Het moet maar he. Geeft anders zo;n troep. Het liefst zou ik het gewoon over desbetreffend persoon uitkwijlen, maar dat wordt meestal neit zo gewaardeerd.quote:
Succesquote:
Met collega;s enzulks.quote:
Ow ik kick daar wel op, een lekkere tongzoen met je mond vol zaadquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het moet maar he. Geeft anders zo;n troep. Het liefst zou ik het gewoon over desbetreffend persoon uitkwijlen, maar dat wordt meestal neit zo gewaardeerd.
Is het raar dat je hem snapt, of raar van msn?quote:
Whihihihi. Jij vindt het vroeg voor de kroeg?quote:
Ik denk al de hele dag dat het zaterdag isquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whihihihi. Jij vindt het vroeg voor de kroeg?
Ooooh, heb JIJ zondag even gelukquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:41 schreef remlof het volgende:
Ik denk al de hele dag dat het zaterdag is
Was vrij vandaag.
Misschien moet ik je maar pijpen danquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ik kick daar wel op, een lekkere tongzoen met je mond vol zaad
Dat laatste. Ik snap ;m wel vaker hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is het raar dat je hem snapt, of raar van msn?
Of allebei?
Jij wordt er wel geil van je eigen zaad uit de mond van een ander op te lebberen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ik kick daar wel op, een lekkere tongzoen met je mond vol zaad
na verloop van tijd is dat ook wel mogelijkquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat laatste. Ik snap ;m wel vaker hoor
Niet alleen na verloop van tijdquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
na verloop van tijd is dat ook wel mogelijk
Daarom. Gelukkig maar. Na drank wordt t wel moeilijker hoor.quote:
Drank bij wie?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daarom. Gelukkig maar. Na drank wordt t wel moeilijker hoor.
Maakt niet uit denk ikquote:
Kan je het een beetje?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Misschien moet ik je maar pijpen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |