Ik ook.quote:
Wust klappen ha?!quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:58 schreef naatje_1 het volgende:
Ieder weldenkend mens weet dat het friet is
Daarom ook!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het was wel met de juiste qoute en het juiste antwoord
Ja, ik bestel een frietje oorlog.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Dus jij bestelt een frietje oorlog? Doe toch niet zo raaaaaaaaaar
Inderdaad een Frietje oorlogquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Watteh? ik bestel meestal gewoon franse frietjesquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Nou, snel, nog een paar keer flink trappen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, snel, nog een paar keer flink trappen!
Figuur uit ATWT, 1 van de weinige die wel lekker wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Snel, nog een paar keer trappen!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Figuur uit ATWT, 1 van de weinige die wel lekker was
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Snel, nog een paar keer trappen!
Sorry..een MAN die Dusty heet?
Hij vloog tegen het raam?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:09 schreef suikertaartje het volgende:
Houtduiven zijn dom. Heel dom. Echt heel dom.
Jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:09 schreef suikertaartje het volgende:
Houtduiven zijn dom. Heel dom. Echt heel dom.
Vind jij George Clooney ook mooi?quote:
IEDEREEN DIE FRIET GEBRUIKT ALS SYNONIEM VOOR PATAT IS HOMOOOOOquote:
Nee, ik denk dat ik Dusty zo geweldig vind vanwege de rol. Hangt een beetje tussen bad boy en brave hendrik in maar op een goede manier.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vind jij George Clooney ook mooi?
Het is Kipcorn!!quote:
Nee, er proberen er 2 een nestje te maken in een struik die dat niet kan dragen. Dat ding kraakt al onder het gewicht van één duif, gaan ze er samen in zitten. Komen ze aanvliegen, veel te hard en lomp, crashen ze die struik in. Flikkeren ze naar beneden. Gaan ze een eindje verderop zitten koe(keloe)ren en denken ze ach..proberen we het gewoon NOG een keer. En nog een keer. En nog een keer. En nog een keerquote:
Waarom zeg je gewoon niet de officiële benaming ?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:12 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
IEDEREEN DIE FRIET GEBRUIKT ALS SYNONIEM VOOR PATAT IS HOMOOOOO
Da's toch vermakelijk?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, er proberen er 2 een nestje te maken in een struik die dat niet kan dragen. Dat ding kraakt al onder het gewicht van één duif, gaan ze er samen in zitten. Komen ze aanvliegen, veel te hard en lomp, crashen ze die struik in. Flikkeren ze naar beneden. Gaan ze een eindje verderop zitten koe(keloe)ren en denken ze ach..proberen we het gewoon NOG een keer. En nog een keer. En nog een keer. En nog een keer
Eigenlijk zou ik het moeten kijken om het te snappen. Maar dat wil ik liever niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik Dusty zo geweldig vind vanwege de rol. Hangt een beetje tussen bad boy en brave hendrik in maar op een goede manier.
Een lager opgeleid niveau?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:14 schreef naatje_1 het volgende:
Het klopt wel, mensen met een lager opgeleid niveau zeggen patat en met een hoger niveau friet, omdat ze weten waar friet/patat vandaan komt en wat dus goed is (friet)
Dat is het meest kromme wat ik ooit gehoord heb.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:14 schreef naatje_1 het volgende:
Het klopt wel, mensen met een lager opgeleid niveau zeggen patat en met een hoger niveau friet, omdat ze weten waar friet/patat vandaan komt en wat dus goed is (friet)
Doe ik toch ook?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Waarom zeg je gewoon niet de officiële benaming ?
__________________________________________________________________________________quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:17 schreef Stoeprand het volgende:
IEDEREEN DIE ONDER DEZE LIJN FRIET ZEGT IS HOMOOOOO
__________________________________________________________________________________
neequote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
er is toch al een patat/friet discussie topic?
Die totaal niet nodig is, want het is patat.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
er is toch al een patat/friet discussie topic?
Ook niet jouw relaas over een lager opgeleid niveau?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:19 schreef naatje_1 het volgende:
--------------------
Alles wat boven deze lijn beweert wordt, hoef je niet te geloven
Ook datquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ook niet jouw relaas over een lager opgeleid niveau?
Btw, het is onz. Beter geloof je helemaal niets..in welk topic dan ook
Ik heb wel plannen. Maar of die nou leuk zijn...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Wie heeft er al plannen vanavond ?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:24 schreef Stoeprand het volgende:
Oeps, het kan niet gewijzigd worden omdat het een te grote post is.
Wat ga je doen dan ?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb wel plannen. Maar of die nou leuk zijn...
Uur minder slapen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
morgennacht gaat de klok een uur vooruit
Strijken. Mijn bed opmaken. Fokken.quote:
Op fokquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Strijken. Mijn bed opmaken. Fokken.
Damn, Mijn leven. Waar is het?
Ik heb het, hierquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Strijken. Mijn bed opmaken. Fokken.
Damn, Mijn leven. Waar is het?
Iets met bier.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Wie heeft er al plannen vanavond ?
Je kan ook gewoon die scrollbar slepen. Dat is veel sneller.quote:
Jaa, dat zou niet goed zijn he?quote:
ja, dat doe ik nu dan ook, maar anders is scrollen snellerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:31 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon die scrollbar slepen. Dat is veel sneller.
Oh. Nou, zeur dan ook niet als je de snellere oplossing zelf ook wel weet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, dat doe ik nu dan ook, maar anders is scrollen sneller
Nee teveel fok is slecht voor je sociaal leven.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaa, dat zou niet goed zijn he?
Wat ga jij doen dan?
Doehoei! Sla ze op hun bek he?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ga nu weg
Nog en fijne avond en misschien tot straks
Wie is er gebanned?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die is nu richting klikoMaar zijn links werden geen links
Anyway, eten
Bis laterquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ga nu weg
Nog en fijne avond en misschien tot straks
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die spammer van dat topic die ik in de pafipo postte
Ze kunnen dat echt wel teruglezen, zonder dat jij het quote.quote:
Typisch. Ik woon in een stad en zeg patat, en Luna woont in een dorp en zegt friet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je in Friesland woont en patat zegt, dan ben je boer ja
Is IJlst een stadquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Typisch. Ik woon in een stad en zeg patat, en Luna woont in een dorp en zegt friet.
Daarom zegt naatje friet. Omdat DeLuna het ook zegt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Typisch. Ik woon in een stad en zeg patat, en Luna woont in een dorp en zegt friet.
Het is 1 van de 11 steden.quote:
Iemand om mee te praten!quote:
Greetings.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:54 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Iemand om mee te praten!
Hi hi hi there brother!
Jij hebt vast een verhaal te vertellen over iemand die een pizza in zichzelf stopte, op een manier die niet als eten gezien wordt.quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:59 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij hebt vast een verhaal te vertellen over iemand die een pizza in zichzelf stopte, op een manier die niet als eten gezien wordt.
Nee, ik vond het gewoon een leuk grapjequote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:59 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij hebt vast een verhaal te vertellen over iemand die een pizza in zichzelf stopte, op een manier die niet als eten gezien wordt.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik vond het gewoon een leuk grapje
Oh.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik vond het gewoon een leuk grapje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |