abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79650864
Afhaal ja! Ik kan echt niet Indonesisch koken. . Ik weet niet eens wat het allemaal is. . Wat leuk, een dagje Amsterdam! Was 't er niet stervensdruk?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 19:29:18 #52
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79651137
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Afhaal ja! Ik kan echt niet Indonesisch koken. . Ik weet niet eens wat het allemaal is. . Wat leuk, een dagje Amsterdam! Was 't er niet stervensdruk?
Lekkerrrr! Ik kan het ook niet, maar zou het wel willen leren! En dan niet met pakjes, maar voor het echie, zoals je het idd afhaal kunt kopen

De drukte viel wel mee! Op de kalverstraat en het damrak is het geloof ik altijd wel druk, maar we nemen ook wel wat detours
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 27 maart 2010 @ 19:34:16 #53
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79651293
lijstje:

O: yoghurt met muesli, banaan, framboos en bramen, gekookt eitje
T: stukje ontbijtkoek met roomboter
L: 2 broodjes met ham, kaas, komkommer en sla
T: stukje bananenbrood
D: lasagna met gorgonzola, ricotta, pesto en spinazie
T: nog een stukje bananenbrood

Niet echt goed, niet echt slecht. Alles is wat verlaat, O om 12, L om 4 en ik ga zo maar eens aan de D beginnen..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zaterdag 27 maart 2010 @ 20:13:57 #54
236335 neen
schone schijn
pi_79652603
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Welke dan? M'n moeder kwam ook net terug uit Groningen en die had iets gegeten van Toko Semarang (en meegnenomen) ze vond sommige dingen best lekker.
het lijkt niet wat het is
pi_79652715
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:38 schreef neen het volgende:

[..]

Zou best kunnen! Stapte in de stoptrein rond die tijd omdat die andere gast op een ander station moest zijn jou niet gezien.... kwam je aanlopen ofzo want jou trein staat helemaal aan de andere kant van het station
ja, ik kwam aanlopen vanaf de parkeerplaats en ik zag jou en nog iemand door het raam van de trein heen (door twee ramen dus, je liep nog op het perron. k had de trein van 16.45, met veel rennen!) en nu ben ik net op tijd op lokatie voor de repetitie. ajuus!
Kwak
pi_79652912
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 20:13 schreef neen het volgende:

[..]

Welke dan? M'n moeder kwam ook net terug uit Groningen en die had iets gegeten van Toko Semarang (en meegnenomen) ze vond sommige dingen best lekker.
De Omhelzing. Zit op 100 meter, lekker gemakkelijk. .
  zaterdag 27 maart 2010 @ 20:23:29 #57
236335 neen
schone schijn
pi_79652930
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 20:17 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ja, ik kwam aanlopen vanaf de parkeerplaats en ik zag jou en nog iemand door het raam van de trein heen (door twee ramen dus, je liep nog op het perron. k had de trein van 16.45, met veel rennen!) en nu ben ik net op tijd op lokatie voor de repetitie. ajuus!
Ik had die ervoor al gemist en die ertussen niet gepakt omdat het intercity was (die andere gast moest dus ergens anders eruit) en veel plezier zo ik ga ook naar de volgende sociale activiteit
  zaterdag 27 maart 2010 @ 20:25:09 #58
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79652990
Heerlijke dag gehad vandaag! Lekker uitgeslapen, daarna met een vriendinnetje de stad in geweest en op het terras gezeten. Vervolgens naar de markt geweest waar ik een Tibetaans brood heb gekocht en van de marktkoopman gratis een of ander broodje kreeg . Op een of andere manier krijg ik op die markt bijna altijd gratis dingen van de mensen. Zo lief.

Daarnet nog 1.45 uur gewandeld (6km/uur). Het is echt lekker buiten! Nu twijfel ik weer of ik toch de Nijmeegse vierdaagse wil lopen. Ik ga maar weer opnieuw nadenken .
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_79653106
Ook slechte lijstjes moeten gepost worden, dus dat doe ik bij deze braaf. Morgen ben ik lekker thuis en ga ik zelf wraps maken, dus dat komt helemaal goed.

O: 2 crackers jam, banaan
S: hardlooples, fietsen
L: uitsmijter ham-kaas in een restaurant (dus véél)
T: halve puntzak snoep
D: halve maaltijdsalade kip van de AH (morgen eet ik de rest wel)
T: mona boordevol met appeltaartsmaak

Yay
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 20:40:31 #60
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_79653457
Hoi slankies
pi_79653508
ha kaas!

en goedenavond alle anderen ook. Ben ook zo weer weg. Goed bezig met studeren. schiet op en begin de boel door te krijgen, lijkt het

bedankt voor de haarcomplimenten! Ben erg benieuwd hoe het uiteindelijk gaat worden met die extra stukken.

En we hebben 'pas' een reactie op de kaarten! Van Mr.Mo's ouders ben benieuwd of iedereen 'm heeft ontvangen vandaag

Zo nog 3 kwartier verder leren en dan met een wijntje op de bank crime night kijken vind ik!
Ja doei.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 21:43:48 #62
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79655098
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 20:25 schreef Rituals het volgende:
Heerlijke dag gehad vandaag! Lekker uitgeslapen, daarna met een vriendinnetje de stad in geweest en op het terras gezeten. Vervolgens naar de markt geweest waar ik een Tibetaans brood heb gekocht en van de marktkoopman gratis een of ander broodje kreeg . Op een of andere manier krijg ik op die markt bijna altijd gratis dingen van de mensen. Zo lief.

Daarnet nog 1.45 uur gewandeld (6km/uur). Het is echt lekker buiten! Nu twijfel ik weer of ik toch de Nijmeegse vierdaagse wil lopen. Ik ga maar weer opnieuw nadenken .
Lekker Rituals...

Eind mei gaan we 25 km wandelen en dat vind ik toch echt lang genoeg! Laat staan 4 dagen lang minimaal 30km lopen, da's lang hoor.
Maar als je drukte leuk vind dan kun je dat inderdaad overwegen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 27 maart 2010 @ 21:54:42 #63
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79655376
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 21:43 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Lekker Rituals...

Eind mei gaan we 25 km wandelen en dat vind ik toch echt lang genoeg! Laat staan 4 dagen lang minimaal 30km lopen, da's lang hoor.
Maar als je drukte leuk vind dan kun je dat inderdaad overwegen
Ik moet zeggen dat 25km mij ook een stuk lekkerder in de oren klinkt dan 4x 40 km. Ik heb nu 10 a 11 km gelopen en kon nog zeker een stuk langer lopen (alleen ik vind het eng om alleen in het donker te lopen ), maar of ik 4x zo lang (en dat 4x) kan lopen vraag ik me ernstig af.

Waar gaan jullie 25 km wandelen? Mooi gebied?
Your body. Your soul. Your rituals.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 22:00:33 #64
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79655573
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 21:54 schreef Rituals het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat 25km mij ook een stuk lekkerder in de oren klinkt dan 4x 40 km. Ik heb nu 10 a 11 km gelopen en kon nog zeker een stuk langer lopen (alleen ik vind het eng om alleen in het donker te lopen ), maar of ik 4x zo lang (en dat 4x) kan lopen vraag ik me ernstig af.

Over 25 km doe je toch al 5 uur... Maare ik word niet graag moe dus lang zat
Leekstermeer wandeltocht, dus dat is een mooi stukje natuur.

* uniekhoorn eet blokjes kaas, toastjes met kaas en chips
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_79655582
Ha, wij hebben vorig jaar de 25 kilometer gedaan met de Duinenmars (en de mini ook !). Vandaag hebben we 2,5 uur gewandeld, over het strand naar Wassenaar en nog een stuk door de duinen. Mooi! Maar eigenlijk werkontduiking, want ik moet aan de belastingaangifte

Lijstje:
O: ananas, yoghurt, sap
T: halve zak Thai Chili chips
T: 2 cappuccino, pittig saucijzenbroodje
L: boterham kaas, boterham pindakaas
D: pizza en 2 glazen witte wijn
T: cappuccino
geen groente vandaag
pi_79656510
ben weer thuis... morgen moet ik om half negen de deur uit (zomertijd dus eigenlijk half acht) voor een concertje, dus had bedacht dat ik niet gign naborrelen maar vroeg naar bed

ik wou nog even zeggen dat ik t heel jammer vind dat ik DaD dus niet meer gemeet heb vandaag. Ben niet eens meer de stad in geweest - geen tijd geen tijd, maar ik wil zeker in het voorjaar nog een keer een dagje groningen stad doen nieuwe kans!

ik ben daarnaast trontchaggo omdat ik de hele dag al trek heb in lekkers, en niks heb genomen...

lijstje:
o- 2 knackebrod met pindakaas
l- 2 boterhammen met kipfilet
t- een bos radijs
d- 200 gram (rauw gewogen) pasta met bolognesesaus (deel hiervan had ik al met lunch opgegeten, maar het totaal alleen bij d genoteerd in mn eetdagboek)
t- een komkommer

kcal 1445 ik eet te weinig. verdorie. het was vandaag raar want zat in de trein enzo, en had niet zoveel trek (wel snakctrek, geen buikhonger)... misshcien nog restje van de avondsnacks van gisteren in mn maag ofzo, kweenie...

ik heb de laatste tijd dat ik al het idee heb dat ik als ikveel aan ongezonde dingen heb gedacht, het net voelt alsof ik dat ook gegeten heb, maar dat is helemaal niet zo... maandag maar eens vragen op therapie, want een schuldgevoel over niet-gegeten eten is ook een beetje raar... misshcien komt het een beetje doordat ik niet gewend ben dat ik het niet eet als ik er wel aan denk ofzo...

[ Bericht 24% gewijzigd door kwakz0r op 27-03-2010 22:41:21 ]
Kwak
pi_79657041
Ik vind het ook jammer kwak, maar dat komt vast nog wel een keertje! Inderdaad een heel mager lijstje. Die komkommer zet ook weinig zoden aan de dijk.

Ik heb de hele avond taartfilmpjes op Youtube zitten kijken en ik ga zo lekker op bed Joop ter Heul lezen. . Morgen ga ik na m'n werk bij m'n vriendin eten, en daarna is m'n lief alweer thuis. .

Trusten allemaal en niet de klok vergeten te verzetten hè! Eigenlijk is dit een herinnering voor mezelf, als ik morgenochtend teruglees. .
  Vis een optie? zaterdag 27 maart 2010 @ 23:58:02 #68
70532 loveli
N
pi_79658663
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 21:54 schreef Rituals het volgende:

[..]

In je eentje wandelen of met een giga groep is echt heel anders. Lekker achter een schor, al marcherend marsliedjes zingend peleton aan lopen.
crap in = crap out
pi_79658953
Die 25 km tocht klinkt goed! Vanaf volgende week heb ik goede (dure ) wandelschoenen, die moet ik ook maar eens een keer gaan inlopen . En daarna dan ook een keer mn rugzak testen op zware bepakking (in de winkel kwam het ding bijna boven mijn hoofd uit, zo groot .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 28 maart 2010 @ 06:03:05 #70
236335 neen
schone schijn
pi_79662456
Mijn tijdsbesef is weg, wel eerder weg gegaan dan mijn wijkgenoten omdat er morgen allema bezoek komt enzo. Maarja, ik word vanzelf wel eruit gedonderd

Topavond trouwrens! Was ook zonder aanhang, dus prbly vandaar
  Vis een optie? zondag 28 maart 2010 @ 08:24:19 #71
70532 loveli
N
pi_79662887
M'n computer en telefoon verschillen van mening over de tijd, dus ik post even om te weten hoe laatt het echt is
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 28 maart 2010 @ 08:25:14 #72
70532 loveli
N
pi_79662892
Ok, blijkbaar verzet m'n foon de tijd ook automatisch.
crap in = crap out
pi_79663158
quote:
Op zondag 28 maart 2010 08:25 schreef loveli het volgende:
Ok, blijkbaar verzet m'n foon de tijd ook automatisch.
Dat heeft de mijne dus blijkbaar ook gedaan, maar ik heb het zelf ook nog gedaan (vond het zo knap van mezelf dat ik eraan dacht...). Ik verkeerde volledig in de veronderstelling dat het 10 uur was en ik nodig op moest staan, tot ik de klok in de keuken op 8 uur zag staan. Nu ben ik veel te vroeg op. .
  Vis een optie? zondag 28 maart 2010 @ 09:22:45 #74
70532 loveli
N
pi_79663207
Ik ben ook weer in bed gedoken, voor dat ene uur.
crap in = crap out
pi_79663212
DaD Ik was wel blij met de zomertijd, anders was ik nl al om 6.15 uur wakker geweest
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')