Dan moet je die schoonmakers een trap onder hun reet geven, het staat ffs toch in de taakomschrijving?quote:Op woensdag 31 maart 2010 02:03 schreef Battlefan het volgende:
Bij ons zijn die lades echt al een maand niet meer gedaan volgensmij, de schoonmakers horen het te doen maar doen er echt niks mee, vooral bij de sensation merk je het aan de patties dat de lades niet goed schoon zijn![]()
Overigens waren die schoonmakers vandaag na sluit bezig met de vloer in de crewroom, die zit bij ons boven de keuken, kwam allemaal water uit het plafond zettenVraag me af of de zaak er morgen nog staat
Grillreinigerquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:08 schreef piepkuiken21 het volgende:
ik denk dat Battlefan dezelfde heeft als bij ons. Ze voeren alles half of onjuist uit. Zo maken ze bij ons ook de grills schoon met een 10l emmer waker met daarin dat blauwe spul (ff de naam kwijt) en water. De Wc's bij ons zijn ook redelijk geel doordat ze niet heel erg goed schoongemaakt worden.
Altijd of alleen met feestdagen? Dat is wel ideaal ja. Is dat inclusief toiletjuffvrouw?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:13 schreef muiterij het volgende:
Wij hebben niet vaak last van kotsende kinderen, meer van kotsende volwassenen als ze dronken zijn.De lades van de UHC zou de schoonmaakploeg een keer per dag moeten schoonmaken. Rond de for gebeurt dit vaker. Wel ideaal dat we een extern bedrijf gebruiken voor de toiletten.
Elke dag van 12 tot 21.00, gasten moeten 20 cent betalen om naar het toilet te gaan. Alleen als er junks op het toilet zitten moeten we er naar omkijken. Als er geen toiletdame is hoeft de gast niks te betalen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:23 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Altijd of alleen met feestdagen? Dat is wel ideaal ja. Is dat inclusief toiletjuffvrouw?
Goed geregeldquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:29 schreef muiterij het volgende:
[..]
Elke dag van 12 tot 21.00, gasten moeten 20 cent betalen om naar het toilet te gaan. Alleen als er junks op het toilet zitten moeten we er naar omkijken. Als er geen toiletdame is hoeft de gast niks te betalen.
Zeker onder het kopje Service of gastvrijheid ofzo?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:43 schreef Battlefan het volgende:
Hebben wij ook, de tijden dat ze er zitten wisselt, op donderdag en zaterdag zitten ze er meestal van setup tot sluit (dan lossen ze elkaar af) en anders van 10 tot een uur of 8/9. Kost de gasten 20 cent, en GAP Buster zeurt er bijna altijd over bij de opmerkingen
Idd steevast staat er onder het kopje gastvrijheid of de opmerkingen hoe slecht het wel niet is dat er zoveel geld moet worden betaald voor de toiletten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:43 schreef Battlefan het volgende:
Hebben wij ook, de tijden dat ze er zitten wisselt, op donderdag en zaterdag zitten ze er meestal van setup tot sluit (dan lossen ze elkaar af) en anders van 10 tot een uur of 8/9. Kost de gasten 20 cent, en GAP Buster zeurt er bijna altijd over bij de opmerkingen
Ja, die ¤0,20 die je extra moet betalen, nounou. Als het nou ¤0,50 cent was had ik me daar nog iets bij kunnen voorstellen, maar ik vind ¤0,20 een hele redelijke prijsquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:48 schreef muiterij het volgende:
[..]
Idd steevast staat er onder het kopje gastvrijheid of de opmerkingen hoe slecht het wel niet is dat er zoveel geld moet worden betaald voor de toiletten.
'Als ik een menu afneem, vind ik het schandalig dat ik moet betalen voor het toilet.'![]()
Dat is altijd weer jammer ja. Achja. Wij hebben ook een tijd gehad dat onze GAP buster bezoeken niet zo goed liepen, en toen we een weekendje weg waren omdat we 10 jaar bestonden kwamen andere filialen bij ons werken, scoorde de GAP in het weekend 100%quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:54 schreef Battlefan het volgende:
Zijn ook zo'n beetje de enige die er over zeuren verderOok leuk, vrijdag kwam er iemand vanuit McD Hoog Catharijne bij ons helpen omdat we te weinig personeel hadden (Veel zieken, sta vanavond waarschijnlijk alleen
) Gapbuster kwam langs, bij hem, hij deed van alles fout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |