Alleen als jij er specifiek om vraagt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:15 schreef Bootje84 het volgende:
Spugen jullie weleens op de hamburgers?
Die is zelfs alweer voorbij.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:26 schreef HugoBaas het volgende:
Waarom staat er bij komende acties: McFlurry Oreo?
Die actie is er al lang.
Zijn er al en zijn hier te vinden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Komen er binnenkort weer van die mooie kortingsbonnen op een A4'tje?
Heel relaxt, dankjewel! Zit daar nog een schema in? Want afgelopen maand kon ik ze niet vinden op de site...quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:34 schreef muiterij het volgende:
[..]
Zijn er al en zijn hier te vinden.
Nope, soms zijn er ineens weer kortingsbonnen. En meestal staan ze een dag van te voren pas op de website, krijgt je ze niet per post?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Heel relaxt, dankjewel! Zit daar nog een schema in? Want afgelopen maand kon ik ze niet vinden op de site...
Geen idee eigenlijk, let nooit zo op reclamemateriaal. Maar ik kwam er in januari achter dat je zo ook kon uitprinten, dus m'n teleurstelling was groot toen ik ze een maand later niet meer kon vindenquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:42 schreef muiterij het volgende:
[..]
Nope, soms zijn er ineens weer kortingsbonnen. En meestal staan ze een dag van te voren pas op de website, krijgt je ze niet per post?
meid tochquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:54 schreef misz--kelliej het volgende:
Ik ben niet echt meer aan het reageren, maar lees wel mee nog hoor
Oh, ik had heel erg mn hand gebrand aan de bovenkant van het frietstationEn toen hadden we niets meer aan zalf -_-
(Jeetje mina, wat een onwijs slechte tvp)
Hé faalhaas, niet zo he.quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:25 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Hé faalhaas, niet zo he.![]()
Het was teringdruk vandaag bij ons. pffff. Heel de dag liep het door. blij dat ik thuis ben
Ze zijn er nog hoor..quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:36 schreef JuiceJuice het volgende:
Waar zijn de euroknallers heen? Zag ze vandaag niet in Almere
¤2,-quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:40 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ze zijn er nog hoor..Zelfde als normaal dus;
- Hamburger 1 euro
- Sidesalad 1 euro
- 4 Bitterballen 1 euro
- 6 kipnuggets 1 euro
- Fruit en yoghurt 1 euro
- Fish o filet 1 euro
Nu toch over die euroknallers
Langs de A1 ten hoogte van Afslag 13 (Amersfoort Noord) staat een billboard van x meters hoog (klik hier), daar zit dus nu een poster op van de hamburger euroknallerMy god, dat is echt huge.. toffe is wel dat er een pijl bovenop zit die naar de McD wijst waar ik werk
Achja, het valt op, daar gaat het om tochquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:47 schreef Studiotje het volgende:
OW JA!lal..
Ik lette niet op...
Ehm.. voor 1 hb is zo'n bord wel te groot vind ik
Ik weet niet.. vorig jaar ook met pasen gewerkt en afgelopen kerst beide kerstdagen... vind dat ik wel eens vrij mag zijnquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:53 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Achja, het valt op, daar gaat het om toch
En ben je er al uit wat je gaat doen 2e paasdag?
Ik ben vrijIk moet 2e pinksterdag.
Da's waar jaquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik weet niet.. vorig jaar ook met pasen gewerkt en afgelopen kerst beide kerstdagen... vind dat ik wel eens vrij mag zijn![]()
Nope... loopt het sowiezo raarquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:59 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Da's waar ja
Is daar bij jullie niet echt een 'systeem' in?
Wil je met kerst vrij, werk je nieuwjaarsdag. Koninginnedagvrij = hemelvaartsdag werken, en met pasen en pinksteren idem dito
Jezus? Wat zijn dat voor mierenneukers daarquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:02 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nope... loopt het sowiezo raarMaar ja..
Ben benieuwd wanneer hier weer is een crewfeest komt, werk er nu 3 jaar en mocht geen 1 keer mee omdat ik me schoolrooster niet had doorgegeven of niet extra een keer was komen werken, lelijke redenen om nooit mee te mogen maar ja
Mierenneukers zijn 't gewoon, PV uitjes zouden wij hier ook krijgen laat het niet dat telkens de PV uit elkaar valt voordat er iets besloten word.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:05 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Jezus? Wat zijn dat voor mierenneukers daar![]()
Werk er nu ook iets meer dan 3 jaar, 1 crewfeest van de franchise organisatie meegemaakt. Die tweede komt als het goed is in juni
En uiteraard wat PV uitjes
tof!quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:15 schreef Erasmo het volgende:
De lulpaal van de drive in Apeldoorn was vandaag kapot, dus iemand had geluk en mocht lekker buiten staan
Jullie hebben toch easy order? Ook allemaal nieuwe kassa's neem ik aan dan?quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:16 schreef Studiotje het volgende:
[..]
tof!met zo'n handheld?
Iig zo'n dingen hebben wij hier, maar die werkt volgens mij niet meer na de vorige software update (dat nog steeds in beta is)
Easy Order: Ja, Nieuwe Kassa's: Nee.. het systeem op de kassa's is alleen vernieuwd.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:32 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Jullie hebben toch easy order? Ook allemaal nieuwe kassa's neem ik aan dan?
Wel lekker als het mooi weer is, lekker buiten in de zon bestelling opnemen. Wel kut als het regent
plus de nodige nieuwe schermen in de keuken toch ofzo?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:58 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Easy Order: Ja, Nieuwe Kassa's: Nee.. het systeem op de kassa's is alleen vernieuwd.
Hebben jullie (jij, muiterij) als centrum filiaal ook nog speciale acties? Medium friet voor ¤0.75 ofzoquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:32 schreef Battlefan het volgende:
Meh, vanaf volgende week heeft de Bijenkorf weer een een of andere actie, zou wel weer chaos worden bij ons dan, aangezien we naast een Bijenkorf zitten
Nieuwe schermen in de keuken? Nee, er hangt 1 extra scherm boven de bin waar de bestellingen van de kiosk (easyorder) opstaan. En een scherm bij het afhaalpunt van de easy order... Verder is het 't zelfdequote:Op donderdag 25 maart 2010 19:06 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
plus de nodige nieuwe schermen in de keuken toch ofzo?
Filiaal van onze organisatie is op dit moment aan het verbouwen, het gaat wel hard daar, ze moeten morgen om 13:00 open was de planning, vanochtend om 8:00 kwamen ze de BOP afleveren en installeren
Maar die krijgen ook Easy Order en allemaal nieuwe kassa's
In 1 keer goedquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:45 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Hebben jullie (jij, muiterij) als centrum filiaal ook nog speciale acties? Medium friet voor ¤0.75 ofzo
Ahaquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:49 schreef Battlefan het volgende:
[..]
In 1 keer goedNu die, en soms ijshoorntje voor 50 cent, maar daar blijft het wel bij
Wat overigens niet eens zomaar mag... flyers onder de ruitenwisserquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:00 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Aha
Wij hebben niet van dat soort acties gelukkig. Er zijn bij ons wel plannen om te gaan flyeren bij de naastgelegen evenementenhal, foldertje onder de ruitenwissers, 2e bigmac gratis ofzo
Ze moeten het gewoon verbiedenquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat overigens niet eens zomaar mag... flyers onder de ruitenwisser
Moet je wel netjes een vergunning voor aanvragen jaquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat overigens niet eens zomaar mag... flyers onder de ruitenwisser
Zolang dat op gemeentelijk terrein is inderdaad... is het "prive"terrein van een bedrijf dan heeft een vergunning weinig nut volgens mij...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:28 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Moet je wel netjes een vergunning voor aanvragen ja
Wat zijn dat voor filmpjes? Hier zal McDonalds toch niet echt blij mee zijnquote:Op vrijdag 26 maart 2010 01:47 schreef Battlefan het volgende:
Iemand stuurde me deze 2 video's:
En vroeg of het bij ons ook zo gingEh, nee
Ik heb geen zin om een kwartier naar burgerbakkers te kijken, waar zijn de schokkende beelden te vinden?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 01:47 schreef Battlefan het volgende:
Iemand stuurde me deze 2 video's:
En vroeg of het bij ons ook zo gingEh, nee
Kleine aanvullingquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:11 schreef mstyle het volgende:
Wahahaha geweldig, zou een goede trainingsvideo zijn. Benoem alle fouten.
Ik heb er behoorlijk wat gezien![]()
> Gezicht aangeraakt = Handen wassen
> Dozen op de vloer
> Te laat klaar met dressen
> Hielen te vroeg down
> Grill-Tools worden niet gereinigd met vochtige grilldoek
> Emmer met [koud-verontreinigd] water erin -Ja, dat kun je zien-
> Drinken in de keuken niet er hygiënisch
> Afval in verkeerde prullenbak[meisje corigeerd het uiteindeijk wel]
> [Grill-Side]Vriezers blijven onnodig openstaan
> Geen deksel op verspilbak
> Patties worden te laat afgestoken
> Communicatie verloopt niet geweldig namen worden niet altijd genoemd en vervolgens vinden ze het vreemd als het niet is doorgekomen [Met name die vage 'manager'
Meer weet ik er zo niet meer te noemen
Succes! Waarschijnlijk ben je na je eerste dag moe, helemaal als je tijdens de rush moet werken.quote:
Denk ook niet dat ze het op prijs stellen als zulke filmpjes op internet staan. Letterlijk een kijkje in de keuken, moet je toestemming voor vragenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:16 schreef Remzz het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor filmpjes? Hier zal McDonalds toch niet echt blij mee zijn.... zou idd niet best zijn als het zo bij elke McDonald's ging.
Ze zullen er idd niet erg blij mee zijn. Helemaal als er dingen in gebeuren die niet geheel kloppen met de procedures.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:09 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ze het op prijs stellen als zulke filmpjes op internet staan. Letterlijk een kijkje in de keuken, moet je toestemming voor vragen
Ziet er weer netjes uitquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:01 schreef Yannick567 het volgende:
http://twitpic.com/1avp1j
Is vandaag om (als het goed is) 17:00 open gegaan. Foto van gisteravond. Ga er van de week is kijken, ben benieuwd hoe het is geworden
Tja.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:27 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ziet er weer netjes uitHun zullen dan ook weer gasten krijgen die zeggen: "Het is een McDonalds, geen luxe/hip restaurant"
zovaak gehoord hier na de verbouwing.
Mooooiquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:01 schreef Yannick567 het volgende:
http://twitpic.com/1avp1j
Is vandaag om (als het goed is) 17:00 open gegaan. Foto van gisteravond. Ga er van de week is kijken, ben benieuwd hoe het is geworden
Daar wilde ik even op inhaken. De manager noemde geen namen. "Mag ik een tasty?" Uiteraard kwam daar geen reactie op. Paar min later, zelfde manager "Tasty doorgekomen?" Als je geen naam noemet wordt er over het algemeen gezien niet gereageerd. Die manager kwam veel te laat in actie.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:13 schreef muiterij het volgende:
[..]
Kleine aanvulling
> Slechte communicatie, wordt door best chaggy manager wel gecorrigeerd.
Heb je opzich wel gelijk in, maar je moet ook wachten totdat er reactie komt als mangager. Meestal wordt er bij ons ook geen naam gebruikt, tenzij er maar 2 man in de keuken staan. Anders wordt het aan de binpersoon doorgegeven en die geeft het door aan de persoon aan de grill/kva.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 08:18 schreef mstyle het volgende:
[..]
Daar wilde ik even op inhaken. De manager noemde geen namen. "Mag ik een tasty?" Uiteraard kwam daar geen reactie op. Paar min later, zelfde manager "Tasty doorgekomen?" Als je geen naam noemet wordt er over het algemeen gezien niet gereageerd. Die manager kwam veel te laat in actie.
quote:
Als je nuggets bestelt zit er standaard saus bij.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:53 schreef Erasmo het volgende:
Bij de nieuwe kortingsbonnen zit er geen saus meer bij de nuggets toch?
En tegen betaling kan je er meer krijgen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:20 schreef muiterij het volgende:
[..]
Als je nuggets bestelt zit er standaard saus bij.
6 > 1 bakje saus
9 > 2 bakjes saus
20> 3 bakjes saus
De tent hoeft in principe ook niet dicht als er geen grote dingen veranderd moeten worden, op het intranet stond dat de meeste zaken om 8 uur 's avonds sluiten, waarna ze aan de slag gaan, de dag er na gaat de zaak dan weer om 10 uur 's ochtends openquote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:34 schreef muiterij het volgende:
[..]
Over die Kva/BOP gesproken ik ben benieuwd wanneer ons restaurant wordt aangepast. Zal wel als een van de laatste zijn.Maar het is zo lastig om bij ons de tent een dag te sluiten.
Dat was hier een Belgische man. Die kwam ook 'helpen' toen een ander restaurant 3 uurtjes boptraining kreeg in ons restaurantquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:51 schreef Battlefan het volgende:
De BOP Assistent, die gaat kijken of ze alles braaf doen
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:08 schreef Battlefan het volgende:
Iemand had bij ons vandaag de schroeven bij de sundae niet goed aangedraaidDus er kwam allemaal sundae langs lopen net
http://twitpic.com/1bcbba
Lobby -> friet...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:05 schreef muiterij het volgende:
Hoe werkt het eigenlijk met training bij jullie. Bij ons moet iemand namelijk de hele keuken + friet kennen voordat hij kassa mag draaien. Is dat bij jullie ook zo, of mogen mensen kiezen waar ze willen beginnen?
Dat van die flurry's die zo als shake verkocht kunnen worden ken ik ja. Zeker bij onze oude machine, in de zomer. Als het lekker weer is en je tapt daar in een uurtje aardig wat shakes mee is het zo dun als waterquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:05 schreef muiterij het volgende:
Lol, prijzencircus + Jan Smit die signeert bij de free record shop in het winkelcentrum tegenover je = 'alles is weg'. Onze koeling was totaal leeg rond 19.00, we hadden nog welgeteld 1 zak sundae en 1 zak shake. 1 zakje worteltjes en 10 knijpfruit, de rest van de happymealtoetjes waren uitverkocht.Oh ja en we hadden nog een halve tube tastysaus. Ik ben blij dat ik geen sluit heb.
Er werd bij ons vandaag zoveel ijs verkocht dat onze ijsmachines problemen kregen. Lees je kon de flurry's ook als shake verkopen.
Hoe werkt het eigenlijk met training bij jullie. Bij ons moet iemand namelijk de hele keuken + friet kennen voordat hij kassa mag draaien. Is dat bij jullie ook zo, of mogen mensen kiezen waar ze willen beginnen?
Bijna overval wel, iemand bedreigde de dame op raam 1 met een of ander wapen, ze stond zo verstijfd dat ze niks meer konden doen, toen er een auto achter 'm kwam reed die snel weg. Dame van raam 1 durfte daarna niks meer, ze stond stijf van de angst, ik liep daarna naar het eerste raam omdat het sloom ging en toen vertelde ze het aan mij, meteen manager gehaald en zo kwam het aan het rollenquote:Op zondag 28 maart 2010 00:23 schreef Yannick567 het volgende:
Net op het nieuws, weer een overval bij een McDonald's.Hoop dat echt nooit mee te maken.
Jullie wel eens overvallen of meegemaakt?
LAL!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:05 schreef muiterij het volgende:
Lol, prijzencircus + Jan Smit die signeert bij de free record shop in het winkelcentrum tegenover je = 'alles is weg'. Onze koeling was totaal leeg rond 19.00, we hadden nog welgeteld 1 zak sundae en 1 zak shake. 1 zakje worteltjes en 10 knijpfruit, de rest van de happymealtoetjes waren uitverkocht.Oh ja en we hadden nog een halve tube tastysaus. Ik ben blij dat ik geen sluit heb.
Er werd bij ons vandaag zoveel ijs verkocht dat onze ijsmachines problemen kregen. Lees je kon de flurry's ook als shake verkopen.
quote:Op zondag 28 maart 2010 00:37 schreef Studiotje het volgende:
dus weet geen eens hoe je een big mac maakt
Nooit meegemaakt, is denk ik wel eens geweest bij ons, getuige deze foto:quote:Op zondag 28 maart 2010 00:23 schreef Yannick567 het volgende:
Net op het nieuws, weer een overval bij een McDonald's.Hoop dat echt nooit mee te maken.
Jullie wel eens overvallen of meegemaakt?
Koeling leeg, dat zou bij ons nooit gebeuren, degene die de bestelling doet die besteld zo belachelijk veelquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:05 schreef muiterij het volgende:
Wij krijgen ook nog wel is van die grillorders bij nieuwe broodjes.. Mensen lezen dan de nieuwe campagneposters niet en vervolgens krijg je grillorders waarvan hetgeen niet eens op het broodje zitquote:Op zondag 28 maart 2010 10:34 schreef muiterij het volgende:
Toch wel vaag dat er restaurants zijn waar er cassieres zijn die nooit in de keuken hebben gedaan. Lijkt me opzich wel handig dat ze iig weten wat er op de meeste broodjes gaat. Anders krijg je van die situaties als een 'tasty zonder ketchup'.
Maar die lege koeling kwam gewoon doordat niemand iets wist over Jan Smit.
Klopt, wij maken daarbij voornamelijk gebruik van de vvv en de lokale krant. Maar zelfs dan kan er nog iets fout gaan. Zoals afgelopen weekend.quote:Op zondag 28 maart 2010 10:43 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Wij krijgen ook nog wel is van die grillorders bij nieuwe broodjes.. Mensen lezen dan de nieuwe campagneposters niet en vervolgens krijg je grillorders waarvan hetgeen niet eens op het broodje zit
Maar het lijkt me het meest logisch dat je eerst de keuken ingaat zodat je weet wat je verkoopt, toch? Oke je zal vast niet de ingrediënten van de tastysaus hoeven weten maar het is wel goed om te weten wat er op het broodje zit.
Wij naast ons een grote evenementenhal waar regelmatig (lees eigenlijk elke week) wel een beurs is en sinds kort ook op feestdagen (2e paas/pinksterdag, koninginnedag etc) ook vlooienmarkten gehouden worden. Daar móet gewoon rekening mee gehouden worden, ook met bestelling maken, personeel, anders is de tent in no-time leeg qua voorraad. Een keer meegemaakt, wat een teringzooi is dat zeg..
Bij ons gaat het ook wel eens fout hoor. Pas geleden was er bij ons een ajax supportersfeest, ook in die evenementenhal. Ik had sluit, dus ik vroeg aan tussenmanager weet jij hier wat van? Euh, nee? Wel een man extra neergezet maar het bleef druk. Achjaquote:Op zondag 28 maart 2010 10:46 schreef muiterij het volgende:
[..]
Klopt, wij maken daarbij voornamelijk gebruik van de vvv en de lokale krant. Maar zelfs dan kan er nog iets fout gaan. Zoals afgelopen weekend.Ik heb ook een keer meegemaakt dat de tent ineens tot en met de grote trap volstond met mensen en we 5 kassa's en 5 man in de keuken hadden. Aan het einde van de dag was er een zakje qp uien over voor van 20.00 tot 00.00 en het hardcore feest was nog steeds niet afgelopen.
Daarom is het nieuwe kassa software dus handigquote:Op zondag 28 maart 2010 10:43 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Wij krijgen ook nog wel is van die grillorders bij nieuwe broodjes.. Mensen lezen dan de nieuwe campagneposters niet en vervolgens krijg je grillorders waarvan hetgeen niet eens op het broodje zit
Dat is wel handig ja. Wij hebben ook nog wel eens dat er voor een actiebroodje een saus niet bijstaat.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:16 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Daarom is het nieuwe kassa software dus handigDaar staat onder de Grill alleen hetgene wat er op zit en wat er dus af kan.
Toch handig, zo staat er bij de Big Mac geen Bacon, kun je bij de kroket alleen het saus, brood en vleesh er af halen en bij frisdrank kun je alleen het ijs er uit halen
Zo kijk ik meestal bij broodjes wat er op zit als ik het niet meer weet.
HoiHoi!quote:Op zondag 28 maart 2010 13:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik was jullie helemaal kwijt, maar hier zijn jullie!
Straks werken
HC? Niet Oude Gracht? HC gaat vroeg dicht dacht ik, in iedergeval op nacht :p Maar ik werk nacht van 21:00 tot 05:00 als het goed isquote:Op zondag 28 maart 2010 13:04 schreef Jetfly het volgende:
Battlefan ik had een vraagje. Bij ons hangt een blaadje waarop we ons kunnen inschrijven voor La Vie of HC of we extra willen werken op koninginnen-nacht/dag. Werk jij misschien op een van deze dagen?
Beveiligers? Jeetjequote:Op zondag 28 maart 2010 14:04 schreef muiterij het volgende:
Oh ja Koninginnedag. Wordt weer leuk! Beveiligers voor de deur die het systeem 3 erin 3 eruit gebruiken. Alle kassa's open en de hele bin vol!. En dan nog staan er rijen tot de trap. (Is de helft van onze zaak) En aan de kassa staan er geen rijen maar staat er een muur van mensen. En beide frietstations kunnen de drukte vaak niet aan.
En na sluit drinken jullie dat zeker met zn allen gezellig op?quote:Op zondag 28 maart 2010 14:16 schreef muiterij het volgende:
Vorig jaar heb ik 4 keer een vechtpartij gezien. Overigens moeten het drinken midden op het blad worden gezet op dat soort dagen dan valt het niet zo makkelijk om.Anders kan iemand van de lobby permanent bij de kassa's gaan staan om te dweilen. En aan het einde van de dag hebben we een hoeveelheid bier en alcohol in beslag genomen. Echt niet normaal. Godzijdank maar een keer per jaar.
Hoe doen jullie dat dan?quote:Op zondag 28 maart 2010 14:20 schreef Battlefan het volgende:
Wij hebben dan ook beveiliging, die nodig zijn ook. Dienbladen doen we niet aan, die worden gesloopt, mee gegooid en we hebben er gewoon te weinigVorig jaar viel de drukte wel een beetje tegen, hopen dat het nu beter gaat
Zakjes meegeven?quote:Op zondag 28 maart 2010 14:27 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Hoen doen jullie dat dan?
Kartonnetjes vouwen?
Na sluit drinken we nog wel wat met al het personeel. Alleen dit bestaat voornamelijk uit bier en baco.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:17 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
En na sluit drinken jullie dat zeker met zn allen gezellig op?
PINKSTEREN HIERquote:Op zondag 28 maart 2010 14:42 schreef Yannick567 het volgende:
Prullenbakken en dienbladen die gejat worden en geen specials.. nee. Nog niet meegemaakt
Maargoed, zo druk is het dan bij ons ook weer niet in tegenstelling tot jullie
Die specials afschaffen op zo'n drukke dag is wel een goeie
En dan nog mensen op zo'n drukke dag die moeilijk gaan doen over de kleinste dingen..quote:Op zondag 28 maart 2010 14:43 schreef Studiotje het volgende:
[..]
PINKSTEREN HIERdan word het hier meestal ook afgeschaft.. heerlijk zo'n dag.
Ja, mooi is datquote:Op zondag 28 maart 2010 14:48 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
En dan nog mensen op zo'n drukke dag die moeilijk gaan doen over de kleinste dingen..
Hoe staan jullie bezet op Koninginnedag? Wel makkelijk dan, alle dingen die te lang duren zijn er nietquote:Op zondag 28 maart 2010 14:49 schreef muiterij het volgende:
Wij hebben wel specials, maar mensen moeten daar zelf op wachten en we brengen niet weg. Dat kan soms een minuut of 5 duren dus. We hebben geen sensation, actieburgers wraps en tasty's. We verkopen standaard grote menu's met 2 bakjes frietsaus.
Zelfde hier, en de prijzen gaan een beetje omhoogquote:Op zondag 28 maart 2010 14:49 schreef muiterij het volgende:
Wij hebben wel specials, maar mensen moeten daar zelf op wachten en we brengen niet weg. Dat kan soms een minuut of 5 duren dus. We hebben geen sensation, actieburgers wraps en tasty's. We verkopen standaard grote menu's met 2 bakjes frietsaus.
Elke kassa 2 man. Elk friestation 2 man. Hb, bigmac, qp 4 a 5 man. 1 man permanent bijvullen. 2 voortappers.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:53 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Hoe staan jullie bezet op Koninginnedag? Wel makkelijk dan, alle dingen die te lang duren zijn er niet
Speciaal daarvoor of voor een langere periode weer? Wij hebben 2x/jaar prijsverhoging, meestal voor kerst en voor pasen/pinksteren etc. Voor die drukke dagenquote:Op zondag 28 maart 2010 14:54 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Zelfde hier, en de prijzen gaan een beetje omhoog
Speciaal daarvoor, om 6 uur 's avonds gaat alles omhoogquote:Op zondag 28 maart 2010 14:56 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Speciaal daarvoor of voor een langere periode weer? Wij hebben 2x/jaar prijsverhoging, meestal voor kerst en voor pasen/pinksteren etc. Voor die drukke dagen
En wat mag ik vandaag doen?quote:Op zondag 28 maart 2010 15:01 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Speciaal daarvoor, om 6 uur 's avonds gaat alles omhoog![]()
Overigens staan er bij ons 10 mensen kassa, met 10 runners erbij, dan nog iemand frisdrank en en shake, 1 of 2 aan het bijvullen bij de counter en minimaal 2 man friet.
In de keuken staan er 2 qp, 4 hb, 2 of 3 kva, 2 bin en 1 bijvullen, en dan lopen er nog wat mensen los rond. Op Koninginnedag verkopen we wel happymeals en dan is er iemand de hele tijd doosjes aan het vouwen
Ik vind dat juist wel leuk, lekker chill..quote:Op zondag 28 maart 2010 15:02 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
En wat mag ik vandaag doen?
Jij mag happymeals vouwen.![]()
......![]()
Wat een kutwerk is dat zeg
Dat dusquote:Op zondag 28 maart 2010 15:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vind dat ook wel chill. Geen gezeik met gasten, gewoon alleen maar happymeals vouwen.
Heb dat nog nooit een hele dag gedaan. Wel eens een uurtje, moest ik in de crewroom happy meals vouwen. Chillheid ten top, zittend happy meals vouwen, niemand die op je let
Dat is altijd. Als het druk is heb je meestal geen benul van de tijd, is de tijd zo voorbijquote:Op zondag 28 maart 2010 20:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, op een na drukste uurtje qua omzet ooit gedraaid tussen 6 en 7 vanavond. Was echt achterlijk hard draaien, maar wat gaat de tijd dan snel
Euh, hoe gaan ze dat doen bij de arbodienst?quote:Op zondag 28 maart 2010 21:47 schreef piepkuiken21 het volgende:
ik heb vandaag ook gewerkt van 9 tot half 9. t was druk maar ik heb wel andere functionele dingen gedaan zoals kijken of de gevel te reinigen is met een stoomreiniger (ja, maar dan moeten we wel een XXL inhuren). Morgen vrij en dan werken tot donderdag vrijdag bij de andere baas en dan weekend!!!!
12 uur op een dag werken mag, mits incidenteelquote:Op zondag 28 maart 2010 21:49 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Euh, hoe gaan ze dat doen bij de arbodienst?
Hier niet hoor.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:33 schreef Battlefan het volgende:
[..]
12 uur op een dag werken mag, mits incidenteel
Het mag van de CAO enzo, bij ons gebeurd het ook nietquote:Op zondag 28 maart 2010 22:34 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Hier niet hoor.
Als je hier langer dan 8 uur werktijd werkt gaan ze er wel mee knutselen.
Als je hier per dag langer dan 8 uur werktijd werkt knutselen ze in pilon dat over 2 dagen uit.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:41 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Het mag van de CAO enzo, bij ons gebeurd het ook niet
Stel je werkt 50 uur per maand is dat wel ff 50 euro.quote:Op maandag 29 maart 2010 01:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Om de 3 maand een kut toets maken voor 1 euro per uur meer.
Weet ik, werk al 3 jaar bij de Mc. Maar zo druk heb ik 't nog nooit meegemaaktquote:Op zondag 28 maart 2010 21:46 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dat is altijd. Als het druk is heb je meestal geen benul van de tijd, is de tijd zo voorbij
Lol, heb je goed moeten doorbakken. Die kip 9's zijn nog niet zo in trek. Die qp, chicken en bigmac bonnen en sundaebonnen wel.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:31 schreef piepkuiken21 het volgende:
die Dutch Deluxe is ook een aanfluiting, volgens mij zijn er zo'n 10 verkocht in de rush. Overigens gisteren zo'n 1000 a 1`500 nuggets verkocht tussen 5 en 7 (in m'n eentje met af en toe wat hulp op de BOP). Wat een ellende die kip 9-ens voor 2,50.
Juustquote:Op maandag 29 maart 2010 11:54 schreef Studiotje het volgende:
SOC's, lal, laatst nog een CT op aangesproken dat ze iets had aangevinkt dat ik goed zou doen en dat eigenlijk niet klopte![]()
En gelukkig hoef ik niemand te trainen, ben ook geen crew trainer en weiger het ook als ze het vragen, krijg er niet voor betaald hé![]()
De Deluxe verkoopt bij ons echt hard, in de rush moet je rondjes van 6 maken om het bij te kunnen houdenquote:Op maandag 29 maart 2010 15:31 schreef piepkuiken21 het volgende:
die Dutch Deluxe is ook een aanfluiting, volgens mij zijn er zo'n 10 verkocht in de rush.
Dat zijn toch die aparte bonnen voor regio Rotterdam?quote:Op maandag 29 maart 2010 15:37 schreef muiterij het volgende:
[..]
Lol, heb je goed moeten doorbakken. Die kip 9's zijn nog niet zo in trek. Die qp, chicken en bigmac bonnen en sundaebonnen wel.
Nee hoor gewoon de standaardbonnen.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat zijn toch die aparte bonnen voor regio Rotterdam?
Tja, zo leer je het wel snel. Dat soort training herken ik van mezelf ja..quote:Op maandag 29 maart 2010 16:55 schreef muiterij het volgende:
Het topic gaat snel vol op deze manier.
Overigens verschilt het hier nogal met de Soc's. Toen ik hier kwam werken heb ik allen bigmac training gehad. Hb was zo van 'dit moet op een hamburger, en zo werkt de toaster'. Tasty/qp was 'Een qp is een hb met verse uien twee augurken en twee plakjes kaas.' En de tasty wees zichzelf wel. Kva heb ik mezelf aangeleerd. Zo ook de friet.![]()
Kassatraining heb ik wel gehad.
In Rotterdam hebben ze vrijwel identieke bonnen, maar dan kleiner, komen gasten ook bij ons mee aanzettenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:57 schreef muiterij het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon de standaardbonnen.
Dat merk je bij ons ook ja, maar dan moet je geen kassalades laten pleurenquote:Op maandag 29 maart 2010 17:04 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Tja, zo leer je het wel snel. Dat soort training herken ik van mezelf ja..Haha
Achja, ik ben blij als die actie weer afgelopen is. Wij draaien echt extra omzet door die bonnen. Niet normaal gewoon
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:18 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Dat merk je bij ons ook ja, maar dan moet je geen kassalades laten pleuren
Achja.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:23 schreef Battlefan het volgende:
Nog een reden waarom je meer mensen moet laten pinnen, als je eens zo'n ding laat pleuren ben je minder lang bezig
(het is mij ook gebeurd hoor)
SHEMALE!quote:Op maandag 29 maart 2010 17:45 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Achja.
Sommige mensen denken nog steeds dat je voor die kleine bedragen die je wil pinnen moet betalen, of ik heb er een gehad, die vroeg aan de kassa of hij kon pinnen. Ik zo, dat apparaat staat er niet voor de sier hoor... Die vrouw helemaal rood
Oh shit. Typfoutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klikken op eigen risico![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 18:00 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Oh shit. Typfout
HAHAHA
En nee, ze zag er niet ongeveer zo uit:*insert what has be seen cannot be unseen*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klikken op eigen risico
Enfin, ik las dat je een kassa had laten vallen?![]()
Ik ging kassa's tellen en was bijna klaar, viel een kassa uit mijn hand. Zo op de grond in kantoor.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:09 schreef Studiotje het volgende:
[..]
*insert what has be seen cannot be unseen*
Enfin, ik las dat je een kassa had laten vallen?
Blij dat je het niet in de buurt van je medewerkers liet vallen. Jij bent CT/MGR neem ik aan?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:34 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ik ging kassa's tellen en was bijna klaar, viel een kassa uit mijn hand. Zo op de grond in kantoor.
In Rotterdam hebben ze naast sundea's ook andere dingen ernaast, de gewone bonnen zijn er ook niet geldig.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:57 schreef muiterij het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon de standaardbonnen.
Hmmm, bij ons kan dat al jaren welquote:Op maandag 29 maart 2010 20:36 schreef muiterij het volgende:
Lol, vanaf vandaag zouden buitenlandse gasten hier moeten kunnen pinnen. Eerste duitse gast komt binnen, kaart werkt niet. Tweede duitse gast komt binnen, kaart werkt niet. Zes belgen komen binnen, al hun kaarten werken niet. De Rm ging vanmiddag gezellig de bank bellen.
Hier komen elke dag duitsers vretnquote:Op maandag 29 maart 2010 20:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmm, bij ons kan dat al jaren wel
Hier ookquote:Op maandag 29 maart 2010 21:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hier komen elke dag duitsers vretn
Ja, bij ons ook. Omdat na ons Oldenzaal de laatste mc aan de snelweg naar Duitsland isquote:Op maandag 29 maart 2010 21:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En ze vinden CB's duur, die zijn een euro daar ofzo.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ze vragen meer naar de "chickenburger" voor 1 euro ofzo![]()
![]()
Deze bedoelen ze:quote:Op maandag 29 maart 2010 22:29 schreef piepkuiken21 het volgende:
bedoelen ze dan niet de chilichicken (die wij overigens ook een tijdje gehad hebben)?
Je bent niet de enigequote:Op maandag 29 maart 2010 22:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jup, ik vind ook dat we die weer moeten krijgen
Chickenburger is daar een chili chicken voor 1,-, de eerste keer dat ik zo'n duitser had die dat vroeg helemaal boos dat ik de verkeerde chicken gaf, vervolgens had ik hem uitgelegd dat hij alleen de keus had uit die en liep hij boos wegquote:Op maandag 29 maart 2010 22:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ze vragen meer naar de "chickenburger" voor 1 euro ofzo![]()
![]()
Wij krijgen altijd toeristen die stoned zijn, vooral veel Italianenquote:Op maandag 29 maart 2010 21:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zijn dat niet die digitale menuborden?quote:Op maandag 29 maart 2010 23:06 schreef Battlefan het volgende:
Leuke menuborden zijn dit trouwens, wel wat lastig om dat toe te passen aangezien er zoveel verschillende samenstellingen zijn hier, maar het ziet er wel een stuk mooier uit:
[ afbeelding ]
Het is overigens de McDonald's tijdens de laatste Spelen
Kan ook nog ja.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:50 schreef Battlefan het volgende:
Zou kunnen, Al kunnen het ook gewoon speciaal gemaakte borden zijn, toch een tijdelijke McDonald's waar geen wijzigingen kwamen
Die hebben dan toch zo'n accent waardoor ze elkaar makkelijker verstaan hequote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:00 schreef Studiotje het volgende:
Zal wel vet zijn zulke borden, keer wat anders dan die saaie van nu
Enfin, hier komen ook soms duitsers en weet ik het voor gespuis, engels gaat me wel lukken tegen die mensen maar duitsafschuwlijk. Ook een keer een groep Australische meuk aan de kassa gehad, engels is geen probleem maar er werkte iemand die origineel Australisch is dus die mocht het even doen
Moet jij niet naar bed?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:00 schreef Studiotje het volgende:
Zal wel vet zijn zulke borden, keer wat anders dan die saaie van nu
Enfin, hier komen ook soms duitsers en weet ik het voor gespuis, engels gaat me wel lukken tegen die mensen maar duitsafschuwlijk. Ook een keer een groep Australische meuk aan de kassa gehad, engels is geen probleem maar er werkte iemand die origineel Australisch is dus die mocht het even doen
Pwndquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:26 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Moet jij niet naar bed?
http://bit.ly/dkxaTB
Dat ding loopt bij ons echt voor geen meter en van anderen hoor ik hetzelfdequote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:25 schreef Gouderix het volgende:
Wat is er met de Dutch Deluxe gebeurd? Van de site lijkt hij wel verdwenen...
Valt toch wel mee, hier sneuvelen ze niet vaak. Alleen vallen ze soms op de grond en dat kan lastig zijn. Binkaartjes worden hier holdingcards genoemd. Kwam net op het woord.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:13 schreef Battlefan het volgende:
Binkaartjes?Maar die zaten dan ook tussen de burgers? Lijkt me voor ons niet zo'n strak plan, aangezien die metalen dingen al vaak genoeg sneuvelen
Die garnalen zien eruit alsof het gefrituurde restanten zijn van een gecastreerde hondquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:19 schreef Battlefan het volgende:
Vanaf 13 april komt de Oriental Wrap ipv de salsa, met ketjap/sesam saus, gefrituurde uitjes, komkomer en sla. Vanaf 4 mei nieuwe euroknallers, met in iedergeval HB, nuggets, fish en garnalen
Ben benieuwd naar de oriental wrap, klinkt lekker zomers. Ik zag hier ook wat liggen van de nieuwe euroknallers, nog niet gekeken wat ze inhielden, maar ik meende te horen dat de bitterballen eruit gingen. Ze liepen toch niet echt goed meer bij ons.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:19 schreef Battlefan het volgende:
Vanaf 13 april komt de Oriental Wrap ipv de salsa, met ketjap/sesam saus, gefrituurde uitjes, komkomer en sla. Vanaf 4 mei nieuwe euroknallers, met in iedergeval HB, nuggets, fish en garnalen
Die saus klinkt goedquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:19 schreef Battlefan het volgende:
Aan jou de eerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:41 schreef muiterij het volgende:
Wie gaat het mcdonalds topic bumpen met dit nieuws?
Chilli chickenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:47 schreef Yannick567 het volgende:
Denk je dat de bitterballen eruit zouden gaan? Denk het niet eigenlijk, ze lopen hier best goed.Of vast aan het assortiment toevoegen, kan ook nog
Vraag me wel af wat ze dan als invulling nemen voor die andere 2 'plaatsen'. Als het maar niet weer een donut voor 1 euro is of iets in die richting![]()
Kom maar eens met wat nieuws of iets ouds wat weer terugkomt
Misschien een klein frietje voor 1 euro en een chickenburger (zoals chillichicken). Ik denk persoonlijk dat ze bitterballen vast aan het assortiment zullen toevoegen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:47 schreef Yannick567 het volgende:
Denk je dat de bitterballen eruit zouden gaan? Denk het niet eigenlijk, ze lopen hier best goed.Of vast aan het assortiment toevoegen, kan ook nog
Vraag me wel af wat ze dan als invulling nemen voor die andere 2 'plaatsen'. Als het maar niet weer een donut voor 1 euro is of iets in die richting![]()
Kom maar eens met wat nieuws of iets ouds wat weer terugkomt
De stoutertquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:50 schreef Yannick567 het volgende:
Mathijs zal wel weer op intranet hebben zitten neuzen, dat doet ie altijd als hij met dit soort nieuws komt![]()
Of niet Mathijs
quote:
Die was zo lekker he. Stiekem kan je hem nu nog makenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:03 schreef muiterij het volgende:
Die kleine friet was idd toen eraan toegevoegd, ik had die reden voor het niet doorgaan niet gehoord. Maar die el nacho duurde toch niet zo lang met dressen? Was salsa, cream and shiversaus, 3 nacho's, sla ,een plak kaas en de burger. Is zo gedaan, mits je een redelijk iemand hebt op de hb. En je kon ze goed op voorraad houden.
Does sound great, die oriental wrap, ik vind die salsasaus echt niet lekker namelijk :pquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:19 schreef Battlefan het volgende:
Je mist alleen het brood. Dit tijden waren echt fantastisch aan het hb-station. Soms kwam het voor dat we 2 man dress hadden staan 1 voor hb 1 voor de nacho.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:10 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Die was zo lekker he. Stiekem kan je hem nu nog maken
Hij liep hard ook bij ons. 4 per bestelling was heel normaal
Mathijs? Die ken ik niet, Matthijs ken ik welquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:50 schreef Yannick567 het volgende:
Mathijs zal wel weer op intranet hebben zitten neuzen, dat doet ie altijd als hij met dit soort nieuws komt![]()
Of niet Mathijs
Hij is idd ook goed te doen op een hb broodje. En anders op een QP broodjequote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:51 schreef muiterij het volgende:
[..]
Je mist alleen het brood. Dit tijden waren echt fantastisch aan het hb-station. Soms kwam het voor dat we 2 man dress hadden staan 1 voor hb 1 voor de nacho.
Dan moet je die schoonmakers een trap onder hun reet geven, het staat ffs toch in de taakomschrijving?quote:Op woensdag 31 maart 2010 02:03 schreef Battlefan het volgende:
Bij ons zijn die lades echt al een maand niet meer gedaan volgensmij, de schoonmakers horen het te doen maar doen er echt niks mee, vooral bij de sensation merk je het aan de patties dat de lades niet goed schoon zijn![]()
Overigens waren die schoonmakers vandaag na sluit bezig met de vloer in de crewroom, die zit bij ons boven de keuken, kwam allemaal water uit het plafond zettenVraag me af of de zaak er morgen nog staat
Grillreinigerquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:08 schreef piepkuiken21 het volgende:
ik denk dat Battlefan dezelfde heeft als bij ons. Ze voeren alles half of onjuist uit. Zo maken ze bij ons ook de grills schoon met een 10l emmer waker met daarin dat blauwe spul (ff de naam kwijt) en water. De Wc's bij ons zijn ook redelijk geel doordat ze niet heel erg goed schoongemaakt worden.
Altijd of alleen met feestdagen? Dat is wel ideaal ja. Is dat inclusief toiletjuffvrouw?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:13 schreef muiterij het volgende:
Wij hebben niet vaak last van kotsende kinderen, meer van kotsende volwassenen als ze dronken zijn.De lades van de UHC zou de schoonmaakploeg een keer per dag moeten schoonmaken. Rond de for gebeurt dit vaker. Wel ideaal dat we een extern bedrijf gebruiken voor de toiletten.
Elke dag van 12 tot 21.00, gasten moeten 20 cent betalen om naar het toilet te gaan. Alleen als er junks op het toilet zitten moeten we er naar omkijken. Als er geen toiletdame is hoeft de gast niks te betalen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:23 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Altijd of alleen met feestdagen? Dat is wel ideaal ja. Is dat inclusief toiletjuffvrouw?
Goed geregeldquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:29 schreef muiterij het volgende:
[..]
Elke dag van 12 tot 21.00, gasten moeten 20 cent betalen om naar het toilet te gaan. Alleen als er junks op het toilet zitten moeten we er naar omkijken. Als er geen toiletdame is hoeft de gast niks te betalen.
Zeker onder het kopje Service of gastvrijheid ofzo?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:43 schreef Battlefan het volgende:
Hebben wij ook, de tijden dat ze er zitten wisselt, op donderdag en zaterdag zitten ze er meestal van setup tot sluit (dan lossen ze elkaar af) en anders van 10 tot een uur of 8/9. Kost de gasten 20 cent, en GAP Buster zeurt er bijna altijd over bij de opmerkingen
Idd steevast staat er onder het kopje gastvrijheid of de opmerkingen hoe slecht het wel niet is dat er zoveel geld moet worden betaald voor de toiletten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:43 schreef Battlefan het volgende:
Hebben wij ook, de tijden dat ze er zitten wisselt, op donderdag en zaterdag zitten ze er meestal van setup tot sluit (dan lossen ze elkaar af) en anders van 10 tot een uur of 8/9. Kost de gasten 20 cent, en GAP Buster zeurt er bijna altijd over bij de opmerkingen
Ja, die ¤0,20 die je extra moet betalen, nounou. Als het nou ¤0,50 cent was had ik me daar nog iets bij kunnen voorstellen, maar ik vind ¤0,20 een hele redelijke prijsquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:48 schreef muiterij het volgende:
[..]
Idd steevast staat er onder het kopje gastvrijheid of de opmerkingen hoe slecht het wel niet is dat er zoveel geld moet worden betaald voor de toiletten.
'Als ik een menu afneem, vind ik het schandalig dat ik moet betalen voor het toilet.'![]()
Dat is altijd weer jammer ja. Achja. Wij hebben ook een tijd gehad dat onze GAP buster bezoeken niet zo goed liepen, en toen we een weekendje weg waren omdat we 10 jaar bestonden kwamen andere filialen bij ons werken, scoorde de GAP in het weekend 100%quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:54 schreef Battlefan het volgende:
Zijn ook zo'n beetje de enige die er over zeuren verderOok leuk, vrijdag kwam er iemand vanuit McD Hoog Catharijne bij ons helpen omdat we te weinig personeel hadden (Veel zieken, sta vanavond waarschijnlijk alleen
) Gapbuster kwam langs, bij hem, hij deed van alles fout
Tuurlijk ligt het aan de manager. Die heeft shift en is verantwoordelijk voor alles.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:33 schreef Studiotje het volgende:
Hier gaat het soms goed en vaak totaal niet, en als het dan slecht gaat komen de managers altijd met smoesjes en het ligt iig nooit aan hun, doh! Ik heb er na mijn weten nooit 1 gehad aan mijn kassa
Vinden hun niet, en als toevallig die tsjap bij de Manager aan de kassa komt is het de schuld van de rest want een manager hoort niet aan de kassaquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:55 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tuurlijk ligt het aan de manager. Die heeft shift en is verantwoordelijk voor alles.
Niet echt weinig Battlefan! Haha.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:44 schreef Battlefan het volgende:
Onze slechtste score tot nu toe was toen de RM, de 1e assistent en een shift manager op de vloer warenDe andere managers vonden dat erg grappig
Meen je dit? Bewijs?quote:
http://www.mcdonalds.nl/big-mac-uit-assortimentquote:
ge-ni-aalquote:Op donderdag 1 april 2010 00:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
http://www.mcdonalds.nl/big-mac-uit-assortiment
quote:Op donderdag 1 april 2010 01:40 schreef piepkuiken21 het volgende:
ik schijn Medewerker van de maand te zijn. Komt daar ook een salarisverhoging bij kijken? Overigens was inderdaad de stekker van de Boptoaster vastgesmolten aan het chasis;) (hij was bruin op de nul)
Lol, alsof ze een van de best verkopende en meest bekende burger ter wereld uit het assortiment gaan doen. Ze zouden we gek zijn.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wat een wassen neus zeg! Lijkt me dan dat je blij bent met je medewerker waardoor je beloont wordt, lijkt me dan ook dat iemand uit de minimumloonschaal gehaald moet worden.quote:
Ik kreeg toen die tijd een duimquote:Op donderdag 1 april 2010 10:30 schreef piepkuiken21 het volgende:
[..]
Wat een wassen neus zeg! Lijkt me dan dat je blij bent met je medewerker waardoor je beloont wordt, lijkt me dan ook dat iemand uit de minimumloonschaal gehaald moet worden.
Even quoten voor het nageslachtquote:Op donderdag 1 april 2010 09:56 schreef muiterij het volgende:
[..]
Lol, alsof ze een van de best verkopende en meest bekende burger ter wereld uit het assortiment gaan doen. Ze zouden we gek zijn.
Die was goed.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Mag ik m ook afslaan omdat het een wassen neus is? Het betekent niets, het levert niets op en je word er ook niet meer door gewaardeerd.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik kreeg toen die tijd een duim
Teringquote:Op donderdag 1 april 2010 12:52 schreef piepkuiken21 het volgende:
[..]
Mag ik m ook afslaan omdat het een wassen neus is? Het betekent niets, het levert niets op en je word er ook niet meer door gewaardeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |