quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:18 schreef Ewelina het volgende:
O ja mo, nu zie ik het wel. Maar die knot vind ik echt mooi.
Ik denk dat ik dat ook maar doe. Moet ik nog wel eerst even een vent strikkenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:23 schreef eleusis het volgende:Waarom is die bruiloftshit ook altijd zo vroeg?
Ik ga lekker 's middags om 15:00 trouwen denk ik. Gewoon netjes om 8:30 op. Of is dat tegen de wet
ik trouw ook om 15.00uurquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:23 schreef eleusis het volgende:
Waarom is die bruiloftshit ook altijd zo vroeg?
Ik ga lekker 's middags om 15:00 trouwen denk ik. Gewoon netjes om 8:30 op. Of is dat tegen de wet
het heeft haar een half uurtje gekost ditquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:23 schreef Rituals het volgende:
Leuk MoBlo! Om 7 uur al? Jeetje! Hoe lang is ze ermee bezig geweest?
Heb je hem al geactiveerd door 'm aan je compu te hangen met iTunes?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:50 schreef Phaidra het volgende:
En vanochtend heb ik een iPhone gekocht, maar nu herkent 'ie mijn sim niet. Vanmiddag, als ik dan nog energie over heb, maar even terug naar de winkel.
Stomme vraag misschien, maar heb je het simkaartje er wel goed ingedaan?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:50 schreef Phaidra het volgende:
Goedemorgen!!
Mooi hoor Mo! Dat ze dat in een half uurtje in elkaar zet!
Ik ben eindelijk weer een beetje levend. Ik heb 2 dagen bijna alleen maar in bed gelegen met een keelontsteking. Zó niet fijn. Wel een paar kilo afgevallen
.
En vanochtend heb ik een iPhone gekocht, maar nu herkent 'ie mijn sim niet. Vanmiddag, als ik dan nog energie over heb, maar even terug naar de winkel.
Wat bedoel je met 'mijn sim'? Het werkt alleen met T-Mobile he, dus je kunt waarschijnlijk niet je oude simkaart gebruiken.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:50 schreef Phaidra het volgende:
Goedemorgen!!
Mooi hoor Mo! Dat ze dat in een half uurtje in elkaar zet!
Ik ben eindelijk weer een beetje levend. Ik heb 2 dagen bijna alleen maar in bed gelegen met een keelontsteking. Zó niet fijn. Wel een paar kilo afgevallen
.
Zit?? De zitkist!! Nu voor meer ruimte op het kerkhof!! Ik ga patent aanvragen!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn brakke lijf stopt pas met brak zijn als ik tussen zes plankjes zit. En ik hoop dat dat nog een tijdje duurt.
Je hebt de eerste al verkocht, aan mijquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Zit?? De zitkist!! Nu voor meer ruimte op het kerkhof!! Ik ga patent aanvragen!
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Zit?? De zitkist!! Nu voor meer ruimte op het kerkhof!! Ik ga patent aanvragen!
Ik wil graag mijn conditie verbeteren en met hardlopen gaat dat vrij hard en het is gratisquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:08 schreef sigme het volgende:
Waarom wil je je wandelen graag inruilen voor hardlopen, uniekhoorn?
Zou best kunnen! Stapte in de stoptrein rond die tijd omdat die andere gast op een ander station moest zijnquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:53 schreef kwakz0r het volgende:
Naam topic! Ik ben in de trein even mobiel online. Wilde even melden dat ik volgens mij net neen zag op station groningen... Hij stapte in de trein naar leeuwarden, ik zag hem door het raam! Baby was lief, lekker geknuffeld. Nu racen naar repetitie. Konijn viel erg in de smaak!
Lekkerrrr!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Afhaal ja! Ik kan echt niet Indonesisch koken.. Ik weet niet eens wat het allemaal is.
. Wat leuk, een dagje Amsterdam! Was 't er niet stervensdruk?
Welke dan? M'n moeder kwam ook net terug uit Groningen en die had iets gegeten van Toko Semarang (en meegnenomen) ze vond sommige dingen best lekker.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Afhaal ja! Ik kan echt niet Indonesisch koken.. Ik weet niet eens wat het allemaal is.
. Wat leuk, een dagje Amsterdam! Was 't er niet stervensdruk?
ja, ik kwam aanlopen vanaf de parkeerplaats en ik zag jou en nog iemand door het raam van de trein heen (door twee ramen dus, je liep nog op het perron. k had de trein van 16.45, met veel rennen!) en nu ben ik net op tijd op lokatie voor de repetitie. ajuus!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:38 schreef neen het volgende:
[..]
Zou best kunnen! Stapte in de stoptrein rond die tijd omdat die andere gast op een ander station moest zijnjou niet gezien.... kwam je aanlopen ofzo want jou trein staat helemaal aan de andere kant van het station
De Omhelzing. Zit op 100 meter, lekker gemakkelijk.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:13 schreef neen het volgende:
[..]
Welke dan? M'n moeder kwam ook net terug uit Groningen en die had iets gegeten van Toko Semarang (en meegnenomen) ze vond sommige dingen best lekker.
Ik had die ervoor al gemistquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, ik kwam aanlopen vanaf de parkeerplaats en ik zag jou en nog iemand door het raam van de trein heen (door twee ramen dus, je liep nog op het perron. k had de trein van 16.45, met veel rennen!) en nu ben ik net op tijd op lokatie voor de repetitie. ajuus!
Lekker Rituals...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:25 schreef Rituals het volgende:
Heerlijke dag gehad vandaag! Lekker uitgeslapen, daarna met een vriendinnetje de stad in geweest en op het terras gezeten. Vervolgens naar de markt geweest waar ik een Tibetaans brood heb gekocht en van de marktkoopman gratis een of ander broodje kreeg. Op een of andere manier krijg ik op die markt bijna altijd gratis dingen van de mensen. Zo lief.
Daarnet nog 1.45 uur gewandeld (6km/uur). Het is echt lekker buiten! Nu twijfel ik weer of ik toch de Nijmeegse vierdaagse wil lopen. Ik ga maar weer opnieuw nadenken.
Ik moet zeggen dat 25km mij ook een stuk lekkerder in de oren klinkt dan 4x 40 km. Ik heb nu 10 a 11 km gelopen en kon nog zeker een stuk langer lopen (alleen ik vind het eng om alleen in het donker te lopenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lekker Rituals...
Eind mei gaan we 25 km wandelen en dat vind ik toch echt lang genoeg! Laat staan 4 dagen lang minimaal 30km lopen, da's lang hoor.
Maar als je drukte leuk vind dan kun je dat inderdaad overwegen
Over 25 km doe je toch al 5 uur... Maare ik word niet graag moe dus lang zatquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:54 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat 25km mij ook een stuk lekkerder in de oren klinkt dan 4x 40 km. Ik heb nu 10 a 11 km gelopen en kon nog zeker een stuk langer lopen (alleen ik vind het eng om alleen in het donker te lopen), maar of ik 4x zo lang (en dat 4x) kan lopen vraag ik me ernstig af.
Waar gaan jullie 25 km wandelen? Mooi gebied?
In je eentje wandelen of met een giga groep is echt heel anders. Lekker achter een schor, al marcherend marsliedjes zingend peleton aan lopen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:54 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat 25km mij ook een stuk lekkerder in de oren klinkt dan 4x 40 km. Ik heb nu 10 a 11 km gelopen en kon nog zeker een stuk langer lopen (alleen ik vind het eng om alleen in het donker te lopen), maar of ik 4x zo lang (en dat 4x) kan lopen vraag ik me ernstig af.
Waar gaan jullie 25 km wandelen? Mooi gebied?
Dat heeft de mijne dus blijkbaar ook gedaan, maar ik heb het zelf ook nog gedaan (vond het zo knap van mezelf dat ik eraan dacht...). Ik verkeerde volledig in de veronderstelling dat het 10 uur was en ik nodig op moest staan, tot ik de klok in de keuken op 8 uur zag staan. Nu ben ik veel te vroeg op.quote:Op zondag 28 maart 2010 08:25 schreef loveli het volgende:
Ok, blijkbaar verzet m'n foon de tijd ook automatisch.
Wat leuk artsy!quote:Op zondag 28 maart 2010 18:12 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, ik zou nog een plaatje posten van de cartoon van mij en mn vriend
[ afbeelding ]
Ik vind het zooooooo knap!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |