De vriend van mijn moederquote:Op zondag 28 maart 2010 18:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wat leuk artsy!Ga je hem aan de muur hangen? En wie heeft hem gemaakt?
Ah, post vooral wat je ervan vond, ik wil m denk ik ook zienquote:Op zondag 28 maart 2010 18:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga zo naar A Single Man. Dat moet een hele goeie film zijn.
* Viking84 hoopt dat haar hooggespannen verwachten waargemaakt worden.
Heb jij een pratende weegschaal??quote:Op zondag 28 maart 2010 18:46 schreef LadyBlack het volgende:
De weegschaal zei gisterochtend trouwens dat ik 60 kilo woog!!
Er is gewoon bijna 4 kilo af sinds december!!!![]()
ik lees net op hyves:quote:Op zondag 28 maart 2010 19:21 schreef Syrena het volgende:
OMG, America's next tap maddel is in NL "You've got to make yourself long"TALL! TALL!
Net zoals de baas van mijn vader, die zei doodserieus tegen ons (waar de baas-baas uit Engeland bij zat): "Do you look a lot of TV?" toen mijn vader jubileum had op z'n werk.
Ow fijn zulke info, ik hou van aanbiedingenquote:Op zondag 28 maart 2010 19:33 schreef Chicolate het volgende:
Volgens mij vroeg er laatst hier iemand naar vaccuumzakken en waar je die koopt ... vanaf 31 maart zijn ze weer bij de Aldi, 2 stuks voor 3,50 (kost de helft van bij de blokker).
quote:Op zondag 28 maart 2010 19:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik lees net op hyves:
she became today 2 years!
Hou je het wel vol?? LIjkt me echt vreselijk!quote:Op zondag 28 maart 2010 19:39 schreef AKnynke het volgende:..de hele dag in stockholm geweest met het vriendje, en hij is nu onderweg naar huis. Ik vind het helemaal niet leuk en ik mis hem nu al, we hadden zo'n fijn weekend...
ik voel me nu wel wat kut. Deze keer afscheid nemen was ook het moeilijkst tot nu toe..Ik ben in juni afgestudeerd, en hopelijk kan ik dan wat dichter bij hem in de buurt gaan wonen, maar dezelfde stad zal het niet worden denk ik. Jammer, maar helaas.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hou je het wel vol?? LIjkt me echt vreselijk!
Hoe lang moet je dit nog volhouden?
oeh, receptje graag!quote:Op zondag 28 maart 2010 19:47 schreef motorbloempje het volgende:
hardlopen niet meer gedaan. Was zo lekker bezig met leren, dat het laat werd, en ineens ging het ook regenen enzo
maar, ik heb wel spontaan voor 't eerst zelf een turks brood gebakkenen dat was lekker!
nom!
nu douchen en verder leren.
wat ik gedaan heb is:quote:
Niet schamen, heb je er wel van genoten? Morgen gewoon weer netjes en van 300 kcal teveel (meer is het zeker niet) kom je geen geen 50 gram aan. Je hebt ook hardgelopen, kunnen de brandstoffen heerlijk je vermoeide spieren weer aanvullen.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
2350 kcal!![]()
![]()
Schaam me rot... Morgen echt weer gewoon netjes eten. Gelukkig vind ik het doordeweeks makkelijker.
Zelfgemaakte toetje en maaltijd vind ik wel prima, maar dat m&ms mee-eten is eigenlijk wel zonde, dat is maar troep.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Niet schamen, heb je er wel van genoten? Morgen gewoon weer netjes en van 300 kcal teveel (meer is het zeker niet) kom je geen geen 50 gram aan. Je hebt ook hardgelopen, kunnen de brandstoffen heerlijk je vermoeide spieren weer aanvullen.
Nee dat was mn doel, maar ik vrees dat dat m niet wordtquote:Op zondag 28 maart 2010 20:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Na 10 week? Knap!
Heb je ook cm gemeten??
Vraag even aan die X-factor chicks van vrijdag hoe ze dat deden!quote:Op zondag 28 maart 2010 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil ook mijn buikvet naar mijn tieten.
goeiequote:Op zondag 28 maart 2010 21:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vraag even aan die X-factor chicks van vrijdag hoe ze dat deden!![]()
Gheil toch?quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:19 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb iets gemist zo te horen?Veiligheidsgordels?
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:22 schreef conleche het volgende:
Nee, ze zijn normaal veel dikker! Die korsetten deden echt goed werk!!
Ik vond het getiete mighty impressive. Het waren een soort onafhankelijke opererende onderdelen. En ze zongen ook best goed. (De meisjes heb ik het nu weer over)
ja ze hadden wel taille nu! en ze zongen ook wel goed. ik was gisteren ineens fan van de badboys, die vond ik eerst stom...quote:Op zondag 28 maart 2010 21:22 schreef conleche het volgende:
Ik vond het getiete mighty impressive. Het waren een soort onafhankelijk opererende onderdelen. En ze zongen ook best goed. (De meisjes heb ik het nu weer over)
Ok dat is wel erg ja ... ze zitten zowat in hun nek geproptquote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:22 schreef conleche het volgende:
Ik vond het getiete mighty impressive. Het waren een soort onafhankelijk opererende onderdelen. En ze zongen ook best goed. (De meisjes heb ik het nu weer over)
Ik heb ook een liefde voor kousebandquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe leuk DaD! Allemaal door hen klaargemaakte gerechten of meer ingrediënten? Wij hebben nu ook eindelijk een toko in ons miniwinkelcentrumpje, daar wil ik ook nog gaan kijken! We hadden wel al een toko-annex-poelier, maar die had niet altijd veel kouseband. En ik heb liefde voor kouseband.
We hebben net, omdat mn kaak braaf is, een middagje Amsterdam gedaan!De buit: dvd box van Louis Theroux, een zwart gilet-achtig dingetje, een nieuw boek met collected stories van Hanif Kureishi (voor school maar ook voor de leuk) en een ijsje
Lijstje:
Late O: twee bolletjes met filet americain
L: twee eierkoeken
T: ijsje
D: gemarineerde kipfilet in stukjes met geroerbakte sperziebonen
T: misschien nog iets van pudding ofzo, eens zien hoe het na het avondeten is!
Voor een day-after-verstandskiesverwijdering-lijstje vind ik hem best mooi![]()
Ik zat te twijfelen of dat nu met dubbel t moest. Ik dacht aan gebergte en besloot toen van niet, terwijl ik had moeten besluiten van wel.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*mental image of zingend getiette*
Ik vind die badboys ook leuk.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja ze hadden wel taille nu! en ze zongen ook wel goed. ik was gisteren ineens fan van de badboys, die vond ik eerst stom...
Je D is welquote:Op zondag 28 maart 2010 21:37 schreef Goodbye het volgende:
Meh.
O: 2 crackers jam, 2 kiwi's
L: kop tomatensoep, 3 stukjes breekbrood met aioli
T: halve reep chocola, banaan, klein zakje chips
D: 2 zelfgemaakte wraps met guacamole, zure room, kip en prei/rode ui.
Kan beter.![]()
Goed, hè? Voor de rest is het echt een crap weekendlijstje. Mijn sportschool is ook dicht op zondag, da's balen.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je D is welmaar overdag heb je echt te weinig gegeten! Laat opgestaan, zeker?
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:45 schreef neen het volgende:
Woah, geen lijstjes van mijaangezien iedereen jarig is in maart
nou ja, dat ook weer achter de rug.
Ik doe met je mee! Ik was vorige week 69.2, maar nu weer "gewoon" rond de 70, mijn plateautje. En ik heb op 12 mei ook een bruiloftquote:Op zondag 28 maart 2010 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil ook mijn buikvet naar mijn tieten.
En ik wil een plan de campagne.
Sta stil, op net iets teveel (rond de 70-71) en wil naar 68, als het kan 67 op 12 mei.
Zou dat haalbaar zijn? Zonder 'carb-dieten' of weetikveelwat, dus gewoon veel groente, wat vlees, normale porties rijst en pasta, etc.
Ja maarja, ik durf dat niet hè.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik post ook mijn slechte lijstjes, Neen!
Ik heb wel tieten voor jequote:Op zondag 28 maart 2010 22:15 schreef shinydiscoball het volgende:
Zei iemand tieten? Ik wil ze ook graag!
Waar ga je meestal heen?quote:Op zondag 28 maart 2010 22:17 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik sta nu op 8 sangria trouwens, en we gaan de stad nog in
Pics or it didn't happen?quote:
Joepie!quote:Op zondag 28 maart 2010 22:24 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg Sjaap, je mag wel wat meer eten! Ik vind je lijsten alleszins bescheiden voor 'veel rondwandelen'.
quote:Op zondag 28 maart 2010 22:17 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik sta nu op 8 sangria trouwens, en we gaan de stad nog in
roger that! Ik was vooral verbaasd over het zaterdag lijstje, dat is voor mij een goede dag, geloof ik!quote:Op zondag 28 maart 2010 22:24 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg Sjaap, je mag wel wat meer eten! Ik vind je lijsten alleszins bescheiden voor 'veel rondwandelen'.
SDB, doe nou even verstandig, anders heb je morgen een gierende kater! Sangria is niet de handigste keus, kater-gewijs
nou vooruit dan maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Volgens mij schatten jullie koffiekoeken helemaal verkeerd in! Dat zijn echte caloriebommen! En zeker deze dat ik had met chocolade 1 en een andere met kersen. Maar het is inderdaad al minder dan ik normaal op zo'n dag zou eten dus toch een beetje trots! (al voelde het echt aan als een +3000 kcal dag)quote:Op zondag 28 maart 2010 22:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
roger that! Ik was vooral verbaasd over het zaterdag lijstje, dat is voor mij een goede dag, geloof ik!
O ja dat is goed hoorquote:Op zondag 28 maart 2010 22:27 schreef Chicolate het volgende:
Ehm wacht, nu laat ik zien waar ik woon, das niet de bedoeling, PM PF!
Ik had nog de 30% korting actie, normaal zijn ze 2,50 maar ik had hem dus voor 1,75.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:40 schreef P.F het volgende:
[..]
O ja dat is goed hoorWat kosten ze eigenlijk?
Ik ken ze wel! Gister zelf ook nog een op (en eigenlijk vind ik ze helemaal niet zo lekkerquote:Op zondag 28 maart 2010 22:39 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Volgens mij schatten jullie koffiekoeken helemaal verkeerd in! Dat zijn echte caloriebommen! En zeker deze dat ik had met chocolade 1 en een andere met kersen. Maar het is inderdaad al minder dan ik normaal op zo'n dag zou eten dus toch een beetje trots! (al voelde het echt aan als een +3000 kcal dag)
Waar worden ze uitgedeeld? Of ben ik weer te laat?quote:Op zondag 28 maart 2010 22:15 schreef shinydiscoball het volgende:
Zei iemand tieten? Ik wil ze ook graag!
Ja! Heb het filmpje even gezien, zij lijken er niet zoveel last van te hebbenquote:Op zondag 28 maart 2010 21:32 schreef kwakz0r het volgende:
zo'n corset lijkt me trouwens uiterst kut zingen!
Ik vind ze wel superlekker maar mag er maar 1tje van mezelf en dat op zondag normaal. Dusja 2 op zaterdag is er 1 teveelquote:Op zondag 28 maart 2010 22:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ken ze wel! Gister zelf ook nog een op (en eigenlijk vind ik ze helemaal niet zo lekker).
ik vond persoonlijk dat ze erg ongesteund zongen, en dat klopt wel met alleen hoog kunnen ademen...quote:Op zondag 28 maart 2010 22:59 schreef LadyBlack het volgende:
Nou hadden die dames in het bovenste deel van het korset nog wel genoeg ruimte natuurlijk; die tieten vielen er echt bijna uit!!Ik zou daar echt nóóit mee durven lopen, ook niet voor een optreden op tv
Vrouw hier is naar bed en ik kijk SVquote:Op zondag 28 maart 2010 23:00 schreef neen het volgende:
Altijd hetzelfde met die vrouwen hèik kan niet eens mijn voetbalprogramma kijken maar ben verplicht x factor te kijken
Gisteren was het zonder vrouwen eigenlijk ook veel gezelliger.
Ik regel ook nog eens drinken enzo de hele tijdquote:Op zondag 28 maart 2010 23:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vrouw hier is naar bed en ik kijk SV
quote:Op zondag 28 maart 2010 23:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vond persoonlijk dat ze erg ongesteund zongen, en dat klopt wel met alleen hoog kunnen ademen...
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:51 schreef LadyBlack het volgende:
Lijstje:
O: broodje met gekookt ei, croissantje met jam, koffie en vruchtensap
T: cappuccino, koekjes en paaseitjes
L: grote kom magere yoghurt met geraspte appel en kaneel
T: hazelnoot-rozijnenbroodje
D: ik vermoed dat dat nog een keertje afhaal wordt.... volkoren macaroni met paprika-tomatensaus en een vega cordon bleu
T: ? restjes denk ik glas wijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |