Dat is altijd. Als het druk is heb je meestal geen benul van de tijd, is de tijd zo voorbijquote:Op zondag 28 maart 2010 20:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, op een na drukste uurtje qua omzet ooit gedraaid tussen 6 en 7 vanavond. Was echt achterlijk hard draaien, maar wat gaat de tijd dan snel
Euh, hoe gaan ze dat doen bij de arbodienst?quote:Op zondag 28 maart 2010 21:47 schreef piepkuiken21 het volgende:
ik heb vandaag ook gewerkt van 9 tot half 9. t was druk maar ik heb wel andere functionele dingen gedaan zoals kijken of de gevel te reinigen is met een stoomreiniger (ja, maar dan moeten we wel een XXL inhuren). Morgen vrij en dan werken tot donderdag vrijdag bij de andere baas en dan weekend!!!!
12 uur op een dag werken mag, mits incidenteelquote:Op zondag 28 maart 2010 21:49 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Euh, hoe gaan ze dat doen bij de arbodienst?
Hier niet hoor.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:33 schreef Battlefan het volgende:
[..]
12 uur op een dag werken mag, mits incidenteel
Het mag van de CAO enzo, bij ons gebeurd het ook nietquote:Op zondag 28 maart 2010 22:34 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Hier niet hoor.
Als je hier langer dan 8 uur werktijd werkt gaan ze er wel mee knutselen.
Als je hier per dag langer dan 8 uur werktijd werkt knutselen ze in pilon dat over 2 dagen uit.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:41 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Het mag van de CAO enzo, bij ons gebeurd het ook niet
Stel je werkt 50 uur per maand is dat wel ff 50 euro.quote:Op maandag 29 maart 2010 01:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Om de 3 maand een kut toets maken voor 1 euro per uur meer.
Weet ik, werk al 3 jaar bij de Mc. Maar zo druk heb ik 't nog nooit meegemaaktquote:Op zondag 28 maart 2010 21:46 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dat is altijd. Als het druk is heb je meestal geen benul van de tijd, is de tijd zo voorbij
Lol, heb je goed moeten doorbakken. Die kip 9's zijn nog niet zo in trek. Die qp, chicken en bigmac bonnen en sundaebonnen wel.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:31 schreef piepkuiken21 het volgende:
die Dutch Deluxe is ook een aanfluiting, volgens mij zijn er zo'n 10 verkocht in de rush. Overigens gisteren zo'n 1000 a 1`500 nuggets verkocht tussen 5 en 7 (in m'n eentje met af en toe wat hulp op de BOP). Wat een ellende die kip 9-ens voor 2,50.
Juustquote:Op maandag 29 maart 2010 11:54 schreef Studiotje het volgende:
SOC's, lal, laatst nog een CT op aangesproken dat ze iets had aangevinkt dat ik goed zou doen en dat eigenlijk niet klopte![]()
En gelukkig hoef ik niemand te trainen, ben ook geen crew trainer en weiger het ook als ze het vragen, krijg er niet voor betaald hé![]()
De Deluxe verkoopt bij ons echt hard, in de rush moet je rondjes van 6 maken om het bij te kunnen houdenquote:Op maandag 29 maart 2010 15:31 schreef piepkuiken21 het volgende:
die Dutch Deluxe is ook een aanfluiting, volgens mij zijn er zo'n 10 verkocht in de rush.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |