abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79638743
hoezee!

Het vorige deel: Slank #993: Kleine wasjes, grote wasjes...

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Ja doei.
pi_79638766
O ja mo, nu zie ik het wel. Maar die knot vind ik echt mooi.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_79638774
kapster was gisteren dus geweest. Aardig vrouwtje
Heeft me overgehaald voor die dag wat hairextentions te nemen, want mijn haar is echt heel dun, futvrij en nou ja, ga zo maar door

ze had wel wat geprobeerd, en het komt in de richting van wat ik wil, maar omdat het niet echt lang is, en dus ook nog eens zo dun, wordt het 'm gewoon niet. Bovenkant enzo zijn prima, maar omdat 't vanaf boven moet (en niet vanuit onder kan, lijkt het alsof ik een of ander geschoren iets heb

met hairextentions wordt het dus wat 'weelderiger' en wat vrijer als het goed is.
maandag komt ze langs om de kleur uit te kiezen, en dan kom ze 3 juli het echte proefkapsel en de proefmake-up doen (doet ze ook!) dus helemaal top

Ga ondertussen nog wel even naar wat leuke kapsels zoeken waarvan ik denk 'dat vind ik wel leuk'
Ja doei.
pi_79638836
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:18 schreef Ewelina het volgende:
O ja mo, nu zie ik het wel. Maar die knot vind ik echt mooi.
ik denk dat het best nog wel 's mooi kan worden!

Op de dag van de bruiloft komt ze al om 7 uur!
Ja doei.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 11:23:05 #5
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_79638886
Waarom is die bruiloftshit ook altijd zo vroeg?

Ik ga lekker 's middags om 15:00 trouwen denk ik. Gewoon netjes om 8:30 op. Of is dat tegen de wet
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_79638892
Ik vind het nu al mooi Mo Ik heb dezelfde zijkanten trouwens, dus ik zie er niks vreemds aan
Tis dat extensions zo duur zijn.

Ik heb de casa al half gepoetst, nog 1 was ophangen als ie klaar is en dan m'n bril eens ophalen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 27 maart 2010 @ 11:23:55 #7
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79638899
Leuk MoBlo! Om 7 uur al? Jeetje! Hoe lang is ze ermee bezig geweest?
Your body. Your soul. Your rituals.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 11:24:45 #8
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79638922
Oe ja, met wat extensions erbij is het hele probleem weg lijkt me Dan issie nóg voller, van de achterkant is ie al heel mooi! Je hebt ook heel shiny haar
Leuk ook dat alles zo 'echt' gaat, ik sta er nooit zo bij stil wat er allemaal komt kijken bij een bruiloft, ik denk altijd 'een mooie jurk / mooi pak, taart en leuke gasten', maar er moet natuurlijk veeeel meer! O.a. dus wel zo'n haarmevrouw want je zal op de dag zelf maar een bad hairday hebben, dan moet iemand je wel kunnen redden
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_79638930
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:23 schreef eleusis het volgende:

Ik ga lekker 's middags om 15:00 trouwen denk ik. Gewoon netjes om 8:30 op. Of is dat tegen de wet
Ik denk dat ik dat ook maar doe. Moet ik nog wel eerst even een vent strikken
pi_79638998
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:23 schreef eleusis het volgende:

ik trouw ook om 15.00uur !
Ja doei.
pi_79639029
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:23 schreef Rituals het volgende:
Leuk MoBlo! Om 7 uur al? Jeetje! Hoe lang is ze ermee bezig geweest?
het heeft haar een half uurtje gekost dit

maar we trouwen dus om 15.00uur in Groenlo ergens. Da's nog een eindje rijden.

Om 9 uur wil ik echt helemaal klaar zijn, want we willen graag de foto's in Nijmegen maken. Dat kostook nog even wat tijd. Dan nog naar Doetinchem vanaf waar we vertrekken en ook nog even lekker willen lunchen

dus eigenlijk is 't vooral zo vroeg om lekker rustig aan te kunnen doen
Ja doei.
pi_79639071
Ik moest eigenlijk om 4 uur trouwen, maar we stonden in de file en waren wat verlaat.

Misschien al een teken aan de wand geweest!
pi_79639558
Goedemorgen!!

Mooi hoor Mo! Dat ze dat in een half uurtje in elkaar zet !

Ik ben eindelijk weer een beetje levend. Ik heb 2 dagen bijna alleen maar in bed gelegen met een keelontsteking . Zó niet fijn. Wel een paar kilo afgevallen .

En vanochtend heb ik een iPhone gekocht, maar nu herkent 'ie mijn sim niet . Vanmiddag, als ik dan nog energie over heb, maar even terug naar de winkel.
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 27 maart 2010 @ 11:54:18 #14
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_79639647
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:50 schreef Phaidra het volgende:
En vanochtend heb ik een iPhone gekocht, maar nu herkent 'ie mijn sim niet . Vanmiddag, als ik dan nog energie over heb, maar even terug naar de winkel.
Heb je hem al geactiveerd door 'm aan je compu te hangen met iTunes?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_79639666
quote:
Goedemorgen!!

Ik ben eindelijk weer een beetje levend. Ik heb 2 dagen bijna alleen maar in bed gelegen met een keelontsteking . Zó niet fijn. Wel een paar kilo afgevallen .

Stomme vraag misschien, maar heb je het simkaartje er wel goed ingedaan?
pi_79639824
quote:
Goedemorgen!!

Wat bedoel je met 'mijn sim'? Het werkt alleen met T-Mobile he, dus je kunt waarschijnlijk niet je oude simkaart gebruiken.

Tevens tvp.
pi_79639842
Ik heb gesport Niet zoveel gedaan als ik wilde, want het was enorm druk! Dus de apparaten die ik wilde gebruiken waren bezet Heb nu één hardlooples gedaan (4x3 min rennen, tussendoor 2 min wandelen) Daarna op de loopband geleidelijk naar 10% helling en weer terug. En nog even gefietst.

Yay, en nu tijd voor weekenddingen. Zo even ergens lunchen en shoppen voor een jurkje en schoenen!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_79639860
Mijn simkaartje kan er maar op 1 manier in, en het houdertje had ik er ook goed ingedaan, as far as I can see.

Nog niet geactiveerd in iTunes, moet dat voordat je je sim erin stopt? Dat soort dingen staan helemaal niet in de handleiding .

@nachtwacht: ik had al een t-mobile abo, dus alleen het soort abonnement is veranderd.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_79640115
Heb je de simkaart er in gedaan toen de telefoon aan stond? Ik heb 'm net even verwijderd en er weer in gedaan terwijl de telefoon aanstond en toen werd mijn simkaart ook niet herkend. Even uit en weer aan (de knop bovenop een seconde of 5 ingedrukt houden) en toen werkte het weer.
pi_79640271
Yup, hij was uit.
Ben nu iTunes aan het downloaden, kijken of dat helpt.
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 27 maart 2010 @ 12:20:40 #21
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79640296
tvp..

Wij hebben vanmorgen heerlijk lang in bed gelegen en geknuffeld en gekletst, zo fijn! Nu allebei weer aan het werk, maar ik ga eerst even bijlezen...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_79640585
9 kruiwagen grind
2 kruiwagens paardemest

pauze
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 27 maart 2010 @ 13:02:30 #23
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79641362
2 uur marathon overleefd, het was echt heel tof Supersfeertje

Nu dood en auw-lijf
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_79641390
Het is gelukt! Inderdaad moest ik 'm eerst activeren .
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 27 maart 2010 @ 13:50:16 #25
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79642602
Zo en gedouched... gewoon 5 uur in totaal gefietst deze week. Klinkt misschien niet als veel, maar ik ben er stiekem best trots op met mn brakke lijf.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_79642746
ik zou er niet zo trots op zijn en wachten tot 't brakke lijf niet brak meer is.. wellicht doe je het op den duur alleen maar meer schade toe

maargoed.. dat ben ik
Ja doei.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 13:57:29 #27
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79642830
Mijn brakke lijf stopt pas met brak zijn als ik tussen zes plankjes zit. En ik hoop dat dat nog een tijdje duurt.
pi_79642850
Wachten tot brakke lijf niet meer brak is? Euh, spinnen in de kist ofzo?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_79642883
Haha XM . Hou 's op met brak zijn, aanstelster!
pi_79642912
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn brakke lijf stopt pas met brak zijn als ik tussen zes plankjes zit. En ik hoop dat dat nog een tijdje duurt.
Zit?? De zitkist!! Nu voor meer ruimte op het kerkhof!! Ik ga patent aanvragen!
pi_79642953
Mijn oma heeft een boekenkist..
  zaterdag 27 maart 2010 @ 14:01:53 #32
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79642966
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 14:00 schreef conleche het volgende:

[..]

Je hebt de eerste al verkocht, aan mij
pi_79643030
De bui is over, ik ga de volgende 9 kruiwagens volscheppen.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 14:15:59 #34
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79643270

Wat een macabere humor hebben jullie
Hier al voor de honderdste keer afgewassen, keuken gepoetst en maar weer eens stofgezogen Vanavond komen er als het goed is nog 4 mensen extra slapen, misschien wel 6, afgezien van mn moeder en haar vriend die hier al sinds woensdag zijn. Hartstikke leuk allemaal, en ze helpen ook met veel dingen, maar ik zal toch blij zijn als het morgen is en iedereen weer vertrokken is
pi_79643424
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 14:00 schreef conleche het volgende:

[..]

pi_79644344
tvp
pi_79644586
Hoi. Je haar glanst mooi Mo!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 27 maart 2010 @ 15:36:39 #38
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79644950
Jeutje wat een rust hier!

Ik was nog vergeten te juichen voor wat er in de TT staat! Hartstikke goed Kwak
En Mo, wat tof om je haar zo professioneel te laten doen lijkt me En goed plan, lijkt me mooi weelderig met extensions
  zaterdag 27 maart 2010 @ 15:39:09 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79645010
Hoi, weer thuis. Idd mooi kapsel mo .
Ik ga even een lijstje maken en dan naar de AH.
Niet meer actief op Fok!
pi_79645894
Middag mooi moblo! En helemaal met extensies lijkt me, dan is het een geweldige bos!

Ben niet geslaagd voor mn mouwlozehardloopshirtmetritszakje de enige die ik kon vinden was een knalroze tshirt van nike voor ¤43 wel een beetje duur, maar ik vraag me af of er wel goedkoper is...
pi_79646816
Naam topic! Ik ben in de trein even mobiel online. Wilde even melden dat ik volgens mij net neen zag op station groningen... Hij stapte in de trein naar leeuwarden, ik zag hem door het raam! Baby was lief, lekker geknuffeld. Nu racen naar repetitie. Konijn viel erg in de smaak!
Kwak
  zaterdag 27 maart 2010 @ 17:03:51 #42
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79647106
Konijn is ook lekker

Heb vanochtend hardgelopen 7 km in 3 kwartier, waarvan ik denk ik 4 heb gerend, de rest gewandeld... Best wel trots, nu volhouden
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_79647202
Waarom wil je je wandelen graag inruilen voor hardlopen, uniekhoorn?
  zaterdag 27 maart 2010 @ 17:18:25 #44
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79647459
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:08 schreef sigme het volgende:
Waarom wil je je wandelen graag inruilen voor hardlopen, uniekhoorn?
Ik wil graag mijn conditie verbeteren en met hardlopen gaat dat vrij hard en het is gratis
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 27 maart 2010 @ 17:31:38 #45
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79647838
Sigme, klaar met kruien?
pi_79647946
Uitgekruid. Morgen weer verder kruien. Het valt niet tegen trouwens.
Is ook gratis én je krijgt er conditie van..

Je mountainbikete toch ook wel eens? En met al dat gewandel zal je toch een redelijke startconditie hebben .
  zaterdag 27 maart 2010 @ 18:38:21 #47
236335 neen
schone schijn
pi_79649653
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 16:53 schreef kwakz0r het volgende:
Naam topic! Ik ben in de trein even mobiel online. Wilde even melden dat ik volgens mij net neen zag op station groningen... Hij stapte in de trein naar leeuwarden, ik zag hem door het raam! Baby was lief, lekker geknuffeld. Nu racen naar repetitie. Konijn viel erg in de smaak!
Zou best kunnen! Stapte in de stoptrein rond die tijd omdat die andere gast op een ander station moest zijn jou niet gezien.... kwam je aanlopen ofzo want jou trein staat helemaal aan de andere kant van het station
het lijkt niet wat het is
pi_79650366
Wat hebben jullie weinig gepost vandaag! Ik ben na m'n werk naar de Indo gefietst en nu heb ik allemaal lekker eten waarvan ik niet weet hoe het heet en ik kreeg een glaasje Ice tea gratis (volgens mij vonden ze me zielig omdat ik alleen was ).
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_79650572
  • havermoutpap
  • 13 km hardlopen
  • soep: blik kekers, blik tomaten, pakje olijven + tosti's van 4 boterhammen & pestokaas
  • grind scheppen
  • 8 krekkers, 1 blik tonijn-in-olie, mayo
  • grind scheppen
  • 1 pils
  • avondeten: aardappels, spruitjes, lamsgehaktballetjes, rode bietensalade
  • toe: appeltaart-uit-de-supermarkt
  • ik moet verrassend weinig
      zaterdag 27 maart 2010 @ 19:11:34 #50
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_79650630
    Oe leuk DaD! Allemaal door hen klaargemaakte gerechten of meer ingrediënten? Wij hebben nu ook eindelijk een toko in ons miniwinkelcentrumpje, daar wil ik ook nog gaan kijken! We hadden wel al een toko-annex-poelier, maar die had niet altijd veel kouseband. En ik heb liefde voor kouseband.

We hebben net, omdat mn kaak braaf is, een middagje Amsterdam gedaan! De buit: dvd box van Louis Theroux, een zwart gilet-achtig dingetje, een nieuw boek met collected stories van Hanif Kureishi (voor school maar ook voor de leuk) en een ijsje

Lijstje:

Late O: twee bolletjes met filet americain
    L: twee eierkoeken
    T: ijsje
    D: gemarineerde kipfilet in stukjes met geroerbakte sperziebonen
    T: misschien nog iets van pudding ofzo, eens zien hoe het na het avondeten is!

Voor een day-after-verstandskiesverwijdering-lijstje vind ik hem best mooi
    pi_79650864
    Afhaal ja! Ik kan echt niet Indonesisch koken. . Ik weet niet eens wat het allemaal is. . Wat leuk, een dagje Amsterdam! Was 't er niet stervensdruk?
      zaterdag 27 maart 2010 @ 19:29:18 #52
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_79651137
    quote:
    Op zaterdag 27 maart 2010 19:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Afhaal ja! Ik kan echt niet Indonesisch koken. . Ik weet niet eens wat het allemaal is. . Wat leuk, een dagje Amsterdam! Was 't er niet stervensdruk?
    Lekkerrrr! Ik kan het ook niet, maar zou het wel willen leren! En dan niet met pakjes, maar voor het echie, zoals je het idd afhaal kunt kopen

De drukte viel wel mee! Op de kalverstraat en het damrak is het geloof ik altijd wel druk, maar we nemen ook wel wat detours
      zaterdag 27 maart 2010 @ 19:34:16 #53
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_79651293
    lijstje:

O: yoghurt met muesli, banaan, framboos en bramen, gekookt eitje
    T: stukje ontbijtkoek met roomboter
    L: 2 broodjes met ham, kaas, komkommer en sla
    T: stukje bananenbrood
    D: lasagna met gorgonzola, ricotta, pesto en spinazie
    T: nog een stukje bananenbrood

Niet echt goed, niet echt slecht. Alles is wat verlaat, O om 12, L om 4 en ik ga zo maar eens aan de D beginnen..
    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
      zaterdag 27 maart 2010 @ 20:13:57 #54
    236335 neen
    schone schijn
    pi_79652603
    quote:
    Op zaterdag 27 maart 2010 19:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Welke dan? M'n moeder kwam ook net terug uit Groningen en die had iets gegeten van Toko Semarang (en meegnenomen) ze vond sommige dingen best lekker.
    pi_79652715
    quote:
    Op zaterdag 27 maart 2010 18:38 schreef neen het volgende:

[..]

Zou best kunnen! Stapte in de stoptrein rond die tijd omdat die andere gast op een ander station moest zijn jou niet gezien.... kwam je aanlopen ofzo want jou trein staat helemaal aan de andere kant van het station
    ja, ik kwam aanlopen vanaf de parkeerplaats en ik zag jou en nog iemand door het raam van de trein heen (door twee ramen dus, je liep nog op het perron. k had de trein van 16.45, met veel rennen!) en nu ben ik net op tijd op lokatie voor de repetitie. ajuus!
    Kwak
    pi_79652912
    quote:
    Op zaterdag 27 maart 2010 20:13 schreef neen het volgende:

[..]

Welke dan? M'n moeder kwam ook net terug uit Groningen en die had iets gegeten van Toko Semarang (en meegnenomen) ze vond sommige dingen best lekker.
    De Omhelzing. Zit op 100 meter, lekker gemakkelijk. .
      zaterdag 27 maart 2010 @ 20:23:29 #57
    236335 neen
    schone schijn
    pi_79652930
    quote:
    Op zaterdag 27 maart 2010 20:17 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ja, ik kwam aanlopen vanaf de parkeerplaats en ik zag jou en nog iemand door het raam van de trein heen (door twee ramen dus, je liep nog op het perron. k had de trein van 16.45, met veel rennen!) en nu ben ik net op tijd op lokatie voor de repetitie. ajuus!
    Ik had die ervoor al gemist en die ertussen niet gepakt omdat het intercity was (die andere gast moest dus ergens anders eruit) en veel plezier zo ik ga ook naar de volgende sociale activiteit
      zaterdag 27 maart 2010 @ 20:25:09 #58
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_79652990
    Heerlijke dag gehad vandaag! Lekker uitgeslapen, daarna met een vriendinnetje de stad in geweest en op het terras gezeten. Vervolgens naar de markt geweest waar ik een Tibetaans brood heb gekocht en van de marktkoopman gratis een of ander broodje kreeg . Op een of andere manier krijg ik op die markt bijna altijd gratis dingen van de mensen. Zo lief.

Daarnet nog 1.45 uur gewandeld (6km/uur). Het is echt lekker buiten! Nu twijfel ik weer of ik toch de Nijmeegse vierdaagse wil lopen. Ik ga maar weer opnieuw nadenken .
    pi_79653106
    Ook slechte lijstjes moeten gepost worden, dus dat doe ik bij deze braaf. Morgen ben ik lekker thuis en ga ik zelf wraps maken, dus dat komt helemaal goed.

O: 2 crackers jam, banaan
    S: hardlooples, fietsen
    L: uitsmijter ham-kaas in een restaurant (dus véél)
    T: halve puntzak snoep
    D: halve maaltijdsalade kip van de AH (morgen eet ik de rest wel)
    T: mona boordevol met appeltaartsmaak

Yay
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
      zaterdag 27 maart 2010 @ 20:40:31 #60
    195834 kaasplankje
    Nu met maar 8% vet!
    pi_79653457
    Hoi slankies
    pi_79653508
    ha kaas!

en goedenavond alle anderen ook. Ben ook zo weer weg. Goed bezig met studeren. schiet op en begin de boel door te krijgen, lijkt het

bedankt voor de haarcomplimenten! Ben erg benieuwd hoe het uiteindelijk gaat worden met die extra stukken.

En we hebben 'pas' een reactie op de kaarten! Van Mr.Mo's ouders ben benieuwd of iedereen 'm heeft ontvangen vandaag

Zo nog 3 kwartier verder leren en dan met een wijntje op de bank crime night kijken vind ik!
    Ja doei.
      zaterdag 27 maart 2010 @ 21:43:48 #62
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_79655098
    quote:
    Op zaterdag 27 maart 2010 20:25 schreef Rituals het volgende:
    Heerlijke dag gehad vandaag! Lekker uitgeslapen, daarna met een vriendinnetje de stad in geweest en op het terras gezeten. Vervolgens naar de markt geweest waar ik een Tibetaans brood heb gekocht en van de marktkoopman gratis een of ander broodje kreeg . Op een of andere manier krijg ik op die markt bijna altijd gratis dingen van de mensen. Zo lief.

Daarnet nog 1.45 uur gewandeld (6km/uur). Het is echt lekker buiten! Nu twijfel ik weer of ik toch de Nijmeegse vierdaagse wil lopen. Ik ga maar weer opnieuw nadenken .
    Lekker Rituals...

Eind mei gaan we 25 km wandelen en dat vind ik toch echt lang genoeg! Laat staan 4 dagen lang minimaal 30km lopen, da's lang hoor.
    Maar als je drukte leuk vind dan kun je dat inderdaad overwegen
      zaterdag 27 maart 2010 @ 21:54:42 #63
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_79655376
    quote:
    Op zaterdag 27 maart 2010 21:43 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Lekker Rituals...

Eind mei gaan we 25 km wandelen en dat vind ik toch echt lang genoeg! Laat staan 4 dagen lang minimaal 30km lopen, da's lang hoor.
    Maar als je drukte leuk vind dan kun je dat inderdaad overwegen
    Ik moet zeggen dat 25km mij ook een stuk lekkerder in de oren klinkt dan 4x 40 km. Ik heb nu 10 a 11 km gelopen en kon nog zeker een stuk langer lopen (alleen ik vind het eng om alleen in het donker te lopen ), maar of ik 4x zo lang (en dat 4x) kan lopen vraag ik me ernstig af.

Waar gaan jullie 25 km wandelen? Mooi gebied?
      zaterdag 27 maart 2010 @ 22:00:33 #64
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_79655573
    quote:
    Op zaterdag 27 maart 2010 21:54 schreef Rituals het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat 25km mij ook een stuk lekkerder in de oren klinkt dan 4x 40 km. Ik heb nu 10 a 11 km gelopen en kon nog zeker een stuk langer lopen (alleen ik vind het eng om alleen in het donker te lopen ), maar of ik 4x zo lang (en dat 4x) kan lopen vraag ik me ernstig af.

Over 25 km doe je toch al 5 uur... Maare ik word niet graag moe dus lang zat
    Leekstermeer wandeltocht, dus dat is een mooi stukje natuur.

* uniekhoorn eet blokjes kaas, toastjes met kaas en chips
    pi_79655582
    Ha, wij hebben vorig jaar de 25 kilometer gedaan met de Duinenmars (en de mini ook !). Vandaag hebben we 2,5 uur gewandeld, over het strand naar Wassenaar en nog een stuk door de duinen. Mooi! Maar eigenlijk werkontduiking, want ik moet aan de belastingaangifte

Lijstje:
    O: ananas, yoghurt, sap
    T: halve zak Thai Chili chips
    T: 2 cappuccino, pittig saucijzenbroodje
    L: boterham kaas, boterham pindakaas
    D: pizza en 2 glazen witte wijn
    T: cappuccino
    geen groente vandaag
    pi_79656510
    ben weer thuis... morgen moet ik om half negen de deur uit (zomertijd dus eigenlijk half acht) voor een concertje, dus had bedacht dat ik niet gign naborrelen maar vroeg naar bed

ik wou nog even zeggen dat ik t heel jammer vind dat ik DaD dus niet meer gemeet heb vandaag. Ben niet eens meer de stad in geweest - geen tijd geen tijd, maar ik wil zeker in het voorjaar nog een keer een dagje groningen stad doen nieuwe kans!

ik ben daarnaast trontchaggo omdat ik de hele dag al trek heb in lekkers, en niks heb genomen...

lijstje:
    o- 2 knackebrod met pindakaas
    l- 2 boterhammen met kipfilet
    t- een bos radijs
    d- 200 gram (rauw gewogen) pasta met bolognesesaus (deel hiervan had ik al met lunch opgegeten, maar het totaal alleen bij d genoteerd in mn eetdagboek)
    t- een komkommer

kcal 1445 ik eet te weinig. verdorie. het was vandaag raar want zat in de trein enzo, en had niet zoveel trek (wel snakctrek, geen buikhonger)... misshcien nog restje van de avondsnacks van gisteren in mn maag ofzo, kweenie...

ik heb de laatste tijd dat ik al het idee heb dat ik als ikveel aan ongezonde dingen heb gedacht, het net voelt alsof ik dat ook gegeten heb, maar dat is helemaal niet zo... maandag maar eens vragen op therapie, want een schuldgevoel over niet-gegeten eten is ook een beetje raar... misshcien komt het een beetje doordat ik niet gewend ben dat ik het niet eet als ik er wel aan denk ofzo...

[ Bericht 24% gewijzigd door kwakz0r op 27-03-2010 22:41:21 ]
    Kwak
    pi_79657041
    Ik vind het ook jammer kwak, maar dat komt vast nog wel een keertje! Inderdaad een heel mager lijstje. Die komkommer zet ook weinig zoden aan de dijk.

Ik heb de hele avond taartfilmpjes op Youtube zitten kijken en ik ga zo lekker op bed Joop ter Heul lezen. . Morgen ga ik na m'n werk bij m'n vriendin eten, en daarna is m'n lief alweer thuis. .

Trusten allemaal en niet de klok vergeten te verzetten hè! Eigenlijk is dit een herinnering voor mezelf, als ik morgenochtend teruglees. .
      Vis een optie? zaterdag 27 maart 2010 @ 23:58:02 #68
    70532 loveli
    N
    pi_79658663
    quote:
    Op zaterdag 27 maart 2010 21:54 schreef Rituals het volgende:

[..]

In je eentje wandelen of met een giga groep is echt heel anders. Lekker achter een schor, al marcherend marsliedjes zingend peleton aan lopen.
    crap in = crap out
    pi_79658953
    Die 25 km tocht klinkt goed! Vanaf volgende week heb ik goede (dure ) wandelschoenen, die moet ik ook maar eens een keer gaan inlopen . En daarna dan ook een keer mn rugzak testen op zware bepakking (in de winkel kwam het ding bijna boven mijn hoofd uit, zo groot .
    Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    *O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
      zondag 28 maart 2010 @ 06:03:05 #70
    236335 neen
    schone schijn
    pi_79662456
    Mijn tijdsbesef is weg, wel eerder weg gegaan dan mijn wijkgenoten omdat er morgen allema bezoek komt enzo. Maarja, ik word vanzelf wel eruit gedonderd

Topavond trouwrens! Was ook zonder aanhang, dus prbly vandaar
      Vis een optie? zondag 28 maart 2010 @ 08:24:19 #71
    70532 loveli
    N
    pi_79662887
    M'n computer en telefoon verschillen van mening over de tijd, dus ik post even om te weten hoe laatt het echt is
    crap in = crap out
      Vis een optie? zondag 28 maart 2010 @ 08:25:14 #72
    70532 loveli
    N
    pi_79662892
    Ok, blijkbaar verzet m'n foon de tijd ook automatisch.
    crap in = crap out
    pi_79663158
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 08:25 schreef loveli het volgende:
    Ok, blijkbaar verzet m'n foon de tijd ook automatisch.
    Dat heeft de mijne dus blijkbaar ook gedaan, maar ik heb het zelf ook nog gedaan (vond het zo knap van mezelf dat ik eraan dacht...). Ik verkeerde volledig in de veronderstelling dat het 10 uur was en ik nodig op moest staan, tot ik de klok in de keuken op 8 uur zag staan. Nu ben ik veel te vroeg op. .
      Vis een optie? zondag 28 maart 2010 @ 09:22:45 #74
    70532 loveli
    N
    pi_79663207
    Ik ben ook weer in bed gedoken, voor dat ene uur.
    crap in = crap out
    pi_79663212
    DaD Ik was wel blij met de zomertijd, anders was ik nl al om 6.15 uur wakker geweest
    Venus in pocketformaat
    © loveli
    pi_79663236
    En ik had het kunnen weten, bedenk ik me nu. Vorige keer had ik namelijk de tijd al verzet voor ik op bed ging, maar de datum was ik toen vergeten. Dus een dag later versprong mijn tijd toen nog een keer. . Kneus.
    pi_79663677
    Tvp
    pi_79664288
    Morning Ik heb nooit zoveel last van de klok, gelukkig! Mijn geplande lijstje voor vandaag, waar ik nog niks van heb gehad:

O: 2 crackers jam, 2 kiwi's
    L: kom tomatensoep, 2 crackers gerookte zalm, halve bak maaltijdsalade
    T: banaan, cracker humus
    D: zelfgemaakte wraps met kip, groente, sour cream, zelfgemaakte guacamole, salsa saus

Wie weet wordt er hier en daar nog wat toegevoegd.
      zondag 28 maart 2010 @ 11:00:01 #79
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_79664311
    Heerlijk uitgeslapen,zo maar met zijn allen ontbijten, met koffie, jus, 3 boterhammen, gekookt ei en beschuit jam
      zondag 28 maart 2010 @ 11:02:20 #80
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_79664342
    Gewicht was gisteren 56.8 dus gaat best hard omhoog Eng is dat maar ik wil niet minder gaan eten ofzo, kijken waar het stabaliseert.
    pi_79664345
    hoi!

ik had mijn wekker ijverig op 9 uur gezet! Maar toen was mijn telefoon gecrashed, en ging hij niet af, waardoor ik er pas om 10 uur uit kwam (nieuwe tijd, dat wel). Jammer, want had eerder willen beginnen met studeren

onbijtje zit erin, en dus maar even hard aan de slag!

Lijstje:

O/L: 3 afbakbroodjes
    T: banaan
    S: hardlopen
    D: groentensoep met ballen

en ik moet nog wat voor erbij bedenken, want met hardlopen is dit wat weinig, maar ben nog niet heel geïnspireerd... !
    Ja doei.
      zondag 28 maart 2010 @ 11:08:10 #82
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_79664425
    Ola!

Lijstje van gister:

O: bak brinta
    S: 2 uur spinning
    T: tijdens S: 1 broodje kaas
    L: bak yoghurt met rozijnen en beetje hagelslag
    T: 2 boterhammen; 1x kaas, 1x appelstroop
    D: uiensoepje, vegetarische lasagne met aubergine (klein rotstukje!), 2 bolletjes vanille-ijs met wat chocoladesaus.

Vandaag rustig aan, net bovenverdieping gepoetst aangezien m'n hulp out of the picture is , moet nog wat voor mn werk doen en vanavond inpakken voor Londen!
    pi_79664611
    Bij een vriendin geslapen om wat voorbereidingen te treffen voor haar verjaardag. Moet zo ook naar het politiebureau, want portomenee is foetsie. Das dan de derde keer in een jaar dat ik een nieuwe id kan aanvragen
    pi_79664715
    Maargoed ehh, gister echt ruk gegeten:

O: crackertje met kaas, 3 koppen koffie
    L: half pistoletje met ham, kaas en tomaat, halve met smeerkaas
    T: chocolade muffin
    T: 2 meergranen koekjes, 2 bonbons, 3 tumtummetjes, anderhalf toastje osseworst

En vandaag dus verjaardag

O: 2 pistoletjes (wit) met rosbief, glas jus
    T: kop koffie

en de rest hapjes en taart en drank.
      zondag 28 maart 2010 @ 11:45:42 #85
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_79665122
    Goeiemorgen!

Das naar, Shiny! Wel alles al geblokkeerd enzo? Pinpas?

Duuude! Eerste paracetamol zit er weer in Voordeel van zomertijd: mn ritme was toch al wazig gisteren en vandaag omdat ik zo duf als een konijn word van verdoving / paracetamol / beetje auw.
    pi_79665259
    Goedemorgen!
    Mooi weertje wel
    Ben nu een uurtje terug van hardlopen, les 23 met 6km, ging lekker, alleen ik besloot de trap te nemen ipv de lift
    Op de 5e werd ik wel heel moe, op de zesde dacht ik dat ik wist hoe kortademigheid moest voelen en op de 7e was ik aan het hijgen en piepen
    Gelukkig was dat wel snel over, maar echt goed is mn conditie dus niet.
    pi_79665729
    Mogge!
    Hier ook een rondje hardgelopen; 8km met 11,2 km/u
    Ook het verse zondagsbrood alweer genuttigd. Kortom: ik moest maar eens gaan grindscheppen.
      zondag 28 maart 2010 @ 13:08:13 #88
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_79667228
    lijstje!

o- cruesli
    t- twee roomboterkoekjes (verdorie kon er niet vanaf blijven, ze lagen de hele tijd in mn zicht na t concert bij de thee)
    l- 3 plakjes ham, 2 kampioentjes (smullen!)
    t- een appel
    t- uitjes en augurkjes
    d- ovenfrietjes en vissticks uit de oven (omnomnom), worteltjes
    t- een ijsje toe (biologisch vanille ijs met 1 eetlepel hagelslag)

kcal 1670. misshcien nog een extra t vanmiddag, weet nog niet wat...
    Kwak
    pi_79667308
    Lijstje van gister:
    O: beschuit met honing
    T: half taartje
    L: 400 gram meloenblokjes
    T: bakje vanilleslagroomvla
    D: hutspot met klein stukje rookworst

Vandaag:
    O: bakje vanilleslagroomvla
    S: half uurtje wandelen in oude-lullen-tempo
    T: overgebleven helft van het gebakje van gister
    L: boterham kipkerriesalade
    T: ?
    D: ?

Ik heb totaal geen trek nog. Ik moet me er echt toe zetten om iets te eten. Dat herken ik echt niet van vorige keren dat ziek ben geweest. Beetje lastig aansterken zo.
    Venus in pocketformaat
    © loveli
      zondag 28 maart 2010 @ 13:11:44 #90
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_79667323
    Goedemorgenmiddag
    Dadelijk maar eens leren voor mijn praktijkexamen EHBO. Vanavond ga ik denk ik weer een lekker stuk wandelen.
      zondag 28 maart 2010 @ 14:30:21 #91
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_79669574
    Lijst:
    O: 2 boterhammen ham, cracker kaas, beschuit jam, gekookt ei
    T's: appel, peer
    L: Bord zelfgemaakte champignonsoep, boterham osseworst, cracker kaas
    T's: blokje choco, sinaasappel
    D: Dop/wortelen met mosterd, gegrild karbonaadje, ovenfrietjes
      zondag 28 maart 2010 @ 16:20:56 #92
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_79672844
    Lijstje:

O: drie kleine afbakbroodjes, met brie, filet americain en ardenner
    T: griesmeelpudding met rode bessensaus
    L: bolletjes met twee gekookte eitjes
    T: cola in poging tot wakker genoeg worden voor huiswerk
    D: pasta met tomaten-gehaktsaus en veggies
      zondag 28 maart 2010 @ 16:50:25 #93
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_79673821
    Ik ga zo couscous eten en het ruikt zo goddelijk! .
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 28 maart 2010 @ 16:58:03 #94
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_79674067
    Lijstje:

O: yoghurt met brambozen
    L: twee beschuitjes met aardbei
    L2: twee boterhammen met aardbei
    T: warme choc
    D: couscous
    T: havermout en/of een sinaasappel
    Niet meer actief op Fok!
    pi_79675300
    Lijst van vandaag:

O: yoghurt met appel en kaneel
    L: 2 boterhammen met selleriesalade
    T: aardig aantal paaseitjes
    D: pasta bolognese
    T: misschien nog een boterham, of een komkommer of een soepje
      zondag 28 maart 2010 @ 17:51:36 #96
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_79675500
    Hoi ik ben back in the ordinary life!

Wat een dagen zeg, ik ben schandalig verwend En nu wordt het dus tijd om weer normaal te gaan doen

Lijstje:
    O: broodje met gekookt ei, croissantje met jam, koffie en vruchtensap
    T: cappuccino, koekjes en paaseitjes
    L: grote kom magere yoghurt met geraspte appel en kaneel
    T: hazelnoot-rozijnenbroodje
    D: ik vermoed dat dat nog een keertje afhaal wordt....
    T: ? restjes denk ik

Gisteren had ik lekker gekookt; paprika's gevuld met risotto en een salade erbij met feta, chorizo, olijven, pijnboompitjes, en een balsamico/olijfoliedressing Oh en toastjes vooraf. Met wijn dus toen ik in het café aankwam voor mn feestje had ik al 3 glazen achter de kiezen
    pi_79675637
    Havermout
    8km hardlopen
    Brood, omelet mayo boter vleeswaren jam
    Grind scheppen
    Klein stukje appeltaart (supermarkt)
    Stukje chocolade
    1 Pils
    Avondeten: bietensoep vooraf, restje aardappels opbakken, gehaktballetje, bietensalade
    Toe: stoofperen met vette griekse yoghurt
      zondag 28 maart 2010 @ 18:12:14 #98
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_79676120
    Ohja, ik zou nog een plaatje posten van de cartoon van mij en mn vriend

Ik vind het zooooooo knap!!
      zondag 28 maart 2010 @ 18:27:43 #99
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_79676528
    quote:
    Op zondag 28 maart 2010 18:12 schreef LadyBlack het volgende:
    Ohja, ik zou nog een plaatje posten van de cartoon van mij en mn vriend

[ afbeelding ]
    Ik vind het zooooooo knap!!
    Wat leuk artsy! Ga je hem aan de muur hangen? En wie heeft hem gemaakt?
      zondag 28 maart 2010 @ 18:34:52 #100
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_79676687
    LB, wat leuk!!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')