]
Vrouwen denken ook altijd alleen maar aan sex
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:36 schreef Duimelot het volgende:
zo even heel serieus, iemand nog een leuke stelling?
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:36 schreef STING het volgende:
[..]
Is dat zoiets als: maak elkaar zachtjes af?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:36 schreef Samzz het volgende:
Zo, nu de eeuwige dooddoener erin gooien: Lief spelen, vriendjes
Ja, moeder....quote:Op zondag 28 maart 2010 16:36 schreef Samzz het volgende:
Spelen nog welquote:Op zondag 28 maart 2010 16:36 schreef Samzz het volgende:
Nee was een ander feestje... maar volgende meet ben ik er zeker bij. Klinkt best gezelligquote:Op zondag 28 maart 2010 16:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Was je ook bij de meet of gaat dit over een ander feestje?
Ik niet, ik ben een spelbreker rememberquote:Op zondag 28 maart 2010 16:36 schreef Samzz het volgende:
Het is een gavequote:Op zondag 28 maart 2010 16:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je bent helderziend en riep de stelling voor ik er om vroeg
Gij zijt ook een vrouwmens?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:36 schreef STING het volgende:
[..]
Het is ook best geinig hoor.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:37 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Nee was een ander feestje... maar volgende meet ben ik er zeker bij. Klinkt best gezellig
ik vrees dat dat niet gaat lukken, soms botsen bepaalde karakters nu eenmaal, daarnaast heb je ook nog gewoon bitches die graag bitchen en eikels die graag rotopmerkingen uitdelen.quote:
Het kan best geinig zijn inderdaadquote:
Oh absoluut. Beetje geknor mag af en toe ook wel hoor. Maar soms word ik er beetje moe van. Het is zo vaak van hetzelfde en slaat lang niet altijd ergens op.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vrees dat dat niet gaat lukken, soms botsen bepaalde karakters nu eenmaal, daarnaast heb je ook nog gewoon bitches die graag bitchen en eikels die graag rotopmerkingen uitdelen.
maar zeg nu zelf, als we allemaal maar altijd goed met elkaar om konden gaan zou het toch echt behoorlijk saai en verveldn worden....!?
zeker nog wel, niet misschien?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:37 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Nee was een ander feestje... maar volgende meet ben ik er zeker bij. Klinkt best gezellig
Jaquote:Op zondag 28 maart 2010 16:38 schreef STING het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben een spelbreker remember
Braafquote:Op zondag 28 maart 2010 16:39 schreef STING het volgende:
[..]
Maar, maar, ik denk niet altijd aan sex.
Zeg, niet zo reageren, gij blondtjequote:Op zondag 28 maart 2010 16:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vrees dat dat niet gaat lukken, soms botsen bepaalde karakters nu eenmaal, daarnaast heb je ook nog gewoon bitches die graag bitchen en eikels die graag rotopmerkingen uitdelen.
maar zeg nu zelf, als we allemaal maar altijd goed met elkaar om konden gaan zou het toch echt behoorlijk saai en verveldn worden....!?
Tis wel een topic van extremen, dan weer kusje kroel dan weer haat en nijdquote:Op zondag 28 maart 2010 16:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh absoluut. Beetje geknor mag af en toe ook wel hoor. Maar soms word ik er beetje moe van. Het is zo vaak van hetzelfde en slaat lang niet altijd ergens op.
En men hoeft zeker niet allemaal vrienden te zijn.
Ja, dat is waarquote:Op zondag 28 maart 2010 16:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tis wel een topic van extremen, dan weer kusje kroel dan weer haat en nijd
Je hebt RZ zo ver gekregen?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:40 schreef stbabylon het volgende:
Even de mensen nieuwsgierig maken, ik sliep niet alleen op de hotelkamer vannacht
gewoon als je er even moe van bent of geen zin in hebt een flinke balk voor je hoofd leggen en net doen of je er niets van begrijpt allemaal, werkt heel goedquote:Op zondag 28 maart 2010 16:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh absoluut. Beetje geknor mag af en toe ook wel hoor. Maar soms word ik er beetje moe van. Het is zo vaak van hetzelfde en slaat lang niet altijd ergens op.
En men hoeft zeker niet allemaal vrienden te zijn.
Gefeliciteerd met het feit dat je niet alleen geslapen hebtquote:Op zondag 28 maart 2010 16:40 schreef stbabylon het volgende:
Even de mensen nieuwsgierig maken, ik sliep niet alleen op de hotelkamer vannacht
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:40 schreef stbabylon het volgende:
Jawel.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is waar
"Normaal" kan niet, haha.
quote:
Je rukte ook nog?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:40 schreef stbabylon het volgende:
Je was ook in slaap gevallen aan de bar en in het toilet?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:40 schreef stbabylon het volgende:
het feit dat je hierme aangeeft dat je wel GESLAPEN hebt zegt al genoegquote:Op zondag 28 maart 2010 16:40 schreef stbabylon het volgende:
Het gaat vaak een periode goed & dan breekt weer de "pleuris" uit...quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
Doe jij vaak de radslag in bikini?
Tja, dat zijn dan de gevolgen hequote:Op zondag 28 maart 2010 16:43 schreef VorteXxX het volgende:
had het gister teveel naar mn zin om met vrouwen te flirten... dus sliep weer alleen
Mwa, vind meevallen opzich. Het kan een tijd indd. gewoon relaxed zijn en soms is er weer wat gedoe en dan weer geplak. Het wisselt best wel vind ik.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het gaat vaak een periode goed & dan breekt weer de "pleuris" uit...
Conclusie is in ieder geval wel dat het hier heel wisselend isquote:Op zondag 28 maart 2010 16:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mwa, vind meevallen opzich. Het kan een tijd indd. gewoon relaxed zijn en soms is er weer wat gedoe en dan weer geplak. Het wisselt best wel vind ik.
Dat is je geradenquote:Op zondag 28 maart 2010 16:40 schreef STING het volgende:
[..]
Ik maak het de volgende keer wel goed ok?
Dat sowieso.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Conclusie is in ieder geval wel dat het hier heel wisselend is
altijd beter dan dood en saaiquote:Op zondag 28 maart 2010 16:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan zou dit topic al lang dood zijn....quote:
Vergeet saai niet.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan zou dit topic al lang dood zijn....
quote:
Toch valt me op dat het meestal een of twee personen zijn die de sfeer (proberen te) verknallenquote:Op zondag 28 maart 2010 16:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is raar...ik ben ik niet eens nieuwsgierig naar de namen.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:47 schreef STING het volgende:
[..]
Toch valt me op dat het meestal een of twee personen zijn die de sfeer verknallen
Tot de Maas heel Limburg vultquote:Op zondag 28 maart 2010 16:47 schreef Samzz het volgende:
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag... *wacht tot Kreng aanvult*
TOT HEEL HOLLAND LIMBURGS LULT!quote:Op zondag 28 maart 2010 16:47 schreef Samzz het volgende:
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag... *wacht tot Kreng aanvult*
Een niet bestaand topic kan onmogelijk saai zijn...quote:
quote:
ik wel!quote:Op zondag 28 maart 2010 16:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is raar...ik ben ik niet eens nieuwsgierig naar de namen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |