Ik ook.quote:
Wust klappen ha?!quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:58 schreef naatje_1 het volgende:
Ieder weldenkend mens weet dat het friet is
Daarom ook!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het was wel met de juiste qoute en het juiste antwoord
Ja, ik bestel een frietje oorlog.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Dus jij bestelt een frietje oorlog? Doe toch niet zo raaaaaaaaaar
Inderdaad een Frietje oorlogquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Watteh? ik bestel meestal gewoon franse frietjesquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Nou, snel, nog een paar keer flink trappen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, snel, nog een paar keer flink trappen!
Figuur uit ATWT, 1 van de weinige die wel lekker wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Snel, nog een paar keer trappen!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Figuur uit ATWT, 1 van de weinige die wel lekker was
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Snel, nog een paar keer trappen!
Sorry..een MAN die Dusty heet?
Hij vloog tegen het raam?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:09 schreef suikertaartje het volgende:
Houtduiven zijn dom. Heel dom. Echt heel dom.
Jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:09 schreef suikertaartje het volgende:
Houtduiven zijn dom. Heel dom. Echt heel dom.
Vind jij George Clooney ook mooi?quote:
IEDEREEN DIE FRIET GEBRUIKT ALS SYNONIEM VOOR PATAT IS HOMOOOOOquote:
Nee, ik denk dat ik Dusty zo geweldig vind vanwege de rol. Hangt een beetje tussen bad boy en brave hendrik in maar op een goede manier.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vind jij George Clooney ook mooi?
Het is Kipcorn!!quote:
Nee, er proberen er 2 een nestje te maken in een struik die dat niet kan dragen. Dat ding kraakt al onder het gewicht van één duif, gaan ze er samen in zitten. Komen ze aanvliegen, veel te hard en lomp, crashen ze die struik in. Flikkeren ze naar beneden. Gaan ze een eindje verderop zitten koe(keloe)ren en denken ze ach..proberen we het gewoon NOG een keer. En nog een keer. En nog een keer. En nog een keerquote:
Waarom zeg je gewoon niet de officiële benaming ?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:12 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
IEDEREEN DIE FRIET GEBRUIKT ALS SYNONIEM VOOR PATAT IS HOMOOOOO
Da's toch vermakelijk?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, er proberen er 2 een nestje te maken in een struik die dat niet kan dragen. Dat ding kraakt al onder het gewicht van één duif, gaan ze er samen in zitten. Komen ze aanvliegen, veel te hard en lomp, crashen ze die struik in. Flikkeren ze naar beneden. Gaan ze een eindje verderop zitten koe(keloe)ren en denken ze ach..proberen we het gewoon NOG een keer. En nog een keer. En nog een keer. En nog een keer
Eigenlijk zou ik het moeten kijken om het te snappen. Maar dat wil ik liever niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik Dusty zo geweldig vind vanwege de rol. Hangt een beetje tussen bad boy en brave hendrik in maar op een goede manier.
Een lager opgeleid niveau?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:14 schreef naatje_1 het volgende:
Het klopt wel, mensen met een lager opgeleid niveau zeggen patat en met een hoger niveau friet, omdat ze weten waar friet/patat vandaan komt en wat dus goed is (friet)
Dat is het meest kromme wat ik ooit gehoord heb.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:14 schreef naatje_1 het volgende:
Het klopt wel, mensen met een lager opgeleid niveau zeggen patat en met een hoger niveau friet, omdat ze weten waar friet/patat vandaan komt en wat dus goed is (friet)
Doe ik toch ook?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Waarom zeg je gewoon niet de officiële benaming ?
__________________________________________________________________________________quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:17 schreef Stoeprand het volgende:
IEDEREEN DIE ONDER DEZE LIJN FRIET ZEGT IS HOMOOOOO
__________________________________________________________________________________
neequote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
er is toch al een patat/friet discussie topic?
Die totaal niet nodig is, want het is patat.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
er is toch al een patat/friet discussie topic?
Ook niet jouw relaas over een lager opgeleid niveau?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:19 schreef naatje_1 het volgende:
--------------------
Alles wat boven deze lijn beweert wordt, hoef je niet te geloven
Ook datquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ook niet jouw relaas over een lager opgeleid niveau?
Btw, het is onz. Beter geloof je helemaal niets..in welk topic dan ook
Ik heb wel plannen. Maar of die nou leuk zijn...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Wie heeft er al plannen vanavond ?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:24 schreef Stoeprand het volgende:
Oeps, het kan niet gewijzigd worden omdat het een te grote post is.
Wat ga je doen dan ?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb wel plannen. Maar of die nou leuk zijn...
Uur minder slapen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
morgennacht gaat de klok een uur vooruit
Strijken. Mijn bed opmaken. Fokken.quote:
Op fokquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Strijken. Mijn bed opmaken. Fokken.
Damn, Mijn leven. Waar is het?
Ik heb het, hierquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Strijken. Mijn bed opmaken. Fokken.
Damn, Mijn leven. Waar is het?
Iets met bier.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Wie heeft er al plannen vanavond ?
Je kan ook gewoon die scrollbar slepen. Dat is veel sneller.quote:
Jaa, dat zou niet goed zijn he?quote:
ja, dat doe ik nu dan ook, maar anders is scrollen snellerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:31 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon die scrollbar slepen. Dat is veel sneller.
Oh. Nou, zeur dan ook niet als je de snellere oplossing zelf ook wel weet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, dat doe ik nu dan ook, maar anders is scrollen sneller
Nee teveel fok is slecht voor je sociaal leven.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaa, dat zou niet goed zijn he?
Wat ga jij doen dan?
Doehoei! Sla ze op hun bek he?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ga nu weg
Nog en fijne avond en misschien tot straks
Wie is er gebanned?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die is nu richting klikoMaar zijn links werden geen links
Anyway, eten
Bis laterquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ga nu weg
Nog en fijne avond en misschien tot straks
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die spammer van dat topic die ik in de pafipo postte
Ze kunnen dat echt wel teruglezen, zonder dat jij het quote.quote:
Typisch. Ik woon in een stad en zeg patat, en Luna woont in een dorp en zegt friet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je in Friesland woont en patat zegt, dan ben je boer ja
Is IJlst een stadquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Typisch. Ik woon in een stad en zeg patat, en Luna woont in een dorp en zegt friet.
Daarom zegt naatje friet. Omdat DeLuna het ook zegt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Typisch. Ik woon in een stad en zeg patat, en Luna woont in een dorp en zegt friet.
Het is 1 van de 11 steden.quote:
Iemand om mee te praten!quote:
Greetings.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:54 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Iemand om mee te praten!
Hi hi hi there brother!
Jij hebt vast een verhaal te vertellen over iemand die een pizza in zichzelf stopte, op een manier die niet als eten gezien wordt.quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:59 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij hebt vast een verhaal te vertellen over iemand die een pizza in zichzelf stopte, op een manier die niet als eten gezien wordt.
Nee, ik vond het gewoon een leuk grapjequote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:59 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij hebt vast een verhaal te vertellen over iemand die een pizza in zichzelf stopte, op een manier die niet als eten gezien wordt.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik vond het gewoon een leuk grapje
Oh.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik vond het gewoon een leuk grapje
In mij natuurlijkquote:
Dat is het volgende wat in mij gaatquote:
Hij zei dat hij trek in bier had. Niet in grolschquote:
moet...niet...jaloers...zijn...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
In mij natuurlijk![]()
[..]
Dat is het volgende wat in mij gaat
Kom ook een biertje doen dan. Is toch op kosten van de baasquote:
Daarom vraaaaaag ik het toch ook eerst manquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij zei dat hij trek in bier had. Niet in grolsch
Ik gok op grolschquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:02 schreef PiRANiA het volgende:
suikertaartje heb jij bier of grolsch voor me dan
Grimbergen dubbel?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:02 schreef PiRANiA het volgende:
suikertaartje heb jij bier of grolsch voor me dan
GIMMEH!quote:
Is goed, waar?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kom ook een biertje doen dan. Is toch op kosten van de baas
Haarlem.quote:
Ik had echt moeten komen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kom ook een biertje doen dan. Is toch op kosten van de baas
Zullen we maar samen zuipen dan?quote:
Wat drink jij?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zullen we maar samen zuipen dan?
Hertog jan of palm.quote:
Nee naar zwolle toe en werkenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je kan geen bier drinken en de dag er op werken? Dat doe ik altijd eik.
Pfft. Ik bedoelde dat ook niet letterlijkquote:
Ligt ook een beetje aan welke bushaltequote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pfft. Ik bedoelde dat ook niet letterlijk
Maar ik had het heul niet tegen jou, gekkie!quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:09 schreef remlof het volgende:
Stoeprand, forum verneuken met ellenlange post en ranzige zooi posten. Mail maar over een week.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:13 schreef remlof het volgende:
PiRANiA, topic verneuken met plaatjes, 48 uur weg.
Jammerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar ik had het heul niet tegen jou, gekkie!
Niet.quote:
Niet.quote:
Ga zuipen.quote:
Ik know.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze kennen de regels. Eigen schuld dus.
Momenteel een Hertog naast me staanquote:
Heb al, Grolschquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik know.
Biertje voor tijdens het werk?
Braaf.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik know.
Biertje voor tijdens het werk?
[..]
Momenteel een Hertog naast me staan
Hij vraagt toch of je bier wilt?quote:
Jawel, want als je niet de optie mijn webcam inschakelen tot je beschikking hebt, dan je webcam in msn uitschakelt dan je laptop opnieuw opstarten en dan je webcam weer toevoegen en dat je dan die optie wel tot je beschikking hebt is wel vaag!quote:
Ik heb liever Grolschquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij vraagt toch of je bier wilt?
Ik vind die zin een beetje vaagquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jawel, want als je niet de optie mijn webcam inschakelen tot je beschikking hebt, dan je webcam in msn uitschakelt dan je laptop opnieuw opstarten en dan je webcam weer toevoegen en dat je dan die optie wel tot je beschikking hebt is wel vaag!
Dat is toch geen bierquote:
Net zo als msn dusquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind die zin een beetje vaag
Ik snap je niet. Doe eens in meerdere zinnen opsplitsen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jawel, want als je niet de optie mijn webcam inschakelen tot je beschikking hebt, dan je webcam in msn uitschakelt dan je laptop opnieuw opstarten en dan je webcam weer toevoegen en dat je dan die optie wel tot je beschikking hebt is wel vaag!
Ik zuip nog liever een liter zaad weg dan een flesje grolschquote:
Webcam functie: Mijn webcam laten zien werkt niet dus: Webcam in msn uitschakelen->laptop opnieuw opstarten-> Webcam weer in msn inschakelen en dan pas werkte die functie, dus wel vaag!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik snap je niet. Doe eens in meerdere zinnen opsplitsen?
Ik niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zuip nog liever een liter zaad weg dan een flesje grolsch
Ja hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:28 schreef Trollface. het volgende:
Trevvie![]()
suikertaartje
![]()
jazeker, alles is prima, bij jullie ook?
Vanmiddag was er brand in mijn dorp, de helft van het dorp verzamelde zich op die plekquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:30 schreef timmmmm het volgende:
Hallo, ik ben een ramptoerist
Ik vroeg of je een biertje wildequote:
Kssst, terug naar het hol waar je vandaan kwamquote:
Doei!quote:
Ik snap je! En dat is raar jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Webcam functie: Mijn webcam laten zien werkt niet dus: Webcam in msn uitschakelen->laptop opnieuw opstarten-> Webcam weer in msn inschakelen en dan pas werkte die functie, dus wel vaag!
Het moet maar he. Geeft anders zo;n troep. Het liefst zou ik het gewoon over desbetreffend persoon uitkwijlen, maar dat wordt meestal neit zo gewaardeerd.quote:
Succesquote:
Met collega;s enzulks.quote:
Ow ik kick daar wel op, een lekkere tongzoen met je mond vol zaadquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het moet maar he. Geeft anders zo;n troep. Het liefst zou ik het gewoon over desbetreffend persoon uitkwijlen, maar dat wordt meestal neit zo gewaardeerd.
Is het raar dat je hem snapt, of raar van msn?quote:
Whihihihi. Jij vindt het vroeg voor de kroeg?quote:
Ik denk al de hele dag dat het zaterdag isquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whihihihi. Jij vindt het vroeg voor de kroeg?
Ooooh, heb JIJ zondag even gelukquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:41 schreef remlof het volgende:
Ik denk al de hele dag dat het zaterdag is
Was vrij vandaag.
Misschien moet ik je maar pijpen danquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ik kick daar wel op, een lekkere tongzoen met je mond vol zaad
Dat laatste. Ik snap ;m wel vaker hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is het raar dat je hem snapt, of raar van msn?
Of allebei?
Jij wordt er wel geil van je eigen zaad uit de mond van een ander op te lebberen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ik kick daar wel op, een lekkere tongzoen met je mond vol zaad
na verloop van tijd is dat ook wel mogelijkquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat laatste. Ik snap ;m wel vaker hoor
Niet alleen na verloop van tijdquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
na verloop van tijd is dat ook wel mogelijk
Daarom. Gelukkig maar. Na drank wordt t wel moeilijker hoor.quote:
Drank bij wie?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daarom. Gelukkig maar. Na drank wordt t wel moeilijker hoor.
Maakt niet uit denk ikquote:
Kan je het een beetje?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Misschien moet ik je maar pijpen dan
Hoiquote:
Hoezo jij prefeert altijd maagden toch?quote:
Dat moet je aan Ez vragen. Of een ex. Niet aan mij. Ik heb geen piemel.quote:
Huppelquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm ik gooi mn zoon ook in de aanbieding
Bij maagden moet je altijd zo lief en voorzichtig doen, laat hem ook een keer ruige neuqsecks krijgen joh!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:00 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Hoezo jij prefeert altijd maagden toch?
Breng maar hier, ik vermaak me wel met hem.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
is een babyfaced man toch beterquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Die zie je niet meer terugquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Breng maar hier, ik vermaak me wel met hem.
Als je het maar niet te snel doet. En er niet op spugen, dat vind ik zo ranzigquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat moet je aan Ez vragen. Of een ex. Niet aan mij. Ik heb geen piemel.
Jawel. Hij heeft dan alleen een prinsessenjurkje.quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jawel. Hij heeft dan alleen een prinsessenjurkje.
Ik spuug niet. Ik heb een tong- en lippiercing he, moet ik ze eruithalen voor je?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je het maar niet te snel doet. En er niet op spugen, dat vind ik zo ranzig
Hij moest breakdancen. Met de bus naar het centrum is 1,50. Heen en terug is dus 3 euro. Wij geven hem 3 euro mee, heeft ie daar wat lekkers gekocht en dus kan hij niet terug naar huis. Hij weet dat als zoiets gebeurd dat ie dan naar de Zwetser kan en het personeel daar helpt hem dan wel naar huis.quote:
Nee, laat maar zittenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik spuug niet. Ik heb een tong- en lippiercing he, moet ik ze eruithalen voor je?
Hoezo? Ik ken ;r zoon, hij wil samen met mij shoppen voor prinsessenjurkjesquote:
Dat is algemeen bekendquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:04 schreef naatje_1 het volgende:
Ekstra weekend is toch zo'n goed programma
Het is erger dat ik hem al 11 jaar zo'n jurkje wil geven en dat mag niet van hem. DW stelt het 1 keer voor en hij zegt: Ja hoor is goed!quote:
Moet jij examen doen, of waar staat dat voor?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:05 schreef Zeroku het volgende:
Remlof. Vergeet je niet EXA open te gooien.
Lijkt me wel.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Moet jij examen doen, of waar staat dat voor?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is erger dat ik hem al 11 jaar zo'n jurkje wil geven en dat mag niet van hem. DW stelt het 1 keer voor en hij zegt: Ja hoor is goed!![]()
Ik doe hem echt weg,rotkind
Lekker danquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij moest breakdancen. Met de bus naar het centrum is 1,50. Heen en terug is dus 3 euro. Wij geven hem 3 euro mee, heeft ie daar wat lekkers gekocht en dus kan hij niet terug naar huis. Hij weet dat als zoiets gebeurd dat ie dan naar de Zwetser kan en het personeel daar helpt hem dan wel naar huis.
Nu is hij schijnbaar gaan lopen.
Ik zou hem tegemoet kunnen fietsen, maar hij neemt altijd alternatieve routes dus dan blijf ik rondjes om de wijk fietsen op zoek naar het etterbakkie.
Dat is wel vervelendquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij moest breakdancen. Met de bus naar het centrum is 1,50. Heen en terug is dus 3 euro. Wij geven hem 3 euro mee, heeft ie daar wat lekkers gekocht en dus kan hij niet terug naar huis. Hij weet dat als zoiets gebeurd dat ie dan naar de Zwetser kan en het personeel daar helpt hem dan wel naar huis.
Nu is hij schijnbaar gaan lopen.
Ik zou hem tegemoet kunnen fietsen, maar hij neemt altijd alternatieve routes dus dan blijf ik rondjes om de wijk fietsen op zoek naar het etterbakkie.
Neelixquote:
Vanavond en morgenavond.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, laat maar zitten
Wanneer kan je?
En wanneer ga je shoppen dan?quote:
quote:
Nee en ja.quote:
zhe force of zhe epic booteh.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is erger dat ik hem al 11 jaar zo'n jurkje wil geven en dat mag niet van hem. DW stelt het 1 keer voor en hij zegt: Ja hoor is goed!![]()
Ik doe hem echt weg,rotkind
Morgen overdag.quote:
Mag je mooi Remlof meeslepen..komt die man ook eens buitenquote:
Zou ik ook zijn. Sinds wanneer is hij onderweg dan?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Nee en ja.
Ben nu wel in 1 klap klaarwakker en gestresst
quote:
Remlof komt buiten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:08 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Mag je mooi Remlof meeslepen..komt die man ook eens buiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Is goed. Waar moet ik me melden?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, doe morgenavond maar dan, voor vanavond heb ik al plannen
Gaat ie naar zijn andere scharrelquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, doe morgenavond maar dan, voor vanavond heb ik al plannen
In Arnhemquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is goed. Waar moet ik me melden?
quote:
dat is een eindquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |