Je D is welquote:Op zondag 28 maart 2010 21:37 schreef Goodbye het volgende:
Meh.
O: 2 crackers jam, 2 kiwi's
L: kop tomatensoep, 3 stukjes breekbrood met aioli
T: halve reep chocola, banaan, klein zakje chips
D: 2 zelfgemaakte wraps met guacamole, zure room, kip en prei/rode ui.
Kan beter.![]()
Goed, hè? Voor de rest is het echt een crap weekendlijstje. Mijn sportschool is ook dicht op zondag, da's balen.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je D is welmaar overdag heb je echt te weinig gegeten! Laat opgestaan, zeker?
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:45 schreef neen het volgende:
Woah, geen lijstjes van mijaangezien iedereen jarig is in maart
nou ja, dat ook weer achter de rug.
Ik doe met je mee! Ik was vorige week 69.2, maar nu weer "gewoon" rond de 70, mijn plateautje. En ik heb op 12 mei ook een bruiloftquote:Op zondag 28 maart 2010 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil ook mijn buikvet naar mijn tieten.
En ik wil een plan de campagne.
Sta stil, op net iets teveel (rond de 70-71) en wil naar 68, als het kan 67 op 12 mei.
Zou dat haalbaar zijn? Zonder 'carb-dieten' of weetikveelwat, dus gewoon veel groente, wat vlees, normale porties rijst en pasta, etc.
Ja maarja, ik durf dat niet hè.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik post ook mijn slechte lijstjes, Neen!
Ik heb wel tieten voor jequote:Op zondag 28 maart 2010 22:15 schreef shinydiscoball het volgende:
Zei iemand tieten? Ik wil ze ook graag!
Waar ga je meestal heen?quote:Op zondag 28 maart 2010 22:17 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik sta nu op 8 sangria trouwens, en we gaan de stad nog in
Pics or it didn't happen?quote:
Joepie!quote:Op zondag 28 maart 2010 22:24 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg Sjaap, je mag wel wat meer eten! Ik vind je lijsten alleszins bescheiden voor 'veel rondwandelen'.
quote:Op zondag 28 maart 2010 22:17 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik sta nu op 8 sangria trouwens, en we gaan de stad nog in
roger that! Ik was vooral verbaasd over het zaterdag lijstje, dat is voor mij een goede dag, geloof ik!quote:Op zondag 28 maart 2010 22:24 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg Sjaap, je mag wel wat meer eten! Ik vind je lijsten alleszins bescheiden voor 'veel rondwandelen'.
SDB, doe nou even verstandig, anders heb je morgen een gierende kater! Sangria is niet de handigste keus, kater-gewijs
nou vooruit dan maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Volgens mij schatten jullie koffiekoeken helemaal verkeerd in! Dat zijn echte caloriebommen! En zeker deze dat ik had met chocolade 1 en een andere met kersen. Maar het is inderdaad al minder dan ik normaal op zo'n dag zou eten dus toch een beetje trots! (al voelde het echt aan als een +3000 kcal dag)quote:Op zondag 28 maart 2010 22:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
roger that! Ik was vooral verbaasd over het zaterdag lijstje, dat is voor mij een goede dag, geloof ik!
O ja dat is goed hoorquote:Op zondag 28 maart 2010 22:27 schreef Chicolate het volgende:
Ehm wacht, nu laat ik zien waar ik woon, das niet de bedoeling, PM PF!
Ik had nog de 30% korting actie, normaal zijn ze 2,50 maar ik had hem dus voor 1,75.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:40 schreef P.F het volgende:
[..]
O ja dat is goed hoorWat kosten ze eigenlijk?
Ik ken ze wel! Gister zelf ook nog een op (en eigenlijk vind ik ze helemaal niet zo lekkerquote:Op zondag 28 maart 2010 22:39 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Volgens mij schatten jullie koffiekoeken helemaal verkeerd in! Dat zijn echte caloriebommen! En zeker deze dat ik had met chocolade 1 en een andere met kersen. Maar het is inderdaad al minder dan ik normaal op zo'n dag zou eten dus toch een beetje trots! (al voelde het echt aan als een +3000 kcal dag)
Waar worden ze uitgedeeld? Of ben ik weer te laat?quote:Op zondag 28 maart 2010 22:15 schreef shinydiscoball het volgende:
Zei iemand tieten? Ik wil ze ook graag!
Ja! Heb het filmpje even gezien, zij lijken er niet zoveel last van te hebbenquote:Op zondag 28 maart 2010 21:32 schreef kwakz0r het volgende:
zo'n corset lijkt me trouwens uiterst kut zingen!
Ik vind ze wel superlekker maar mag er maar 1tje van mezelf en dat op zondag normaal. Dusja 2 op zaterdag is er 1 teveelquote:Op zondag 28 maart 2010 22:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ken ze wel! Gister zelf ook nog een op (en eigenlijk vind ik ze helemaal niet zo lekker).
ik vond persoonlijk dat ze erg ongesteund zongen, en dat klopt wel met alleen hoog kunnen ademen...quote:Op zondag 28 maart 2010 22:59 schreef LadyBlack het volgende:
Nou hadden die dames in het bovenste deel van het korset nog wel genoeg ruimte natuurlijk; die tieten vielen er echt bijna uit!!Ik zou daar echt nóóit mee durven lopen, ook niet voor een optreden op tv
Vrouw hier is naar bed en ik kijk SVquote:Op zondag 28 maart 2010 23:00 schreef neen het volgende:
Altijd hetzelfde met die vrouwen hèik kan niet eens mijn voetbalprogramma kijken maar ben verplicht x factor te kijken
Gisteren was het zonder vrouwen eigenlijk ook veel gezelliger.
Ik regel ook nog eens drinken enzo de hele tijdquote:Op zondag 28 maart 2010 23:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vrouw hier is naar bed en ik kijk SV
quote:Op zondag 28 maart 2010 23:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vond persoonlijk dat ze erg ongesteund zongen, en dat klopt wel met alleen hoog kunnen ademen...
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:51 schreef LadyBlack het volgende:
Lijstje:
O: broodje met gekookt ei, croissantje met jam, koffie en vruchtensap
T: cappuccino, koekjes en paaseitjes
L: grote kom magere yoghurt met geraspte appel en kaneel
T: hazelnoot-rozijnenbroodje
D: ik vermoed dat dat nog een keertje afhaal wordt.... volkoren macaroni met paprika-tomatensaus en een vega cordon bleu
T: ? restjes denk ik glas wijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |