Hij zei dat hij trek in bier had. Niet in grolschquote:
moet...niet...jaloers...zijn...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
In mij natuurlijk![]()
[..]
Dat is het volgende wat in mij gaat
Kom ook een biertje doen dan. Is toch op kosten van de baasquote:
Daarom vraaaaaag ik het toch ook eerst manquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij zei dat hij trek in bier had. Niet in grolsch
Ik gok op grolschquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:02 schreef PiRANiA het volgende:
suikertaartje heb jij bier of grolsch voor me dan
Grimbergen dubbel?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:02 schreef PiRANiA het volgende:
suikertaartje heb jij bier of grolsch voor me dan
GIMMEH!quote:
Is goed, waar?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kom ook een biertje doen dan. Is toch op kosten van de baas
Haarlem.quote:
Ik had echt moeten komen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kom ook een biertje doen dan. Is toch op kosten van de baas
Zullen we maar samen zuipen dan?quote:
Wat drink jij?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zullen we maar samen zuipen dan?
Hertog jan of palm.quote:
Nee naar zwolle toe en werkenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je kan geen bier drinken en de dag er op werken? Dat doe ik altijd eik.
Pfft. Ik bedoelde dat ook niet letterlijkquote:
Ligt ook een beetje aan welke bushaltequote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pfft. Ik bedoelde dat ook niet letterlijk
Maar ik had het heul niet tegen jou, gekkie!quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:09 schreef remlof het volgende:
Stoeprand, forum verneuken met ellenlange post en ranzige zooi posten. Mail maar over een week.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:13 schreef remlof het volgende:
PiRANiA, topic verneuken met plaatjes, 48 uur weg.
Jammerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar ik had het heul niet tegen jou, gekkie!
Niet.quote:
Niet.quote:
Ga zuipen.quote:
Ik know.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze kennen de regels. Eigen schuld dus.
Momenteel een Hertog naast me staanquote:
Heb al, Grolschquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik know.
Biertje voor tijdens het werk?
Braaf.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik know.
Biertje voor tijdens het werk?
[..]
Momenteel een Hertog naast me staan
Hij vraagt toch of je bier wilt?quote:
Jawel, want als je niet de optie mijn webcam inschakelen tot je beschikking hebt, dan je webcam in msn uitschakelt dan je laptop opnieuw opstarten en dan je webcam weer toevoegen en dat je dan die optie wel tot je beschikking hebt is wel vaag!quote:
Ik heb liever Grolschquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij vraagt toch of je bier wilt?
Ik vind die zin een beetje vaagquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jawel, want als je niet de optie mijn webcam inschakelen tot je beschikking hebt, dan je webcam in msn uitschakelt dan je laptop opnieuw opstarten en dan je webcam weer toevoegen en dat je dan die optie wel tot je beschikking hebt is wel vaag!
Dat is toch geen bierquote:
Net zo als msn dusquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind die zin een beetje vaag
Ik snap je niet. Doe eens in meerdere zinnen opsplitsen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jawel, want als je niet de optie mijn webcam inschakelen tot je beschikking hebt, dan je webcam in msn uitschakelt dan je laptop opnieuw opstarten en dan je webcam weer toevoegen en dat je dan die optie wel tot je beschikking hebt is wel vaag!
Ik zuip nog liever een liter zaad weg dan een flesje grolschquote:
Webcam functie: Mijn webcam laten zien werkt niet dus: Webcam in msn uitschakelen->laptop opnieuw opstarten-> Webcam weer in msn inschakelen en dan pas werkte die functie, dus wel vaag!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik snap je niet. Doe eens in meerdere zinnen opsplitsen?
Ik niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zuip nog liever een liter zaad weg dan een flesje grolsch
Ja hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:28 schreef Trollface. het volgende:
Trevvie![]()
suikertaartje
![]()
jazeker, alles is prima, bij jullie ook?
Vanmiddag was er brand in mijn dorp, de helft van het dorp verzamelde zich op die plekquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:30 schreef timmmmm het volgende:
Hallo, ik ben een ramptoerist
Ik vroeg of je een biertje wildequote:
Kssst, terug naar het hol waar je vandaan kwamquote:
Doei!quote:
Ik snap je! En dat is raar jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Webcam functie: Mijn webcam laten zien werkt niet dus: Webcam in msn uitschakelen->laptop opnieuw opstarten-> Webcam weer in msn inschakelen en dan pas werkte die functie, dus wel vaag!
Het moet maar he. Geeft anders zo;n troep. Het liefst zou ik het gewoon over desbetreffend persoon uitkwijlen, maar dat wordt meestal neit zo gewaardeerd.quote:
Succesquote:
Met collega;s enzulks.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |