Shit, ik heb de gezelligheid van gisteravond gemist!quote:Op zondag 28 maart 2010 16:34 schreef VorteXxX het volgende:
gewoon de gezelligheid van gisteravond vasthouden vandaag en lekker doorgaan
Nou, zoiets.quote:
Goed idee.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:34 schreef VorteXxX het volgende:
gewoon de gezelligheid van gisteravond vasthouden vandaag en lekker doorgaan
Can't we all just....get along?quote:
natuurlijk iets met sex enzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeer goed. Nu weet ik wat het betekend om ze uit te delen.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:35 schreef STING het volgende:
[..]
Nu heb jij ook een punt, hoe voelt dat nou
Denkt aan gezellig feestje gister nacht/ vanochtend en om 7 uur op de bank in slaap pleuren. Om 11 uur weer op met koppijnquote:Op zondag 28 maart 2010 16:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, zoiets.![]()
[..]
Goed idee.
* denkt aan het etentje van gister en het slapen op de bank.
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
natuurlijk iets met sex enzoVrouwen denken ook altijd alleen maar aan sexSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was je ook bij de meet of gaat dit over een ander feestje?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:36 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Denkt aan gezellig feestje gister nacht/ vanochtend en om 7 uur op de bank in slaap pleuren. Om 11 uur weer op met koppijn
Can we all just get along?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:36 schreef Duimelot het volgende:
zo even heel serieus, iemand nog een leuke stelling?
je bent helderziend en riep de stelling voor ik er om vroegquote:Op zondag 28 maart 2010 16:36 schreef STING het volgende:
[..]
Vrouwen denken ook altijd alleen maar aan sex
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:36 schreef Duimelot het volgende:
zo even heel serieus, iemand nog een leuke stelling?
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:36 schreef STING het volgende:
[..]
Is dat zoiets als: maak elkaar zachtjes af?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:36 schreef Samzz het volgende:
Zo, nu de eeuwige dooddoener erin gooien: Lief spelen, vriendjes
Ja, moeder....quote:Op zondag 28 maart 2010 16:36 schreef Samzz het volgende:
Spelen nog welquote:Op zondag 28 maart 2010 16:36 schreef Samzz het volgende:
Nee was een ander feestje... maar volgende meet ben ik er zeker bij. Klinkt best gezelligquote:Op zondag 28 maart 2010 16:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Was je ook bij de meet of gaat dit over een ander feestje?
Ik niet, ik ben een spelbreker rememberquote:Op zondag 28 maart 2010 16:36 schreef Samzz het volgende:
Het is een gavequote:Op zondag 28 maart 2010 16:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je bent helderziend en riep de stelling voor ik er om vroeg
Gij zijt ook een vrouwmens?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:36 schreef STING het volgende:
[..]
Het is ook best geinig hoor.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:37 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Nee was een ander feestje... maar volgende meet ben ik er zeker bij. Klinkt best gezellig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |