Ik zuip nog liever een liter zaad weg dan een flesje grolschquote:
Webcam functie: Mijn webcam laten zien werkt niet dus: Webcam in msn uitschakelen->laptop opnieuw opstarten-> Webcam weer in msn inschakelen en dan pas werkte die functie, dus wel vaag!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik snap je niet. Doe eens in meerdere zinnen opsplitsen?
Ik niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zuip nog liever een liter zaad weg dan een flesje grolsch
Ja hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:28 schreef Trollface. het volgende:
Trevvie![]()
suikertaartje
![]()
jazeker, alles is prima, bij jullie ook?
Vanmiddag was er brand in mijn dorp, de helft van het dorp verzamelde zich op die plekquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:30 schreef timmmmm het volgende:
Hallo, ik ben een ramptoerist
Ik vroeg of je een biertje wildequote:
Kssst, terug naar het hol waar je vandaan kwamquote:
Doei!quote:
Ik snap je! En dat is raar jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Webcam functie: Mijn webcam laten zien werkt niet dus: Webcam in msn uitschakelen->laptop opnieuw opstarten-> Webcam weer in msn inschakelen en dan pas werkte die functie, dus wel vaag!
Het moet maar he. Geeft anders zo;n troep. Het liefst zou ik het gewoon over desbetreffend persoon uitkwijlen, maar dat wordt meestal neit zo gewaardeerd.quote:
Succesquote:
Met collega;s enzulks.quote:
Ow ik kick daar wel op, een lekkere tongzoen met je mond vol zaadquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het moet maar he. Geeft anders zo;n troep. Het liefst zou ik het gewoon over desbetreffend persoon uitkwijlen, maar dat wordt meestal neit zo gewaardeerd.
Is het raar dat je hem snapt, of raar van msn?quote:
Whihihihi. Jij vindt het vroeg voor de kroeg?quote:
Ik denk al de hele dag dat het zaterdag isquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whihihihi. Jij vindt het vroeg voor de kroeg?
Ooooh, heb JIJ zondag even gelukquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:41 schreef remlof het volgende:
Ik denk al de hele dag dat het zaterdag is
Was vrij vandaag.
Misschien moet ik je maar pijpen danquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ik kick daar wel op, een lekkere tongzoen met je mond vol zaad
Dat laatste. Ik snap ;m wel vaker hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is het raar dat je hem snapt, of raar van msn?
Of allebei?
Jij wordt er wel geil van je eigen zaad uit de mond van een ander op te lebberen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ik kick daar wel op, een lekkere tongzoen met je mond vol zaad
na verloop van tijd is dat ook wel mogelijkquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat laatste. Ik snap ;m wel vaker hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |