Ik F5 als een gek.quote:
Stop het.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:57 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik F5 als een gek.
Zou het daardoor komen?
Tijd voor een nieuw libido. IK BEN FRIGIDE, HÆLP!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:59 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuw Hegge topic?
Verander anders de regels in je eigen voordeel.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:01 schreef Stoeprand het volgende:
Op dag één mag je nog fappen hoor. Je hebt nu nog niks te verliezen.
Wanneer zou het in moeten gaan dan?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:01 schreef Stoeprand het volgende:
Op dag één mag je nog fappen hoor. Je hebt nu nog niks te verliezen.
Morgen is dag twee. Als je dan zou fappen zou je weer op dag één zitten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:03 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Wanneer zou het in moeten gaan dan?
Shit zit ik voor eeuwig vastquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:03 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Morgen is dag twee. Als je dan zou fappen zou je weer op dag één zitten.
Gefeliciteerd, je bent daarmee gratis erelid van EO geworden!!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:08 schreef Brerius het volgende:
ik heb al 100 dagen niet meer liggen fappen
Huhquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:09 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent daarmee gratis erelid van EO geworden!!
Dikke lul, ik heb skijt.. heb een hekel aan FAPquote:FAP; Familiaire Adenomateuze Polyposis is een erfelijke darmaandoening. Door een verandering in het erfelijk materiaal ontstaan honderden tot duizenden goedaardige gezwellen (poliepen) in de dikke darm en endeldarm.
Deze poliepen ontstaan op jonge leeftijd. Dikwijls levert dit geen klachten op, maar soms verandert het ontlastingspatroon, of er zit bloed bij de ontlasting. Ook komen diarree en buikpijn voor.
Wanneer de poliepen in de dikke darm niet weggehaald worden, ontstaat op den duur vrijwel altijd uit een aantal hiervan dikke darmkanker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |