Alleen als jij er specifiek om vraagt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:15 schreef Bootje84 het volgende:
Spugen jullie weleens op de hamburgers?
Die is zelfs alweer voorbij.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:26 schreef HugoBaas het volgende:
Waarom staat er bij komende acties: McFlurry Oreo?
Die actie is er al lang.
Zijn er al en zijn hier te vinden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Komen er binnenkort weer van die mooie kortingsbonnen op een A4'tje?
Heel relaxt, dankjewel! Zit daar nog een schema in? Want afgelopen maand kon ik ze niet vinden op de site...quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:34 schreef muiterij het volgende:
[..]
Zijn er al en zijn hier te vinden.
Nope, soms zijn er ineens weer kortingsbonnen. En meestal staan ze een dag van te voren pas op de website, krijgt je ze niet per post?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Heel relaxt, dankjewel! Zit daar nog een schema in? Want afgelopen maand kon ik ze niet vinden op de site...
Geen idee eigenlijk, let nooit zo op reclamemateriaal. Maar ik kwam er in januari achter dat je zo ook kon uitprinten, dus m'n teleurstelling was groot toen ik ze een maand later niet meer kon vindenquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:42 schreef muiterij het volgende:
[..]
Nope, soms zijn er ineens weer kortingsbonnen. En meestal staan ze een dag van te voren pas op de website, krijgt je ze niet per post?
meid tochquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:54 schreef misz--kelliej het volgende:
Ik ben niet echt meer aan het reageren, maar lees wel mee nog hoor
Oh, ik had heel erg mn hand gebrand aan de bovenkant van het frietstationEn toen hadden we niets meer aan zalf -_-
(Jeetje mina, wat een onwijs slechte tvp)
Hé faalhaas, niet zo he.quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:25 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Hé faalhaas, niet zo he.![]()
Het was teringdruk vandaag bij ons. pffff. Heel de dag liep het door. blij dat ik thuis ben
Ze zijn er nog hoor..quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:36 schreef JuiceJuice het volgende:
Waar zijn de euroknallers heen? Zag ze vandaag niet in Almere
¤2,-quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:40 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ze zijn er nog hoor..Zelfde als normaal dus;
- Hamburger 1 euro
- Sidesalad 1 euro
- 4 Bitterballen 1 euro
- 6 kipnuggets 1 euro
- Fruit en yoghurt 1 euro
- Fish o filet 1 euro
Nu toch over die euroknallers
Langs de A1 ten hoogte van Afslag 13 (Amersfoort Noord) staat een billboard van x meters hoog (klik hier), daar zit dus nu een poster op van de hamburger euroknallerMy god, dat is echt huge.. toffe is wel dat er een pijl bovenop zit die naar de McD wijst waar ik werk
Achja, het valt op, daar gaat het om tochquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:47 schreef Studiotje het volgende:
OW JA!lal..
Ik lette niet op...
Ehm.. voor 1 hb is zo'n bord wel te groot vind ik
Ik weet niet.. vorig jaar ook met pasen gewerkt en afgelopen kerst beide kerstdagen... vind dat ik wel eens vrij mag zijnquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:53 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Achja, het valt op, daar gaat het om toch
En ben je er al uit wat je gaat doen 2e paasdag?
Ik ben vrijIk moet 2e pinksterdag.
Da's waar jaquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik weet niet.. vorig jaar ook met pasen gewerkt en afgelopen kerst beide kerstdagen... vind dat ik wel eens vrij mag zijn![]()
Nope... loopt het sowiezo raarquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:59 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Da's waar ja
Is daar bij jullie niet echt een 'systeem' in?
Wil je met kerst vrij, werk je nieuwjaarsdag. Koninginnedagvrij = hemelvaartsdag werken, en met pasen en pinksteren idem dito
Jezus? Wat zijn dat voor mierenneukers daarquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:02 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nope... loopt het sowiezo raarMaar ja..
Ben benieuwd wanneer hier weer is een crewfeest komt, werk er nu 3 jaar en mocht geen 1 keer mee omdat ik me schoolrooster niet had doorgegeven of niet extra een keer was komen werken, lelijke redenen om nooit mee te mogen maar ja
Mierenneukers zijn 't gewoon, PV uitjes zouden wij hier ook krijgen laat het niet dat telkens de PV uit elkaar valt voordat er iets besloten word.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:05 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Jezus? Wat zijn dat voor mierenneukers daar![]()
Werk er nu ook iets meer dan 3 jaar, 1 crewfeest van de franchise organisatie meegemaakt. Die tweede komt als het goed is in juni
En uiteraard wat PV uitjes
tof!quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:15 schreef Erasmo het volgende:
De lulpaal van de drive in Apeldoorn was vandaag kapot, dus iemand had geluk en mocht lekker buiten staan
Jullie hebben toch easy order? Ook allemaal nieuwe kassa's neem ik aan dan?quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:16 schreef Studiotje het volgende:
[..]
tof!met zo'n handheld?
Iig zo'n dingen hebben wij hier, maar die werkt volgens mij niet meer na de vorige software update (dat nog steeds in beta is)
Easy Order: Ja, Nieuwe Kassa's: Nee.. het systeem op de kassa's is alleen vernieuwd.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:32 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Jullie hebben toch easy order? Ook allemaal nieuwe kassa's neem ik aan dan?
Wel lekker als het mooi weer is, lekker buiten in de zon bestelling opnemen. Wel kut als het regent
plus de nodige nieuwe schermen in de keuken toch ofzo?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:58 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Easy Order: Ja, Nieuwe Kassa's: Nee.. het systeem op de kassa's is alleen vernieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |