Je D is welquote:Op zondag 28 maart 2010 21:37 schreef Goodbye het volgende:
Meh.
O: 2 crackers jam, 2 kiwi's
L: kop tomatensoep, 3 stukjes breekbrood met aioli
T: halve reep chocola, banaan, klein zakje chips
D: 2 zelfgemaakte wraps met guacamole, zure room, kip en prei/rode ui.
Kan beter.![]()
Goed, hè? Voor de rest is het echt een crap weekendlijstje. Mijn sportschool is ook dicht op zondag, da's balen.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je D is welmaar overdag heb je echt te weinig gegeten! Laat opgestaan, zeker?
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:45 schreef neen het volgende:
Woah, geen lijstjes van mijaangezien iedereen jarig is in maart
nou ja, dat ook weer achter de rug.
Ik doe met je mee! Ik was vorige week 69.2, maar nu weer "gewoon" rond de 70, mijn plateautje. En ik heb op 12 mei ook een bruiloftquote:Op zondag 28 maart 2010 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil ook mijn buikvet naar mijn tieten.
En ik wil een plan de campagne.
Sta stil, op net iets teveel (rond de 70-71) en wil naar 68, als het kan 67 op 12 mei.
Zou dat haalbaar zijn? Zonder 'carb-dieten' of weetikveelwat, dus gewoon veel groente, wat vlees, normale porties rijst en pasta, etc.
Ja maarja, ik durf dat niet hè.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik post ook mijn slechte lijstjes, Neen!
Ik heb wel tieten voor jequote:Op zondag 28 maart 2010 22:15 schreef shinydiscoball het volgende:
Zei iemand tieten? Ik wil ze ook graag!
Waar ga je meestal heen?quote:Op zondag 28 maart 2010 22:17 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik sta nu op 8 sangria trouwens, en we gaan de stad nog in
Pics or it didn't happen?quote:
Joepie!quote:Op zondag 28 maart 2010 22:24 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg Sjaap, je mag wel wat meer eten! Ik vind je lijsten alleszins bescheiden voor 'veel rondwandelen'.
quote:Op zondag 28 maart 2010 22:17 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik sta nu op 8 sangria trouwens, en we gaan de stad nog in
roger that! Ik was vooral verbaasd over het zaterdag lijstje, dat is voor mij een goede dag, geloof ik!quote:Op zondag 28 maart 2010 22:24 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg Sjaap, je mag wel wat meer eten! Ik vind je lijsten alleszins bescheiden voor 'veel rondwandelen'.
SDB, doe nou even verstandig, anders heb je morgen een gierende kater! Sangria is niet de handigste keus, kater-gewijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |