abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 maart 2010 @ 08:32:10 #201
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79696666
goeiemorgen...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_79696682
Succes zometeen Mo!

Snel ontbijten, want moet vanochtend nog even een verslag afmaken ( en daardoor slaap ik spontaan slecht).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_79696761
Goeiemorgen! Havermout op, ik zal me zo eens aankleden voor de laatste portie grind.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_79697183
Morgen.

Uniek, de 25e inderdaad en bestellingen krijgen vind ik niet erg. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_79697555
Morgen.

Planning voor vandaag:
O: witlofsalade met ei
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt met bosbessen
D: verse pasta met spinaziesaus, grana padano en tomaatjes uit de oven
pi_79697597
Bah groepjes maken voor groepswerk. Het voelt als de gymles op de basisschool, niemand wil mij in het groepje (omdat ik niet op de vaste overlegavond kan, ik hoop tenminste dat dat de reden is). Zo slecht voor mn zelfvertrouwen dit .
pi_79697710
Naar chico! Wat ik zelf merk van groepjes maken is dat dat al gebeurt zodra het woord 'groep' gevallen is, niet zodra het startsein gegeven wordt. Dus begin vooral zelf met groepjes maken door te seinen enzo.

Hoera, ben weer in rotjeknor!
pi_79697813
Goede morgen....

ok.... Ik ga er weer voor....
De weegschaal gaf net 80 kilo aan
en ik wil toch echt naar minimaal 60. Werk aan de winkel dus!
Ik ga met een sapkuurtje beginnen.. en voorzichtig een beetje sporten... Knie wil nog niet helemaal, maar een beetje pumpen en wiien moet toch wel lukken....

Lijstje voor vandaag dus....
sap
sap
sap
en nog eens sap
( en veul water ofcorz)
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_79697841
quote:
Op maandag 29 maart 2010 09:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Naar chico! Wat ik zelf merk van groepjes maken is dat dat al gebeurt zodra het woord 'groep' gevallen is, niet zodra het startsein gegeven wordt. Dus begin vooral zelf met groepjes maken door te seinen enzo.

Hoera, ben weer in rotjeknor!
De groepjes worden gemaakt via Blackboard (je doet een projectvoorstel en mensen schrijven zich daarvoor in) en woensdagavond worden mensen die geen groep hebben ingedeeld. Maar woensdag ben ik er niet, dus ik heb zelf een projectvoorstel gedaan. Op alle voorstellen komen reacties, behalve op het mijne . Dus ja. Of mijn voorstel is niet leuk, of het is te onhandig dat ik niet aanwezig ben op de vaste tijden. Ik zou het zelf ook onhandig vinden, dus snap het op zich wel, maar dat maakt het niet minder vervelend. Als ik geen groep vind die mij erbij wil, kan ik stoppen met het vak.
  Vis een optie? maandag 29 maart 2010 @ 09:47:21 #210
70532 loveli
N
pi_79697891
quote:
Op maandag 29 maart 2010 09:32 schreef Chicolate het volgende:
Bah groepjes maken voor groepswerk. Het voelt als de gymles op de basisschool, niemand wil mij in het groepje (omdat ik niet op de vaste overlegavond kan, ik hoop tenminste dat dat de reden is). Zo slecht voor mn zelfvertrouwen dit .
Bluh, groepen zelf indelen. Ik ben voor de "1, 2, 3, 4, 5" methode, op een rij gaan staan en nummeren, iedereen met hetzelfde nummer zit in dezelfde groep. Klaar.
crap in = crap out
pi_79697934
Goedemorgen!
quote:
Op maandag 29 maart 2010 09:44 schreef Chicolate het volgende:

[..]

De groepjes worden gemaakt via Blackboard (je doet een projectvoorstel en mensen schrijven zich daarvoor in) en woensdagavond worden mensen die geen groep hebben ingedeeld. Maar woensdag ben ik er niet, dus ik heb zelf een projectvoorstel gedaan. Op alle voorstellen komen reacties, behalve op het mijne . Dus ja. Of mijn voorstel is niet leuk, of het is te onhandig dat ik niet aanwezig ben op de vaste tijden. Ik zou het zelf ook onhandig vinden, dus snap het op zich wel, maar dat maakt het niet minder vervelend. Als ik geen groep vind die mij erbij wil, kan ik stoppen met het vak.
Heb je daar nog nooit eerder een groepje gemaakt dan? Wij hadden zoveel als het kon een vast groepje met lui die ik kon vertrouwen. En anders ken je toch wel mensen en kom je via hen in een groepje? Of misschien komt het wel gewoon doordat jij woensdag je projectvoorstel niet hebt kunnen toelichten en de anderen wel?
  maandag 29 maart 2010 @ 09:49:36 #212
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79697944
Mogge

Eerst koffie, dan een lijstje
  Vis een optie? maandag 29 maart 2010 @ 09:52:12 #213
70532 loveli
N
pi_79697989
quote:
Op maandag 29 maart 2010 09:43 schreef vamperotica het volgende:
Goede morgen....

ok.... Ik ga er weer voor....
De weegschaal gaf net 80 kilo aan
en ik wil toch echt naar minimaal 60. Werk aan de winkel dus!
Ik ga met een sapkuurtje beginnen.. en voorzichtig een beetje sporten... Knie wil nog niet helemaal, maar een beetje pumpen en wiien moet toch wel lukken....

Lijstje voor vandaag dus....
sap
sap
sap
en nog eens sap
( en veul water ofcorz)
Wel even in de gaten houden hoe je het op de lange termijn gaat volhouden. Van 80 naar 60 is een flinke stap, op zich wel te bereiken. Maar als je de 60 hebt bereikt, dan moet je je patronen op de een of andere manier aanpassen om er te blijven, lijkt me.

Niks mis met een sapkuur op z'n tijd en fanatiek sporten, hoewel ik een sapkuur niet zou kunnen volhouden denk ik. Maar grotere kans dat je het kunt vasthouden als je je hele levenspatroon aanpast dan wanneer je eerst een bak afvalt en dan weer in je oude patroon vervalt.

En voorzichtig met de knie!
crap in = crap out
pi_79698069
quote:
Op maandag 29 maart 2010 09:52 schreef loveli het volgende:

[..]

Wel even in de gaten houden hoe je het op de lange termijn gaat volhouden. Van 80 naar 60 is een flinke stap, op zich wel te bereiken. Maar als je de 60 hebt bereikt, dan moet je je patronen op de een of andere manier aanpassen om er te blijven, lijkt me.

Niks mis met een sapkuur op z'n tijd en fanatiek sporten, hoewel ik een sapkuur niet zou kunnen volhouden denk ik. Maar grotere kans dat je het kunt vasthouden als je je hele levenspatroon aanpast dan wanneer je eerst een bak afvalt en dan weer in je oude patroon vervalt.

En voorzichtig met de knie!
De 80 is bereikt na een zwangerschap ( ok t kind is al 2 ) en een stomme beenbreuk ( laatste treetje van de trap gemist) ( toen was er net 15 kilo af...* zucht)
Toen hebebn ze er een pin in gezet en daar heb ik veel last van gehad... veel gezeten en dan is de weg naar de snoep/koektroeppot erg makkelijk....
Pin is er nu uit en ik merk al veel verschil gelukkig ik weet dat ik rustig aan moet doen... niet alleen met knie maar sowieso alles weer vanafnul opbouwen...

Sapjes zijn alleen voor deze week zodat alles weer een beetje "schoon" is en daarna met een mooi eetpatroontje beginnen en dat inderdaad vol zien te houden!

Advies is uiteraard altijd welkom!
  maandag 29 maart 2010 @ 09:57:23 #215
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79698077
quote:
Op maandag 29 maart 2010 09:49 schreef de_nachtwacht het volgende:
Goedemorgen!
[..]

Heb je daar nog nooit eerder een groepje gemaakt dan? Wij hadden zoveel als het kon een vast groepje met lui die ik kon vertrouwen. En anders ken je toch wel mensen en kom je via hen in een groepje? Of misschien komt het wel gewoon doordat jij woensdag je projectvoorstel niet hebt kunnen toelichten en de anderen wel?
Ja, als bekend is dat er groepjes gevormd moeten worden, dan doet men dat meestal meteen. Bij ons is het zo dat, voordat de docent uitgepraat is, je studenten al "zullen wij samen doen?"-blikken naar elkaar ziet werpen .

Over A Single Man. Ik mailde net iemand hierover, dus ik zal dat ook hier even posten:

ik vond de film nogal gefragmenteerd overkomen. Had niet het gevoel dat ik naar een verhaal aan het kijken was, maar naar een reeks scènes die weinig verband hielden met elkaar. Bovendien kon ik niet goed empathiseren met de hoofdpersoon. Ook de dialogen vond ik bij tijd en wijle gekunsteld overkomen: soms waren ze heel leuk en heerlijk droog, soms was het semi-intellectueel geneuzel (en dan doel ik op de dialogen met de student). On the other side: Colin Firth was briljant, de muziek was briljant en de art direction was prachtig. Al met al: ik heb me niet verveeld, maar ik hoef hem niet zo nodig nog een keer te zien. Of misschien toch wel, omdat ik het ergens ook niet kan uitstaan dat iedereen om me heen wegloopt met deze film en ik hem maar zo-zo vond. Dat geeft me toch het gevoel dat ik iets niet goed begrepen heb .
Niet meer actief op Fok!
pi_79698085
quote:
Op maandag 29 maart 2010 09:49 schreef de_nachtwacht het volgende:
Goedemorgen!
[..]

De mensen waarmee ik normaal samenwerk volgen dit vak niet, anders was het zo opgelost inderdaad . Hier ken ik zo goed als niemand en de mensen die ik een beetje 'ken' heb ik het mailadres niet eens van. Tot nu toe ben ik bij alle colleges geweest, komende woensdag is de eerste keer dat ik er niet ben en niemand heeft zijn project nog kunnen toelichten. De docent zou zorgen dat iedereen een groepje krijgt, maar ik vraag me af of ie zo'n moeilijk geval als ikzelf kan plaatsen.

Conclusie: ik maak me druk voordat er echt wat mis is .
  maandag 29 maart 2010 @ 10:02:45 #217
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79698160
Goedemorgen!

Ik heb een beetje een stressvolle avond gehad gisteren!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, nu even mijn spullen bij elkaar zoeken en dan 4 uur achter elkaar college zonder lunchpauze! Bah.
Your body. Your soul. Your rituals.
  maandag 29 maart 2010 @ 10:04:57 #218
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79698203
quote:
Op maandag 29 maart 2010 10:02 schreef Rituals het volgende:
Goedemorgen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, nu even mijn spullen bij elkaar zoeken en dan 4 uur achter elkaar college zonder lunchpauze! Bah.
Haha, zoiets hebben wij ook een keer gehad. Deur achter je kont dichttrekken, kut, sleutels vergeten . Volgens mij meer dan eens zelfs. De laatste keer zijn we volgens mij naar Marks vader toegerend (toen deden we allebei nog aan hardlopen ).
Niet meer actief op Fok!
pi_79698223
*We're from barcelona* op radio!
* MevrouwPuff denkt terug aan de zonnige vakantie van vorig jaar
... en kijkt vervolgens naar buiten

Met die sleutels: daarom ben ik eigenlijk wel blij dat ik huisgenoten heb in mn eentje zou dat erger zijn... Ging t wel rituals? Het lijkt me dat je zo makkelijk in uhh oude patronen vervalt enzo...
pi_79698248
quote:
Op maandag 29 maart 2010 09:57 schreef Chicolate het volgende:

[..]

De mensen waarmee ik normaal samenwerk volgen dit vak niet, anders was het zo opgelost inderdaad . Hier ken ik zo goed als niemand en de mensen die ik een beetje 'ken' heb ik het mailadres niet eens van. Tot nu toe ben ik bij alle colleges geweest, komende woensdag is de eerste keer dat ik er niet ben en niemand heeft zijn project nog kunnen toelichten. De docent zou zorgen dat iedereen een groepje krijgt, maar ik vraag me af of ie zo'n moeilijk geval als ikzelf kan plaatsen.

Conclusie: ik maak me druk voordat er echt wat mis is .
Pfff natuurlijk lukt dat wel. Ik zat bij mijn studie door een speciaal programma continu in andere klassen met allemaal mensen die ik niet kende, en als het mij dan echt een keer niet lukte om iets te regelen dan liep ik gewoon naar de docent met: "help ik heb geen groepje! " En dan werd het altijd opgelost. Dus maak je niet druk. Maar ik snap heus wel dat je pas echt gerust bent als je eenmaal in een groepje zit!
  maandag 29 maart 2010 @ 10:07:49 #221
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79698264
quote:
Op maandag 29 maart 2010 10:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Haha, zoiets hebben wij ook een keer gehad. Deur achter je kont dichttrekken, kut, sleutels vergeten . Volgens mij meer dan eens zelfs. De laatste keer zijn we volgens mij naar Marks vader toegerend (toen deden we allebei nog aan hardlopen ).
Hahaha, stom hè! Ik had het pas door toen ik thuiskwam.Ik pakte m'n sleutelbos, zocht de huissleutel en toen kwam direct het besef, haha. Ik kreeg het er even warm van .
  maandag 29 maart 2010 @ 10:07:55 #222
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79698267
quote:
Op maandag 29 maart 2010 10:02 schreef Rituals het volgende:
Goedemorgen!

SPOILER
En hoe is het nu met je? Wel goed geslapen?
  maandag 29 maart 2010 @ 10:09:36 #223
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79698298
quote:
Op maandag 29 maart 2010 10:07 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

En hoe is het nu met je? Wel goed geslapen?
SPOILER
pi_79698377
Zoooooo herkenbaar... ik loop regelmatig de deur uit zonder sleutels ( Wel blij dat ik dan mn ex niet hoef te bellen...)
pi_79698382
Bweh, ik heb op 2 verschillende dagen een les gemist (begrafenis en ziek) maar in die 2 dagen zijn er 3 lessen geweest en nu ben ik dus 3 keer afwezig en mag ik geen tentamen doen

En normaal zijn die lessen dus nooit dubbel en kan ik een les sowieso inhalen.

Nazi streek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')