De groepjes worden gemaakt via Blackboard (je doet een projectvoorstel en mensen schrijven zich daarvoor in) en woensdagavond worden mensen die geen groep hebben ingedeeld. Maar woensdag ben ik er niet, dus ik heb zelf een projectvoorstel gedaan. Op alle voorstellen komen reacties, behalve op het mijnequote:Op maandag 29 maart 2010 09:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Naar chico! Wat ik zelf merk van groepjes maken is dat dat al gebeurt zodra het woord 'groep' gevallen is, niet zodra het startsein gegeven wordt. Dus begin vooral zelf met groepjes maken door te seinen enzo.
Hoera, ben weer in rotjeknor!
Bluh, groepen zelf indelen. Ik ben voor de "1, 2, 3, 4, 5" methode, op een rij gaan staan en nummeren, iedereen met hetzelfde nummer zit in dezelfde groep. Klaar.quote:Op maandag 29 maart 2010 09:32 schreef Chicolate het volgende:
Bah groepjes maken voor groepswerk. Het voelt als de gymles op de basisschool, niemand wil mij in het groepje (omdat ik niet op de vaste overlegavond kan, ik hoop tenminste dat dat de reden is). Zo slecht voor mn zelfvertrouwen dit.
Heb je daar nog nooit eerder een groepje gemaakt dan? Wij hadden zoveel als het kon een vast groepje met lui die ik kon vertrouwen. En anders ken je toch wel mensen en kom je via hen in een groepje? Of misschien komt het wel gewoon doordat jij woensdag je projectvoorstel niet hebt kunnen toelichten en de anderen wel?quote:Op maandag 29 maart 2010 09:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
De groepjes worden gemaakt via Blackboard (je doet een projectvoorstel en mensen schrijven zich daarvoor in) en woensdagavond worden mensen die geen groep hebben ingedeeld. Maar woensdag ben ik er niet, dus ik heb zelf een projectvoorstel gedaan. Op alle voorstellen komen reacties, behalve op het mijne. Dus ja. Of mijn voorstel is niet leuk, of het is te onhandig dat ik niet aanwezig ben op de vaste tijden. Ik zou het zelf ook onhandig vinden, dus snap het op zich wel, maar dat maakt het niet minder vervelend. Als ik geen groep vind die mij erbij wil, kan ik stoppen met het vak.
Wel even in de gaten houden hoe je het op de lange termijn gaat volhouden. Van 80 naar 60 is een flinke stap, op zich wel te bereiken. Maar als je de 60 hebt bereikt, dan moet je je patronen op de een of andere manier aanpassen om er te blijven, lijkt me.quote:Op maandag 29 maart 2010 09:43 schreef vamperotica het volgende:
Goede morgen....
ok.... Ik ga er weer voor....
De weegschaal gaf net 80 kilo aan![]()
en ik wil toch echt naar minimaal 60. Werk aan de winkel dus!
Ik ga met een sapkuurtje beginnen.. en voorzichtig een beetje sporten... Knie wil nog niet helemaal, maar een beetje pumpen en wiien moet toch wel lukken....
Lijstje voor vandaag dus....
sap
sap
sap
en nog eens sap
( en veul water ofcorz)
De 80 is bereikt na een zwangerschap ( ok t kind is al 2quote:Op maandag 29 maart 2010 09:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Wel even in de gaten houden hoe je het op de lange termijn gaat volhouden. Van 80 naar 60 is een flinke stap, op zich wel te bereiken. Maar als je de 60 hebt bereikt, dan moet je je patronen op de een of andere manier aanpassen om er te blijven, lijkt me.
Niks mis met een sapkuur op z'n tijd en fanatiek sporten, hoewel ik een sapkuur niet zou kunnen volhouden denk ik. Maar grotere kans dat je het kunt vasthouden als je je hele levenspatroon aanpast dan wanneer je eerst een bak afvalt en dan weer in je oude patroon vervalt.
En voorzichtig met de knie!
Ja, als bekend is dat er groepjes gevormd moeten worden, dan doet men dat meestal meteen. Bij ons is het zo dat, voordat de docent uitgepraat is, je studenten al "zullen wij samen doen?"-blikken naar elkaar ziet werpenquote:Op maandag 29 maart 2010 09:49 schreef de_nachtwacht het volgende:
Goedemorgen!![]()
[..]
Heb je daar nog nooit eerder een groepje gemaakt dan? Wij hadden zoveel als het kon een vast groepje met lui die ik kon vertrouwen. En anders ken je toch wel mensen en kom je via hen in een groepje? Of misschien komt het wel gewoon doordat jij woensdag je projectvoorstel niet hebt kunnen toelichten en de anderen wel?
De mensen waarmee ik normaal samenwerk volgen dit vak niet, anders was het zo opgelost inderdaadquote:Op maandag 29 maart 2010 09:49 schreef de_nachtwacht het volgende:
Goedemorgen!![]()
[..]
Heb je daar nog nooit eerder een groepje gemaakt dan? Wij hadden zoveel als het kon een vast groepje met lui die ik kon vertrouwen. En anders ken je toch wel mensen en kom je via hen in een groepje? Of misschien komt het wel gewoon doordat jij woensdag je projectvoorstel niet hebt kunnen toelichten en de anderen wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, nu even mijn spullen bij elkaar zoeken en dan 4 uur achter elkaar college zonder lunchpauze! Bah.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op maandag 29 maart 2010 10:02 schreef Rituals het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb een beetje een stressvolle avond gehad gisteren!Haha, zoiets hebben wij ook een keer gehad. Deur achter je kont dichttrekken, kut, sleutels vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, nu even mijn spullen bij elkaar zoeken en dan 4 uur achter elkaar college zonder lunchpauze! Bah.
. Volgens mij meer dan eens zelfs. De laatste keer zijn we volgens mij naar Marks vader toegerend (toen deden we allebei nog aan hardlopen
).
Niet meer actief op Fok!
Pfff natuurlijk lukt dat wel. Ik zat bij mijn studie door een speciaal programma continu in andere klassen met allemaal mensen die ik niet kende, en als het mij dan echt een keer niet lukte om iets te regelen dan liep ik gewoon naar de docent met: "help ik heb geen groepje!quote:Op maandag 29 maart 2010 09:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
De mensen waarmee ik normaal samenwerk volgen dit vak niet, anders was het zo opgelost inderdaad. Hier ken ik zo goed als niemand en de mensen die ik een beetje 'ken' heb ik het mailadres niet eens van. Tot nu toe ben ik bij alle colleges geweest, komende woensdag is de eerste keer dat ik er niet ben en niemand heeft zijn project nog kunnen toelichten. De docent zou zorgen dat iedereen een groepje krijgt, maar ik vraag me af of ie zo'n moeilijk geval als ikzelf kan plaatsen.
Conclusie: ik maak me druk voordat er echt wat mis is.
Hahaha, stom hè! Ik had het pas door toen ik thuiskwam.Ik pakte m'n sleutelbos, zocht de huissleutel en toen kwam direct het besef, haha. Ik kreeg het er even warm vanquote:Op maandag 29 maart 2010 10:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha, zoiets hebben wij ook een keer gehad. Deur achter je kont dichttrekken, kut, sleutels vergeten. Volgens mij meer dan eens zelfs. De laatste keer zijn we volgens mij naar Marks vader toegerend (toen deden we allebei nog aan hardlopen
).
quote:Op maandag 29 maart 2010 10:02 schreef Rituals het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb een beetje een stressvolle avond gehad gisteren!En hoe is het nu met je? Wel goed geslapen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, nu even mijn spullen bij elkaar zoeken en dan 4 uur achter elkaar college zonder lunchpauze! Bah.
quote:Op maandag 29 maart 2010 10:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En hoe is het nu met je? Wel goed geslapen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |