abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79774559
nooit de schoonamkers spuiten ze af en leggen ze nat gewoon weer terug. Vandaag is de BOPtoaster gesneuveld door een kortsluitinkje. Zoals het er net naar uitzag is de stekker vastgesmolten in het stopcontact, als je er aan wurmde knetterde het helemaal . Ik heb maar snel de zekering omlaag gehaald zodat er geen fik kon ontstaan in het verdeelblok. Ik denk dat een combinatie van draadbreuk en losgeschoten ader de oorzaak zijn.
Ik ben beniueuwd of het morgen weer werkt en of ik gelijk had (kan ik direct opslag vragen omdat ik wel meer dingen al opgespoort had zoals een defecte voeding van de pling, opties om de gevel te reinigen, en andere dingen die andere pindadoppen in het bedrijf niet kunnen verzinnen ).
  woensdag 31 maart 2010 @ 02:03:19 #252
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_79774606
Bij ons zijn die lades echt al een maand niet meer gedaan volgensmij, de schoonmakers horen het te doen maar doen er echt niks mee, vooral bij de sensation merk je het aan de patties dat de lades niet goed schoon zijn

Overigens waren die schoonmakers vandaag na sluit bezig met de vloer in de crewroom, die zit bij ons boven de keuken, kwam allemaal water uit het plafond zetten Vraag me af of de zaak er morgen nog staat

[ Bericht 0% gewijzigd door Battlefan op 31-03-2010 02:24:45 ]
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
  woensdag 31 maart 2010 @ 09:23:42 #253
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_79777086
De lades worden bij ons tussen de rushes door schoongemaakt en 's avonds door de schoonmakers
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
  woensdag 31 maart 2010 @ 10:42:25 #254
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_79779188
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 02:03 schreef Battlefan het volgende:
Bij ons zijn die lades echt al een maand niet meer gedaan volgensmij, de schoonmakers horen het te doen maar doen er echt niks mee, vooral bij de sensation merk je het aan de patties dat de lades niet goed schoon zijn

Overigens waren die schoonmakers vandaag na sluit bezig met de vloer in de crewroom, die zit bij ons boven de keuken, kwam allemaal water uit het plafond zetten Vraag me af of de zaak er morgen nog staat
Dan moet je die schoonmakers een trap onder hun reet geven, het staat ffs toch in de taakomschrijving?
pi_79780125
ik denk dat Battlefan dezelfde heeft als bij ons. Ze voeren alles half of onjuist uit. Zo maken ze bij ons ook de grills schoon met een 10l emmer waker met daarin dat blauwe spul (ff de naam kwijt) en water. De Wc's bij ons zijn ook redelijk geel doordat ze niet heel erg goed schoongemaakt worden.
pi_79780374
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 11:08 schreef piepkuiken21 het volgende:
ik denk dat Battlefan dezelfde heeft als bij ons. Ze voeren alles half of onjuist uit. Zo maken ze bij ons ook de grills schoon met een 10l emmer waker met daarin dat blauwe spul (ff de naam kwijt) en water. De Wc's bij ons zijn ook redelijk geel doordat ze niet heel erg goed schoongemaakt worden.
Grillreiniger

Nee zo erg is het bij ons nou ook weer niet. Ze maken de grills hier schoon met een soort plantenspuit met slang eraan. Daar zit die GR in met warm water en zo maken ze hem schoon. Ik heb er wel een hekel aan dat ze niks afdrogen. Ze flikkeren alles door de vaatwasser en zetten het dan weer zo terug. Kleine moeite om even droog te maken, maargoed

We kwamen er pas geleden ook achter met vet meten, als van de BOP/KVA dan 2x nuggets eruit moet, 1x kroket en 1x fish ze gelijk alles filteren. Zo werkt het niet natuurlijk
pi_79784674
Ik weet niet hoe ze hier schoonmaken, alleen dat de hele zaak op zen kop staat tussen 0:00 en 05:00, dan word de hele keuken gedaan, elk kiertje word schoongemaakt, grills worden schoongemaakt en droog gemaakt, alles gewoon Echt te ziek voor woorden hoe ziek en aardig goed die mensen dat doen, de WC's vergeten ze alleen altijd..
pi_79785147
Lekker dan. Bij ons doen ze de toiletten (gelukkig) wel, op het toilet in de crewroom na dan. En elke avond maar weer beweren dat ze hem schoon hebben gemaakt, retards. Onze toiletten zitten de laatste tijd wel snel verstopt, pas geleden hadden ze in zo'n urinoir een hele prop tork gepropt.
pi_79785490
LOL!

Hier ook laatst een keer komt er iemand naar de kassa toe: De WC staat onder water... dus wij kijken, volledige dames toiletten onder water ooit al een keer opgeruimd toen het eerder gebeurde en toen ben ik er 2 uur mee bezig geweest om het weer droog te krijgen omdat er geen putje zat (oude zooi toen nog). Dus weigerde het dit keer
  woensdag 31 maart 2010 @ 13:26:56 #260
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_79785762
Onze wc's (voor de gasten) hebben ook een gewoonte om te overstromen, het liefst 1x per week, maar soms vaker En dan zit er ook geen afvoerputje bij de wc's, die zitten in de kelder, dus dan blijf je moppen

Die schoonmakers doen wel meer niet goed overigens, maar het filteren doen ze dan weer wel in de goede volgorde, verbazend genoeg
- Walt Disney
pi_79785819
In onze toiletten zit gelukkig wel een afvoerputje, dus mocht er een keer een toilet overstromen dan is er wel een put in de buurt gelukkig. Maar het blijft ranzig werk, een verstop toilet opruimen. Net als het verhaal 'mijn zoontje heeft overgegeven'....
Nu zijn er mensen die dit netjes komen melden en het vervolgens zelf opruimen, er zijn ook andere gevallen, zoals 2 weken geleden waarbij mevrouw even kwam melden dat haar zoontje gekotst had achterin het restaurant (geen put of iets anders in de buurt) en ze daarna het restaurant verliet. Voor ik haar kon aanspreken was ze alweer weg. Nee daar zit je op te wachten. Met een trekker die kots het restaurant uittrekken en dan schoonmaken
Ik heb best een sterkte maag, maar het gaat om het principe
  woensdag 31 maart 2010 @ 13:34:04 #262
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_79786086
Wij hebben nergens putjes die in de buurt zijn van de lobby Maar kots hoef ik gelukkig nooit op te ruimen, gebeurd ook niet zo veel eigenlijk
- Walt Disney
pi_79786258
In de lobby hebben wij ook geen afvoerput nee. Die zit in ons lobbyhok, naast de toiletten Maargoed ook, als je soms ruikt wat voor lucht er uit zo'n put komt is dat niet wenselijk als je dan in de lobby zit te eten en die lucht komt voorbij
pi_79787745
Wij hebben niet vaak last van kotsende kinderen, meer van kotsende volwassenen als ze dronken zijn. De lades van de UHC zou de schoonmaakploeg een keer per dag moeten schoonmaken. Rond de for gebeurt dit vaker. Wel ideaal dat we een extern bedrijf gebruiken voor de toiletten.
pi_79788147
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:13 schreef muiterij het volgende:
Wij hebben niet vaak last van kotsende kinderen, meer van kotsende volwassenen als ze dronken zijn. De lades van de UHC zou de schoonmaakploeg een keer per dag moeten schoonmaken. Rond de for gebeurt dit vaker. Wel ideaal dat we een extern bedrijf gebruiken voor de toiletten.
Altijd of alleen met feestdagen? Dat is wel ideaal ja. Is dat inclusief toiletjuffvrouw?
pi_79788408
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:23 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Altijd of alleen met feestdagen? Dat is wel ideaal ja. Is dat inclusief toiletjuffvrouw?
Elke dag van 12 tot 21.00, gasten moeten 20 cent betalen om naar het toilet te gaan. Alleen als er junks op het toilet zitten moeten we er naar omkijken. Als er geen toiletdame is hoeft de gast niks te betalen.
pi_79788886
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:29 schreef muiterij het volgende:

[..]

Elke dag van 12 tot 21.00, gasten moeten 20 cent betalen om naar het toilet te gaan. Alleen als er junks op het toilet zitten moeten we er naar omkijken. Als er geen toiletdame is hoeft de gast niks te betalen.
Goed geregeld
  woensdag 31 maart 2010 @ 14:43:54 #268
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_79789114
Hebben wij ook, de tijden dat ze er zitten wisselt, op donderdag en zaterdag zitten ze er meestal van setup tot sluit (dan lossen ze elkaar af) en anders van 10 tot een uur of 8/9. Kost de gasten 20 cent, en GAP Buster zeurt er bijna altijd over bij de opmerkingen
- Walt Disney
pi_79789165
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:43 schreef Battlefan het volgende:
Hebben wij ook, de tijden dat ze er zitten wisselt, op donderdag en zaterdag zitten ze er meestal van setup tot sluit (dan lossen ze elkaar af) en anders van 10 tot een uur of 8/9. Kost de gasten 20 cent, en GAP Buster zeurt er bijna altijd over bij de opmerkingen
Zeker onder het kopje Service of gastvrijheid ofzo?
Niet zeuren hoor. Dan kan hij ook niet klagen dat het toilet vies is
pi_79789298
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:43 schreef Battlefan het volgende:
Idd steevast staat er onder het kopje gastvrijheid of de opmerkingen hoe slecht het wel niet is dat er zoveel geld moet worden betaald voor de toiletten.
'Als ik een menu afneem, vind ik het schandalig dat ik moet betalen voor het toilet.'
pi_79789425
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:48 schreef muiterij het volgende:

[..]

Idd steevast staat er onder het kopje gastvrijheid of de opmerkingen hoe slecht het wel niet is dat er zoveel geld moet worden betaald voor de toiletten.
'Als ik een menu afneem, vind ik het schandalig dat ik moet betalen voor het toilet.'
Ja, die ¤0,20 die je extra moet betalen, nounou. Als het nou ¤0,50 cent was had ik me daar nog iets bij kunnen voorstellen, maar ik vind ¤0,20 een hele redelijke prijs
  woensdag 31 maart 2010 @ 14:54:04 #272
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_79789484
Zijn ook zo'n beetje de enige die er over zeuren verder Ook leuk, vrijdag kwam er iemand vanuit McD Hoog Catharijne bij ons helpen omdat we te weinig personeel hadden (Veel zieken, sta vanavond waarschijnlijk alleen ) Gapbuster kwam langs, bij hem, hij deed van alles fout
- Walt Disney
pi_79789936
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:54 schreef Battlefan het volgende:
Zijn ook zo'n beetje de enige die er over zeuren verder Ook leuk, vrijdag kwam er iemand vanuit McD Hoog Catharijne bij ons helpen omdat we te weinig personeel hadden (Veel zieken, sta vanavond waarschijnlijk alleen ) Gapbuster kwam langs, bij hem, hij deed van alles fout
Dat is altijd weer jammer ja. Achja. Wij hebben ook een tijd gehad dat onze GAP buster bezoeken niet zo goed liepen, en toen we een weekendje weg waren omdat we 10 jaar bestonden kwamen andere filialen bij ons werken, scoorde de GAP in het weekend 100%
Nu zijn eigenlijk al onze GAPbusters +95%.
  woensdag 31 maart 2010 @ 15:18:42 #274
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_79790559
We hadden een paar slechte achter elkaar, ging nu eindelijk weer wat beter, staat er zo'n prutser
- Walt Disney
pi_79796051
Hier gaat het soms goed en vaak totaal niet, en als het dan slecht gaat komen de managers altijd met smoesjes en het ligt iig nooit aan hun, doh! Ik heb er na mijn weten nooit 1 gehad aan mijn kassa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')