Hoiquote:
Hoezo jij prefeert altijd maagden toch?quote:
Dat moet je aan Ez vragen. Of een ex. Niet aan mij. Ik heb geen piemel.quote:
Huppelquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm ik gooi mn zoon ook in de aanbieding
Bij maagden moet je altijd zo lief en voorzichtig doen, laat hem ook een keer ruige neuqsecks krijgen joh!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:00 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Hoezo jij prefeert altijd maagden toch?
Breng maar hier, ik vermaak me wel met hem.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
is een babyfaced man toch beterquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Die zie je niet meer terugquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Breng maar hier, ik vermaak me wel met hem.
Als je het maar niet te snel doet. En er niet op spugen, dat vind ik zo ranzigquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat moet je aan Ez vragen. Of een ex. Niet aan mij. Ik heb geen piemel.
Jawel. Hij heeft dan alleen een prinsessenjurkje.quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jawel. Hij heeft dan alleen een prinsessenjurkje.
Ik spuug niet. Ik heb een tong- en lippiercing he, moet ik ze eruithalen voor je?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je het maar niet te snel doet. En er niet op spugen, dat vind ik zo ranzig
Hij moest breakdancen. Met de bus naar het centrum is 1,50. Heen en terug is dus 3 euro. Wij geven hem 3 euro mee, heeft ie daar wat lekkers gekocht en dus kan hij niet terug naar huis. Hij weet dat als zoiets gebeurd dat ie dan naar de Zwetser kan en het personeel daar helpt hem dan wel naar huis.quote:
Nee, laat maar zittenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik spuug niet. Ik heb een tong- en lippiercing he, moet ik ze eruithalen voor je?
Hoezo? Ik ken ;r zoon, hij wil samen met mij shoppen voor prinsessenjurkjesquote:
Dat is algemeen bekendquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:04 schreef naatje_1 het volgende:
Ekstra weekend is toch zo'n goed programma
Het is erger dat ik hem al 11 jaar zo'n jurkje wil geven en dat mag niet van hem. DW stelt het 1 keer voor en hij zegt: Ja hoor is goed!quote:
Moet jij examen doen, of waar staat dat voor?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:05 schreef Zeroku het volgende:
Remlof. Vergeet je niet EXA open te gooien.
Lijkt me wel.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Moet jij examen doen, of waar staat dat voor?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is erger dat ik hem al 11 jaar zo'n jurkje wil geven en dat mag niet van hem. DW stelt het 1 keer voor en hij zegt: Ja hoor is goed!![]()
Ik doe hem echt weg,rotkind
Lekker danquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij moest breakdancen. Met de bus naar het centrum is 1,50. Heen en terug is dus 3 euro. Wij geven hem 3 euro mee, heeft ie daar wat lekkers gekocht en dus kan hij niet terug naar huis. Hij weet dat als zoiets gebeurd dat ie dan naar de Zwetser kan en het personeel daar helpt hem dan wel naar huis.
Nu is hij schijnbaar gaan lopen.
Ik zou hem tegemoet kunnen fietsen, maar hij neemt altijd alternatieve routes dus dan blijf ik rondjes om de wijk fietsen op zoek naar het etterbakkie.
Dat is wel vervelendquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij moest breakdancen. Met de bus naar het centrum is 1,50. Heen en terug is dus 3 euro. Wij geven hem 3 euro mee, heeft ie daar wat lekkers gekocht en dus kan hij niet terug naar huis. Hij weet dat als zoiets gebeurd dat ie dan naar de Zwetser kan en het personeel daar helpt hem dan wel naar huis.
Nu is hij schijnbaar gaan lopen.
Ik zou hem tegemoet kunnen fietsen, maar hij neemt altijd alternatieve routes dus dan blijf ik rondjes om de wijk fietsen op zoek naar het etterbakkie.
Neelixquote:
Vanavond en morgenavond.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, laat maar zitten
Wanneer kan je?
En wanneer ga je shoppen dan?quote:
quote:
Nee en ja.quote:
zhe force of zhe epic booteh.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is erger dat ik hem al 11 jaar zo'n jurkje wil geven en dat mag niet van hem. DW stelt het 1 keer voor en hij zegt: Ja hoor is goed!![]()
Ik doe hem echt weg,rotkind
Morgen overdag.quote:
Mag je mooi Remlof meeslepen..komt die man ook eens buitenquote:
Zou ik ook zijn. Sinds wanneer is hij onderweg dan?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Nee en ja.
Ben nu wel in 1 klap klaarwakker en gestresst
quote:
Remlof komt buiten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:08 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Mag je mooi Remlof meeslepen..komt die man ook eens buiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Is goed. Waar moet ik me melden?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, doe morgenavond maar dan, voor vanavond heb ik al plannen
Gaat ie naar zijn andere scharrelquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, doe morgenavond maar dan, voor vanavond heb ik al plannen
In Arnhemquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is goed. Waar moet ik me melden?
quote:
dat is een eindquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |