Oh. Nou, zeur dan ook niet als je de snellere oplossing zelf ook wel weet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, dat doe ik nu dan ook, maar anders is scrollen sneller
Nee teveel fok is slecht voor je sociaal leven.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaa, dat zou niet goed zijn he?
Wat ga jij doen dan?
Doehoei! Sla ze op hun bek he?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ga nu weg
Nog en fijne avond en misschien tot straks
Wie is er gebanned?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die is nu richting klikoMaar zijn links werden geen links
Anyway, eten
Bis laterquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ga nu weg
Nog en fijne avond en misschien tot straks
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die spammer van dat topic die ik in de pafipo postte
Ze kunnen dat echt wel teruglezen, zonder dat jij het quote.quote:
Typisch. Ik woon in een stad en zeg patat, en Luna woont in een dorp en zegt friet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je in Friesland woont en patat zegt, dan ben je boer ja
Is IJlst een stadquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Typisch. Ik woon in een stad en zeg patat, en Luna woont in een dorp en zegt friet.
Daarom zegt naatje friet. Omdat DeLuna het ook zegt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Typisch. Ik woon in een stad en zeg patat, en Luna woont in een dorp en zegt friet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |