Jawel, want als je niet de optie mijn webcam inschakelen tot je beschikking hebt, dan je webcam in msn uitschakelt dan je laptop opnieuw opstarten en dan je webcam weer toevoegen en dat je dan die optie wel tot je beschikking hebt is wel vaag!quote:
Ik heb liever Grolschquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij vraagt toch of je bier wilt?
Ik vind die zin een beetje vaagquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jawel, want als je niet de optie mijn webcam inschakelen tot je beschikking hebt, dan je webcam in msn uitschakelt dan je laptop opnieuw opstarten en dan je webcam weer toevoegen en dat je dan die optie wel tot je beschikking hebt is wel vaag!
Dat is toch geen bierquote:
Net zo als msn dusquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind die zin een beetje vaag
Ik snap je niet. Doe eens in meerdere zinnen opsplitsen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jawel, want als je niet de optie mijn webcam inschakelen tot je beschikking hebt, dan je webcam in msn uitschakelt dan je laptop opnieuw opstarten en dan je webcam weer toevoegen en dat je dan die optie wel tot je beschikking hebt is wel vaag!
Ik zuip nog liever een liter zaad weg dan een flesje grolschquote:
Webcam functie: Mijn webcam laten zien werkt niet dus: Webcam in msn uitschakelen->laptop opnieuw opstarten-> Webcam weer in msn inschakelen en dan pas werkte die functie, dus wel vaag!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik snap je niet. Doe eens in meerdere zinnen opsplitsen?
Ik niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zuip nog liever een liter zaad weg dan een flesje grolsch
Ja hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:28 schreef Trollface. het volgende:
Trevvie![]()
suikertaartje
![]()
jazeker, alles is prima, bij jullie ook?
Vanmiddag was er brand in mijn dorp, de helft van het dorp verzamelde zich op die plekquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:30 schreef timmmmm het volgende:
Hallo, ik ben een ramptoerist
Ik vroeg of je een biertje wildequote:
Kssst, terug naar het hol waar je vandaan kwamquote:
Doei!quote:
Ik snap je! En dat is raar jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Webcam functie: Mijn webcam laten zien werkt niet dus: Webcam in msn uitschakelen->laptop opnieuw opstarten-> Webcam weer in msn inschakelen en dan pas werkte die functie, dus wel vaag!
Het moet maar he. Geeft anders zo;n troep. Het liefst zou ik het gewoon over desbetreffend persoon uitkwijlen, maar dat wordt meestal neit zo gewaardeerd.quote:
Succesquote:
Met collega;s enzulks.quote:
Ow ik kick daar wel op, een lekkere tongzoen met je mond vol zaadquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het moet maar he. Geeft anders zo;n troep. Het liefst zou ik het gewoon over desbetreffend persoon uitkwijlen, maar dat wordt meestal neit zo gewaardeerd.
Is het raar dat je hem snapt, of raar van msn?quote:
Whihihihi. Jij vindt het vroeg voor de kroeg?quote:
Ik denk al de hele dag dat het zaterdag isquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whihihihi. Jij vindt het vroeg voor de kroeg?
Ooooh, heb JIJ zondag even gelukquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:41 schreef remlof het volgende:
Ik denk al de hele dag dat het zaterdag is
Was vrij vandaag.
Misschien moet ik je maar pijpen danquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ik kick daar wel op, een lekkere tongzoen met je mond vol zaad
Dat laatste. Ik snap ;m wel vaker hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is het raar dat je hem snapt, of raar van msn?
Of allebei?
Jij wordt er wel geil van je eigen zaad uit de mond van een ander op te lebberen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ik kick daar wel op, een lekkere tongzoen met je mond vol zaad
na verloop van tijd is dat ook wel mogelijkquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat laatste. Ik snap ;m wel vaker hoor
Niet alleen na verloop van tijdquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
na verloop van tijd is dat ook wel mogelijk
Daarom. Gelukkig maar. Na drank wordt t wel moeilijker hoor.quote:
Drank bij wie?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daarom. Gelukkig maar. Na drank wordt t wel moeilijker hoor.
Maakt niet uit denk ikquote:
Kan je het een beetje?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Misschien moet ik je maar pijpen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |