abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79642746
ik zou er niet zo trots op zijn en wachten tot 't brakke lijf niet brak meer is.. wellicht doe je het op den duur alleen maar meer schade toe

maargoed.. dat ben ik
Ja doei.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 13:57:29 #27
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79642830
Mijn brakke lijf stopt pas met brak zijn als ik tussen zes plankjes zit. En ik hoop dat dat nog een tijdje duurt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_79642850
Wachten tot brakke lijf niet meer brak is? Euh, spinnen in de kist ofzo?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_79642883
Haha XM . Hou 's op met brak zijn, aanstelster!
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_79642912
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn brakke lijf stopt pas met brak zijn als ik tussen zes plankjes zit. En ik hoop dat dat nog een tijdje duurt.
Zit?? De zitkist!! Nu voor meer ruimte op het kerkhof!! Ik ga patent aanvragen!
pi_79642953
Mijn oma heeft een boekenkist..
  zaterdag 27 maart 2010 @ 14:01:53 #32
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79642966
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 14:00 schreef conleche het volgende:

[..]

Je hebt de eerste al verkocht, aan mij
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_79643030
De bui is over, ik ga de volgende 9 kruiwagens volscheppen.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 14:15:59 #34
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79643270

Wat een macabere humor hebben jullie
Hier al voor de honderdste keer afgewassen, keuken gepoetst en maar weer eens stofgezogen Vanavond komen er als het goed is nog 4 mensen extra slapen, misschien wel 6, afgezien van mn moeder en haar vriend die hier al sinds woensdag zijn. Hartstikke leuk allemaal, en ze helpen ook met veel dingen, maar ik zal toch blij zijn als het morgen is en iedereen weer vertrokken is
pi_79643424
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 14:00 schreef conleche het volgende:

[..]

[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_79644344
tvp
pi_79644586
Hoi. Je haar glanst mooi Mo!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 27 maart 2010 @ 15:36:39 #38
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79644950
Jeutje wat een rust hier!

Ik was nog vergeten te juichen voor wat er in de TT staat! Hartstikke goed Kwak
En Mo, wat tof om je haar zo professioneel te laten doen lijkt me En goed plan, lijkt me mooi weelderig met extensions
  zaterdag 27 maart 2010 @ 15:39:09 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79645010
Hoi, weer thuis. Idd mooi kapsel mo .
Ik ga even een lijstje maken en dan naar de AH.
Niet meer actief op Fok!
pi_79645894
Middag mooi moblo! En helemaal met extensies lijkt me, dan is het een geweldige bos!

Ben niet geslaagd voor mn mouwlozehardloopshirtmetritszakje de enige die ik kon vinden was een knalroze tshirt van nike voor ¤43 wel een beetje duur, maar ik vraag me af of er wel goedkoper is...
pi_79646816
Naam topic! Ik ben in de trein even mobiel online. Wilde even melden dat ik volgens mij net neen zag op station groningen... Hij stapte in de trein naar leeuwarden, ik zag hem door het raam! Baby was lief, lekker geknuffeld. Nu racen naar repetitie. Konijn viel erg in de smaak!
Kwak
  zaterdag 27 maart 2010 @ 17:03:51 #42
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79647106
Konijn is ook lekker

Heb vanochtend hardgelopen 7 km in 3 kwartier, waarvan ik denk ik 4 heb gerend, de rest gewandeld... Best wel trots, nu volhouden
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_79647202
Waarom wil je je wandelen graag inruilen voor hardlopen, uniekhoorn?
  zaterdag 27 maart 2010 @ 17:18:25 #44
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79647459
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:08 schreef sigme het volgende:
Waarom wil je je wandelen graag inruilen voor hardlopen, uniekhoorn?
Ik wil graag mijn conditie verbeteren en met hardlopen gaat dat vrij hard en het is gratis
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 27 maart 2010 @ 17:31:38 #45
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79647838
Sigme, klaar met kruien?
pi_79647946
Uitgekruid. Morgen weer verder kruien. Het valt niet tegen trouwens.
Is ook gratis én je krijgt er conditie van..

Je mountainbikete toch ook wel eens? En met al dat gewandel zal je toch een redelijke startconditie hebben .
  zaterdag 27 maart 2010 @ 18:38:21 #47
236335 neen
schone schijn
pi_79649653
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 16:53 schreef kwakz0r het volgende:
Naam topic! Ik ben in de trein even mobiel online. Wilde even melden dat ik volgens mij net neen zag op station groningen... Hij stapte in de trein naar leeuwarden, ik zag hem door het raam! Baby was lief, lekker geknuffeld. Nu racen naar repetitie. Konijn viel erg in de smaak!
Zou best kunnen! Stapte in de stoptrein rond die tijd omdat die andere gast op een ander station moest zijn jou niet gezien.... kwam je aanlopen ofzo want jou trein staat helemaal aan de andere kant van het station
het lijkt niet wat het is
pi_79650366
Wat hebben jullie weinig gepost vandaag! Ik ben na m'n werk naar de Indo gefietst en nu heb ik allemaal lekker eten waarvan ik niet weet hoe het heet en ik kreeg een glaasje Ice tea gratis (volgens mij vonden ze me zielig omdat ik alleen was ).
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_79650572
  • havermoutpap
  • 13 km hardlopen
  • soep: blik kekers, blik tomaten, pakje olijven + tosti's van 4 boterhammen & pestokaas
  • grind scheppen
  • 8 krekkers, 1 blik tonijn-in-olie, mayo
  • grind scheppen
  • 1 pils
  • avondeten: aardappels, spruitjes, lamsgehaktballetjes, rode bietensalade
  • toe: appeltaart-uit-de-supermarkt
  • ik moet verrassend weinig
      zaterdag 27 maart 2010 @ 19:11:34 #50
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_79650630
    Oe leuk DaD! Allemaal door hen klaargemaakte gerechten of meer ingrediënten? Wij hebben nu ook eindelijk een toko in ons miniwinkelcentrumpje, daar wil ik ook nog gaan kijken! We hadden wel al een toko-annex-poelier, maar die had niet altijd veel kouseband. En ik heb liefde voor kouseband.

We hebben net, omdat mn kaak braaf is, een middagje Amsterdam gedaan! De buit: dvd box van Louis Theroux, een zwart gilet-achtig dingetje, een nieuw boek met collected stories van Hanif Kureishi (voor school maar ook voor de leuk) en een ijsje

Lijstje:

Late O: twee bolletjes met filet americain
    L: twee eierkoeken
    T: ijsje
    D: gemarineerde kipfilet in stukjes met geroerbakte sperziebonen
    T: misschien nog iets van pudding ofzo, eens zien hoe het na het avondeten is!

Voor een day-after-verstandskiesverwijdering-lijstje vind ik hem best mooi
    "Dijenkletserextravaganza!" - V1z
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')