Hebben jullie (jij, muiterij) als centrum filiaal ook nog speciale acties? Medium friet voor ¤0.75 ofzoquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:32 schreef Battlefan het volgende:
Meh, vanaf volgende week heeft de Bijenkorf weer een een of andere actie, zou wel weer chaos worden bij ons dan, aangezien we naast een Bijenkorf zitten
Nieuwe schermen in de keuken? Nee, er hangt 1 extra scherm boven de bin waar de bestellingen van de kiosk (easyorder) opstaan. En een scherm bij het afhaalpunt van de easy order... Verder is het 't zelfdequote:Op donderdag 25 maart 2010 19:06 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
plus de nodige nieuwe schermen in de keuken toch ofzo?
Filiaal van onze organisatie is op dit moment aan het verbouwen, het gaat wel hard daar, ze moeten morgen om 13:00 open was de planning, vanochtend om 8:00 kwamen ze de BOP afleveren en installeren
Maar die krijgen ook Easy Order en allemaal nieuwe kassa's
In 1 keer goedquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:45 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Hebben jullie (jij, muiterij) als centrum filiaal ook nog speciale acties? Medium friet voor ¤0.75 ofzo
Ahaquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:49 schreef Battlefan het volgende:
[..]
In 1 keer goedNu die, en soms ijshoorntje voor 50 cent, maar daar blijft het wel bij
Wat overigens niet eens zomaar mag... flyers onder de ruitenwisserquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:00 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Aha
Wij hebben niet van dat soort acties gelukkig. Er zijn bij ons wel plannen om te gaan flyeren bij de naastgelegen evenementenhal, foldertje onder de ruitenwissers, 2e bigmac gratis ofzo
Ze moeten het gewoon verbiedenquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat overigens niet eens zomaar mag... flyers onder de ruitenwisser
Moet je wel netjes een vergunning voor aanvragen jaquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat overigens niet eens zomaar mag... flyers onder de ruitenwisser
Zolang dat op gemeentelijk terrein is inderdaad... is het "prive"terrein van een bedrijf dan heeft een vergunning weinig nut volgens mij...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:28 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Moet je wel netjes een vergunning voor aanvragen ja
Wat zijn dat voor filmpjes? Hier zal McDonalds toch niet echt blij mee zijnquote:Op vrijdag 26 maart 2010 01:47 schreef Battlefan het volgende:
Iemand stuurde me deze 2 video's:
En vroeg of het bij ons ook zo gingEh, nee
Ik heb geen zin om een kwartier naar burgerbakkers te kijken, waar zijn de schokkende beelden te vinden?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 01:47 schreef Battlefan het volgende:
Iemand stuurde me deze 2 video's:
En vroeg of het bij ons ook zo gingEh, nee
Kleine aanvullingquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:11 schreef mstyle het volgende:
Wahahaha geweldig, zou een goede trainingsvideo zijn. Benoem alle fouten.
Ik heb er behoorlijk wat gezien![]()
> Gezicht aangeraakt = Handen wassen
> Dozen op de vloer
> Te laat klaar met dressen
> Hielen te vroeg down
> Grill-Tools worden niet gereinigd met vochtige grilldoek
> Emmer met [koud-verontreinigd] water erin -Ja, dat kun je zien-
> Drinken in de keuken niet er hygiënisch
> Afval in verkeerde prullenbak[meisje corigeerd het uiteindeijk wel]
> [Grill-Side]Vriezers blijven onnodig openstaan
> Geen deksel op verspilbak
> Patties worden te laat afgestoken
> Communicatie verloopt niet geweldig namen worden niet altijd genoemd en vervolgens vinden ze het vreemd als het niet is doorgekomen [Met name die vage 'manager'
Meer weet ik er zo niet meer te noemen
Succes! Waarschijnlijk ben je na je eerste dag moe, helemaal als je tijdens de rush moet werken.quote:
Denk ook niet dat ze het op prijs stellen als zulke filmpjes op internet staan. Letterlijk een kijkje in de keuken, moet je toestemming voor vragenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:16 schreef Remzz het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor filmpjes? Hier zal McDonalds toch niet echt blij mee zijn.... zou idd niet best zijn als het zo bij elke McDonald's ging.
Ze zullen er idd niet erg blij mee zijn. Helemaal als er dingen in gebeuren die niet geheel kloppen met de procedures.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:09 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ze het op prijs stellen als zulke filmpjes op internet staan. Letterlijk een kijkje in de keuken, moet je toestemming voor vragen
Ziet er weer netjes uitquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:01 schreef Yannick567 het volgende:
http://twitpic.com/1avp1j
Is vandaag om (als het goed is) 17:00 open gegaan. Foto van gisteravond. Ga er van de week is kijken, ben benieuwd hoe het is geworden
Tja.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:27 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ziet er weer netjes uitHun zullen dan ook weer gasten krijgen die zeggen: "Het is een McDonalds, geen luxe/hip restaurant"
zovaak gehoord hier na de verbouwing.
Mooooiquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:01 schreef Yannick567 het volgende:
http://twitpic.com/1avp1j
Is vandaag om (als het goed is) 17:00 open gegaan. Foto van gisteravond. Ga er van de week is kijken, ben benieuwd hoe het is geworden
Daar wilde ik even op inhaken. De manager noemde geen namen. "Mag ik een tasty?" Uiteraard kwam daar geen reactie op. Paar min later, zelfde manager "Tasty doorgekomen?" Als je geen naam noemet wordt er over het algemeen gezien niet gereageerd. Die manager kwam veel te laat in actie.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:13 schreef muiterij het volgende:
[..]
Kleine aanvulling
> Slechte communicatie, wordt door best chaggy manager wel gecorrigeerd.
Heb je opzich wel gelijk in, maar je moet ook wachten totdat er reactie komt als mangager. Meestal wordt er bij ons ook geen naam gebruikt, tenzij er maar 2 man in de keuken staan. Anders wordt het aan de binpersoon doorgegeven en die geeft het door aan de persoon aan de grill/kva.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 08:18 schreef mstyle het volgende:
[..]
Daar wilde ik even op inhaken. De manager noemde geen namen. "Mag ik een tasty?" Uiteraard kwam daar geen reactie op. Paar min later, zelfde manager "Tasty doorgekomen?" Als je geen naam noemet wordt er over het algemeen gezien niet gereageerd. Die manager kwam veel te laat in actie.
quote:
Als je nuggets bestelt zit er standaard saus bij.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:53 schreef Erasmo het volgende:
Bij de nieuwe kortingsbonnen zit er geen saus meer bij de nuggets toch?
En tegen betaling kan je er meer krijgen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:20 schreef muiterij het volgende:
[..]
Als je nuggets bestelt zit er standaard saus bij.
6 > 1 bakje saus
9 > 2 bakjes saus
20> 3 bakjes saus
De tent hoeft in principe ook niet dicht als er geen grote dingen veranderd moeten worden, op het intranet stond dat de meeste zaken om 8 uur 's avonds sluiten, waarna ze aan de slag gaan, de dag er na gaat de zaak dan weer om 10 uur 's ochtends openquote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:34 schreef muiterij het volgende:
[..]
Over die Kva/BOP gesproken ik ben benieuwd wanneer ons restaurant wordt aangepast. Zal wel als een van de laatste zijn.Maar het is zo lastig om bij ons de tent een dag te sluiten.
Dat was hier een Belgische man. Die kwam ook 'helpen' toen een ander restaurant 3 uurtjes boptraining kreeg in ons restaurantquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:51 schreef Battlefan het volgende:
De BOP Assistent, die gaat kijken of ze alles braaf doen
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:08 schreef Battlefan het volgende:
Iemand had bij ons vandaag de schroeven bij de sundae niet goed aangedraaidDus er kwam allemaal sundae langs lopen net
http://twitpic.com/1bcbba
Lobby -> friet...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:05 schreef muiterij het volgende:
Hoe werkt het eigenlijk met training bij jullie. Bij ons moet iemand namelijk de hele keuken + friet kennen voordat hij kassa mag draaien. Is dat bij jullie ook zo, of mogen mensen kiezen waar ze willen beginnen?
Dat van die flurry's die zo als shake verkocht kunnen worden ken ik ja. Zeker bij onze oude machine, in de zomer. Als het lekker weer is en je tapt daar in een uurtje aardig wat shakes mee is het zo dun als waterquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:05 schreef muiterij het volgende:
Lol, prijzencircus + Jan Smit die signeert bij de free record shop in het winkelcentrum tegenover je = 'alles is weg'. Onze koeling was totaal leeg rond 19.00, we hadden nog welgeteld 1 zak sundae en 1 zak shake. 1 zakje worteltjes en 10 knijpfruit, de rest van de happymealtoetjes waren uitverkocht.Oh ja en we hadden nog een halve tube tastysaus. Ik ben blij dat ik geen sluit heb.
Er werd bij ons vandaag zoveel ijs verkocht dat onze ijsmachines problemen kregen. Lees je kon de flurry's ook als shake verkopen.
Hoe werkt het eigenlijk met training bij jullie. Bij ons moet iemand namelijk de hele keuken + friet kennen voordat hij kassa mag draaien. Is dat bij jullie ook zo, of mogen mensen kiezen waar ze willen beginnen?
Bijna overval wel, iemand bedreigde de dame op raam 1 met een of ander wapen, ze stond zo verstijfd dat ze niks meer konden doen, toen er een auto achter 'm kwam reed die snel weg. Dame van raam 1 durfte daarna niks meer, ze stond stijf van de angst, ik liep daarna naar het eerste raam omdat het sloom ging en toen vertelde ze het aan mij, meteen manager gehaald en zo kwam het aan het rollenquote:Op zondag 28 maart 2010 00:23 schreef Yannick567 het volgende:
Net op het nieuws, weer een overval bij een McDonald's.Hoop dat echt nooit mee te maken.
Jullie wel eens overvallen of meegemaakt?
LAL!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:05 schreef muiterij het volgende:
Lol, prijzencircus + Jan Smit die signeert bij de free record shop in het winkelcentrum tegenover je = 'alles is weg'. Onze koeling was totaal leeg rond 19.00, we hadden nog welgeteld 1 zak sundae en 1 zak shake. 1 zakje worteltjes en 10 knijpfruit, de rest van de happymealtoetjes waren uitverkocht.Oh ja en we hadden nog een halve tube tastysaus. Ik ben blij dat ik geen sluit heb.
Er werd bij ons vandaag zoveel ijs verkocht dat onze ijsmachines problemen kregen. Lees je kon de flurry's ook als shake verkopen.
quote:Op zondag 28 maart 2010 00:37 schreef Studiotje het volgende:
dus weet geen eens hoe je een big mac maakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |