quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:18 schreef Ewelina het volgende:
O ja mo, nu zie ik het wel. Maar die knot vind ik echt mooi.
Ik denk dat ik dat ook maar doe. Moet ik nog wel eerst even een vent strikkenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:23 schreef eleusis het volgende:Waarom is die bruiloftshit ook altijd zo vroeg?
Ik ga lekker 's middags om 15:00 trouwen denk ik. Gewoon netjes om 8:30 op. Of is dat tegen de wet
ik trouw ook om 15.00uurquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:23 schreef eleusis het volgende:
Waarom is die bruiloftshit ook altijd zo vroeg?
Ik ga lekker 's middags om 15:00 trouwen denk ik. Gewoon netjes om 8:30 op. Of is dat tegen de wet
het heeft haar een half uurtje gekost ditquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:23 schreef Rituals het volgende:
Leuk MoBlo! Om 7 uur al? Jeetje! Hoe lang is ze ermee bezig geweest?
Heb je hem al geactiveerd door 'm aan je compu te hangen met iTunes?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:50 schreef Phaidra het volgende:
En vanochtend heb ik een iPhone gekocht, maar nu herkent 'ie mijn sim niet. Vanmiddag, als ik dan nog energie over heb, maar even terug naar de winkel.
Stomme vraag misschien, maar heb je het simkaartje er wel goed ingedaan?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:50 schreef Phaidra het volgende:
Goedemorgen!!
Mooi hoor Mo! Dat ze dat in een half uurtje in elkaar zet!
Ik ben eindelijk weer een beetje levend. Ik heb 2 dagen bijna alleen maar in bed gelegen met een keelontsteking. Zó niet fijn. Wel een paar kilo afgevallen
.
En vanochtend heb ik een iPhone gekocht, maar nu herkent 'ie mijn sim niet. Vanmiddag, als ik dan nog energie over heb, maar even terug naar de winkel.
Wat bedoel je met 'mijn sim'? Het werkt alleen met T-Mobile he, dus je kunt waarschijnlijk niet je oude simkaart gebruiken.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:50 schreef Phaidra het volgende:
Goedemorgen!!
Mooi hoor Mo! Dat ze dat in een half uurtje in elkaar zet!
Ik ben eindelijk weer een beetje levend. Ik heb 2 dagen bijna alleen maar in bed gelegen met een keelontsteking. Zó niet fijn. Wel een paar kilo afgevallen
.
Zit?? De zitkist!! Nu voor meer ruimte op het kerkhof!! Ik ga patent aanvragen!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn brakke lijf stopt pas met brak zijn als ik tussen zes plankjes zit. En ik hoop dat dat nog een tijdje duurt.
Je hebt de eerste al verkocht, aan mijquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Zit?? De zitkist!! Nu voor meer ruimte op het kerkhof!! Ik ga patent aanvragen!
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Zit?? De zitkist!! Nu voor meer ruimte op het kerkhof!! Ik ga patent aanvragen!
Ik wil graag mijn conditie verbeteren en met hardlopen gaat dat vrij hard en het is gratisquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:08 schreef sigme het volgende:
Waarom wil je je wandelen graag inruilen voor hardlopen, uniekhoorn?
Zou best kunnen! Stapte in de stoptrein rond die tijd omdat die andere gast op een ander station moest zijnquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:53 schreef kwakz0r het volgende:
Naam topic! Ik ben in de trein even mobiel online. Wilde even melden dat ik volgens mij net neen zag op station groningen... Hij stapte in de trein naar leeuwarden, ik zag hem door het raam! Baby was lief, lekker geknuffeld. Nu racen naar repetitie. Konijn viel erg in de smaak!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |