Dat zijn toch die aparte bonnen voor regio Rotterdam?quote:Op maandag 29 maart 2010 15:37 schreef muiterij het volgende:
[..]
Lol, heb je goed moeten doorbakken. Die kip 9's zijn nog niet zo in trek. Die qp, chicken en bigmac bonnen en sundaebonnen wel.
Nee hoor gewoon de standaardbonnen.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat zijn toch die aparte bonnen voor regio Rotterdam?
Tja, zo leer je het wel snel. Dat soort training herken ik van mezelf ja..quote:Op maandag 29 maart 2010 16:55 schreef muiterij het volgende:
Het topic gaat snel vol op deze manier.
Overigens verschilt het hier nogal met de Soc's. Toen ik hier kwam werken heb ik allen bigmac training gehad. Hb was zo van 'dit moet op een hamburger, en zo werkt de toaster'. Tasty/qp was 'Een qp is een hb met verse uien twee augurken en twee plakjes kaas.' En de tasty wees zichzelf wel. Kva heb ik mezelf aangeleerd. Zo ook de friet.![]()
Kassatraining heb ik wel gehad.
In Rotterdam hebben ze vrijwel identieke bonnen, maar dan kleiner, komen gasten ook bij ons mee aanzettenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:57 schreef muiterij het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon de standaardbonnen.
Dat merk je bij ons ook ja, maar dan moet je geen kassalades laten pleurenquote:Op maandag 29 maart 2010 17:04 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Tja, zo leer je het wel snel. Dat soort training herken ik van mezelf ja..Haha
Achja, ik ben blij als die actie weer afgelopen is. Wij draaien echt extra omzet door die bonnen. Niet normaal gewoon
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:18 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Dat merk je bij ons ook ja, maar dan moet je geen kassalades laten pleuren
Achja.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:23 schreef Battlefan het volgende:
Nog een reden waarom je meer mensen moet laten pinnen, als je eens zo'n ding laat pleuren ben je minder lang bezig
(het is mij ook gebeurd hoor)
SHEMALE!quote:Op maandag 29 maart 2010 17:45 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Achja.
Sommige mensen denken nog steeds dat je voor die kleine bedragen die je wil pinnen moet betalen, of ik heb er een gehad, die vroeg aan de kassa of hij kon pinnen. Ik zo, dat apparaat staat er niet voor de sier hoor... Die vrouw helemaal rood
Oh shit. Typfoutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klikken op eigen risico![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 18:00 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Oh shit. Typfout
HAHAHA
En nee, ze zag er niet ongeveer zo uit:*insert what has be seen cannot be unseen*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klikken op eigen risico
Enfin, ik las dat je een kassa had laten vallen?![]()
Ik ging kassa's tellen en was bijna klaar, viel een kassa uit mijn hand. Zo op de grond in kantoor.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:09 schreef Studiotje het volgende:
[..]
*insert what has be seen cannot be unseen*
Enfin, ik las dat je een kassa had laten vallen?
Blij dat je het niet in de buurt van je medewerkers liet vallen. Jij bent CT/MGR neem ik aan?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:34 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ik ging kassa's tellen en was bijna klaar, viel een kassa uit mijn hand. Zo op de grond in kantoor.
In Rotterdam hebben ze naast sundea's ook andere dingen ernaast, de gewone bonnen zijn er ook niet geldig.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:57 schreef muiterij het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon de standaardbonnen.
Hmmm, bij ons kan dat al jaren welquote:Op maandag 29 maart 2010 20:36 schreef muiterij het volgende:
Lol, vanaf vandaag zouden buitenlandse gasten hier moeten kunnen pinnen. Eerste duitse gast komt binnen, kaart werkt niet. Tweede duitse gast komt binnen, kaart werkt niet. Zes belgen komen binnen, al hun kaarten werken niet. De Rm ging vanmiddag gezellig de bank bellen.
Hier komen elke dag duitsers vretnquote:Op maandag 29 maart 2010 20:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmm, bij ons kan dat al jaren wel
Hier ookquote:Op maandag 29 maart 2010 21:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hier komen elke dag duitsers vretn
Ja, bij ons ook. Omdat na ons Oldenzaal de laatste mc aan de snelweg naar Duitsland isquote:Op maandag 29 maart 2010 21:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hier komen elke dag duitsers vretn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |