abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79638743
hoezee!

Het vorige deel: Slank #993: Kleine wasjes, grote wasjes...

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Ja doei.
pi_79638766
O ja mo, nu zie ik het wel. Maar die knot vind ik echt mooi.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_79638774
kapster was gisteren dus geweest. Aardig vrouwtje
Heeft me overgehaald voor die dag wat hairextentions te nemen, want mijn haar is echt heel dun, futvrij en nou ja, ga zo maar door

ze had wel wat geprobeerd, en het komt in de richting van wat ik wil, maar omdat het niet echt lang is, en dus ook nog eens zo dun, wordt het 'm gewoon niet. Bovenkant enzo zijn prima, maar omdat 't vanaf boven moet (en niet vanuit onder kan, lijkt het alsof ik een of ander geschoren iets heb

met hairextentions wordt het dus wat 'weelderiger' en wat vrijer als het goed is.
maandag komt ze langs om de kleur uit te kiezen, en dan kom ze 3 juli het echte proefkapsel en de proefmake-up doen (doet ze ook!) dus helemaal top

Ga ondertussen nog wel even naar wat leuke kapsels zoeken waarvan ik denk 'dat vind ik wel leuk'
Ja doei.
pi_79638836
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:18 schreef Ewelina het volgende:
O ja mo, nu zie ik het wel. Maar die knot vind ik echt mooi.
ik denk dat het best nog wel 's mooi kan worden!

Op de dag van de bruiloft komt ze al om 7 uur!
Ja doei.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 11:23:05 #5
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_79638886
Waarom is die bruiloftshit ook altijd zo vroeg?

Ik ga lekker 's middags om 15:00 trouwen denk ik. Gewoon netjes om 8:30 op. Of is dat tegen de wet
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_79638892
Ik vind het nu al mooi Mo Ik heb dezelfde zijkanten trouwens, dus ik zie er niks vreemds aan
Tis dat extensions zo duur zijn.

Ik heb de casa al half gepoetst, nog 1 was ophangen als ie klaar is en dan m'n bril eens ophalen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 27 maart 2010 @ 11:23:55 #7
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79638899
Leuk MoBlo! Om 7 uur al? Jeetje! Hoe lang is ze ermee bezig geweest?
Your body. Your soul. Your rituals.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 11:24:45 #8
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79638922
Oe ja, met wat extensions erbij is het hele probleem weg lijkt me Dan issie nóg voller, van de achterkant is ie al heel mooi! Je hebt ook heel shiny haar
Leuk ook dat alles zo 'echt' gaat, ik sta er nooit zo bij stil wat er allemaal komt kijken bij een bruiloft, ik denk altijd 'een mooie jurk / mooi pak, taart en leuke gasten', maar er moet natuurlijk veeeel meer! O.a. dus wel zo'n haarmevrouw want je zal op de dag zelf maar een bad hairday hebben, dan moet iemand je wel kunnen redden
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_79638930
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:23 schreef eleusis het volgende:

Ik ga lekker 's middags om 15:00 trouwen denk ik. Gewoon netjes om 8:30 op. Of is dat tegen de wet
Ik denk dat ik dat ook maar doe. Moet ik nog wel eerst even een vent strikken
pi_79638998
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:23 schreef eleusis het volgende:

ik trouw ook om 15.00uur !
Ja doei.
pi_79639029
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:23 schreef Rituals het volgende:
Leuk MoBlo! Om 7 uur al? Jeetje! Hoe lang is ze ermee bezig geweest?
het heeft haar een half uurtje gekost dit

maar we trouwen dus om 15.00uur in Groenlo ergens. Da's nog een eindje rijden.

Om 9 uur wil ik echt helemaal klaar zijn, want we willen graag de foto's in Nijmegen maken. Dat kostook nog even wat tijd. Dan nog naar Doetinchem vanaf waar we vertrekken en ook nog even lekker willen lunchen

dus eigenlijk is 't vooral zo vroeg om lekker rustig aan te kunnen doen
Ja doei.
pi_79639071
Ik moest eigenlijk om 4 uur trouwen, maar we stonden in de file en waren wat verlaat.

Misschien al een teken aan de wand geweest!
pi_79639558
Goedemorgen!!

Mooi hoor Mo! Dat ze dat in een half uurtje in elkaar zet !

Ik ben eindelijk weer een beetje levend. Ik heb 2 dagen bijna alleen maar in bed gelegen met een keelontsteking . Zó niet fijn. Wel een paar kilo afgevallen .

En vanochtend heb ik een iPhone gekocht, maar nu herkent 'ie mijn sim niet . Vanmiddag, als ik dan nog energie over heb, maar even terug naar de winkel.
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 27 maart 2010 @ 11:54:18 #14
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_79639647
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:50 schreef Phaidra het volgende:
En vanochtend heb ik een iPhone gekocht, maar nu herkent 'ie mijn sim niet . Vanmiddag, als ik dan nog energie over heb, maar even terug naar de winkel.
Heb je hem al geactiveerd door 'm aan je compu te hangen met iTunes?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_79639666
quote:
Goedemorgen!!

Ik ben eindelijk weer een beetje levend. Ik heb 2 dagen bijna alleen maar in bed gelegen met een keelontsteking . Zó niet fijn. Wel een paar kilo afgevallen .

Stomme vraag misschien, maar heb je het simkaartje er wel goed ingedaan?
pi_79639824
quote:
Goedemorgen!!

Wat bedoel je met 'mijn sim'? Het werkt alleen met T-Mobile he, dus je kunt waarschijnlijk niet je oude simkaart gebruiken.

Tevens tvp.
pi_79639842
Ik heb gesport Niet zoveel gedaan als ik wilde, want het was enorm druk! Dus de apparaten die ik wilde gebruiken waren bezet Heb nu één hardlooples gedaan (4x3 min rennen, tussendoor 2 min wandelen) Daarna op de loopband geleidelijk naar 10% helling en weer terug. En nog even gefietst.

Yay, en nu tijd voor weekenddingen. Zo even ergens lunchen en shoppen voor een jurkje en schoenen!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_79639860
Mijn simkaartje kan er maar op 1 manier in, en het houdertje had ik er ook goed ingedaan, as far as I can see.

Nog niet geactiveerd in iTunes, moet dat voordat je je sim erin stopt? Dat soort dingen staan helemaal niet in de handleiding .

@nachtwacht: ik had al een t-mobile abo, dus alleen het soort abonnement is veranderd.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_79640115
Heb je de simkaart er in gedaan toen de telefoon aan stond? Ik heb 'm net even verwijderd en er weer in gedaan terwijl de telefoon aanstond en toen werd mijn simkaart ook niet herkend. Even uit en weer aan (de knop bovenop een seconde of 5 ingedrukt houden) en toen werkte het weer.
pi_79640271
Yup, hij was uit.
Ben nu iTunes aan het downloaden, kijken of dat helpt.
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 27 maart 2010 @ 12:20:40 #21
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79640296
tvp..

Wij hebben vanmorgen heerlijk lang in bed gelegen en geknuffeld en gekletst, zo fijn! Nu allebei weer aan het werk, maar ik ga eerst even bijlezen...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_79640585
9 kruiwagen grind
2 kruiwagens paardemest

pauze
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 27 maart 2010 @ 13:02:30 #23
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79641362
2 uur marathon overleefd, het was echt heel tof Supersfeertje

Nu dood en auw-lijf
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_79641390
Het is gelukt! Inderdaad moest ik 'm eerst activeren .
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 27 maart 2010 @ 13:50:16 #25
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79642602
Zo en gedouched... gewoon 5 uur in totaal gefietst deze week. Klinkt misschien niet als veel, maar ik ben er stiekem best trots op met mn brakke lijf.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_79642746
ik zou er niet zo trots op zijn en wachten tot 't brakke lijf niet brak meer is.. wellicht doe je het op den duur alleen maar meer schade toe

maargoed.. dat ben ik
Ja doei.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 13:57:29 #27
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79642830
Mijn brakke lijf stopt pas met brak zijn als ik tussen zes plankjes zit. En ik hoop dat dat nog een tijdje duurt.
pi_79642850
Wachten tot brakke lijf niet meer brak is? Euh, spinnen in de kist ofzo?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_79642883
Haha XM . Hou 's op met brak zijn, aanstelster!
pi_79642912
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn brakke lijf stopt pas met brak zijn als ik tussen zes plankjes zit. En ik hoop dat dat nog een tijdje duurt.
Zit?? De zitkist!! Nu voor meer ruimte op het kerkhof!! Ik ga patent aanvragen!
pi_79642953
Mijn oma heeft een boekenkist..
  zaterdag 27 maart 2010 @ 14:01:53 #32
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79642966
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 14:00 schreef conleche het volgende:

[..]

Je hebt de eerste al verkocht, aan mij
pi_79643030
De bui is over, ik ga de volgende 9 kruiwagens volscheppen.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 14:15:59 #34
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79643270

Wat een macabere humor hebben jullie
Hier al voor de honderdste keer afgewassen, keuken gepoetst en maar weer eens stofgezogen Vanavond komen er als het goed is nog 4 mensen extra slapen, misschien wel 6, afgezien van mn moeder en haar vriend die hier al sinds woensdag zijn. Hartstikke leuk allemaal, en ze helpen ook met veel dingen, maar ik zal toch blij zijn als het morgen is en iedereen weer vertrokken is
pi_79643424
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 14:00 schreef conleche het volgende:

[..]

pi_79644344
tvp
pi_79644586
Hoi. Je haar glanst mooi Mo!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 27 maart 2010 @ 15:36:39 #38
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79644950
Jeutje wat een rust hier!

Ik was nog vergeten te juichen voor wat er in de TT staat! Hartstikke goed Kwak
En Mo, wat tof om je haar zo professioneel te laten doen lijkt me En goed plan, lijkt me mooi weelderig met extensions
  zaterdag 27 maart 2010 @ 15:39:09 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79645010
Hoi, weer thuis. Idd mooi kapsel mo .
Ik ga even een lijstje maken en dan naar de AH.
Niet meer actief op Fok!
pi_79645894
Middag mooi moblo! En helemaal met extensies lijkt me, dan is het een geweldige bos!

Ben niet geslaagd voor mn mouwlozehardloopshirtmetritszakje de enige die ik kon vinden was een knalroze tshirt van nike voor ¤43 wel een beetje duur, maar ik vraag me af of er wel goedkoper is...
pi_79646816
Naam topic! Ik ben in de trein even mobiel online. Wilde even melden dat ik volgens mij net neen zag op station groningen... Hij stapte in de trein naar leeuwarden, ik zag hem door het raam! Baby was lief, lekker geknuffeld. Nu racen naar repetitie. Konijn viel erg in de smaak!
Kwak
  zaterdag 27 maart 2010 @ 17:03:51 #42
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79647106
Konijn is ook lekker

Heb vanochtend hardgelopen 7 km in 3 kwartier, waarvan ik denk ik 4 heb gerend, de rest gewandeld... Best wel trots, nu volhouden
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_79647202
Waarom wil je je wandelen graag inruilen voor hardlopen, uniekhoorn?
  zaterdag 27 maart 2010 @ 17:18:25 #44
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79647459
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:08 schreef sigme het volgende:
Waarom wil je je wandelen graag inruilen voor hardlopen, uniekhoorn?
Ik wil graag mijn conditie verbeteren en met hardlopen gaat dat vrij hard en het is gratis
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 27 maart 2010 @ 17:31:38 #45
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79647838
Sigme, klaar met kruien?
pi_79647946
Uitgekruid. Morgen weer verder kruien. Het valt niet tegen trouwens.
Is ook gratis én je krijgt er conditie van..

Je mountainbikete toch ook wel eens? En met al dat gewandel zal je toch een redelijke startconditie hebben .
  zaterdag 27 maart 2010 @ 18:38:21 #47
236335 neen
schone schijn
pi_79649653
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 16:53 schreef kwakz0r het volgende:
Naam topic! Ik ben in de trein even mobiel online. Wilde even melden dat ik volgens mij net neen zag op station groningen... Hij stapte in de trein naar leeuwarden, ik zag hem door het raam! Baby was lief, lekker geknuffeld. Nu racen naar repetitie. Konijn viel erg in de smaak!
Zou best kunnen! Stapte in de stoptrein rond die tijd omdat die andere gast op een ander station moest zijn jou niet gezien.... kwam je aanlopen ofzo want jou trein staat helemaal aan de andere kant van het station
het lijkt niet wat het is
pi_79650366
Wat hebben jullie weinig gepost vandaag! Ik ben na m'n werk naar de Indo gefietst en nu heb ik allemaal lekker eten waarvan ik niet weet hoe het heet en ik kreeg een glaasje Ice tea gratis (volgens mij vonden ze me zielig omdat ik alleen was ).
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_79650572
  • havermoutpap
  • 13 km hardlopen
  • soep: blik kekers, blik tomaten, pakje olijven + tosti's van 4 boterhammen & pestokaas
  • grind scheppen
  • 8 krekkers, 1 blik tonijn-in-olie, mayo
  • grind scheppen
  • 1 pils
  • avondeten: aardappels, spruitjes, lamsgehaktballetjes, rode bietensalade
  • toe: appeltaart-uit-de-supermarkt
  • ik moet verrassend weinig
      zaterdag 27 maart 2010 @ 19:11:34 #50
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_79650630
    Oe leuk DaD! Allemaal door hen klaargemaakte gerechten of meer ingrediënten? Wij hebben nu ook eindelijk een toko in ons miniwinkelcentrumpje, daar wil ik ook nog gaan kijken! We hadden wel al een toko-annex-poelier, maar die had niet altijd veel kouseband. En ik heb liefde voor kouseband.

We hebben net, omdat mn kaak braaf is, een middagje Amsterdam gedaan! De buit: dvd box van Louis Theroux, een zwart gilet-achtig dingetje, een nieuw boek met collected stories van Hanif Kureishi (voor school maar ook voor de leuk) en een ijsje

Lijstje:

Late O: twee bolletjes met filet americain
    L: twee eierkoeken
    T: ijsje
    D: gemarineerde kipfilet in stukjes met geroerbakte sperziebonen
    T: misschien nog iets van pudding ofzo, eens zien hoe het na het avondeten is!

Voor een day-after-verstandskiesverwijdering-lijstje vind ik hem best mooi
    pi_79650864
    Afhaal ja! Ik kan echt niet Indonesisch koken. . Ik weet niet eens wat het allemaal is. . Wat leuk, een dagje Amsterdam! Was 't er niet stervensdruk?
      zaterdag 27 maart 2010 @ 19:29:18 #52
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_79651137
    quote:
    Op zaterdag 27 maart 2010 19:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Afhaal ja! Ik kan echt niet Indonesisch koken. . Ik weet niet eens wat het allemaal is. . Wat leuk, een dagje Amsterdam! Was 't er niet stervensdruk?
    Lekkerrrr! Ik kan het ook niet, maar zou het wel willen leren! En dan niet met pakjes, maar voor het echie, zoals je het idd afhaal kunt kopen

De drukte viel wel mee! Op de kalverstraat en het damrak is het geloof ik altijd wel druk, maar we nemen ook wel wat detours
      zaterdag 27 maart 2010 @ 19:34:16 #53
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_79651293
    lijstje:

O: yoghurt met muesli, banaan, framboos en bramen, gekookt eitje
    T: stukje ontbijtkoek met roomboter
    L: 2 broodjes met ham, kaas, komkommer en sla
    T: stukje bananenbrood
    D: lasagna met gorgonzola, ricotta, pesto en spinazie
    T: nog een stukje bananenbrood

Niet echt goed, niet echt slecht. Alles is wat verlaat, O om 12, L om 4 en ik ga zo maar eens aan de D beginnen..
      zaterdag 27 maart 2010 @ 20:13:57 #54
    236335 neen
    schone schijn
    pi_79652603
    quote:
    Op zaterdag 27 maart 2010 19:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Welke dan? M'n moeder kwam ook net terug uit Groningen en die had iets gegeten van Toko Semarang (en meegnenomen) ze vond sommige dingen best lekker.
    pi_79652715
    quote:
    Op zaterdag 27 maart 2010 18:38 schreef neen het volgende:

[..]

Zou best kunnen! Stapte in de stoptrein rond die tijd omdat die andere gast op een ander station moest zijn jou niet gezien.... kwam je aanlopen ofzo want jou trein staat helemaal aan de andere kant van het station
    ja, ik kwam aanlopen vanaf de parkeerplaats en ik zag jou en nog iemand door het raam van de trein heen (door twee ramen dus, je liep nog op het perron. k had de trein van 16.45, met veel rennen!) en nu ben ik net op tijd op lokatie voor de repetitie. ajuus!
    Kwak
    pi_79652912
    quote:
    Op zaterdag 27 maart 2010 20:13 schreef neen het volgende:

[..]

Welke dan? M'n moeder kwam ook net terug uit Groningen en die had iets gegeten van Toko Semarang (en meegnenomen) ze vond sommige dingen best lekker.
    De Omhelzing. Zit op 100 meter, lekker gemakkelijk. .
      zaterdag 27 maart 2010 @ 20:23:29 #57
    236335 neen
    schone schijn
    pi_79652930
    quote:
    Op zaterdag 27 maart 2010 20:17 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ja, ik kwam aanlopen vanaf de parkeerplaats en ik zag jou en nog iemand door het raam van de trein heen (door twee ramen dus, je liep nog op het perron. k had de trein van 16.45, met veel rennen!) en nu ben ik net op tijd op lokatie voor de repetitie. ajuus!
    Ik had die ervoor al gemist en die ertussen niet gepakt omdat het intercity was (die andere gast moest dus ergens anders eruit) en veel plezier zo ik ga ook naar de volgende sociale activiteit
      zaterdag 27 maart 2010 @ 20:25:09 #58
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_79652990
    Heerlijke dag gehad vandaag! Lekker uitgeslapen, daarna met een vriendinnetje de stad in geweest en op het terras gezeten. Vervolgens naar de markt geweest waar ik een Tibetaans brood heb gekocht en van de marktkoopman gratis een of ander broodje kreeg . Op een of andere manier krijg ik op die markt bijna altijd gratis dingen van de mensen. Zo lief.

Daarnet nog 1.45 uur gewandeld (6km/uur). Het is echt lekker buiten! Nu twijfel ik weer of ik toch de Nijmeegse vierdaagse wil lopen. Ik ga maar weer opnieuw nadenken .
    pi_79653106
    Ook slechte lijstjes moeten gepost worden, dus dat doe ik bij deze braaf. Morgen ben ik lekker thuis en ga ik zelf wraps maken, dus dat komt helemaal goed.

O: 2 crackers jam, banaan
    S: hardlooples, fietsen
    L: uitsmijter ham-kaas in een restaurant (dus véél)
    T: halve puntzak snoep
    D: halve maaltijdsalade kip van de AH (morgen eet ik de rest wel)
    T: mona boordevol met appeltaartsmaak

Yay
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
      zaterdag 27 maart 2010 @ 20:40:31 #60
    195834 kaasplankje
    Nu met maar 8% vet!
    pi_79653457
    Hoi slankies
    pi_79653508
    ha kaas!

en goedenavond alle anderen ook. Ben ook zo weer weg. Goed bezig met studeren. schiet op en begin de boel door te krijgen, lijkt het

bedankt voor de haarcomplimenten! Ben erg benieuwd hoe het uiteindelijk gaat worden met die extra stukken.

En we hebben 'pas' een reactie op de kaarten! Van Mr.Mo's ouders ben benieuwd of iedereen 'm heeft ontvangen vandaag

Zo nog 3 kwartier verder leren en dan met een wijntje op de bank crime night kijken vind ik!
    Ja doei.
      zaterdag 27 maart 2010 @ 21:43:48 #62
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_79655098
    quote:
    Op zaterdag 27 maart 2010 20:25 schreef Rituals het volgende:
    Heerlijke dag gehad vandaag! Lekker uitgeslapen, daarna met een vriendinnetje de stad in geweest en op het terras gezeten. Vervolgens naar de markt geweest waar ik een Tibetaans brood heb gekocht en van de marktkoopman gratis een of ander broodje kreeg . Op een of andere manier krijg ik op die markt bijna altijd gratis dingen van de mensen. Zo lief.

Daarnet nog 1.45 uur gewandeld (6km/uur). Het is echt lekker buiten! Nu twijfel ik weer of ik toch de Nijmeegse vierdaagse wil lopen. Ik ga maar weer opnieuw nadenken .
    Lekker Rituals...

Eind mei gaan we 25 km wandelen en dat vind ik toch echt lang genoeg! Laat staan 4 dagen lang minimaal 30km lopen, da's lang hoor.
    Maar als je drukte leuk vind dan kun je dat inderdaad overwegen
      zaterdag 27 maart 2010 @ 21:54:42 #63
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_79655376
    quote:
    Op zaterdag 27 maart 2010 21:43 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Lekker Rituals...

Eind mei gaan we 25 km wandelen en dat vind ik toch echt lang genoeg! Laat staan 4 dagen lang minimaal 30km lopen, da's lang hoor.
    Maar als je drukte leuk vind dan kun je dat inderdaad overwegen
    Ik moet zeggen dat 25km mij ook een stuk lekkerder in de oren klinkt dan 4x 40 km. Ik heb nu 10 a 11 km gelopen en kon nog zeker een stuk langer lopen (alleen ik vind het eng om alleen in het donker te lopen ), maar of ik 4x zo lang (en dat 4x) kan lopen vraag ik me ernstig af.

Waar gaan jullie 25 km wandelen? Mooi gebied?
      zaterdag 27 maart 2010 @ 22:00:33 #64
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_79655573
    quote:
    Op zaterdag 27 maart 2010 21:54 schreef Rituals het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat 25km mij ook een stuk lekkerder in de oren klinkt dan 4x 40 km. Ik heb nu 10 a 11 km gelopen en kon nog zeker een stuk langer lopen (alleen ik vind het eng om alleen in het donker te lopen ), maar of ik 4x zo lang (en dat 4x) kan lopen vraag ik me ernstig af.

Over 25 km doe je toch al 5 uur... Maare ik word niet graag moe dus lang zat
    Leekstermeer wandeltocht, dus dat is een mooi stukje natuur.

* uniekhoorn eet blokjes kaas, toastjes met kaas en chips
    pi_79655582
    Ha, wij hebben vorig jaar de 25 kilometer gedaan met de Duinenmars (en de mini ook !). Vandaag hebben we 2,5 uur gewandeld, over het strand naar Wassenaar en nog een stuk door de duinen. Mooi! Maar eigenlijk werkontduiking, want ik moet aan de belastingaangifte

Lijstje:
    O: ananas, yoghurt, sap
    T: halve zak Thai Chili chips
    T: 2 cappuccino, pittig saucijzenbroodje
    L: boterham kaas, boterham pindakaas
    D: pizza en 2 glazen witte wijn
    T: cappuccino
    geen groente vandaag
    pi_79656510
    ben weer thuis... morgen moet ik om half negen de deur uit (zomertijd dus eigenlijk half acht) voor een concertje, dus had bedacht dat ik niet gign naborrelen maar vroeg naar bed

ik wou nog even zeggen dat ik t heel jammer vind dat ik DaD dus niet meer gemeet heb vandaag. Ben niet eens meer de stad in geweest - geen tijd geen tijd, maar ik wil zeker in het voorjaar nog een keer een dagje groningen stad doen nieuwe kans!

ik ben daarnaast trontchaggo omdat ik de hele dag al trek heb in lekkers, en niks heb genomen...

lijstje:
    o- 2 knackebrod met pindakaas
    l- 2 boterhammen met kipfilet
    t- een bos radijs
    d- 200 gram (rauw gewogen) pasta met bolognesesaus (deel hiervan had ik al met lunch opgegeten, maar het totaal alleen bij d genoteerd in mn eetdagboek)
    t- een komkommer

kcal 1445 ik eet te weinig. verdorie. het was vandaag raar want zat in de trein enzo, en had niet zoveel trek (wel snakctrek, geen buikhonger)... misshcien nog restje van de avondsnacks van gisteren in mn maag ofzo, kweenie...

ik heb de laatste tijd dat ik al het idee heb dat ik als ikveel aan ongezonde dingen heb gedacht, het net voelt alsof ik dat ook gegeten heb, maar dat is helemaal niet zo... maandag maar eens vragen op therapie, want een schuldgevoel over niet-gegeten eten is ook een beetje raar... misshcien komt het een beetje doordat ik niet gewend ben dat ik het niet eet als ik er wel aan denk ofzo...

[ Bericht 24% gewijzigd door kwakz0r op 27-03-2010 22:41:21 ]
    Kwak
    pi_79657041
    Ik vind het ook jammer kwak, maar dat komt vast nog wel een keertje! Inderdaad een heel mager lijstje. Die komkommer zet ook weinig zoden aan de dijk.

Ik heb de hele avond taartfilmpjes op Youtube zitten kijken en ik ga zo lekker op bed Joop ter Heul lezen. . Morgen ga ik na m'n werk bij m'n vriendin eten, en daarna is m'n lief alweer thuis. .

Trusten allemaal en niet de klok vergeten te verzetten hè! Eigenlijk is dit een herinnering voor mezelf, als ik morgenochtend teruglees. .
      Vis een optie? zaterdag 27 maart 2010 @ 23:58:02 #68
    70532 loveli
    N
    pi_79658663
    quote:
    Op zaterdag 27 maart 2010 21:54 schreef Rituals het volgende:

[..]

In je eentje wandelen of met een giga groep is echt heel anders. Lekker achter een schor, al marcherend marsliedjes zingend peleton aan lopen.
    crap in = crap out
    pi_79658953
    Die 25 km tocht klinkt goed! Vanaf volgende week heb ik goede (dure ) wandelschoenen, die moet ik ook maar eens een keer gaan inlopen . En daarna dan ook een keer mn rugzak testen op zware bepakking (in de winkel kwam het ding bijna boven mijn hoofd uit, zo groot .
      zondag 28 maart 2010 @ 06:03:05 #70
    236335 neen
    schone schijn
    pi_79662456
    Mijn tijdsbesef is weg, wel eerder weg gegaan dan mijn wijkgenoten omdat er morgen allema bezoek komt enzo. Maarja, ik word vanzelf wel eruit gedonderd

Topavond trouwrens! Was ook zonder aanhang, dus prbly vandaar
      Vis een optie? zondag 28 maart 2010 @ 08:24:19 #71
    70532 loveli
    N
    pi_79662887
    M'n computer en telefoon verschillen van mening over de tijd, dus ik post even om te weten hoe laatt het echt is
    crap in = crap out
      Vis een optie? zondag 28 maart 2010 @ 08:25:14 #72
    70532 loveli
    N
    pi_79662892
    Ok, blijkbaar verzet m'n foon de tijd ook automatisch.
    crap in = crap out
    pi_79663158
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 08:25 schreef loveli het volgende:
    Ok, blijkbaar verzet m'n foon de tijd ook automatisch.
    Dat heeft de mijne dus blijkbaar ook gedaan, maar ik heb het zelf ook nog gedaan (vond het zo knap van mezelf dat ik eraan dacht...). Ik verkeerde volledig in de veronderstelling dat het 10 uur was en ik nodig op moest staan, tot ik de klok in de keuken op 8 uur zag staan. Nu ben ik veel te vroeg op. .
      Vis een optie? zondag 28 maart 2010 @ 09:22:45 #74
    70532 loveli
    N
    pi_79663207
    Ik ben ook weer in bed gedoken, voor dat ene uur.
    crap in = crap out
    pi_79663212
    DaD Ik was wel blij met de zomertijd, anders was ik nl al om 6.15 uur wakker geweest
    Venus in pocketformaat
    © loveli
    pi_79663236
    En ik had het kunnen weten, bedenk ik me nu. Vorige keer had ik namelijk de tijd al verzet voor ik op bed ging, maar de datum was ik toen vergeten. Dus een dag later versprong mijn tijd toen nog een keer. . Kneus.
    pi_79663677
    Tvp
    pi_79664288
    Morning Ik heb nooit zoveel last van de klok, gelukkig! Mijn geplande lijstje voor vandaag, waar ik nog niks van heb gehad:

O: 2 crackers jam, 2 kiwi's
    L: kom tomatensoep, 2 crackers gerookte zalm, halve bak maaltijdsalade
    T: banaan, cracker humus
    D: zelfgemaakte wraps met kip, groente, sour cream, zelfgemaakte guacamole, salsa saus

Wie weet wordt er hier en daar nog wat toegevoegd.
      zondag 28 maart 2010 @ 11:00:01 #79
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_79664311
    Heerlijk uitgeslapen,zo maar met zijn allen ontbijten, met koffie, jus, 3 boterhammen, gekookt ei en beschuit jam
      zondag 28 maart 2010 @ 11:02:20 #80
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_79664342
    Gewicht was gisteren 56.8 dus gaat best hard omhoog Eng is dat maar ik wil niet minder gaan eten ofzo, kijken waar het stabaliseert.
    pi_79664345
    hoi!

ik had mijn wekker ijverig op 9 uur gezet! Maar toen was mijn telefoon gecrashed, en ging hij niet af, waardoor ik er pas om 10 uur uit kwam (nieuwe tijd, dat wel). Jammer, want had eerder willen beginnen met studeren

onbijtje zit erin, en dus maar even hard aan de slag!

Lijstje:

O/L: 3 afbakbroodjes
    T: banaan
    S: hardlopen
    D: groentensoep met ballen

en ik moet nog wat voor erbij bedenken, want met hardlopen is dit wat weinig, maar ben nog niet heel geïnspireerd... !
    Ja doei.
      zondag 28 maart 2010 @ 11:08:10 #82
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_79664425
    Ola!

Lijstje van gister:

O: bak brinta
    S: 2 uur spinning
    T: tijdens S: 1 broodje kaas
    L: bak yoghurt met rozijnen en beetje hagelslag
    T: 2 boterhammen; 1x kaas, 1x appelstroop
    D: uiensoepje, vegetarische lasagne met aubergine (klein rotstukje!), 2 bolletjes vanille-ijs met wat chocoladesaus.

Vandaag rustig aan, net bovenverdieping gepoetst aangezien m'n hulp out of the picture is , moet nog wat voor mn werk doen en vanavond inpakken voor Londen!
    pi_79664611
    Bij een vriendin geslapen om wat voorbereidingen te treffen voor haar verjaardag. Moet zo ook naar het politiebureau, want portomenee is foetsie. Das dan de derde keer in een jaar dat ik een nieuwe id kan aanvragen
    pi_79664715
    Maargoed ehh, gister echt ruk gegeten:

O: crackertje met kaas, 3 koppen koffie
    L: half pistoletje met ham, kaas en tomaat, halve met smeerkaas
    T: chocolade muffin
    T: 2 meergranen koekjes, 2 bonbons, 3 tumtummetjes, anderhalf toastje osseworst

En vandaag dus verjaardag

O: 2 pistoletjes (wit) met rosbief, glas jus
    T: kop koffie

en de rest hapjes en taart en drank.
      zondag 28 maart 2010 @ 11:45:42 #85
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_79665122
    Goeiemorgen!

Das naar, Shiny! Wel alles al geblokkeerd enzo? Pinpas?

Duuude! Eerste paracetamol zit er weer in Voordeel van zomertijd: mn ritme was toch al wazig gisteren en vandaag omdat ik zo duf als een konijn word van verdoving / paracetamol / beetje auw.
    pi_79665259
    Goedemorgen!
    Mooi weertje wel
    Ben nu een uurtje terug van hardlopen, les 23 met 6km, ging lekker, alleen ik besloot de trap te nemen ipv de lift
    Op de 5e werd ik wel heel moe, op de zesde dacht ik dat ik wist hoe kortademigheid moest voelen en op de 7e was ik aan het hijgen en piepen
    Gelukkig was dat wel snel over, maar echt goed is mn conditie dus niet.
    pi_79665729
    Mogge!
    Hier ook een rondje hardgelopen; 8km met 11,2 km/u
    Ook het verse zondagsbrood alweer genuttigd. Kortom: ik moest maar eens gaan grindscheppen.
      zondag 28 maart 2010 @ 13:08:13 #88
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_79667228
    lijstje!

o- cruesli
    t- twee roomboterkoekjes (verdorie kon er niet vanaf blijven, ze lagen de hele tijd in mn zicht na t concert bij de thee)
    l- 3 plakjes ham, 2 kampioentjes (smullen!)
    t- een appel
    t- uitjes en augurkjes
    d- ovenfrietjes en vissticks uit de oven (omnomnom), worteltjes
    t- een ijsje toe (biologisch vanille ijs met 1 eetlepel hagelslag)

kcal 1670. misshcien nog een extra t vanmiddag, weet nog niet wat...
    Kwak
    pi_79667308
    Lijstje van gister:
    O: beschuit met honing
    T: half taartje
    L: 400 gram meloenblokjes
    T: bakje vanilleslagroomvla
    D: hutspot met klein stukje rookworst

Vandaag:
    O: bakje vanilleslagroomvla
    S: half uurtje wandelen in oude-lullen-tempo
    T: overgebleven helft van het gebakje van gister
    L: boterham kipkerriesalade
    T: ?
    D: ?

Ik heb totaal geen trek nog. Ik moet me er echt toe zetten om iets te eten. Dat herken ik echt niet van vorige keren dat ziek ben geweest. Beetje lastig aansterken zo.
    Venus in pocketformaat
    © loveli
      zondag 28 maart 2010 @ 13:11:44 #90
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_79667323
    Goedemorgenmiddag
    Dadelijk maar eens leren voor mijn praktijkexamen EHBO. Vanavond ga ik denk ik weer een lekker stuk wandelen.
      zondag 28 maart 2010 @ 14:30:21 #91
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_79669574
    Lijst:
    O: 2 boterhammen ham, cracker kaas, beschuit jam, gekookt ei
    T's: appel, peer
    L: Bord zelfgemaakte champignonsoep, boterham osseworst, cracker kaas
    T's: blokje choco, sinaasappel
    D: Dop/wortelen met mosterd, gegrild karbonaadje, ovenfrietjes
      zondag 28 maart 2010 @ 16:20:56 #92
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_79672844
    Lijstje:

O: drie kleine afbakbroodjes, met brie, filet americain en ardenner
    T: griesmeelpudding met rode bessensaus
    L: bolletjes met twee gekookte eitjes
    T: cola in poging tot wakker genoeg worden voor huiswerk
    D: pasta met tomaten-gehaktsaus en veggies
      zondag 28 maart 2010 @ 16:50:25 #93
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_79673821
    Ik ga zo couscous eten en het ruikt zo goddelijk! .
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 28 maart 2010 @ 16:58:03 #94
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_79674067
    Lijstje:

O: yoghurt met brambozen
    L: twee beschuitjes met aardbei
    L2: twee boterhammen met aardbei
    T: warme choc
    D: couscous
    T: havermout en/of een sinaasappel
    Niet meer actief op Fok!
    pi_79675300
    Lijst van vandaag:

O: yoghurt met appel en kaneel
    L: 2 boterhammen met selleriesalade
    T: aardig aantal paaseitjes
    D: pasta bolognese
    T: misschien nog een boterham, of een komkommer of een soepje
      zondag 28 maart 2010 @ 17:51:36 #96
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_79675500
    Hoi ik ben back in the ordinary life!

Wat een dagen zeg, ik ben schandalig verwend En nu wordt het dus tijd om weer normaal te gaan doen

Lijstje:
    O: broodje met gekookt ei, croissantje met jam, koffie en vruchtensap
    T: cappuccino, koekjes en paaseitjes
    L: grote kom magere yoghurt met geraspte appel en kaneel
    T: hazelnoot-rozijnenbroodje
    D: ik vermoed dat dat nog een keertje afhaal wordt....
    T: ? restjes denk ik

Gisteren had ik lekker gekookt; paprika's gevuld met risotto en een salade erbij met feta, chorizo, olijven, pijnboompitjes, en een balsamico/olijfoliedressing Oh en toastjes vooraf. Met wijn dus toen ik in het café aankwam voor mn feestje had ik al 3 glazen achter de kiezen
    pi_79675637
    Havermout
    8km hardlopen
    Brood, omelet mayo boter vleeswaren jam
    Grind scheppen
    Klein stukje appeltaart (supermarkt)
    Stukje chocolade
    1 Pils
    Avondeten: bietensoep vooraf, restje aardappels opbakken, gehaktballetje, bietensalade
    Toe: stoofperen met vette griekse yoghurt
      zondag 28 maart 2010 @ 18:12:14 #98
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_79676120
    Ohja, ik zou nog een plaatje posten van de cartoon van mij en mn vriend

Ik vind het zooooooo knap!!
      zondag 28 maart 2010 @ 18:27:43 #99
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_79676528
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 18:12 schreef LadyBlack het volgende:
    Ohja, ik zou nog een plaatje posten van de cartoon van mij en mn vriend

[ afbeelding ]
    Ik vind het zooooooo knap!!
    Wat leuk artsy! Ga je hem aan de muur hangen? En wie heeft hem gemaakt?
      zondag 28 maart 2010 @ 18:34:52 #100
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_79676687
    LB, wat leuk!!
      zondag 28 maart 2010 @ 18:37:58 #101
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_79676756
    DaD, ik ben echt heel verschrikkelijk maar waneer gingen we naar jou?
      zondag 28 maart 2010 @ 18:39:33 #102
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_79676795
    Pfff, ik zit net, boven en beneden gestoft en gedweild, naarna onder de douche de douche helemaal geboend..

Nu eten maken, oja en 100 gram paprikachips helpt niet echt he? Ik doe maar geen ovenfriet, toch geen tijd meer voor..

Bloemkool en aardbeien in de aanbieding bij de Lidl
      zondag 28 maart 2010 @ 18:41:05 #103
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_79676829
    @ uniek: 25 april geloof ik .
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 28 maart 2010 @ 18:41:43 #104
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_79676848
    Ik ga zo naar A Single Man. Dat moet een hele goeie film zijn.
    * Viking84 hoopt dat haar hooggespannen verwachten waargemaakt worden .
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 28 maart 2010 @ 18:43:22 #105
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_79676895
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 18:27 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wat leuk artsy! Ga je hem aan de muur hangen? En wie heeft hem gemaakt?
    De vriend van mijn moeder Hij had als nieuwjaarskaart een keer hun tweetjes getekend, dus ik had gevraagd of ie ons ook wilde doen!
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 18:41 schreef Viking84 het volgende:
    Ik ga zo naar A Single Man. Dat moet een hele goeie film zijn.
    * Viking84 hoopt dat haar hooggespannen verwachten waargemaakt worden .
    Ah, post vooral wat je ervan vond, ik wil m denk ik ook zien
    Colin Firth
    pi_79676969
    Wat leuk LB!

Zo en NU moet ik wel aan het verslag gaan werken . Laatste van mijn lijstje, dan zijn mijn klusjes voor dit weekend klaar .
      zondag 28 maart 2010 @ 18:46:56 #107
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_79677011
    De weegschaal zei gisterochtend trouwens dat ik 60 kilo woog!!

Er is gewoon bijna 4 kilo af sinds december!!!
      zondag 28 maart 2010 @ 19:12:57 #108
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_79677801
    wat goed LB!
    Kwak
      zondag 28 maart 2010 @ 19:15:00 #109
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_79677866
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 18:46 schreef LadyBlack het volgende:
    De weegschaal zei gisterochtend trouwens dat ik 60 kilo woog!!

Er is gewoon bijna 4 kilo af sinds december!!!
    Heb jij een pratende weegschaal??

Nee serieus, dat is onzettend goed, hoe voel je erbij?
    pi_79677981
    Wat goed LB! Hier gaat er een gram af en dan weer een gram bij
    Vandaag de hele dag lui op de bank gelegen met m'n deken en de series op de laptop
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_79678071
    OMG, America's next tap maddel is in NL "You've got to make yourself long" TALL! TALL!
    Net zoals de baas van mijn vader, die zei doodserieus tegen ons (waar de baas-baas uit Engeland bij zat): "Do you look a lot of TV?" toen mijn vader jubileum had op z'n werk.
    pi_79678102
    En ik ben weer weg, nog 8 afleveringen van Glee te gaan
    pi_79678490
    Volgens mij vroeg er laatst hier iemand naar vaccuumzakken en waar je die koopt ... vanaf 31 maart zijn ze weer bij de Aldi, 2 stuks voor 3,50 (kost de helft van bij de blokker).
    pi_79678543
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 19:21 schreef Syrena het volgende:
    OMG, America's next tap maddel is in NL "You've got to make yourself long" TALL! TALL!
    Net zoals de baas van mijn vader, die zei doodserieus tegen ons (waar de baas-baas uit Engeland bij zat): "Do you look a lot of TV?" toen mijn vader jubileum had op z'n werk.
    ik lees net op hyves:

she became today 2 years!

Ja doei.
      zondag 28 maart 2010 @ 19:37:22 #115
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_79678630
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 19:33 schreef Chicolate het volgende:
    Volgens mij vroeg er laatst hier iemand naar vaccuumzakken en waar je die koopt ... vanaf 31 maart zijn ze weer bij de Aldi, 2 stuks voor 3,50 (kost de helft van bij de blokker).
    Ow fijn zulke info, ik hou van aanbiedingen

Bij de c1000 is Cees Lamberinck brood in de aanbieding, de grof volkoren is gewoon lekker!
    pi_79678660
    60 is echt zo goed! Maar ik vrees dat dat voor mij niet langdurig haalbaar is.
    Lijstje tijdens de tijd vd maand:
    O: 2 croissantjes met jam
    T: dropje
    S: 6 km gerend
    L: cupasoup, 3 boterhammen kipkerriesalade, krentenbol
    T: meegesnoept met vriend van m&m's
    T: dubbele boterham gekookt ei
    T: 2 stukjes pure chocola
    D: pasta bolognese, glaasje rode wijn

Durf t bijna niet in te vullen, zo toch maar eens doen
      zondag 28 maart 2010 @ 19:39:11 #117
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_79678695
    ..de hele dag in stockholm geweest met het vriendje, en hij is nu onderweg naar huis. Ik vind het helemaal niet leuk en ik mis hem nu al, we hadden zo'n fijn weekend...
    pi_79678712
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 19:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik lees net op hyves:

she became today 2 years!

Briljant.
    Ik zie nu pas de gelijkenis tussen Miss J Alexander en Miranda Bailey
      zondag 28 maart 2010 @ 19:44:56 #119
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_79678908
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 19:39 schreef AKnynke het volgende:
    ..de hele dag in stockholm geweest met het vriendje, en hij is nu onderweg naar huis. Ik vind het helemaal niet leuk en ik mis hem nu al, we hadden zo'n fijn weekend...
    Hou je het wel vol?? LIjkt me echt vreselijk!
    Hoe lang moet je dit nog volhouden?
      zondag 28 maart 2010 @ 19:46:01 #120
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_79678943
    oh, en een lijstje:

O: yoghurt met muesli en banaan en appel
    T: stukje bananenbrood
    T: capuccino
    L: half bruin stokbrood met kipcurry
    T: nog een stuk bananenbrood
    T: kaneelbroodje (zonder enige saus ofzo)
    D: stronk broccoli met moot zalm
    S: verspreid over de hele dag: door stockholm sjouwen...
    pi_79678980
    hardlopen niet meer gedaan. Was zo lekker bezig met leren, dat het laat werd, en ineens ging het ook regenen enzo

maar, ik heb wel spontaan voor 't eerst zelf een turks brood gebakken en dat was lekker! nom!

nu douchen en verder leren.
    Ja doei.
      zondag 28 maart 2010 @ 19:47:28 #122
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_79678997
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Hou je het wel vol?? LIjkt me echt vreselijk!
    Hoe lang moet je dit nog volhouden?
    ik voel me nu wel wat kut. Deze keer afscheid nemen was ook het moeilijkst tot nu toe..Ik ben in juni afgestudeerd, en hopelijk kan ik dan wat dichter bij hem in de buurt gaan wonen, maar dezelfde stad zal het niet worden denk ik. Jammer, maar helaas.

Het heeft ook een voordeel: als je elkaar ziet is het dubbel zo speciaal. Ik geniet dat echt volop van elke minuut. En je hebt dubbel zoveel seks!
      zondag 28 maart 2010 @ 19:48:15 #123
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_79679026
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 19:47 schreef motorbloempje het volgende:
    hardlopen niet meer gedaan. Was zo lekker bezig met leren, dat het laat werd, en ineens ging het ook regenen enzo

maar, ik heb wel spontaan voor 't eerst zelf een turks brood gebakken en dat was lekker! nom!

nu douchen en verder leren.
    oeh, receptje graag!
    pi_79679196
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 19:48 schreef AKnynke het volgende:

[..]

oeh, receptje graag!
    wat ik gedaan heb is:

330 gram bloem (250 gewone, de rest tipo 00)
    200ml water met 3,5 gram gist en een grote theelepel suiker
    theelepel zout
    wat bakpoeder

Kneden, rijzen, plat stampen, bestrijken met eigeel en sesamzaadjes erop, weer laten rijzen en dan half uurtje in de oven op 170 graden

ik had 'n nu vrij plat, bijna naan-plat, en dat ga ik volgende keer wel iets minder doen, maar de smaak was perfect
    Ja doei.
      zondag 28 maart 2010 @ 19:52:05 #125
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_79679207
    Dad, mijn vriend is ongelooflijk taartengek en hoort nu voor het eerst dat je dat doet... dusse in juni krijg je sowieso een bestelling als je het niet erg vind ....
    Misschien weet jij wat leuks (ik ben zo creatief als een bakfiets/steen/vis) dan wordt hij 49, dus nét geen 50... dus datte maar dat gaan we 25 april wel bespreken (thanks Vik)
    pi_79679262
    2350 kcal!
    Schaam me rot... Morgen echt weer gewoon netjes eten. Gelukkig vind ik het doordeweeks makkelijker.
      zondag 28 maart 2010 @ 19:58:16 #127
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_79679511
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 19:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
    2350 kcal!
    Schaam me rot... Morgen echt weer gewoon netjes eten. Gelukkig vind ik het doordeweeks makkelijker.
    Niet schamen, heb je er wel van genoten? Morgen gewoon weer netjes en van 300 kcal teveel (meer is het zeker niet) kom je geen geen 50 gram aan. Je hebt ook hardgelopen, kunnen de brandstoffen heerlijk je vermoeide spieren weer aanvullen.
    pi_79680059
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 19:58 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Niet schamen, heb je er wel van genoten? Morgen gewoon weer netjes en van 300 kcal teveel (meer is het zeker niet) kom je geen geen 50 gram aan. Je hebt ook hardgelopen, kunnen de brandstoffen heerlijk je vermoeide spieren weer aanvullen.
    Zelfgemaakte toetje en maaltijd vind ik wel prima, maar dat m&ms mee-eten is eigenlijk wel zonde, dat is maar troep.

Komend weekend ga ik me na 10 weken wegen, maar -4kg lijkt me nogal sterk en daarom is mn motivatie minder. Ben een beetje fatalistisch geloof ik
      zondag 28 maart 2010 @ 20:39:45 #129
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_79681554
    Na 10 week? Knap!

Heb je ook cm gemeten??
    pi_79682098
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 20:39 schreef uniekhoorn het volgende:
    Na 10 week? Knap!

Heb je ook cm gemeten??
    Nee dat was mn doel, maar ik vrees dat dat m niet wordt
    Er waren 5 cm af bij mn navel en 4 bij mn smalste punt, daar ben ik wel blij mee, maar mn buik is nog te dik (85 cm).
      zondag 28 maart 2010 @ 20:56:50 #131
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_79682547
    Lazy sunday lijstje

O: 2 boterhammen; 1x kaas, 1x appelstroop
    T: stroopwafel
    S: schoonmaken, stofzuigen
    L: 2 boterhammen; 1x pindakaas, 1x appelstroop
    T: handje nootjes, wat zoute sticks
    D: 1 kleine vega-wrap met kidneybeans, mais, tomaat & kaas + een komkommersalade

Lekker
      zondag 28 maart 2010 @ 20:58:13 #132
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_79682640
    Mijn buik is 87 cm... stom genetisch bepaald stop die vet maar in mijn tieten maarja
    Heb dunne armpjes, echt geen verhouding mijn lichaam, weet niet zo goed wat ik daar mee moet.

Eerst maar slapen, weltrusten lieve slankies
    pi_79682962
    ik wil ook mijn buikvet naar mijn tieten.

En ik wil een plan de campagne.
    Sta stil, op net iets teveel (rond de 70-71) en wil naar 68, als het kan 67 op 12 mei.

Zou dat haalbaar zijn? Zonder 'carb-dieten' of weetikveelwat, dus gewoon veel groente, wat vlees, normale porties rijst en pasta, etc.

Deze week begint goed met 2 keer spinnen, 3 keer hardlopen.
    Volgende week ook, en dan even mijn rooster herzien.

Ben nu echt heel goed bezig met studie, met bestuur, en ook met koken! Ik maak zoveel zelf, het is een verslaving geworden maar mijn SOG zou zich op het moment beter kunnen uiten in sporten dan in weer een nieuw brood soort-achtig-iets

Met 2 keer spinnen en 3 keer hardlopen en buikspieroefeningen (ja, dit keer echt) zou ik in anderhalve maand nog best ver moeten kunnen komen.
    Daarom wil ik elke dag lijstjes posten, en ook een 'straf' bedenken voor als ik iets niet doe (zonder goede reden)

ik ga er aan nachtje over slapen en morgen, na het spinnen, ga ik bedenken of dit plan voor me gaat werken de komende anderhalve maand. En Mr.Mo,die moet maar gewoon meedoen
    Ja doei.
      zondag 28 maart 2010 @ 21:08:43 #134
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_79683465
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
    Vraag even aan die X-factor chicks van vrijdag hoe ze dat deden!
    pi_79683598
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 21:08 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Vraag even aan die X-factor chicks van vrijdag hoe ze dat deden!
    goeie
    Ja doei.
      zondag 28 maart 2010 @ 21:11:09 #136
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_79683648
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 21:10 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

goeie
    Gheil toch?
    Het ging vandaag bij softbal over bouncende boobies en toen kwamen 'ze' ook nog even ter sprake.
      zondag 28 maart 2010 @ 21:17:41 #137
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_79684096
    grrr...

Heb ik alle moed verzameld om naar een oude professor te schrijven over een phd plek, is hij voor een hele lange tijd niet op kantoor. Jammer, maar helaas...
      zondag 28 maart 2010 @ 21:17:42 #138
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_79684099
    mwehe, ja die moesten een soort veiligheidsgordels over hun boobies heen... mén... ik vind dat echt dik maken hoor, wát gordon ook zei...
    Kwak
    pi_79684198
    Ik heb iets gemist zo te horen? Veiligheidsgordels?
      zondag 28 maart 2010 @ 21:20:35 #140
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_79684294

die corsetten
    Kwak
      zondag 28 maart 2010 @ 21:21:48 #141
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_79684394
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 21:19 schreef Chicolate het volgende:
    Ik heb iets gemist zo te horen? Veiligheidsgordels?
    pi_79684444
    Nee, ze zijn normaal veel dikker! Die korsetten deden echt goed werk!!

Ik vond het getiete mighty impressive. Het waren een soort onafhankelijk opererende onderdelen. En ze zongen ook best goed. (De meisjes heb ik het nu weer over)

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 28-03-2010 21:29:15 ]
      zondag 28 maart 2010 @ 21:24:56 #143
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_79684623
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 21:22 schreef conleche het volgende:

Ik vond het getiete mighty impressive. Het waren een soort onafhankelijke opererende onderdelen. En ze zongen ook best goed. (De meisjes heb ik het nu weer over)
    Doet me denken aan een opmerking ooit van F. over een bevriend stel , ergens op vakantie langs het zwembad: Ah... daar komen ze, en Tim is er ook bij.

zondag 28 maart 2010 @ 21:31:33 #144
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_79685195
    quote:

Ik vond het getiete mighty impressive. Het waren een soort onafhankelijk opererende onderdelen. En ze zongen ook best goed. (De meisjes heb ik het nu weer over)
    ja ze hadden wel taille nu! en ze zongen ook wel goed. ik was gisteren ineens fan van de badboys, die vond ik eerst stom...
    Kwak
    pi_79685268
    quote:
    Ok dat is wel erg ja ... ze zitten zowat in hun nek gepropt
      zondag 28 maart 2010 @ 21:32:20 #146
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_79685279
    quote:

*mental image of zingend getiette*
      zondag 28 maart 2010 @ 21:32:48 #147
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_79685313
    zo'n corset lijkt me trouwens uiterst kut zingen!
    Kwak
    pi_79685519
    quote:
    Op zaterdag 27 maart 2010 19:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Oe leuk DaD! Allemaal door hen klaargemaakte gerechten of meer ingrediënten? Wij hebben nu ook eindelijk een toko in ons miniwinkelcentrumpje, daar wil ik ook nog gaan kijken! We hadden wel al een toko-annex-poelier, maar die had niet altijd veel kouseband. En ik heb liefde voor kouseband.

We hebben net, omdat mn kaak braaf is, een middagje Amsterdam gedaan! De buit: dvd box van Louis Theroux, een zwart gilet-achtig dingetje, een nieuw boek met collected stories van Hanif Kureishi (voor school maar ook voor de leuk) en een ijsje

Lijstje:

Late O: twee bolletjes met filet americain
    L: twee eierkoeken
    T: ijsje
    D: gemarineerde kipfilet in stukjes met geroerbakte sperziebonen
    T: misschien nog iets van pudding ofzo, eens zien hoe het na het avondeten is!

Voor een day-after-verstandskiesverwijdering-lijstje vind ik hem best mooi
    Ik heb ook een liefde voor kouseband !
    pi_79685587
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 21:32 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*mental image of zingend getiette*
    Ik zat te twijfelen of dat nu met dubbel t moest. Ik dacht aan gebergte en besloot toen van niet, terwijl ik had moeten besluiten van wel.
    pi_79685703
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 21:31 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ja ze hadden wel taille nu! en ze zongen ook wel goed. ik was gisteren ineens fan van de badboys, die vond ik eerst stom...
    Ik vind die badboys ook leuk. Ze kunnen ook best wat, hun stemmen klinken mooi bij elkaar.
    pi_79685720
    Meh.

L: kop tomatensoep, 3 stukjes breekbrood met aioli
    T: halve reep chocola, banaan, klein zakje chips
    D: 2 zelfgemaakte wraps met guacamole, zure room, kip en prei/rode ui.

Kan beter.
    pi_79685985
    Oeh, ik moet het einde nog zien van X-factor (van de groepen).
    pi_79686106
    Hoi! Moe! Rommelig gegeten dit weekend (niet per se bizar veel, trouwens) en ik heb nu flinke last van m'n buik. niet meer hardgelopen, want we waren pas na zevenen thuis en toen regende het dan zo maar pilatessen op m'n matje.

Lijst:
    O: 2 zonnepittenboterhammen met margarine en hagelslag, 2 cracottes pindakaas, plak ontbijtkoek, glas vifit
    T: 2 koekjes
    T: broodje kroket
    T: paar handjes gram flour fritters
    D: pak spinazie met 2 gekookte eitjes
    S: pilates
    T: wat chipsdingen, glas ranja
    pi_79686155
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 21:37 schreef Goodbye het volgende:
    Meh.

L: kop tomatensoep, 3 stukjes breekbrood met aioli
    T: halve reep chocola, banaan, klein zakje chips
    D: 2 zelfgemaakte wraps met guacamole, zure room, kip en prei/rode ui.

Kan beter.
    Je D is wel maar overdag heb je echt te weinig gegeten! Laat opgestaan, zeker?
      zondag 28 maart 2010 @ 21:45:30 #155
    236335 neen
    schone schijn
    pi_79686212
    Woah, geen lijstjes van mij aangezien iedereen jarig is in maart nou ja, dat ook weer achter de rug.
    pi_79686299
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 21:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Je D is wel maar overdag heb je echt te weinig gegeten! Laat opgestaan, zeker?
    Goed, hè? Voor de rest is het echt een crap weekendlijstje. Mijn sportschool is ook dicht op zondag, da's balen.

En, het was misschien weinig, maar wat brood met aioli en chocola tikt aardig aan hoor

Jouw lijstje vind ik nog aardig meevallen, trouwens.
    pi_79686522
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 21:45 schreef neen het volgende:
    Woah, geen lijstjes van mij aangezien iedereen jarig is in maart nou ja, dat ook weer achter de rug.
    Ik post ook mijn slechte lijstjes, Neen!
    pi_79687206
    chico! je groene nagellakje, waar heb je hem gekocht? ik wil hem!!!
    pi_79687662
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 21:02 schreef motorbloempje het volgende:

En ik wil een plan de campagne.
    Sta stil, op net iets teveel (rond de 70-71) en wil naar 68, als het kan 67 op 12 mei.

Zou dat haalbaar zijn? Zonder 'carb-dieten' of weetikveelwat, dus gewoon veel groente, wat vlees, normale porties rijst en pasta, etc.
    Ik doe met je mee! Ik was vorige week 69.2, maar nu weer "gewoon" rond de 70, mijn plateautje. En ik heb op 12 mei ook een bruiloft , alleen dan die van mijn vader (ik vind het maar een raar fenomeen: trouwende vaders)

Dit weekend heeft ook niet meegeholpen. We hebben het weekendje oppassen en bijbehorende poepluiers overleefd en het was erg gezellig met de kleintjes, maar ik heb echt heul slecht gegeten: boterhammen met chocopasta, toastjes met zelfgemaakte eiersalade, patat, kroketten, ijsjes, chips. (nu ik opschrijf wat we gegeten hebben, snap ik ook ineens waarom ze zo zoet waren ).

Volgende week verder met hardlopen en weer naar de sportschool!
      zondag 28 maart 2010 @ 22:13:05 #160
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_79688064
    ik mis m'n vriendje heel erg nu. Boh, wat voel ik me zielig. Ik heb dus ook al chocola en nog een plak bananenbrood op. Nog even opblijven want hij is zo thuis en dan nog even bellen, en dan maar naar bed.

En een vlucht boeken om hem snel op te zoeken...
    pi_79688235
    Zei iemand tieten? Ik wil ze ook graag!
      zondag 28 maart 2010 @ 22:16:16 #162
    236335 neen
    schone schijn
    pi_79688285
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 21:51 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik post ook mijn slechte lijstjes, Neen!
    Ja maarja, ik durf dat niet hè.
    pi_79688336
    Ik sta nu op 8 sangria trouwens, en we gaan de stad nog in
      zondag 28 maart 2010 @ 22:21:08 #164
    215895 Sjaapje
    Maar zeg Sjaap
    pi_79688609
    Whoew terug van Budapest, massas veel gegeten zaterdag, maar vandaag en vrijdag viel het zeer goed mee.
    Vrijdag:
    O yogurt met kiwi en appelsien
    T: boterham niets en pruim
    L: 2 boterham niets en komkommer
    T: 2 appels en een banaan
    D: kipfilet met salade, 2 glazen wijn
    Zaterdag:
    O: 1.5 koffiekoek
    T: 0.5 koffiekoek
    L: 2 bruine broodjes niets met appelsien
    T: Iets shake met aardbeienachtig
    D: pasta met champignons en stukjes salami, half stuk chocoladetaart, 2 glazen wijn
    T: coctail
    Zondag:
    O: groentenomelet met sneetje brood
    L: hummus met salade en pittabroodje
    T: aardbeibanaan met ijs (dat van water) en een beetje vanilleijs gemixt
    T: banaan
    D: 500gr yogurt met appel kiwi krieken
    T: stukje broodpudding of een koekje ofzo

Dat alles gecombineerd met veel rondwandelen. Morgen terug lopen ik kijk er naar uit!
    Ik bijt!
    (Zachtjes)
      zondag 28 maart 2010 @ 22:22:05 #165
    236335 neen
    schone schijn
    pi_79688680
    Ik zit nu te drinken met mijn zusjes ouwelui al op bed

En morgen weer 6 uur op
    Nu ga ik even lemper opwarmen voor ons, zo'n weekend dus.
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 22:15 schreef shinydiscoball het volgende:
    Ik heb wel tieten voor je
    pi_79688760
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 22:17 schreef shinydiscoball het volgende:
    Waar ga je meestal heen?
    pi_79688829
    Zeg Sjaap, je mag wel wat meer eten! Ik vind je lijsten alleszins bescheiden voor 'veel rondwandelen'.

SDB, doe nou even verstandig, anders heb je morgen een gierende kater! Sangria is niet de handigste keus, kater-gewijs
      zondag 28 maart 2010 @ 22:24:40 #168
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_79688857
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 22:22 schreef neen het volgende:

[..]

Ik heb wel tieten voor je

Aw neenmans!
      zondag 28 maart 2010 @ 22:26:31 #169
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_79688990
    ik heb lekker toch meer tiet dan neen
    Kwak
      zondag 28 maart 2010 @ 22:27:24 #170
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_79689067
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 22:26 schreef kwakz0r het volgende:
    ik heb lekker toch meer tiet dan neen
    Pics or it didn't happen?
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_79689111
    Ehm wacht, nu laat ik zien waar ik woon, das niet de bedoeling, PM PF!
      zondag 28 maart 2010 @ 22:29:48 #172
    215895 Sjaapje
    Maar zeg Sjaap
    pi_79689266
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 22:24 schreef ColdFeet het volgende:
    Zeg Sjaap, je mag wel wat meer eten! Ik vind je lijsten alleszins bescheiden voor 'veel rondwandelen'.

Joepie!
    Ik bijt!
    (Zachtjes)
      zondag 28 maart 2010 @ 22:29:58 #173
    236335 neen
    schone schijn
    pi_79689277
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 22:27 schreef Adelante het volgende:

[..]

met bier
      zondag 28 maart 2010 @ 22:30:01 #174
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_79689282
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 22:17 schreef shinydiscoball het volgende:

Dan word je misschien nóg wel dronkener dan mijn vriendin gisteravond op mn feestje
    Echt, onhoudbaar... ze moest 's nachts nog even mee wat ophalen hier thuis, en ze heeft met dr gegiebel iedereen die hier al lag te slapen wakker gemaakt Oh en met mijn bezette vrienden geflirt!
      zondag 28 maart 2010 @ 22:31:14 #175
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_79689390
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 22:24 schreef ColdFeet het volgende:

SDB, doe nou even verstandig, anders heb je morgen een gierende kater! Sangria is niet de handigste keus, kater-gewijs
    roger that! Ik was vooral verbaasd over het zaterdag lijstje, dat is voor mij een goede dag, geloof ik!
      zondag 28 maart 2010 @ 22:35:51 #176
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_79689681
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 22:27 schreef Adelante het volgende:

[..]

nou vooruit dan maar
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Kwak
      zondag 28 maart 2010 @ 22:39:59 #177
    215895 Sjaapje
    Maar zeg Sjaap
    pi_79689910
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 22:31 schreef AKnynke het volgende:

[..]

roger that! Ik was vooral verbaasd over het zaterdag lijstje, dat is voor mij een goede dag, geloof ik!
    Volgens mij schatten jullie koffiekoeken helemaal verkeerd in! Dat zijn echte caloriebommen! En zeker deze dat ik had met chocolade 1 en een andere met kersen. Maar het is inderdaad al minder dan ik normaal op zo'n dag zou eten dus toch een beetje trots! (al voelde het echt aan als een +3000 kcal dag)
    Ik bijt!
    (Zachtjes)
    pi_79689917
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 22:27 schreef Chicolate het volgende:
    Ehm wacht, nu laat ik zien waar ik woon, das niet de bedoeling, PM PF!
    O ja dat is goed hoor Wat kosten ze eigenlijk?
      zondag 28 maart 2010 @ 22:40:37 #179
    297136 Dreamyheadz
    .....zen.....
    pi_79689937
    Hej peepz!

Sjaapje, wat heb je gedaan in Budapest? Vakantie gehad? Heb ik vast gemist met lezen:p.

Ik geloof dat het voor velen hier het nationale-chocolade-weekend was:D! De hele week ging het al niet mega goed met m'n dieetje, heb tijdens het studeren teveel paaseitjes gehad, en vrijdag- en zaterdagavond films gekeken. Met m&m's...morgen maar weer ff op den weechschael, zien wat de schade is. En dan even start to run downen om lekker hard te lopen:D.
    Succes ladies!

Liefs dreamyheadz
    pi_79690053
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 22:40 schreef P.F het volgende:

[..]

O ja dat is goed hoor Wat kosten ze eigenlijk?
    Ik had nog de 30% korting actie, normaal zijn ze 2,50 maar ik had hem dus voor 1,75.
    pi_79690145
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 22:39 schreef Sjaapje het volgende:

[..]

Volgens mij schatten jullie koffiekoeken helemaal verkeerd in! Dat zijn echte caloriebommen! En zeker deze dat ik had met chocolade 1 en een andere met kersen. Maar het is inderdaad al minder dan ik normaal op zo'n dag zou eten dus toch een beetje trots! (al voelde het echt aan als een +3000 kcal dag)
    Ik ken ze wel! Gister zelf ook nog een op (en eigenlijk vind ik ze helemaal niet zo lekker ).
      Vis een optie? zondag 28 maart 2010 @ 22:46:23 #182
    70532 loveli
    N
    pi_79690205
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 22:15 schreef shinydiscoball het volgende:
    Waar worden ze uitgedeeld? Of ben ik weer te laat?
    crap in = crap out
      zondag 28 maart 2010 @ 22:47:29 #183
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_79690252
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 21:32 schreef kwakz0r het volgende:
    zo'n corset lijkt me trouwens uiterst kut zingen!
    Ja! Heb het filmpje even gezien, zij lijken er niet zoveel last van te hebben
    Ik weet wel dat we vorig jaar een galaconcert hadden en dat ik perse een jurk aan wilde die eigenlijk te strak om mn tieten zat. Dus elke keer dat ik mn longen volzoog knapte ik er bijna uit! En het was de Carmina Burana, dus ik had nogal veel lucht en volume nodig
      zondag 28 maart 2010 @ 22:52:38 #184
    215895 Sjaapje
    Maar zeg Sjaap
    pi_79690520
    Ik kreeg bezoek van in Belgie en aangezien Pécs iets te ver is met de trein (3u) ga ik gewoon rondlopen met hun in Budapest voor een paar dagen (zo heb ik ondertussen de highlights al 4 keer gezien...)

Aaarg ik kom zo gek van mijn internet, heb zo een 3G draadloosnetwerk modem, al 2 keer in reparatie gedaan. Elke keer zeggen ze eerst er is niets mis mee, dan komen ze inderdaad tot de conclusie dat hij altijd uitvalt (duur van 30 seconden tot 30 min maar uitvallen doet hij) maar op de reparatie vinden ze niets dus krijg ik hem elke keer niet gerepareerd terug. En ik wil gewoon skypen met mijn vriendje en niet om de 1 min een halve minuut wegvallen (dus modem in en uit en terug verbinding maken it is!)! Dus ik ga morgen heel boos gaan worden in de Vodafone! En vloeken in het Vlaams, verdorie! Het frustrerende is dat ze maar daar ook altijd behandelen als onwetende vrouw die er niets van kent terwijl ik behoorlijk wat van pc's ken (zeker voor een vrouw...). Hupla frustratiesjaap!
    Ik bijt!
    (Zachtjes)
      zondag 28 maart 2010 @ 22:56:42 #185
    215895 Sjaapje
    Maar zeg Sjaap
    pi_79690726
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 22:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik ken ze wel! Gister zelf ook nog een op (en eigenlijk vind ik ze helemaal niet zo lekker ).
    Ik vind ze wel superlekker maar mag er maar 1tje van mezelf en dat op zondag normaal. Dusja 2 op zaterdag is er 1 teveel
    Ik bijt!
    (Zachtjes)
      Vis een optie? zondag 28 maart 2010 @ 22:57:36 #186
    70532 loveli
    N
    pi_79690766
    Als je met een strak korset loopt raak je al snel buiten adem, zingen in korset lijkt me zeker geen handige combo.
    crap in = crap out
      zondag 28 maart 2010 @ 22:59:01 #187
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_79690831
    Nou hadden die dames in het bovenste deel van het korset nog wel genoeg ruimte natuurlijk; die tieten vielen er echt bijna uit!! Ik zou daar echt nóóit mee durven lopen, ook niet voor een optreden op tv
      zondag 28 maart 2010 @ 23:00:28 #188
    236335 neen
    schone schijn
    pi_79690903
    Altijd hetzelfde met die vrouwen hè ik kan niet eens mijn voetbalprogramma kijken maar ben verplicht x factor te kijken

Gisteren was het zonder vrouwen eigenlijk ook veel gezelliger.
      zondag 28 maart 2010 @ 23:01:54 #189
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_79690966
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 22:59 schreef LadyBlack het volgende:
    Nou hadden die dames in het bovenste deel van het korset nog wel genoeg ruimte natuurlijk; die tieten vielen er echt bijna uit!! Ik zou daar echt nóóit mee durven lopen, ook niet voor een optreden op tv
    ik vond persoonlijk dat ze erg ongesteund zongen, en dat klopt wel met alleen hoog kunnen ademen...
    Kwak
      zondag 28 maart 2010 @ 23:02:34 #190
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_79690994
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 23:00 schreef neen het volgende:
    Altijd hetzelfde met die vrouwen hè ik kan niet eens mijn voetbalprogramma kijken maar ben verplicht x factor te kijken

Gisteren was het zonder vrouwen eigenlijk ook veel gezelliger.
    Vrouw hier is naar bed en ik kijk SV
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      zondag 28 maart 2010 @ 23:07:59 #191
    236335 neen
    schone schijn
    pi_79691232
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 23:02 schreef Adelante het volgende:

[..]

Vrouw hier is naar bed en ik kijk SV
    Ik regel ook nog eens drinken enzo de hele tijd
    er is ergens iets mis gegaan
      zondag 28 maart 2010 @ 23:09:25 #192
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_79691294
    Zingen in korset, dan moet ik altijd denken aan Tarja *voormalig Nightwish-zangeres* Turunen! Als die live ging en ze wou een beetje 'dynamisch' hurken richting het publiek enzo, dan ging dat zo heel gespannen met strakke rug en alles En maar door zingen he! Lijkt me toch niet handig!

Mn opdracht is weer af! Heb besloten morgen pas weer na te denken over het volgende - ik ben allang blij dat ik met de dufheidsratio van vandaag dit gedaan kreeg
    (Ik gebruik normaal NOOIT paracetamol, en nu ik dat dus wel doe reageer ik er geloof ik nogal sterk op Ik ben de hele dag al slaperig / hoofdpijnig, en waar ik eergisteren om 22.30 er al in lag, was het gisteren 22.00 ofzo, en dan had ik zelfs nog avond-tukkies gedaan! )

Anyway, trusten!
      zondag 28 maart 2010 @ 23:09:46 #193
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_79691310
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 23:01 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik vond persoonlijk dat ze erg ongesteund zongen, en dat klopt wel met alleen hoog kunnen ademen...
    inderdaad!

Ik moet dinsdag eens de stoute schoenen aantrekken en zangles regelen! De vriendin op wiens zoontje ik pas is derdejaars conservatorium en wou me wel wat les geven Maar ik vind het doodeng Zou het alleen zo goed kunnen gebruiken, ik zing me echt stuk soms
      zondag 28 maart 2010 @ 23:44:16 #194
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_79692640
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 17:51 schreef LadyBlack het volgende:
    Lijstje:
    O: broodje met gekookt ei, croissantje met jam, koffie en vruchtensap
    T: cappuccino, koekjes en paaseitjes
    L: grote kom magere yoghurt met geraspte appel en kaneel
    T: hazelnoot-rozijnenbroodje
    D: ik vermoed dat dat nog een keertje afhaal wordt.... volkoren macaroni met paprika-tomatensaus en een vega cordon bleu
    T: ? restjes denk ik
    glas wijn
      maandag 29 maart 2010 @ 05:07:42 #195
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_79695893
    Vla, yoghurt en druiven...
    5 boterhammen vleeswaar, cup a soup kip, kom soep met ballen, sinaasappel, peer, appel, tomaatjes.
    D: bloemkool, gekookte aardappels, gegrilde kabeljauw.
      maandag 29 maart 2010 @ 06:59:29 #196
    236335 neen
    schone schijn
    pi_79696119
    Pffff, trein. Goedemorgen hè
      maandag 29 maart 2010 @ 07:00:59 #197
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_79696127
    Bye! Tot woensdagavond láát!
    pi_79696410
    doeidoei! Succes en veel plezier!

Goedemorgen!

Tentamen, 11 uur, ik wil niet

Lijstje:

O: bak kwark
    T: mandarijntjes
    L1: 2 boterhammen smeerworst
    L2: 2 boterhammen smeerworst
    S: spinnen
    T:
    D:

nog even een weekmenu bedenken en dan vanmiddag boodschappen doen

Ja doei.
      maandag 29 maart 2010 @ 08:25:42 #199
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_79696595
    Goedemorgen
    pi_79696647
    Goedemorgen!
    Met frisse moed (en een beetje spierpijn) weer beginnen met netjes eten!
      maandag 29 maart 2010 @ 08:32:10 #201
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_79696666
    goeiemorgen...
    pi_79696682
    Succes zometeen Mo!

Snel ontbijten, want moet vanochtend nog even een verslag afmaken ( en daardoor slaap ik spontaan slecht).
    pi_79696761
    Goeiemorgen! Havermout op, ik zal me zo eens aankleden voor de laatste portie grind.
    pi_79697183
    Morgen.

Uniek, de 25e inderdaad en bestellingen krijgen vind ik niet erg. .
    pi_79697555
    Morgen.

Planning voor vandaag:
    O: witlofsalade met ei
    L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
    T: yoghurt met bosbessen
    D: verse pasta met spinaziesaus, grana padano en tomaatjes uit de oven
    pi_79697597
    Bah groepjes maken voor groepswerk. Het voelt als de gymles op de basisschool, niemand wil mij in het groepje (omdat ik niet op de vaste overlegavond kan, ik hoop tenminste dat dat de reden is). Zo slecht voor mn zelfvertrouwen dit .
    pi_79697710
    Naar chico! Wat ik zelf merk van groepjes maken is dat dat al gebeurt zodra het woord 'groep' gevallen is, niet zodra het startsein gegeven wordt. Dus begin vooral zelf met groepjes maken door te seinen enzo.

Hoera, ben weer in rotjeknor!
    pi_79697813
    Goede morgen....

ok.... Ik ga er weer voor....
    De weegschaal gaf net 80 kilo aan
    en ik wil toch echt naar minimaal 60. Werk aan de winkel dus!
    Ik ga met een sapkuurtje beginnen.. en voorzichtig een beetje sporten... Knie wil nog niet helemaal, maar een beetje pumpen en wiien moet toch wel lukken....

Lijstje voor vandaag dus....
    sap
    sap
    sap
    en nog eens sap
    ( en veul water ofcorz)
    No farewell could be the last one.
    If you long to meet again...
    pi_79697841
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 09:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
    Naar chico! Wat ik zelf merk van groepjes maken is dat dat al gebeurt zodra het woord 'groep' gevallen is, niet zodra het startsein gegeven wordt. Dus begin vooral zelf met groepjes maken door te seinen enzo.

Hoera, ben weer in rotjeknor!
    De groepjes worden gemaakt via Blackboard (je doet een projectvoorstel en mensen schrijven zich daarvoor in) en woensdagavond worden mensen die geen groep hebben ingedeeld. Maar woensdag ben ik er niet, dus ik heb zelf een projectvoorstel gedaan. Op alle voorstellen komen reacties, behalve op het mijne . Dus ja. Of mijn voorstel is niet leuk, of het is te onhandig dat ik niet aanwezig ben op de vaste tijden. Ik zou het zelf ook onhandig vinden, dus snap het op zich wel, maar dat maakt het niet minder vervelend. Als ik geen groep vind die mij erbij wil, kan ik stoppen met het vak.
      Vis een optie? maandag 29 maart 2010 @ 09:47:21 #210
    70532 loveli
    N
    pi_79697891
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 09:32 schreef Chicolate het volgende:
    Bah groepjes maken voor groepswerk. Het voelt als de gymles op de basisschool, niemand wil mij in het groepje (omdat ik niet op de vaste overlegavond kan, ik hoop tenminste dat dat de reden is). Zo slecht voor mn zelfvertrouwen dit .
    Bluh, groepen zelf indelen. Ik ben voor de "1, 2, 3, 4, 5" methode, op een rij gaan staan en nummeren, iedereen met hetzelfde nummer zit in dezelfde groep. Klaar.
    crap in = crap out
    pi_79697934
    Goedemorgen!
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 09:44 schreef Chicolate het volgende:

[..]

De groepjes worden gemaakt via Blackboard (je doet een projectvoorstel en mensen schrijven zich daarvoor in) en woensdagavond worden mensen die geen groep hebben ingedeeld. Maar woensdag ben ik er niet, dus ik heb zelf een projectvoorstel gedaan. Op alle voorstellen komen reacties, behalve op het mijne . Dus ja. Of mijn voorstel is niet leuk, of het is te onhandig dat ik niet aanwezig ben op de vaste tijden. Ik zou het zelf ook onhandig vinden, dus snap het op zich wel, maar dat maakt het niet minder vervelend. Als ik geen groep vind die mij erbij wil, kan ik stoppen met het vak.
    Heb je daar nog nooit eerder een groepje gemaakt dan? Wij hadden zoveel als het kon een vast groepje met lui die ik kon vertrouwen. En anders ken je toch wel mensen en kom je via hen in een groepje? Of misschien komt het wel gewoon doordat jij woensdag je projectvoorstel niet hebt kunnen toelichten en de anderen wel?
      maandag 29 maart 2010 @ 09:49:36 #212
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_79697944
    Mogge

Eerst koffie, dan een lijstje
      Vis een optie? maandag 29 maart 2010 @ 09:52:12 #213
    70532 loveli
    N
    pi_79697989
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 09:43 schreef vamperotica het volgende:
    Goede morgen....

ok.... Ik ga er weer voor....
    De weegschaal gaf net 80 kilo aan
    en ik wil toch echt naar minimaal 60. Werk aan de winkel dus!
    Ik ga met een sapkuurtje beginnen.. en voorzichtig een beetje sporten... Knie wil nog niet helemaal, maar een beetje pumpen en wiien moet toch wel lukken....

Lijstje voor vandaag dus....
    sap
    sap
    sap
    en nog eens sap
    ( en veul water ofcorz)
    Wel even in de gaten houden hoe je het op de lange termijn gaat volhouden. Van 80 naar 60 is een flinke stap, op zich wel te bereiken. Maar als je de 60 hebt bereikt, dan moet je je patronen op de een of andere manier aanpassen om er te blijven, lijkt me.

Niks mis met een sapkuur op z'n tijd en fanatiek sporten, hoewel ik een sapkuur niet zou kunnen volhouden denk ik. Maar grotere kans dat je het kunt vasthouden als je je hele levenspatroon aanpast dan wanneer je eerst een bak afvalt en dan weer in je oude patroon vervalt.

En voorzichtig met de knie!
    crap in = crap out
    pi_79698069
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 09:52 schreef loveli het volgende:

[..]

Wel even in de gaten houden hoe je het op de lange termijn gaat volhouden. Van 80 naar 60 is een flinke stap, op zich wel te bereiken. Maar als je de 60 hebt bereikt, dan moet je je patronen op de een of andere manier aanpassen om er te blijven, lijkt me.

Niks mis met een sapkuur op z'n tijd en fanatiek sporten, hoewel ik een sapkuur niet zou kunnen volhouden denk ik. Maar grotere kans dat je het kunt vasthouden als je je hele levenspatroon aanpast dan wanneer je eerst een bak afvalt en dan weer in je oude patroon vervalt.

En voorzichtig met de knie!
    De 80 is bereikt na een zwangerschap ( ok t kind is al 2 ) en een stomme beenbreuk ( laatste treetje van de trap gemist) ( toen was er net 15 kilo af...* zucht)
    Toen hebebn ze er een pin in gezet en daar heb ik veel last van gehad... veel gezeten en dan is de weg naar de snoep/koektroeppot erg makkelijk....
    Pin is er nu uit en ik merk al veel verschil gelukkig ik weet dat ik rustig aan moet doen... niet alleen met knie maar sowieso alles weer vanafnul opbouwen...

Sapjes zijn alleen voor deze week zodat alles weer een beetje "schoon" is en daarna met een mooi eetpatroontje beginnen en dat inderdaad vol zien te houden!

Advies is uiteraard altijd welkom!
      maandag 29 maart 2010 @ 09:57:23 #215
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_79698077
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 09:49 schreef de_nachtwacht het volgende:
    Goedemorgen!
    [..]

Heb je daar nog nooit eerder een groepje gemaakt dan? Wij hadden zoveel als het kon een vast groepje met lui die ik kon vertrouwen. En anders ken je toch wel mensen en kom je via hen in een groepje? Of misschien komt het wel gewoon doordat jij woensdag je projectvoorstel niet hebt kunnen toelichten en de anderen wel?
    Ja, als bekend is dat er groepjes gevormd moeten worden, dan doet men dat meestal meteen. Bij ons is het zo dat, voordat de docent uitgepraat is, je studenten al "zullen wij samen doen?"-blikken naar elkaar ziet werpen .

Over A Single Man. Ik mailde net iemand hierover, dus ik zal dat ook hier even posten:

ik vond de film nogal gefragmenteerd overkomen. Had niet het gevoel dat ik naar een verhaal aan het kijken was, maar naar een reeks scènes die weinig verband hielden met elkaar. Bovendien kon ik niet goed empathiseren met de hoofdpersoon. Ook de dialogen vond ik bij tijd en wijle gekunsteld overkomen: soms waren ze heel leuk en heerlijk droog, soms was het semi-intellectueel geneuzel (en dan doel ik op de dialogen met de student). On the other side: Colin Firth was briljant, de muziek was briljant en de art direction was prachtig. Al met al: ik heb me niet verveeld, maar ik hoef hem niet zo nodig nog een keer te zien. Of misschien toch wel, omdat ik het ergens ook niet kan uitstaan dat iedereen om me heen wegloopt met deze film en ik hem maar zo-zo vond. Dat geeft me toch het gevoel dat ik iets niet goed begrepen heb .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_79698085
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 09:49 schreef de_nachtwacht het volgende:
    Goedemorgen!
    [..]

De mensen waarmee ik normaal samenwerk volgen dit vak niet, anders was het zo opgelost inderdaad . Hier ken ik zo goed als niemand en de mensen die ik een beetje 'ken' heb ik het mailadres niet eens van. Tot nu toe ben ik bij alle colleges geweest, komende woensdag is de eerste keer dat ik er niet ben en niemand heeft zijn project nog kunnen toelichten. De docent zou zorgen dat iedereen een groepje krijgt, maar ik vraag me af of ie zo'n moeilijk geval als ikzelf kan plaatsen.

Conclusie: ik maak me druk voordat er echt wat mis is .
      maandag 29 maart 2010 @ 10:02:45 #217
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_79698160
    Goedemorgen!

Ik heb een beetje een stressvolle avond gehad gisteren!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Zo, nu even mijn spullen bij elkaar zoeken en dan 4 uur achter elkaar college zonder lunchpauze! Bah.
      maandag 29 maart 2010 @ 10:04:57 #218
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_79698203
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 10:02 schreef Rituals het volgende:
    Goedemorgen!

SPOILER
    Zo, nu even mijn spullen bij elkaar zoeken en dan 4 uur achter elkaar college zonder lunchpauze! Bah.
    Haha, zoiets hebben wij ook een keer gehad. Deur achter je kont dichttrekken, kut, sleutels vergeten . Volgens mij meer dan eens zelfs. De laatste keer zijn we volgens mij naar Marks vader toegerend (toen deden we allebei nog aan hardlopen ).
    Niet meer actief op Fok!
    pi_79698223
    *We're from barcelona* op radio!
    * MevrouwPuff denkt terug aan de zonnige vakantie van vorig jaar
    ... en kijkt vervolgens naar buiten

Met die sleutels: daarom ben ik eigenlijk wel blij dat ik huisgenoten heb in mn eentje zou dat erger zijn... Ging t wel rituals? Het lijkt me dat je zo makkelijk in uhh oude patronen vervalt enzo...
    pi_79698248
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 09:57 schreef Chicolate het volgende:

[..]

De mensen waarmee ik normaal samenwerk volgen dit vak niet, anders was het zo opgelost inderdaad . Hier ken ik zo goed als niemand en de mensen die ik een beetje 'ken' heb ik het mailadres niet eens van. Tot nu toe ben ik bij alle colleges geweest, komende woensdag is de eerste keer dat ik er niet ben en niemand heeft zijn project nog kunnen toelichten. De docent zou zorgen dat iedereen een groepje krijgt, maar ik vraag me af of ie zo'n moeilijk geval als ikzelf kan plaatsen.

Conclusie: ik maak me druk voordat er echt wat mis is .
    Pfff natuurlijk lukt dat wel. Ik zat bij mijn studie door een speciaal programma continu in andere klassen met allemaal mensen die ik niet kende, en als het mij dan echt een keer niet lukte om iets te regelen dan liep ik gewoon naar de docent met: "help ik heb geen groepje! " En dan werd het altijd opgelost. Dus maak je niet druk. Maar ik snap heus wel dat je pas echt gerust bent als je eenmaal in een groepje zit!
      maandag 29 maart 2010 @ 10:07:49 #221
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_79698264
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 10:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Haha, zoiets hebben wij ook een keer gehad. Deur achter je kont dichttrekken, kut, sleutels vergeten . Volgens mij meer dan eens zelfs. De laatste keer zijn we volgens mij naar Marks vader toegerend (toen deden we allebei nog aan hardlopen ).
    Hahaha, stom hè! Ik had het pas door toen ik thuiskwam.Ik pakte m'n sleutelbos, zocht de huissleutel en toen kwam direct het besef, haha. Ik kreeg het er even warm van .
      maandag 29 maart 2010 @ 10:07:55 #222
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_79698267
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 10:02 schreef Rituals het volgende:
    Goedemorgen!

SPOILER
    En hoe is het nu met je? Wel goed geslapen?
      maandag 29 maart 2010 @ 10:09:36 #223
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_79698298
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 10:07 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

En hoe is het nu met je? Wel goed geslapen?
    SPOILER
    pi_79698377
    Zoooooo herkenbaar... ik loop regelmatig de deur uit zonder sleutels ( Wel blij dat ik dan mn ex niet hoef te bellen...)
    pi_79698382
    Bweh, ik heb op 2 verschillende dagen een les gemist (begrafenis en ziek) maar in die 2 dagen zijn er 3 lessen geweest en nu ben ik dus 3 keer afwezig en mag ik geen tentamen doen

En normaal zijn die lessen dus nooit dubbel en kan ik een les sowieso inhalen.

Nazi streek.
    pi_79698406
    Tijd voor een lijstje:

O: Muesli met melk
    T: Veel koffie
    L1: 4 boterhammen met sandwichspread
    L2: 4 boterhammen met smeerpaté
    D: Maaltijdsalade met kip en pasta
    T: Appel

En nu keihard aan de studie...
      maandag 29 maart 2010 @ 10:14:55 #227
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_79698415
    Jeetje P.F, wat rot! Maar valt er niet wat te regelen? Je kunt er natuurlijk weinig aan doen dat je een begrafenis had (en ziek was).
      maandag 29 maart 2010 @ 10:15:24 #228
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_79698425
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 10:14 schreef de_nachtwacht het volgende:
    Tijd voor een lijstje:

O: Muesli met melk
    L1: 4 boterhammen met sandwichspread
    L2: 4 boterhammen met smeerpaté
    D: Maaltijdsalade met kip en pasta
    T: Appel

En nu keihard aan de studie...
    CF?
    Niet meer actief op Fok!
      maandag 29 maart 2010 @ 10:15:55 #229
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_79698438
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 10:09 schreef Rituals het volgende:

[..]
    SPOILER
    SPOILER
      maandag 29 maart 2010 @ 10:16:00 #230
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_79698441
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 10:13 schreef P.F het volgende:
    Bweh, ik heb op 2 verschillende dagen een les gemist (begrafenis en ziek) maar in die 2 dagen zijn er 3 lessen geweest en nu ben ik dus 3 keer afwezig en mag ik geen tentamen doen

Nazi streek.
    Is dat écht zo? Dat roepen ze bij ons ook, maar in de praktijk is er nooit wat aan de hand.
    Niet meer actief op Fok!
    pi_79698449
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 10:14 schreef Rituals het volgende:
    Jeetje P.F, wat rot! Maar valt er niet wat te regelen? Je kunt er natuurlijk weinig aan doen dat je een begrafenis had (en ziek was).
    Ik had van te voren nog een mail gestuurd (bij die begrafenis) of ik die les niet in kon halen. Maar dat hoefde niet, want 1x missen was niet erg.

Als ik er bij stil had gestaan dat die les dubbel was dan was ik wel met een ziek hoofd daar heen gegaan.

Ik haaaaaaat verplichte aanwezigheid.
    pi_79698470
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 10:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Is dat écht zo? Dat roepen ze bij ons ook, maar in de praktijk is er nooit wat aan de hand.
    Ja ik las net een berichtje op het intranet:
    quote:
    Studenten met drie keer afwezigheid, of meer, kunnen helaas niet aan de toets deelnemen. Het betreft:
      maandag 29 maart 2010 @ 10:18:04 #233
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_79698482
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 10:15 schreef LadyBlack het volgende:

[..]
    SPOILER
    SPOILER
    pi_79698485
    Ik haaat dit klote systeem met kleine klote opdrachtjes en klote verplichte aanwezigheid.

Ik wil ook gewoon tentamens voro 5 of 10 studiepunten
      maandag 29 maart 2010 @ 10:18:22 #235
    236335 neen
    schone schijn
    pi_79698486
    Ik doe ook mee met weinig slaap. Dit weekend zo'n 12 uur gok ik het is altijd wel aan mijn gezicht te zien dan maar zolang ik nog niet chagrijnig ben is alles oke.

Inmiddels weer thuis, nu maar weer naar school
      maandag 29 maart 2010 @ 10:19:03 #236
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_79698499
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 10:16 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik had van te voren nog een mail gestuurd (bij die begrafenis) of ik die les niet in kon halen. Maar dat hoefde niet, want 1x missen was niet erg.

Als ik er bij stil had gestaan dat die les dubbel was dan was ik wel met een ziek hoofd daar heen gegaan.

Ik haaaaaaat verplichte aanwezigheid.
    Maar kun je dat niet uitleggen dan? Dat je je er niet van bewust was dat het een dubbele les was? In ieder geval het proberen waard lijkt me!
      maandag 29 maart 2010 @ 10:20:41 #237
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_79698537
    Ik moet nu naar college, tot vanmiddag!
    pi_79698538
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 10:19 schreef Rituals het volgende:

[..]

Maar kun je dat niet uitleggen dan? Dat je je er niet van bewust was dat het een dubbele les was? In ieder geval het proberen waard lijkt me!
    Hmm.. Dat ga ik zeker proberen. Alleen is zij van het: regels zijn regels.

Echt, dat mens is gek.
    pi_79698542
    quote:

Nazi streek.
    Gewoon sexy kleertjes aan met veel inkijk en dan heel zielig lopen doen bij die docent. Ik ken studentes die op die manier zelfs onder het maken van een compleet tentamen zijn uitgekomen.
      maandag 29 maart 2010 @ 10:22:54 #240
    236335 neen
    schone schijn
    pi_79698587
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 10:20 schreef P.F het volgende:

[..]

Echt, dat mens is gek.
    Zo'n figuur heb ik nu ook daar valt helemaal niet mee te praten. Zo irritant hè.

Gaat dit je nu ook een herkansing kosten dan of niet?
      Vis een optie? maandag 29 maart 2010 @ 10:25:35 #241
    70532 loveli
    N
    pi_79698651
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 10:13 schreef vamperotica het volgende:
    Zoooooo herkenbaar... ik loop regelmatig de deur uit zonder sleutels ( Wel blij dat ik dan mn ex niet hoef te bellen...)
    Heb je er een nieuwe ex bij of bedoel je je oude ex?
    crap in = crap out
    pi_79698662
    quote:

Nazi streek.
    Nou lekker dan! Hopelijk valt er nog iets te regelen
    pi_79698673
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 10:25 schreef loveli het volgende:

[..]

Heb je er een nieuwe ex bij of bedoel je je oude ex?
    Ghehe de oude ( ja het is nog vroeg! )
      Vis een optie? maandag 29 maart 2010 @ 10:27:11 #244
    70532 loveli
    N
    pi_79698683
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 10:20 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Gewoon sexy kleertjes aan met veel inkijk en dan heel zielig lopen doen bij die docent. Ik ken studentes die op die manier zelfs onder het maken van een compleet tentamen zijn uitgekomen.
    crap in = crap out
      maandag 29 maart 2010 @ 10:32:42 #245
    236335 neen
    schone schijn
    pi_79698783
    Hoe kan ik eigenlijk een voldoende halen zonder ervoor te werken?
      Vis een optie? maandag 29 maart 2010 @ 10:37:30 #246
    70532 loveli
    N
    pi_79698887
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 10:32 schreef neen het volgende:
    Sexy kleertjes met veel inkijk, lees ik net
    crap in = crap out
      maandag 29 maart 2010 @ 10:38:07 #247
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_79698901
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 10:37 schreef loveli het volgende:

[..]

.
    Niet meer actief op Fok!
    pi_79698917
    @Rituals: dat is wel stress ja .
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 10:06 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Pfff natuurlijk lukt dat wel. Ik zat bij mijn studie door een speciaal programma continu in andere klassen met allemaal mensen die ik niet kende, en als het mij dan echt een keer niet lukte om iets te regelen dan liep ik gewoon naar de docent met: "help ik heb geen groepje! " En dan werd het altijd opgelost. Dus maak je niet druk. Maar ik snap heus wel dat je pas echt gerust bent als je eenmaal in een groepje zit!
    Ah kijk, dit is fijn om te horen . Ik hoop ook wel dat het zo gaat bij mij. Woensdag weet ik het in ieder geval, dat is wel fijn.
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 10:20 schreef P.F het volgende:

[..]

Echt, dat mens is gek.
    Nouja, zij heeft gezegd dat je dat uur niet in hoefde te halen eerst, dat kan je wel tegen haar gebruiken denk ik?
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 10:32 schreef neen het volgende:
    Ga iets studeren waar je alleen maar slap voor hoeft te lullen .
    pi_79698943
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 10:37 schreef loveli het volgende:

[..]

En neen heeft ook tieten zei 'ie, dus dat gaat helemaal goedkomen
    pi_79699071
    Ik kan mijn sleutel niet vergeten, want ik heb zo'n bejaardenveilig slot. Daar MOET een sleutel in, gedachtenloos dichttrekken is er niet bij (tenzij je Henk heet en mijn vader bent ).

En ik wilde nog wat zeggen maar ben het weer vergeten *teruglezen gaat*
      maandag 29 maart 2010 @ 10:46:40 #251
    236335 neen
    schone schijn
    pi_79699099
    Een vriend van me zei ooit verontwaardigd na een onvoldoende voor Nederlands: "zeker omdat ik geen tieten heb" tegen de leraar. Toen kon hij vertrekken.
    pi_79699101
    OJA! Ik heb gisteren 30 sit-ups gedaan
    En twee worstenbroodjes gegeten als D.

pi_79699164
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 10:46 schreef Syrena het volgende:
    OJA! Ik heb gisteren 30 sit-ups gedaan
    En twee worstenbroodjes gegeten als D.

*sit-ups noteert
      maandag 29 maart 2010 @ 10:55:22 #254
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_79699294
    Zo, net mijn dialoog geoefend met Mark . Ik ken hem best wel goed, maar ik ben als de dood dat ik vanmiddag dichtsla door de zenuwen .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_79699518
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 10:20 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Het is een vrouw !
    pi_79700626
    goedemorgen!

Vergeten sleutels, ik heb er wel eens een 4-jarige relatie om verbroken.
    SPOILER
    En ik heb met veel interesse de LINDA over crash-dieten gelezen. Mensen die het wekenlang volhouden met 3 Modifast chocolade-puddinkjes per dag.... Dan ben ik echt niet determined genoeg om die vijf kilo eraf te krijgen.
      maandag 29 maart 2010 @ 11:45:58 #257
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_79700636
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 11:05 schreef P.F het volgende:

[..]

Het is een vrouw !
    Ja dus? Dan kan ze nog wel bezwijken voor sexy truitjes met inkijk hoor .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_79700860
    Was ik maar wat slimmer en getalenteerder, dan had ik misschien een kans gehad bij die vacature aan de RuG die perfect aansluit op mijn specialisatie (contactpersoon voor de vacature is dan ook m'n scriptiebegeleider). .

Ik kwam vanochtend een studiegenootje tegen. Ze herkende me eerst helemaal niet. Genant.
    pi_79700985
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 11:45 schreef anna82 het volgende:
    goedemorgen!

Vergeten sleutels, ik heb er wel eens een 4-jarige relatie om verbroken.
    SPOILER
    En ik heb met veel interesse de LINDA over crash-dieten gelezen. Mensen die het wekenlang volhouden met 3 Modifast chocolade-puddinkjes per dag.... Dan ben ik echt niet determined genoeg om die vijf kilo eraf te krijgen.
    Got the t-shirt..........
    pi_79700993
    DaD, toch gewoon proberen, joh! Weet jij veel of er nog anderen op reageren?
    pi_79701029
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 11:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Was ik maar wat slimmer en getalenteerder, dan had ik misschien een kans gehad bij die vacature aan de RuG die perfect aansluit op mijn specialisatie (contactpersoon voor de vacature is dan ook m'n scriptiebegeleider). .

Ik kwam vanochtend een studiegenootje tegen. Ze herkende me eerst helemaal niet. Genant.
    Hoe kan je dat nu van jezelf zeggen?? Waarom zou je geen kans hebben?
    pi_79701039
    quote:
    Perfect aansluiten klinkt goed!
    Je bent dus al slim en getalenteerd genoeg, anders had je specialisatie niet perfect aangesloten.
    Gewoon solliciteren, nee heb je, ja kun je krijgen.
      maandag 29 maart 2010 @ 11:59:29 #263
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_79701079
    quote:

Heb je wel gesolliciteerd??? Of aan je scriptiebegeleider laten weten dat je geïnteresseerd bent?
    Nooit geschoten is altijd mis he!!

Trouwens, ik ga straks even naar de stad en als je in de ub bent wil ik je best even op een kop koffie trakteren en je nog eens bedanken voor de toffe bijdrage aan mn afstuderen
      maandag 29 maart 2010 @ 12:01:27 #264
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_79701153
    Goeiemorgen!

DaD: gewoon proberen! Wie weet hoeveel mensen er zijn die in jouw gebied specialiseren, en hoe 'getalenteerd' zij zijn? Niet geschoten is altijd mis! En je laat nu goed zien hoe je vooruitgang boekt met je scriptie!

Chico: komt vast wel goed met die groepjes, en anders kun je eventueel nog naar de studieadviseur - maar ik denk dat zorgen maken onnodig is! (makkelijker gezegd dan gedaan, I know )

PF: ook, naar de studieadviseur als de docent niet wil luisteren! Vaak kunnen die bemiddelen, en het lijkt me dat ziek zijn en een begrafenis allebei overmacht zijn, plus dat als de colleges normaal niet op die dagen waren dat je dat moeilijk kon anticiperen.

Zo, was ik weer bij?
    pi_79701184
    Het is een onderwijsbaan (aan de uni dus), en er staat dat je je master met zeer goed gevolg moet hebben afgesloten. Faaaaaaaaaal. .

LB, koffie drink ik niet, maar als het ook thee mag zijn lijkt me dat hartstikke leuk!
      maandag 29 maart 2010 @ 12:04:31 #266
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_79701270
    Met ingang van wanneer is de vacature dan? Ik dacht dat je bij dergelijke banen ook al kon solliciteren als je nog niet klaar bent maar wel verwácht voor de aanvang van de baan klaar te zijn.
    Onderwijsbaan aan de uni klinkt wel erg tof, dan zou je echt een Juf Engel kunnen zijn!
      maandag 29 maart 2010 @ 12:05:09 #267
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_79701298
    Ik zie de vacature, DaD. Ik snap wel waarom je niet zo goed durft te reageren na die onaardige opmerkingen van je scriptiebegeleider...
    Niet meer actief op Fok!
      maandag 29 maart 2010 @ 12:07:54 #268
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_79701409
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 12:05 schreef Viking84 het volgende:
    Ik zie de vacature, DaD. Ik snap wel waarom je niet zo goed durft te reageren na die onaardige opmerkingen van je scriptiebegeleider...
    Ohja dat was die! Nee okee dan snap ik het ook beter... Maar dan nog kan je later wel naar dergelijke banen solliciteren toch? Maar dan bij andere onderwijsinstellingen / andere contactpersonen! De vraag is dan ook of je voor zo'n demotiverende zak hooi wilt werken
    Ach het komt hoe dan ook wel goed met DaD
      maandag 29 maart 2010 @ 12:10:34 #269
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_79701510
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 12:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Het is een onderwijsbaan (aan de uni dus), en er staat dat je je master met zeer goed gevolg moet hebben afgesloten. Faaaaaaaaaal. .

LB, koffie drink ik niet, maar als het ook thee mag zijn lijkt me dat hartstikke leuk!
    Ik heb de vacature ook even opgezocht en ik zou mezelf ook direct afschrijven, maar aan de andere kant: je weet maar nooit hoeveel kandidaten er zijn. Als jij die baan wilt; gewoon solliciteren!!

Ik ga om 1 uur naar de stad, dus kan vanaf dan, maar ik weet niet hoe je pauzetechnisch zit. Roep maar een tijd
    Ohja, en thee is voor mietjes maar vooruit
      maandag 29 maart 2010 @ 12:11:46 #270
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_79701551
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 12:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
    De vraag is dan ook of je voor zo'n demotiverende zak hooi wilt werken
      maandag 29 maart 2010 @ 12:12:13 #271
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_79701569
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 12:10 schreef LadyBlack het volgende:

*trots mietje*
    pi_79701652
    Wat zonde dat je het gevoel hebt dat je zoiets niet kunt, DaD. Als je het wel graag wilt zou ik het gewoon proberen, wat heb je te verliezen?
    En ga maar snel iets leuks doen om jezelf op te vrolijken!

Verder, een TVP heeft natuurlijk geen zin meer want het topic is alweer bijna vol, maar okee. Wij zijn druk aan het klussen in het nieuwe huis, daar gaan we zo ook weer heen.
    Are you pondering what I'm pondering?
      maandag 29 maart 2010 @ 12:18:12 #273
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_79701810
    Ohja, lijstje

O: bak kwark met jam
    T: briochebroodje
    T: cappuccino met een koekje en een paaseitje (die zijn nu op godzijdank )
    L: hazelnoot-rozijnenbroodje en een boterham met smeerkaas
    T: koffie met DaD?
    D: weetnogniet
    T: wijn/port
      maandag 29 maart 2010 @ 12:24:07 #274
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_79702019
    PF, ga naar de studieadviseur! Aan begrafenissen en verzette colleges kun je weinig doen... Valt er niks met de docent te regelen? Extra opdracht ofzo?
    pi_79702298
    hoi! tentamen zit erop, kop is eraf.

Geen idee hoe ik het gedaan heb. Zou net wel, zou net niet kunnen. Wel stom dat ik heeeeeeeel veel dingen heb geleerd die niet terug kwamen in het tentamen, en het eigenlijk maar een heel klein oppervlak was

Nu spinnen en dan weer verder met leren!

is het al 9 april???
    Ja doei.
    pi_79702322
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 12:10 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik heb de vacature ook even opgezocht en ik zou mezelf ook direct afschrijven, maar aan de andere kant: je weet maar nooit hoeveel kandidaten er zijn. Als jij die baan wilt; gewoon solliciteren!!

Ik ga om 1 uur naar de stad, dus kan vanaf dan, maar ik weet niet hoe je pauzetechnisch zit. Roep maar een tijd
    Ik heb m'n lunchpauze net gehad en elke afleiding is prima, dus sms me maar als je in de buurt bent! In de kantine van de UB? Ik ben dan ook een uitermate groot mietje.

Ik vind jullie lief. .
      maandag 29 maart 2010 @ 12:39:40 #277
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_79702492
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 12:33 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik heb m'n lunchpauze net gehad en elke afleiding is prima, dus sms me maar als je in de buurt bent! In de kantine van de UB? Ik ben dan ook een uitermate groot mietje.

Ik vind jullie lief. .
    Ach jo, gewoon proberen, niet geschoten is altijd mis.

Al herken ik de neiging wel bij mezelf, ben dan altijd bang dat ze me gaan uitlachen (in het kader van:: JIJ? Da's toch kansloos? )
      maandag 29 maart 2010 @ 12:43:34 #278
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_79702609
    Meh, ik heb al tijden last van een zere / overbelaste schouder en ging er vandaag toch maar mee naar de dokter. Om daar niet te zitten met het welbekende "Goh, nou doet ie toevallig even geen pijn" had ik vanochtend even de badkamertegels geboend. Nou zit ik hier met de diagnose 'overbelaste arm, rustig aan mee doen' en een loeizere arm

Ohja en rustig aan doen gaat dus vrij lastig want het is mn rechterarm en daar verdien ik al boenend mn geld mee
    pi_79702671
    Oei! Geen wonder dat 'ie overbelast is dan! Kun je 't niet met links? .
      maandag 29 maart 2010 @ 12:48:16 #280
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_79702758
    Ik ben echt een kluns met links

Anyway, ik pak mn spullen even en vertrek naar de stad, UBkantine is goed (lang geleden!) Je ziet me daar
    pi_79702809
    Tot zo!
    pi_79703199
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 12:39 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ach jo, gewoon proberen, niet geschoten is altijd mis.

Al herken ik de neiging wel bij mezelf, ben dan altijd bang dat ze me gaan uitlachen (in het kader van:: JIJ? Da's toch kansloos? )
    Dat, nee heb je, ja kun je krijgen he!

PF, het ligt er een beetje aan met wie ik ga, ik ga zelf het liefst naar noodlanding in de Paradiso of bitterzoet, maar gisteren gingen we gewoon een beetje op kroegentocht.
    Waar ga jij meestal naartoe?
      Vis een optie? maandag 29 maart 2010 @ 13:00:38 #283
    70532 loveli
    N
    pi_79703200
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 12:18 schreef LadyBlack het volgende:
    Ohja, lijstje

O: bak kwark met jam
    T: briochebroodje
    T: cappuccino met een koekje en een paaseitje (die zijn nu op godzijdank )
    L: hazelnoot-rozijnenbroodje en een boterham met smeerkaas
    T: koffie met DaD?
    D: weetnogniet
    T: wijn/port

Zo, jij hebt honger!
    Neem liever een koekje.
    crap in = crap out
      Vis een optie? maandag 29 maart 2010 @ 13:02:57 #284
    70532 loveli
    N
    pi_79703281
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 12:43 schreef LadyBlack het volgende:
    Ohja en rustig aan doen gaat dus vrij lastig want het is mn rechterarm en daar verdien ik al boenend mn geld mee
    Ziek melden geen optie? Ook als je op oproepbasis werkt moet er iets te regelen zijn.
    crap in = crap out
      maandag 29 maart 2010 @ 13:08:56 #285
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_79703475
    Schoonmaken met links geen optie? Of ziek melden, of ander werk zoeken?
    pi_79703657
    Weer koffie hier... Rustig hoor! Raak er gedemotiveerd van en jullie allemaal met je tentamens en studeren, dat doe ik echt te weinig!
      maandag 29 maart 2010 @ 13:30:58 #287
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_79704182
    oh, ik heb de deur eens dichtgetrokken toen ik in m'n handdoekje naar buiten liep om te douchen (douche op de gang). Normaal nam ik altijd m'n sleutelbos mee. Deze keer ook, maar daar zat de sleutel niet meer aan omdat ik net was wezen hardlopen. In m'n handdoek bij een nieuwe huisgenoot aankloppen, wachten op de sleutelmaker (het was 6 uur, dus dat duurde ook nog extra lang), en stressen, want om half 7 zouden mensen komen eten...
      maandag 29 maart 2010 @ 13:37:27 #288
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_79704383
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 13:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
    Weer koffie hier... Rustig hoor! Raak er gedemotiveerd van en jullie allemaal met je tentamens en studeren, dat doe ik echt te weinig!
    Ik zit gewoon op mijn werk hoor. Niks studeren Vanavond mag ik weer
      maandag 29 maart 2010 @ 13:38:49 #289
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_79704433
    oh, voor de rug mensen: weten jullie de faculteit waar iets van conflictstudies aan gegeven wordt? Ik word uit de website van de RuG echt niets wijs..en groningen zou de perfecte plaats voor een phd zijn!
    pi_79704668
    Argh. Secretaresse kwam net een bordje vol paaseitjes enzo brengen. Ik heb er al vier op. En ik had ook nog kaas op mijn boterham vandaag

Thuis is de chocola op goddank.
      maandag 29 maart 2010 @ 13:47:31 #291
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_79704710
    Ik zit dan wel niet aan de RUG, maar ik vermoed sociale wetenschappen.
      maandag 29 maart 2010 @ 13:52:23 #292
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_79704894
    De faculteiten:
    http://www.rug.nl/corpora(...)ewMastersOpFaculteit

Ik denk trouwens dat je bij Letteren moet zijn, daar is een studie Modern History and International Relations en een studie internationale betrekkingen.
    http://www.rug.nl/Corpora(...)leidingen/croho60641

http://www.rug.nl/corpora(...)erviewGeschiedenisIB
    pi_79705232
    Dat was gezellig, met LB. .

Ik heb geen flauw idee, Nynke. Voor jij ermee begon had ik nog nooit van conflictstudies gehoord.
      maandag 29 maart 2010 @ 14:11:04 #294
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_79705626
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 13:52 schreef Ewelina het volgende:
    De faculteiten:
    http://www.rug.nl/corpora(...)ewMastersOpFaculteit

Ik denk trouwens dat je bij Letteren moet zijn, daar is een studie Modern History and International Relations en een studie internationale betrekkingen.
    http://www.rug.nl/Corpora(...)leidingen/croho60641

http://www.rug.nl/corpora(...)erviewGeschiedenisIB
    wow, thanks! Wat een rare plaats, letteren...
      maandag 29 maart 2010 @ 14:12:06 #295
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_79705662
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 14:11 schreef AKnynke het volgende:

[..]

wow, thanks! Wat een rare plaats, letteren...
    't Valt onder Geschiedenis, vandaar. Al had ik zelf ook eerder bij sociale wetenschappen gezocht.

Ik heb trouwens gewoon gezocht bij opleidingen op interessesfeer, en daar staat dus geschiedenis en internationale betrekkingen.
      maandag 29 maart 2010 @ 14:18:46 #296
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_79705907
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 14:12 schreef Ewelina het volgende:

[..]

't Valt onder Geschiedenis, vandaar. Al had ik zelf ook eerder bij sociale wetenschappen gezocht.

Ik heb trouwens gewoon gezocht bij opleidingen op interessesfeer, en daar staat dus geschiedenis en internationale betrekkingen.
    Ja, maar ik ben niet zo op zoek naar opledingen, maar meer een research instituut. Het zit er geloof ik niet in..Nog maar eens even verder kijken!
      maandag 29 maart 2010 @ 14:21:10 #297
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_79705990
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 14:18 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ja, maar ik ben niet zo op zoek naar opledingen, maar meer een research instituut. Het zit er geloof ik niet in..Nog maar eens even verder kijken!
    Denk dat je dan hier moet zijn.
    http://www.rug.nl/let/onderzoek/onderzoekinstituten/icog/index
    Onderzoeksinstituut voor promovendi, met oa geschiedenis en internationale betrekkingen.

Alleen is de aanmelding voor promovendiplaatsen gesloten per 15 maart....
    http://www.rug.nl/let/ond(...)ieplaatsenicog/index
    pi_79706059
    Ik wou bij sixt gaan werken, maar nu zie ik regio Amsterdam helemaal niet op de site staan
      maandag 29 maart 2010 @ 14:27:05 #299
    123189 Klare
    Extraordinary Girl
    pi_79706191
    Nynke, is Nijmegen niks voor je? Bij het Cicam?
      maandag 29 maart 2010 @ 14:33:19 #300
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_79706412
    quote:
    Op maandag 29 maart 2010 14:23 schreef P.F het volgende:
    Ik wou bij sixt gaan werken, maar nu zie ik regio Amsterdam helemaal niet op de site staan
    Je bedoelt de Six (sieradenwinkel) ? Of echt Sixt (wat is dat voor bedrijf?)

Ja, ik heb weinig te doen vandaag
    pi_79706465
    Sixt carelease. Beetje rondscheuren
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')