quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:18 schreef Ewelina het volgende:
O ja mo, nu zie ik het wel. Maar die knot vind ik echt mooi.
Ik denk dat ik dat ook maar doe. Moet ik nog wel eerst even een vent strikkenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:23 schreef eleusis het volgende:Waarom is die bruiloftshit ook altijd zo vroeg?
Ik ga lekker 's middags om 15:00 trouwen denk ik. Gewoon netjes om 8:30 op. Of is dat tegen de wet
ik trouw ook om 15.00uurquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:23 schreef eleusis het volgende:
Waarom is die bruiloftshit ook altijd zo vroeg?
Ik ga lekker 's middags om 15:00 trouwen denk ik. Gewoon netjes om 8:30 op. Of is dat tegen de wet
het heeft haar een half uurtje gekost ditquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:23 schreef Rituals het volgende:
Leuk MoBlo! Om 7 uur al? Jeetje! Hoe lang is ze ermee bezig geweest?
Heb je hem al geactiveerd door 'm aan je compu te hangen met iTunes?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:50 schreef Phaidra het volgende:
En vanochtend heb ik een iPhone gekocht, maar nu herkent 'ie mijn sim niet. Vanmiddag, als ik dan nog energie over heb, maar even terug naar de winkel.
Stomme vraag misschien, maar heb je het simkaartje er wel goed ingedaan?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:50 schreef Phaidra het volgende:
Goedemorgen!!
Mooi hoor Mo! Dat ze dat in een half uurtje in elkaar zet!
Ik ben eindelijk weer een beetje levend. Ik heb 2 dagen bijna alleen maar in bed gelegen met een keelontsteking. Zó niet fijn. Wel een paar kilo afgevallen
.
En vanochtend heb ik een iPhone gekocht, maar nu herkent 'ie mijn sim niet. Vanmiddag, als ik dan nog energie over heb, maar even terug naar de winkel.
Wat bedoel je met 'mijn sim'? Het werkt alleen met T-Mobile he, dus je kunt waarschijnlijk niet je oude simkaart gebruiken.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:50 schreef Phaidra het volgende:
Goedemorgen!!
Mooi hoor Mo! Dat ze dat in een half uurtje in elkaar zet!
Ik ben eindelijk weer een beetje levend. Ik heb 2 dagen bijna alleen maar in bed gelegen met een keelontsteking. Zó niet fijn. Wel een paar kilo afgevallen
.
Zit?? De zitkist!! Nu voor meer ruimte op het kerkhof!! Ik ga patent aanvragen!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn brakke lijf stopt pas met brak zijn als ik tussen zes plankjes zit. En ik hoop dat dat nog een tijdje duurt.
Je hebt de eerste al verkocht, aan mijquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Zit?? De zitkist!! Nu voor meer ruimte op het kerkhof!! Ik ga patent aanvragen!
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Zit?? De zitkist!! Nu voor meer ruimte op het kerkhof!! Ik ga patent aanvragen!
Ik wil graag mijn conditie verbeteren en met hardlopen gaat dat vrij hard en het is gratisquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:08 schreef sigme het volgende:
Waarom wil je je wandelen graag inruilen voor hardlopen, uniekhoorn?
Zou best kunnen! Stapte in de stoptrein rond die tijd omdat die andere gast op een ander station moest zijnquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:53 schreef kwakz0r het volgende:
Naam topic! Ik ben in de trein even mobiel online. Wilde even melden dat ik volgens mij net neen zag op station groningen... Hij stapte in de trein naar leeuwarden, ik zag hem door het raam! Baby was lief, lekker geknuffeld. Nu racen naar repetitie. Konijn viel erg in de smaak!
Lekkerrrr!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Afhaal ja! Ik kan echt niet Indonesisch koken.. Ik weet niet eens wat het allemaal is.
. Wat leuk, een dagje Amsterdam! Was 't er niet stervensdruk?
Welke dan? M'n moeder kwam ook net terug uit Groningen en die had iets gegeten van Toko Semarang (en meegnenomen) ze vond sommige dingen best lekker.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Afhaal ja! Ik kan echt niet Indonesisch koken.. Ik weet niet eens wat het allemaal is.
. Wat leuk, een dagje Amsterdam! Was 't er niet stervensdruk?
ja, ik kwam aanlopen vanaf de parkeerplaats en ik zag jou en nog iemand door het raam van de trein heen (door twee ramen dus, je liep nog op het perron. k had de trein van 16.45, met veel rennen!) en nu ben ik net op tijd op lokatie voor de repetitie. ajuus!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:38 schreef neen het volgende:
[..]
Zou best kunnen! Stapte in de stoptrein rond die tijd omdat die andere gast op een ander station moest zijnjou niet gezien.... kwam je aanlopen ofzo want jou trein staat helemaal aan de andere kant van het station
De Omhelzing. Zit op 100 meter, lekker gemakkelijk.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:13 schreef neen het volgende:
[..]
Welke dan? M'n moeder kwam ook net terug uit Groningen en die had iets gegeten van Toko Semarang (en meegnenomen) ze vond sommige dingen best lekker.
Ik had die ervoor al gemistquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, ik kwam aanlopen vanaf de parkeerplaats en ik zag jou en nog iemand door het raam van de trein heen (door twee ramen dus, je liep nog op het perron. k had de trein van 16.45, met veel rennen!) en nu ben ik net op tijd op lokatie voor de repetitie. ajuus!
Lekker Rituals...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:25 schreef Rituals het volgende:
Heerlijke dag gehad vandaag! Lekker uitgeslapen, daarna met een vriendinnetje de stad in geweest en op het terras gezeten. Vervolgens naar de markt geweest waar ik een Tibetaans brood heb gekocht en van de marktkoopman gratis een of ander broodje kreeg. Op een of andere manier krijg ik op die markt bijna altijd gratis dingen van de mensen. Zo lief.
Daarnet nog 1.45 uur gewandeld (6km/uur). Het is echt lekker buiten! Nu twijfel ik weer of ik toch de Nijmeegse vierdaagse wil lopen. Ik ga maar weer opnieuw nadenken.
Ik moet zeggen dat 25km mij ook een stuk lekkerder in de oren klinkt dan 4x 40 km. Ik heb nu 10 a 11 km gelopen en kon nog zeker een stuk langer lopen (alleen ik vind het eng om alleen in het donker te lopenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lekker Rituals...
Eind mei gaan we 25 km wandelen en dat vind ik toch echt lang genoeg! Laat staan 4 dagen lang minimaal 30km lopen, da's lang hoor.
Maar als je drukte leuk vind dan kun je dat inderdaad overwegen
Over 25 km doe je toch al 5 uur... Maare ik word niet graag moe dus lang zatquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:54 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat 25km mij ook een stuk lekkerder in de oren klinkt dan 4x 40 km. Ik heb nu 10 a 11 km gelopen en kon nog zeker een stuk langer lopen (alleen ik vind het eng om alleen in het donker te lopen), maar of ik 4x zo lang (en dat 4x) kan lopen vraag ik me ernstig af.
Waar gaan jullie 25 km wandelen? Mooi gebied?
In je eentje wandelen of met een giga groep is echt heel anders. Lekker achter een schor, al marcherend marsliedjes zingend peleton aan lopen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:54 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat 25km mij ook een stuk lekkerder in de oren klinkt dan 4x 40 km. Ik heb nu 10 a 11 km gelopen en kon nog zeker een stuk langer lopen (alleen ik vind het eng om alleen in het donker te lopen), maar of ik 4x zo lang (en dat 4x) kan lopen vraag ik me ernstig af.
Waar gaan jullie 25 km wandelen? Mooi gebied?
Dat heeft de mijne dus blijkbaar ook gedaan, maar ik heb het zelf ook nog gedaan (vond het zo knap van mezelf dat ik eraan dacht...). Ik verkeerde volledig in de veronderstelling dat het 10 uur was en ik nodig op moest staan, tot ik de klok in de keuken op 8 uur zag staan. Nu ben ik veel te vroeg op.quote:Op zondag 28 maart 2010 08:25 schreef loveli het volgende:
Ok, blijkbaar verzet m'n foon de tijd ook automatisch.
Wat leuk artsy!quote:Op zondag 28 maart 2010 18:12 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, ik zou nog een plaatje posten van de cartoon van mij en mn vriend
[ afbeelding ]
Ik vind het zooooooo knap!!
De vriend van mijn moederquote:Op zondag 28 maart 2010 18:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wat leuk artsy!Ga je hem aan de muur hangen? En wie heeft hem gemaakt?
Ah, post vooral wat je ervan vond, ik wil m denk ik ook zienquote:Op zondag 28 maart 2010 18:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga zo naar A Single Man. Dat moet een hele goeie film zijn.
* Viking84 hoopt dat haar hooggespannen verwachten waargemaakt worden.
Heb jij een pratende weegschaal??quote:Op zondag 28 maart 2010 18:46 schreef LadyBlack het volgende:
De weegschaal zei gisterochtend trouwens dat ik 60 kilo woog!!
Er is gewoon bijna 4 kilo af sinds december!!!![]()
ik lees net op hyves:quote:Op zondag 28 maart 2010 19:21 schreef Syrena het volgende:
OMG, America's next tap maddel is in NL "You've got to make yourself long"TALL! TALL!
Net zoals de baas van mijn vader, die zei doodserieus tegen ons (waar de baas-baas uit Engeland bij zat): "Do you look a lot of TV?" toen mijn vader jubileum had op z'n werk.
Ow fijn zulke info, ik hou van aanbiedingenquote:Op zondag 28 maart 2010 19:33 schreef Chicolate het volgende:
Volgens mij vroeg er laatst hier iemand naar vaccuumzakken en waar je die koopt ... vanaf 31 maart zijn ze weer bij de Aldi, 2 stuks voor 3,50 (kost de helft van bij de blokker).
quote:Op zondag 28 maart 2010 19:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik lees net op hyves:
she became today 2 years!
Hou je het wel vol?? LIjkt me echt vreselijk!quote:Op zondag 28 maart 2010 19:39 schreef AKnynke het volgende:..de hele dag in stockholm geweest met het vriendje, en hij is nu onderweg naar huis. Ik vind het helemaal niet leuk en ik mis hem nu al, we hadden zo'n fijn weekend...
ik voel me nu wel wat kut. Deze keer afscheid nemen was ook het moeilijkst tot nu toe..Ik ben in juni afgestudeerd, en hopelijk kan ik dan wat dichter bij hem in de buurt gaan wonen, maar dezelfde stad zal het niet worden denk ik. Jammer, maar helaas.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hou je het wel vol?? LIjkt me echt vreselijk!
Hoe lang moet je dit nog volhouden?
oeh, receptje graag!quote:Op zondag 28 maart 2010 19:47 schreef motorbloempje het volgende:
hardlopen niet meer gedaan. Was zo lekker bezig met leren, dat het laat werd, en ineens ging het ook regenen enzo
maar, ik heb wel spontaan voor 't eerst zelf een turks brood gebakkenen dat was lekker!
nom!
nu douchen en verder leren.
wat ik gedaan heb is:quote:
Niet schamen, heb je er wel van genoten? Morgen gewoon weer netjes en van 300 kcal teveel (meer is het zeker niet) kom je geen geen 50 gram aan. Je hebt ook hardgelopen, kunnen de brandstoffen heerlijk je vermoeide spieren weer aanvullen.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
2350 kcal!![]()
![]()
Schaam me rot... Morgen echt weer gewoon netjes eten. Gelukkig vind ik het doordeweeks makkelijker.
Zelfgemaakte toetje en maaltijd vind ik wel prima, maar dat m&ms mee-eten is eigenlijk wel zonde, dat is maar troep.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Niet schamen, heb je er wel van genoten? Morgen gewoon weer netjes en van 300 kcal teveel (meer is het zeker niet) kom je geen geen 50 gram aan. Je hebt ook hardgelopen, kunnen de brandstoffen heerlijk je vermoeide spieren weer aanvullen.
Nee dat was mn doel, maar ik vrees dat dat m niet wordtquote:Op zondag 28 maart 2010 20:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Na 10 week? Knap!
Heb je ook cm gemeten??
Vraag even aan die X-factor chicks van vrijdag hoe ze dat deden!quote:Op zondag 28 maart 2010 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil ook mijn buikvet naar mijn tieten.
goeiequote:Op zondag 28 maart 2010 21:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vraag even aan die X-factor chicks van vrijdag hoe ze dat deden!![]()
Gheil toch?quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:19 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb iets gemist zo te horen?Veiligheidsgordels?
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:22 schreef conleche het volgende:
Nee, ze zijn normaal veel dikker! Die korsetten deden echt goed werk!!
Ik vond het getiete mighty impressive. Het waren een soort onafhankelijke opererende onderdelen. En ze zongen ook best goed. (De meisjes heb ik het nu weer over)
ja ze hadden wel taille nu! en ze zongen ook wel goed. ik was gisteren ineens fan van de badboys, die vond ik eerst stom...quote:Op zondag 28 maart 2010 21:22 schreef conleche het volgende:
Ik vond het getiete mighty impressive. Het waren een soort onafhankelijk opererende onderdelen. En ze zongen ook best goed. (De meisjes heb ik het nu weer over)
Ok dat is wel erg ja ... ze zitten zowat in hun nek geproptquote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:22 schreef conleche het volgende:
Ik vond het getiete mighty impressive. Het waren een soort onafhankelijk opererende onderdelen. En ze zongen ook best goed. (De meisjes heb ik het nu weer over)
Ik heb ook een liefde voor kousebandquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe leuk DaD! Allemaal door hen klaargemaakte gerechten of meer ingrediënten? Wij hebben nu ook eindelijk een toko in ons miniwinkelcentrumpje, daar wil ik ook nog gaan kijken! We hadden wel al een toko-annex-poelier, maar die had niet altijd veel kouseband. En ik heb liefde voor kouseband.
We hebben net, omdat mn kaak braaf is, een middagje Amsterdam gedaan!De buit: dvd box van Louis Theroux, een zwart gilet-achtig dingetje, een nieuw boek met collected stories van Hanif Kureishi (voor school maar ook voor de leuk) en een ijsje
Lijstje:
Late O: twee bolletjes met filet americain
L: twee eierkoeken
T: ijsje
D: gemarineerde kipfilet in stukjes met geroerbakte sperziebonen
T: misschien nog iets van pudding ofzo, eens zien hoe het na het avondeten is!
Voor een day-after-verstandskiesverwijdering-lijstje vind ik hem best mooi![]()
Ik zat te twijfelen of dat nu met dubbel t moest. Ik dacht aan gebergte en besloot toen van niet, terwijl ik had moeten besluiten van wel.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*mental image of zingend getiette*
Ik vind die badboys ook leuk.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja ze hadden wel taille nu! en ze zongen ook wel goed. ik was gisteren ineens fan van de badboys, die vond ik eerst stom...
Je D is welquote:Op zondag 28 maart 2010 21:37 schreef Goodbye het volgende:
Meh.
O: 2 crackers jam, 2 kiwi's
L: kop tomatensoep, 3 stukjes breekbrood met aioli
T: halve reep chocola, banaan, klein zakje chips
D: 2 zelfgemaakte wraps met guacamole, zure room, kip en prei/rode ui.
Kan beter.![]()
Goed, hè? Voor de rest is het echt een crap weekendlijstje. Mijn sportschool is ook dicht op zondag, da's balen.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je D is welmaar overdag heb je echt te weinig gegeten! Laat opgestaan, zeker?
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:45 schreef neen het volgende:
Woah, geen lijstjes van mijaangezien iedereen jarig is in maart
nou ja, dat ook weer achter de rug.
Ik doe met je mee! Ik was vorige week 69.2, maar nu weer "gewoon" rond de 70, mijn plateautje. En ik heb op 12 mei ook een bruiloftquote:Op zondag 28 maart 2010 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil ook mijn buikvet naar mijn tieten.
En ik wil een plan de campagne.
Sta stil, op net iets teveel (rond de 70-71) en wil naar 68, als het kan 67 op 12 mei.
Zou dat haalbaar zijn? Zonder 'carb-dieten' of weetikveelwat, dus gewoon veel groente, wat vlees, normale porties rijst en pasta, etc.
Ja maarja, ik durf dat niet hè.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik post ook mijn slechte lijstjes, Neen!
Ik heb wel tieten voor jequote:Op zondag 28 maart 2010 22:15 schreef shinydiscoball het volgende:
Zei iemand tieten? Ik wil ze ook graag!
Waar ga je meestal heen?quote:Op zondag 28 maart 2010 22:17 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik sta nu op 8 sangria trouwens, en we gaan de stad nog in
Pics or it didn't happen?quote:
Joepie!quote:Op zondag 28 maart 2010 22:24 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg Sjaap, je mag wel wat meer eten! Ik vind je lijsten alleszins bescheiden voor 'veel rondwandelen'.
quote:Op zondag 28 maart 2010 22:17 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik sta nu op 8 sangria trouwens, en we gaan de stad nog in
roger that! Ik was vooral verbaasd over het zaterdag lijstje, dat is voor mij een goede dag, geloof ik!quote:Op zondag 28 maart 2010 22:24 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg Sjaap, je mag wel wat meer eten! Ik vind je lijsten alleszins bescheiden voor 'veel rondwandelen'.
SDB, doe nou even verstandig, anders heb je morgen een gierende kater! Sangria is niet de handigste keus, kater-gewijs
nou vooruit dan maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Volgens mij schatten jullie koffiekoeken helemaal verkeerd in! Dat zijn echte caloriebommen! En zeker deze dat ik had met chocolade 1 en een andere met kersen. Maar het is inderdaad al minder dan ik normaal op zo'n dag zou eten dus toch een beetje trots! (al voelde het echt aan als een +3000 kcal dag)quote:Op zondag 28 maart 2010 22:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
roger that! Ik was vooral verbaasd over het zaterdag lijstje, dat is voor mij een goede dag, geloof ik!
O ja dat is goed hoorquote:Op zondag 28 maart 2010 22:27 schreef Chicolate het volgende:
Ehm wacht, nu laat ik zien waar ik woon, das niet de bedoeling, PM PF!
Ik had nog de 30% korting actie, normaal zijn ze 2,50 maar ik had hem dus voor 1,75.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:40 schreef P.F het volgende:
[..]
O ja dat is goed hoorWat kosten ze eigenlijk?
Ik ken ze wel! Gister zelf ook nog een op (en eigenlijk vind ik ze helemaal niet zo lekkerquote:Op zondag 28 maart 2010 22:39 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Volgens mij schatten jullie koffiekoeken helemaal verkeerd in! Dat zijn echte caloriebommen! En zeker deze dat ik had met chocolade 1 en een andere met kersen. Maar het is inderdaad al minder dan ik normaal op zo'n dag zou eten dus toch een beetje trots! (al voelde het echt aan als een +3000 kcal dag)
Waar worden ze uitgedeeld? Of ben ik weer te laat?quote:Op zondag 28 maart 2010 22:15 schreef shinydiscoball het volgende:
Zei iemand tieten? Ik wil ze ook graag!
Ja! Heb het filmpje even gezien, zij lijken er niet zoveel last van te hebbenquote:Op zondag 28 maart 2010 21:32 schreef kwakz0r het volgende:
zo'n corset lijkt me trouwens uiterst kut zingen!
Ik vind ze wel superlekker maar mag er maar 1tje van mezelf en dat op zondag normaal. Dusja 2 op zaterdag is er 1 teveelquote:Op zondag 28 maart 2010 22:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ken ze wel! Gister zelf ook nog een op (en eigenlijk vind ik ze helemaal niet zo lekker).
ik vond persoonlijk dat ze erg ongesteund zongen, en dat klopt wel met alleen hoog kunnen ademen...quote:Op zondag 28 maart 2010 22:59 schreef LadyBlack het volgende:
Nou hadden die dames in het bovenste deel van het korset nog wel genoeg ruimte natuurlijk; die tieten vielen er echt bijna uit!!Ik zou daar echt nóóit mee durven lopen, ook niet voor een optreden op tv
Vrouw hier is naar bed en ik kijk SVquote:Op zondag 28 maart 2010 23:00 schreef neen het volgende:
Altijd hetzelfde met die vrouwen hèik kan niet eens mijn voetbalprogramma kijken maar ben verplicht x factor te kijken
Gisteren was het zonder vrouwen eigenlijk ook veel gezelliger.
Ik regel ook nog eens drinken enzo de hele tijdquote:Op zondag 28 maart 2010 23:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vrouw hier is naar bed en ik kijk SV
quote:Op zondag 28 maart 2010 23:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vond persoonlijk dat ze erg ongesteund zongen, en dat klopt wel met alleen hoog kunnen ademen...
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:51 schreef LadyBlack het volgende:
Lijstje:
O: broodje met gekookt ei, croissantje met jam, koffie en vruchtensap
T: cappuccino, koekjes en paaseitjes
L: grote kom magere yoghurt met geraspte appel en kaneel
T: hazelnoot-rozijnenbroodje
D: ik vermoed dat dat nog een keertje afhaal wordt.... volkoren macaroni met paprika-tomatensaus en een vega cordon bleu
T: ? restjes denk ik glas wijn
De groepjes worden gemaakt via Blackboard (je doet een projectvoorstel en mensen schrijven zich daarvoor in) en woensdagavond worden mensen die geen groep hebben ingedeeld. Maar woensdag ben ik er niet, dus ik heb zelf een projectvoorstel gedaan. Op alle voorstellen komen reacties, behalve op het mijnequote:Op maandag 29 maart 2010 09:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Naar chico! Wat ik zelf merk van groepjes maken is dat dat al gebeurt zodra het woord 'groep' gevallen is, niet zodra het startsein gegeven wordt. Dus begin vooral zelf met groepjes maken door te seinen enzo.
Hoera, ben weer in rotjeknor!
Bluh, groepen zelf indelen. Ik ben voor de "1, 2, 3, 4, 5" methode, op een rij gaan staan en nummeren, iedereen met hetzelfde nummer zit in dezelfde groep. Klaar.quote:Op maandag 29 maart 2010 09:32 schreef Chicolate het volgende:
Bah groepjes maken voor groepswerk. Het voelt als de gymles op de basisschool, niemand wil mij in het groepje (omdat ik niet op de vaste overlegavond kan, ik hoop tenminste dat dat de reden is). Zo slecht voor mn zelfvertrouwen dit.
Heb je daar nog nooit eerder een groepje gemaakt dan? Wij hadden zoveel als het kon een vast groepje met lui die ik kon vertrouwen. En anders ken je toch wel mensen en kom je via hen in een groepje? Of misschien komt het wel gewoon doordat jij woensdag je projectvoorstel niet hebt kunnen toelichten en de anderen wel?quote:Op maandag 29 maart 2010 09:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
De groepjes worden gemaakt via Blackboard (je doet een projectvoorstel en mensen schrijven zich daarvoor in) en woensdagavond worden mensen die geen groep hebben ingedeeld. Maar woensdag ben ik er niet, dus ik heb zelf een projectvoorstel gedaan. Op alle voorstellen komen reacties, behalve op het mijne. Dus ja. Of mijn voorstel is niet leuk, of het is te onhandig dat ik niet aanwezig ben op de vaste tijden. Ik zou het zelf ook onhandig vinden, dus snap het op zich wel, maar dat maakt het niet minder vervelend. Als ik geen groep vind die mij erbij wil, kan ik stoppen met het vak.
Wel even in de gaten houden hoe je het op de lange termijn gaat volhouden. Van 80 naar 60 is een flinke stap, op zich wel te bereiken. Maar als je de 60 hebt bereikt, dan moet je je patronen op de een of andere manier aanpassen om er te blijven, lijkt me.quote:Op maandag 29 maart 2010 09:43 schreef vamperotica het volgende:
Goede morgen....
ok.... Ik ga er weer voor....
De weegschaal gaf net 80 kilo aan![]()
en ik wil toch echt naar minimaal 60. Werk aan de winkel dus!
Ik ga met een sapkuurtje beginnen.. en voorzichtig een beetje sporten... Knie wil nog niet helemaal, maar een beetje pumpen en wiien moet toch wel lukken....
Lijstje voor vandaag dus....
sap
sap
sap
en nog eens sap
( en veul water ofcorz)
De 80 is bereikt na een zwangerschap ( ok t kind is al 2quote:Op maandag 29 maart 2010 09:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Wel even in de gaten houden hoe je het op de lange termijn gaat volhouden. Van 80 naar 60 is een flinke stap, op zich wel te bereiken. Maar als je de 60 hebt bereikt, dan moet je je patronen op de een of andere manier aanpassen om er te blijven, lijkt me.
Niks mis met een sapkuur op z'n tijd en fanatiek sporten, hoewel ik een sapkuur niet zou kunnen volhouden denk ik. Maar grotere kans dat je het kunt vasthouden als je je hele levenspatroon aanpast dan wanneer je eerst een bak afvalt en dan weer in je oude patroon vervalt.
En voorzichtig met de knie!
Ja, als bekend is dat er groepjes gevormd moeten worden, dan doet men dat meestal meteen. Bij ons is het zo dat, voordat de docent uitgepraat is, je studenten al "zullen wij samen doen?"-blikken naar elkaar ziet werpenquote:Op maandag 29 maart 2010 09:49 schreef de_nachtwacht het volgende:
Goedemorgen!![]()
[..]
Heb je daar nog nooit eerder een groepje gemaakt dan? Wij hadden zoveel als het kon een vast groepje met lui die ik kon vertrouwen. En anders ken je toch wel mensen en kom je via hen in een groepje? Of misschien komt het wel gewoon doordat jij woensdag je projectvoorstel niet hebt kunnen toelichten en de anderen wel?
De mensen waarmee ik normaal samenwerk volgen dit vak niet, anders was het zo opgelost inderdaadquote:Op maandag 29 maart 2010 09:49 schreef de_nachtwacht het volgende:
Goedemorgen!![]()
[..]
Heb je daar nog nooit eerder een groepje gemaakt dan? Wij hadden zoveel als het kon een vast groepje met lui die ik kon vertrouwen. En anders ken je toch wel mensen en kom je via hen in een groepje? Of misschien komt het wel gewoon doordat jij woensdag je projectvoorstel niet hebt kunnen toelichten en de anderen wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, nu even mijn spullen bij elkaar zoeken en dan 4 uur achter elkaar college zonder lunchpauze! Bah.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op maandag 29 maart 2010 10:02 schreef Rituals het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb een beetje een stressvolle avond gehad gisteren!Haha, zoiets hebben wij ook een keer gehad. Deur achter je kont dichttrekken, kut, sleutels vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, nu even mijn spullen bij elkaar zoeken en dan 4 uur achter elkaar college zonder lunchpauze! Bah.
. Volgens mij meer dan eens zelfs. De laatste keer zijn we volgens mij naar Marks vader toegerend (toen deden we allebei nog aan hardlopen
).
Niet meer actief op Fok!
Pfff natuurlijk lukt dat wel. Ik zat bij mijn studie door een speciaal programma continu in andere klassen met allemaal mensen die ik niet kende, en als het mij dan echt een keer niet lukte om iets te regelen dan liep ik gewoon naar de docent met: "help ik heb geen groepje!quote:Op maandag 29 maart 2010 09:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
De mensen waarmee ik normaal samenwerk volgen dit vak niet, anders was het zo opgelost inderdaad. Hier ken ik zo goed als niemand en de mensen die ik een beetje 'ken' heb ik het mailadres niet eens van. Tot nu toe ben ik bij alle colleges geweest, komende woensdag is de eerste keer dat ik er niet ben en niemand heeft zijn project nog kunnen toelichten. De docent zou zorgen dat iedereen een groepje krijgt, maar ik vraag me af of ie zo'n moeilijk geval als ikzelf kan plaatsen.
Conclusie: ik maak me druk voordat er echt wat mis is.
Hahaha, stom hè! Ik had het pas door toen ik thuiskwam.Ik pakte m'n sleutelbos, zocht de huissleutel en toen kwam direct het besef, haha. Ik kreeg het er even warm vanquote:Op maandag 29 maart 2010 10:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha, zoiets hebben wij ook een keer gehad. Deur achter je kont dichttrekken, kut, sleutels vergeten. Volgens mij meer dan eens zelfs. De laatste keer zijn we volgens mij naar Marks vader toegerend (toen deden we allebei nog aan hardlopen
).
quote:Op maandag 29 maart 2010 10:02 schreef Rituals het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb een beetje een stressvolle avond gehad gisteren!En hoe is het nu met je? Wel goed geslapen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, nu even mijn spullen bij elkaar zoeken en dan 4 uur achter elkaar college zonder lunchpauze! Bah.
quote:Op maandag 29 maart 2010 10:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En hoe is het nu met je? Wel goed geslapen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
CF?quote:Op maandag 29 maart 2010 10:14 schreef de_nachtwacht het volgende:
Tijd voor een lijstje:
O: Muesli met melk
T: Veel koffie
L1: 4 boterhammen met sandwichspread
L2: 4 boterhammen met smeerpaté
D: Maaltijdsalade met kip en pasta
T: Veel koffie
T: Appel
En nu keihard aan de studie...
quote:Op maandag 29 maart 2010 10:09 schreef Rituals het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat écht zo? Dat roepen ze bij ons ook, maar in de praktijk is er nooit wat aan de hand.quote:Op maandag 29 maart 2010 10:13 schreef P.F het volgende:
Bweh, ik heb op 2 verschillende dagen een les gemist (begrafenis en ziek) maar in die 2 dagen zijn er 3 lessen geweest en nu ben ik dus 3 keer afwezig en mag ik geen tentamen doen![]()
En normaal zijn die lessen dus nooit dubbel en kan ik een les sowieso inhalen.
Nazi streek.
Ik had van te voren nog een mail gestuurd (bij die begrafenis) of ik die les niet in kon halen. Maar dat hoefde niet, want 1x missen was niet erg.quote:Op maandag 29 maart 2010 10:14 schreef Rituals het volgende:
Jeetje P.F, wat rot! Maar valt er niet wat te regelen? Je kunt er natuurlijk weinig aan doen dat je een begrafenis had (en ziek was).
Ja ik las net een berichtje op het intranet:quote:Op maandag 29 maart 2010 10:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat écht zo? Dat roepen ze bij ons ook, maar in de praktijk is er nooit wat aan de hand.
quote:Studenten met drie keer afwezigheid, of meer, kunnen helaas niet aan de toets deelnemen. Het betreft:
quote:Op maandag 29 maart 2010 10:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Maar kun je dat niet uitleggen dan? Dat je je er niet van bewust was dat het een dubbele les was? In ieder geval het proberen waard lijkt me!quote:Op maandag 29 maart 2010 10:16 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik had van te voren nog een mail gestuurd (bij die begrafenis) of ik die les niet in kon halen. Maar dat hoefde niet, want 1x missen was niet erg.
Als ik er bij stil had gestaan dat die les dubbel was dan was ik wel met een ziek hoofd daar heen gegaan.
Ik haaaaaaat verplichte aanwezigheid.
Hmm.. Dat ga ik zeker proberen. Alleen is zij van het: regels zijn regels.quote:Op maandag 29 maart 2010 10:19 schreef Rituals het volgende:
[..]
Maar kun je dat niet uitleggen dan? Dat je je er niet van bewust was dat het een dubbele les was? In ieder geval het proberen waard lijkt me!
Gewoon sexy kleertjes aan met veel inkijk en dan heel zielig lopen doen bij die docent. Ik ken studentes die op die manier zelfs onder het maken van een compleet tentamen zijn uitgekomen.quote:Op maandag 29 maart 2010 10:13 schreef P.F het volgende:
Bweh, ik heb op 2 verschillende dagen een les gemist (begrafenis en ziek) maar in die 2 dagen zijn er 3 lessen geweest en nu ben ik dus 3 keer afwezig en mag ik geen tentamen doen![]()
Nazi streek.
Zo'n figuur heb ik nu ook daar valt helemaal niet mee te praten. Zo irritant hè.quote:Op maandag 29 maart 2010 10:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Hmm.. Dat ga ik zeker proberen. Alleen is zij van het: regels zijn regels.
Echt, dat mens is gek.
Heb je er een nieuwe ex bij of bedoel je je oude ex?quote:Op maandag 29 maart 2010 10:13 schreef vamperotica het volgende:
Zoooooo herkenbaar... ik loop regelmatig de deur uit zonder sleutels ( Wel blij dat ik dan mn ex niet hoef te bellen...)
Nou lekker dan! Hopelijk valt er nog iets te regelenquote:Op maandag 29 maart 2010 10:13 schreef P.F het volgende:
Nazi streek.
Ghehe de oude ( ja het is nog vroeg! )quote:Op maandag 29 maart 2010 10:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb je er een nieuwe ex bij of bedoel je je oude ex?
quote:Op maandag 29 maart 2010 10:20 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Gewoon sexy kleertjes aan met veel inkijk en dan heel zielig lopen doen bij die docent. Ik ken studentes die op die manier zelfs onder het maken van een compleet tentamen zijn uitgekomen.
Sexy kleertjes met veel inkijk, lees ik netquote:Op maandag 29 maart 2010 10:32 schreef neen het volgende:
Hoe kan ik eigenlijk een voldoende halen zonder ervoor te werken?
quote:Op maandag 29 maart 2010 10:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Sexy kleertjes met veel inkijk, lees ik net
Ah kijk, dit is fijn om te horenquote:Op maandag 29 maart 2010 10:06 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Pfff natuurlijk lukt dat wel. Ik zat bij mijn studie door een speciaal programma continu in andere klassen met allemaal mensen die ik niet kende, en als het mij dan echt een keer niet lukte om iets te regelen dan liep ik gewoon naar de docent met: "help ik heb geen groepje!" En dan werd het altijd opgelost. Dus maak je niet druk. Maar ik snap heus wel dat je pas echt gerust bent als je eenmaal in een groepje zit!
Nouja, zij heeft gezegd dat je dat uur niet in hoefde te halen eerst, dat kan je wel tegen haar gebruiken denk ik?quote:Op maandag 29 maart 2010 10:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Hmm.. Dat ga ik zeker proberen. Alleen is zij van het: regels zijn regels.
Echt, dat mens is gek.
Ga iets studeren waar je alleen maar slap voor hoeft te lullenquote:Op maandag 29 maart 2010 10:32 schreef neen het volgende:
Hoe kan ik eigenlijk een voldoende halen zonder ervoor te werken?
En neen heeft ook tieten zei 'ie, dus dat gaat helemaal goedkomenquote:Op maandag 29 maart 2010 10:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Sexy kleertjes met veel inkijk, lees ik net
*sit-ups noteertquote:Op maandag 29 maart 2010 10:46 schreef Syrena het volgende:
OJA! Ik heb gisteren 30 sit-ups gedaan![]()
En twee worstenbroodjes gegeten als D.
Het is een vrouwquote:Op maandag 29 maart 2010 10:20 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Gewoon sexy kleertjes aan met veel inkijk en dan heel zielig lopen doen bij die docent. Ik ken studentes die op die manier zelfs onder het maken van een compleet tentamen zijn uitgekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb met veel interesse de LINDA over crash-dieten gelezen. Mensen die het wekenlang volhouden met 3 Modifast chocolade-puddinkjes per dag.... Dan ben ik echt niet determined genoeg om die vijf kilo eraf te krijgen.
Ja dus? Dan kan ze nog wel bezwijken voor sexy truitjes met inkijk hoorquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 11:45 schreef anna82 het volgende:
goedemorgen!
Vergeten sleutels, ik heb er wel eens een 4-jarige relatie om verbroken.Got the t-shirt..........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb met veel interesse de LINDA over crash-dieten gelezen. Mensen die het wekenlang volhouden met 3 Modifast chocolade-puddinkjes per dag.... Dan ben ik echt niet determined genoeg om die vijf kilo eraf te krijgen.![]()
Hoe kan je dat nu van jezelf zeggen?? Waarom zou je geen kans hebben?quote:Op maandag 29 maart 2010 11:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Was ik maar wat slimmer en getalenteerder, dan had ik misschien een kans gehad bij die vacature aan de RuG die perfect aansluit op mijn specialisatie (contactpersoon voor de vacature is dan ook m'n scriptiebegeleider)..
Ik kwam vanochtend een studiegenootje tegen. Ze herkende me eerst helemaal niet. Genant.
Perfect aansluiten klinkt goed!quote:Op maandag 29 maart 2010 11:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Was ik maar wat slimmer en getalenteerder, dan had ik misschien een kans gehad bij die vacature aan de RuG die perfect aansluit op mijn specialisatie (contactpersoon voor de vacature is dan ook m'n scriptiebegeleider)..
quote:Op maandag 29 maart 2010 11:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kwam vanochtend een studiegenootje tegen. Ze herkende me eerst helemaal niet. Genant.
Ohja dat was die! Nee okee dan snap ik het ook beter... Maar dan nog kan je later wel naar dergelijke banen solliciteren toch?quote:Op maandag 29 maart 2010 12:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie de vacature, DaD. Ik snap wel waarom je niet zo goed durft te reageren na die onaardige opmerkingen van je scriptiebegeleider...
Ik heb de vacature ook even opgezocht en ik zou mezelf ook direct afschrijven, maar aan de andere kant: je weet maar nooit hoeveel kandidaten er zijn. Als jij die baan wilt; gewoon solliciteren!!quote:Op maandag 29 maart 2010 12:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het is een onderwijsbaan (aan de uni dus), en er staat dat je je master met zeer goed gevolg moet hebben afgesloten. Faaaaaaaaaal..
LB, koffie drink ik niet, maar als het ook thee mag zijn lijkt me dat hartstikke leuk!
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
De vraag is dan ook of je voor zo'n demotiverende zak hooi wilt werken![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, en thee is voor mietjes maar vooruit
Ik heb m'n lunchpauze net gehad en elke afleiding is prima, dus sms me maar als je in de buurt bent! In de kantine van de UB? Ik ben dan ook een uitermate groot mietje.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb de vacature ook even opgezocht en ik zou mezelf ook direct afschrijven, maar aan de andere kant: je weet maar nooit hoeveel kandidaten er zijn. Als jij die baan wilt; gewoon solliciteren!!
Ik ga om 1 uur naar de stad, dus kan vanaf dan, maar ik weet niet hoe je pauzetechnisch zit. Roep maar een tijd
Ohja, en thee is voor mietjes maar vooruit
Ach jo, gewoon proberen, niet geschoten is altijd mis.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb m'n lunchpauze net gehad en elke afleiding is prima, dus sms me maar als je in de buurt bent! In de kantine van de UB? Ik ben dan ook een uitermate groot mietje.
Ik vind jullie lief..
Dat, nee heb je, ja kun je krijgen he!quote:Op maandag 29 maart 2010 12:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ach jo, gewoon proberen, niet geschoten is altijd mis.
Al herken ik de neiging wel bij mezelf, ben dan altijd bang dat ze me gaan uitlachen (in het kader van:: JIJ? Da's toch kansloos? )
Zo, jij hebt honger!quote:Op maandag 29 maart 2010 12:18 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, lijstje
O: bak kwark met jam
T: briochebroodje
T: cappuccino met een koekje en een paaseitje (die zijn nu op godzijdank)
L: hazelnoot-rozijnenbroodje en een boterham met smeerkaas
T: koffie met DaD?
D: weetnogniet
T: wijn/port
Ziek melden geen optie? Ook als je op oproepbasis werkt moet er iets te regelen zijn.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja en rustig aan doen gaat dus vrij lastig want het is mn rechterarm en daar verdien ik al boenend mn geld mee
Ik zit gewoon op mijn werk hoor. Niks studerenquote:Op maandag 29 maart 2010 13:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
Weer koffie hier... Rustig hoor! Raak er gedemotiveerd vanen jullie allemaal met je tentamens en studeren, dat doe ik echt te weinig!
wow, thanks! Wat een rare plaats, letteren...quote:Op maandag 29 maart 2010 13:52 schreef Ewelina het volgende:
De faculteiten:
http://www.rug.nl/corpora(...)ewMastersOpFaculteit
Ik denk trouwens dat je bij Letteren moet zijn, daar is een studie Modern History and International Relations en een studie internationale betrekkingen.
http://www.rug.nl/Corpora(...)leidingen/croho60641
http://www.rug.nl/corpora(...)erviewGeschiedenisIB
't Valt onder Geschiedenis, vandaar. Al had ik zelf ook eerder bij sociale wetenschappen gezocht.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:11 schreef AKnynke het volgende:
[..]
wow, thanks! Wat een rare plaats, letteren...
Ja, maar ik ben niet zo op zoek naar opledingen, maar meer een research instituut. Het zit er geloof ik niet in..Nog maar eens even verder kijken!quote:Op maandag 29 maart 2010 14:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
't Valt onder Geschiedenis, vandaar. Al had ik zelf ook eerder bij sociale wetenschappen gezocht.
Ik heb trouwens gewoon gezocht bij opleidingen op interessesfeer, en daar staat dus geschiedenis en internationale betrekkingen.
Denk dat je dan hier moet zijn.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet zo op zoek naar opledingen, maar meer een research instituut. Het zit er geloof ik niet in..Nog maar eens even verder kijken!
Je bedoelt de Six (sieradenwinkel) ? Of echt Sixt (wat is dat voor bedrijf?)quote:Op maandag 29 maart 2010 14:23 schreef P.F het volgende:
Ik wou bij sixt gaan werken, maar nu zie ik regio Amsterdam helemaal niet op de site staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |