abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79581388
Lekkere rustige dag gehad vandaag, alles ging goed en was lekker rustig. Totdat het ineens rond 3 bomvol stond en er net mensen naar huis waren gestuurd. Daarna was het godzijdank weer lekker rustig.

Maar dat easyorder is toch met zuilen? Lijkt me wel handig, dan kan de gast zijn bestelling fout maken en niet de medewerker.
  donderdag 25 maart 2010 @ 19:32:20 #52
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_79581559
Meh, vanaf volgende week heeft de Bijenkorf weer een een of andere actie, zou wel weer chaos worden bij ons dan, aangezien we naast een Bijenkorf zitten
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_79582158
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 19:32 schreef Battlefan het volgende:
Meh, vanaf volgende week heeft de Bijenkorf weer een een of andere actie, zou wel weer chaos worden bij ons dan, aangezien we naast een Bijenkorf zitten
Hebben jullie (jij, muiterij) als centrum filiaal ook nog speciale acties? Medium friet voor ¤0.75 ofzo
pi_79583550
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 19:06 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

plus de nodige nieuwe schermen in de keuken toch ofzo?

Filiaal van onze organisatie is op dit moment aan het verbouwen, het gaat wel hard daar, ze moeten morgen om 13:00 open was de planning, vanochtend om 8:00 kwamen ze de BOP afleveren en installeren
Maar die krijgen ook Easy Order en allemaal nieuwe kassa's
Nieuwe schermen in de keuken? Nee, er hangt 1 extra scherm boven de bin waar de bestellingen van de kiosk (easyorder) opstaan. En een scherm bij het afhaalpunt van de easy order... Verder is het 't zelfde
  donderdag 25 maart 2010 @ 20:49:20 #55
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_79585109
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 19:45 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Hebben jullie (jij, muiterij) als centrum filiaal ook nog speciale acties? Medium friet voor ¤0.75 ofzo
In 1 keer goed Nu die, en soms ijshoorntje voor 50 cent, maar daar blijft het wel bij
- Walt Disney
pi_79585628
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 20:49 schreef Battlefan het volgende:

[..]

In 1 keer goed Nu die, en soms ijshoorntje voor 50 cent, maar daar blijft het wel bij
Aha
Wij hebben niet van dat soort acties gelukkig. Er zijn bij ons wel plannen om te gaan flyeren bij de naastgelegen evenementenhal, foldertje onder de ruitenwissers, 2e bigmac gratis ofzo
  donderdag 25 maart 2010 @ 21:16:37 #57
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_79586383
Agh, als je keuken staat heb je geen last van die acties Dat flyeren hebben wij ook gedaan toen de Drive van onze franchise open ging, lagen die flyers bij de andere restaurants. Heeft niet echt geholpen verder, want het is er nog steeds erg rustig Al hebben de bouwvakkers uit de omgeving hem inmiddels wel ontdekt

[ Bericht 17% gewijzigd door Battlefan op 25-03-2010 21:35:03 ]
- Walt Disney
pi_79591586
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 21:00 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Aha
Wij hebben niet van dat soort acties gelukkig. Er zijn bij ons wel plannen om te gaan flyeren bij de naastgelegen evenementenhal, foldertje onder de ruitenwissers, 2e bigmac gratis ofzo
Wat overigens niet eens zomaar mag... flyers onder de ruitenwisser
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_79592185
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 23:12 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ze moeten het gewoon verbieden

Ik woon zowat naast een winkelcentrum en dan gaan ze van die flyers on de ruitenwissers gooien, laat onze auto nou niet vaak gebruikt worden... vastgeregende flyers..
pi_79593801
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 23:12 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Moet je wel netjes een vergunning voor aanvragen ja
pi_79593916
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 00:28 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Moet je wel netjes een vergunning voor aanvragen ja
Zolang dat op gemeentelijk terrein is inderdaad... is het "prive"terrein van een bedrijf dan heeft een vergunning weinig nut volgens mij...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 26 maart 2010 @ 01:47:02 #62
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_79595094
Iemand stuurde me deze 2 video's:

En vroeg of het bij ons ook zo ging Eh, nee
- Walt Disney
pi_79598004
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 01:47 schreef Battlefan het volgende:

Wat zijn dat voor filmpjes? Hier zal McDonalds toch niet echt blij mee zijn .... zou idd niet best zijn als het zo bij elke McDonald's ging.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 10:11:38 #64
293215 mstyle
Ik trok een streep...
pi_79599613
Wahahaha geweldig, zou een goede trainingsvideo zijn. Benoem alle fouten.

Ik heb er behoorlijk wat gezien

> Gezicht aangeraakt = Handen wassen
> Dozen op de vloer
> Te laat klaar met dressen
> Hielen te vroeg down
> Grill-Tools worden niet gereinigd met vochtige grilldoek
> Emmer met [koud-verontreinigd] water erin -Ja, dat kun je zien -
> Drinken in de keuken niet er hygiënisch
> Afval in verkeerde prullenbak[meisje corigeerd het uiteindeijk wel]
> [Grill-Side]Vriezers blijven onnodig openstaan
> Geen deksel op verspilbak
> Patties worden te laat afgestoken
> Communicatie verloopt niet geweldig namen worden niet altijd genoemd en vervolgens vinden ze het vreemd als het niet is doorgekomen [Met name die vage 'manager'

Meer weet ik er zo niet meer te noemen

[ Bericht 35% gewijzigd door mstyle op 26-03-2010 10:29:49 ]
  vrijdag 26 maart 2010 @ 10:25:19 #65
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_79600047
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 01:47 schreef Battlefan het volgende:

Ik heb geen zin om een kwartier naar burgerbakkers te kijken, waar zijn de schokkende beelden te vinden?
  vrijdag 26 maart 2010 @ 10:31:06 #66
293215 mstyle
Ik trok een streep...
pi_79600263
écht schokkende fouten zijn er niet te zien. Meer procedure fouten, hoewel die natuurlijk ook fout zijn.
pi_79606377
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 10:11 schreef mstyle het volgende:
Wahahaha geweldig, zou een goede trainingsvideo zijn. Benoem alle fouten.

Ik heb er behoorlijk wat gezien

> Gezicht aangeraakt = Handen wassen
> Dozen op de vloer
> Te laat klaar met dressen
> Hielen te vroeg down
> Grill-Tools worden niet gereinigd met vochtige grilldoek
> Emmer met [koud-verontreinigd] water erin -Ja, dat kun je zien -
> Drinken in de keuken niet er hygiënisch
> Afval in verkeerde prullenbak[meisje corigeerd het uiteindeijk wel]
> [Grill-Side]Vriezers blijven onnodig openstaan
> Geen deksel op verspilbak
> Patties worden te laat afgestoken
> Communicatie verloopt niet geweldig namen worden niet altijd genoemd en vervolgens vinden ze het vreemd als het niet is doorgekomen [Met name die vage 'manager'

Meer weet ik er zo niet meer te noemen
Kleine aanvulling

> Vriezer openen met de hand van de grillhandschoen.
> Slechte communicatie, wordt door best chaggy manager wel gecorrigeerd.
> Niet echt snel, als ze bij ons die hamburgers zo snel zou maken, dan was het echt kansloos geweest.
> Correct me if i'm wrong, maar volgensmij zie ik geen bacon op de tasty gaan.
> Ik zie uberhaupt geen grilldoek liggen.

@Yannick: We hebben wel eens acties dat er bonnen worden uitgedeeld met 2 hamburgers voor 1 euro. Maar die zijn zeer zeldzaam. Laatste keer wisten we niet dat die bonnen werden uitgedeeld, en liep het een beetje mis in de keuken.
pi_79607371
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 12:24 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

waar ga je werken?
Arnhem rijnstraat!
Anonimity is a bliss
pi_79607724
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:40 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Arnhem rijnstraat!
Succes! Waarschijnlijk ben je na je eerste dag moe, helemaal als je tijdens de rush moet werken.
pi_79613263
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 09:16 schreef Remzz het volgende:

[..]

Wat zijn dat voor filmpjes? Hier zal McDonalds toch niet echt blij mee zijn .... zou idd niet best zijn als het zo bij elke McDonald's ging.
Denk ook niet dat ze het op prijs stellen als zulke filmpjes op internet staan. Letterlijk een kijkje in de keuken, moet je toestemming voor vragen
pi_79613988
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 16:09 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Denk ook niet dat ze het op prijs stellen als zulke filmpjes op internet staan. Letterlijk een kijkje in de keuken, moet je toestemming voor vragen
Ze zullen er idd niet erg blij mee zijn. Helemaal als er dingen in gebeuren die niet geheel kloppen met de procedures.
pi_79617411
http://twitpic.com/1avp1j

Is vandaag om (als het goed is) 17:00 open gegaan. Foto van gisteravond. Ga er van de week is kijken, ben benieuwd hoe het is geworden
pi_79620548
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 18:01 schreef Yannick567 het volgende:

Is vandaag om (als het goed is) 17:00 open gegaan. Foto van gisteravond. Ga er van de week is kijken, ben benieuwd hoe het is geworden
Ziet er weer netjes uit Hun zullen dan ook weer gasten krijgen die zeggen: "Het is een McDonalds, geen luxe/hip restaurant" zovaak gehoord hier na de verbouwing.
pi_79622013
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 19:27 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Ziet er weer netjes uit Hun zullen dan ook weer gasten krijgen die zeggen: "Het is een McDonalds, geen luxe/hip restaurant" zovaak gehoord hier na de verbouwing.
Tja.
Als je die foto zo ziet zou je niet zeggen dat het een McDonald's is nee
pi_79631516
Jemig... Kortingsbonnen = Rush zoals die met oud en nieuw bijna niet eens zo was
Was echt niet goed te doen, en had er al een lange dag op zitten voor ik moest beginnen Komt er nog zo een stomme rush ook
  zaterdag 27 maart 2010 @ 02:07:42 #76
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_79634940
Wij hebben ook weer eens lekker gedraaid, de bonnen vielen nog wel mee eigenlijk, die voor KVA tenminste, de rest heb ik niet op gelet
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 18:01 schreef Yannick567 het volgende:

Mooooi Welk interieur is dat? Ze hebben allemaal van die vage namen
Overigens las ik dat volgens de planning rond het einde van deze maand 90% van alle restaurants BOP zou moeten hebben, dus wij sukkelen er zoals gewoonlijk weer achteraan, maar gelukkig krijgen we het nog wel vrij snel
- Walt Disney
  zaterdag 27 maart 2010 @ 08:18:05 #77
293215 mstyle
Ik trok een streep...
pi_79636602
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:13 schreef muiterij het volgende:

[..]

Kleine aanvulling
> Slechte communicatie, wordt door best chaggy manager wel gecorrigeerd.
Daar wilde ik even op inhaken. De manager noemde geen namen. "Mag ik een tasty?" Uiteraard kwam daar geen reactie op. Paar min later, zelfde manager "Tasty doorgekomen?" Als je geen naam noemet wordt er over het algemeen gezien niet gereageerd. Die manager kwam veel te laat in actie.
pi_79637186
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 08:18 schreef mstyle het volgende:

[..]

Daar wilde ik even op inhaken. De manager noemde geen namen. "Mag ik een tasty?" Uiteraard kwam daar geen reactie op. Paar min later, zelfde manager "Tasty doorgekomen?" Als je geen naam noemet wordt er over het algemeen gezien niet gereageerd. Die manager kwam veel te laat in actie.
Heb je opzich wel gelijk in, maar je moet ook wachten totdat er reactie komt als mangager. Meestal wordt er bij ons ook geen naam gebruikt, tenzij er maar 2 man in de keuken staan. Anders wordt het aan de binpersoon doorgegeven en die geeft het door aan de persoon aan de grill/kva.

Over die Kva/BOP gesproken ik ben benieuwd wanneer ons restaurant wordt aangepast. Zal wel als een van de laatste zijn. Maar het is zo lastig om bij ons de tent een dag te sluiten.
pi_79637231
lastig? Gewoon deur dicht doen ?
pi_79637288
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 09:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
lastig? Gewoon deur dicht doen ?
Waarschijnlijk moeten ze het dan doen op een dag die we toch al dicht zijn. Zoals eerste paasdag of op een zondag waar het wat minder druk is. Anders moeten onze collega's bij de andere mac (met maar 6 kassa's) onze drukte overnemen. Gaat nooit lukken.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 09:53:05 #81
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_79637460
Bij de nieuwe kortingsbonnen zit er geen saus meer bij de nuggets toch?
pi_79637845
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 09:53 schreef Erasmo het volgende:
Bij de nieuwe kortingsbonnen zit er geen saus meer bij de nuggets toch?
Als je nuggets bestelt zit er standaard saus bij.
6 > 1 bakje saus
9 > 2 bakjes saus
20> 3 bakjes saus
pi_79638220
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 10:20 schreef muiterij het volgende:

[..]

Als je nuggets bestelt zit er standaard saus bij.
6 > 1 bakje saus
9 > 2 bakjes saus
20> 3 bakjes saus
En tegen betaling kan je er meer krijgen.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_79641524
Oh ja, kortingsbonnen.. hopelijk valt het mee, heb een haat aan die dingen
  zaterdag 27 maart 2010 @ 14:14:46 #85
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_79643244
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 09:34 schreef muiterij het volgende:

[..]

Over die Kva/BOP gesproken ik ben benieuwd wanneer ons restaurant wordt aangepast. Zal wel als een van de laatste zijn. Maar het is zo lastig om bij ons de tent een dag te sluiten.
De tent hoeft in principe ook niet dicht als er geen grote dingen veranderd moeten worden, op het intranet stond dat de meeste zaken om 8 uur 's avonds sluiten, waarna ze aan de slag gaan, de dag er na gaat de zaak dan weer om 10 uur 's ochtends open
- Walt Disney
pi_79643867
Die centrumfilialen/hele drukke filialen doen ze meestal in 1-2 dagen ja. 's avonds dicht, 's nachts die nieuwe keuken erin.
Ben net nog bij dat nieuwe restaurant geweest, en mathijs ik weet niet hoe het interieur heet, maar het is echt mooi. Dat poppetje wat ook op alle verpakkingen staat van gooi je afval weg is ook terug te zien in het interieur in man/vrouw vorm voor het toilet, op de prullenbakken zelf etc.
Best wel grappig.
Ik was daar net en toen was McDonald's Nederland aanwezig voor BOP-training
pi_79643902
Lal, boptraining.. dat hebben wij nooit gehad toen wij hem kregen, maar dat is dus bijna 2.5 jaar geleden
  zaterdag 27 maart 2010 @ 14:51:37 #88
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_79643975
De BOP Assistent, die gaat kijken of ze alles braaf doen
- Walt Disney
pi_79644222
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 14:51 schreef Battlefan het volgende:
De BOP Assistent, die gaat kijken of ze alles braaf doen
Dat was hier een Belgische man. Die kwam ook 'helpen' toen een ander restaurant 3 uurtjes boptraining kreeg in ons restaurant
Aardige man wel.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 21:08:38 #90
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_79654204
Iemand had bij ons vandaag de schroeven bij de sundae niet goed aangedraaid Dus er kwam allemaal sundae langs lopen net

http://twitpic.com/1bcbba
- Walt Disney
pi_79655475
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 21:08 schreef Battlefan het volgende:
Iemand had bij ons vandaag de schroeven bij de sundae niet goed aangedraaid Dus er kwam allemaal sundae langs lopen net

http://twitpic.com/1bcbba
pi_79656848
wat een oelewappers;), vandaag weer een dagje van 10 uur en morgen weer. ben welgeteld een kleine 9,5 uur thuis voordat ik weer terug ben
pi_79657225
Lol, prijzencircus + Jan Smit die signeert bij de free record shop in het winkelcentrum tegenover je = 'alles is weg'. Onze koeling was totaal leeg rond 19.00, we hadden nog welgeteld 1 zak sundae en 1 zak shake. 1 zakje worteltjes en 10 knijpfruit, de rest van de happymealtoetjes waren uitverkocht. Oh ja en we hadden nog een halve tube tastysaus. Ik ben blij dat ik geen sluit heb. Er werd bij ons vandaag zoveel ijs verkocht dat onze ijsmachines problemen kregen. Lees je kon de flurry's ook als shake verkopen.

Hoe werkt het eigenlijk met training bij jullie. Bij ons moet iemand namelijk de hele keuken + friet kennen voordat hij kassa mag draaien. Is dat bij jullie ook zo, of mogen mensen kiezen waar ze willen beginnen?
pi_79657381
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 23:05 schreef muiterij het volgende:
Hoe werkt het eigenlijk met training bij jullie. Bij ons moet iemand namelijk de hele keuken + friet kennen voordat hij kassa mag draaien. Is dat bij jullie ook zo, of mogen mensen kiezen waar ze willen beginnen?
Lobby -> friet...

en vervolgens kassa of keuken

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2010 23:11:30 ]
pi_79657394
quote:
Lol, prijzencircus + Jan Smit die signeert bij de free record shop in het winkelcentrum tegenover je = 'alles is weg'. Onze koeling was totaal leeg rond 19.00, we hadden nog welgeteld 1 zak sundae en 1 zak shake. 1 zakje worteltjes en 10 knijpfruit, de rest van de happymealtoetjes waren uitverkocht. Oh ja en we hadden nog een halve tube tastysaus. Ik ben blij dat ik geen sluit heb. Er werd bij ons vandaag zoveel ijs verkocht dat onze ijsmachines problemen kregen. Lees je kon de flurry's ook als shake verkopen.

Dat van die flurry's die zo als shake verkocht kunnen worden ken ik ja. Zeker bij onze oude machine, in de zomer. Als het lekker weer is en je tapt daar in een uurtje aardig wat shakes mee is het zo dun als water

Bij ons moet iedereen in de keuken beginnen (vanaf 16 jr dan, 15 = lobby en daarna keuken) omdat je moet weten wat je verkoopt. Daarnaast gaan we invoeren dat een SOC Counter >94% moet zijn voor je naar de drive mag
pi_79659351
Net op het nieuws, weer een overval bij een McDonald's. Hoop dat echt nooit mee te maken.
Jullie wel eens overvallen of meegemaakt?
pi_79659619
quote:
Op zondag 28 maart 2010 00:23 schreef Yannick567 het volgende:
Net op het nieuws, weer een overval bij een McDonald's. Hoop dat echt nooit mee te maken.
Jullie wel eens overvallen of meegemaakt?
Bijna overval wel, iemand bedreigde de dame op raam 1 met een of ander wapen, ze stond zo verstijfd dat ze niks meer konden doen, toen er een auto achter 'm kwam reed die snel weg. Dame van raam 1 durfte daarna niks meer, ze stond stijf van de angst, ik liep daarna naar het eerste raam omdat het sloom ging en toen vertelde ze het aan mij, meteen manager gehaald en zo kwam het aan het rollen Niks buit gemaakt en verder is er hier na mijn weten nooit een overval geweest.

Moet wel dood eng zijn, hoop het nooit mee te maken, moet het wel snel gebeuren, na mijn planning stop ik er toch maar voor de zomervakantie
pi_79659714
quote:

LAL! Dat hebben wij altijd in de zomer, vooral met dat antieke ding, dan gaat die eerst lucht spuiten en daarna komt er natte drek uit i.p.v ijs .

En training gaat hier gewoon waar de manager beslist waar ze diegene willen hebben, zo ben ik op mijn eerste 3 weken op de friet gegooit en daarna zowat 1,5 (of zoiets) jaar kassa gestaan, nooit keuken gedaan dus weet geen eens hoe je een big mac maakt Bop ken ik daar integen wel, zelf aangeleerd, ben zo goehoeed!
pi_79659978
quote:
Op zondag 28 maart 2010 00:37 schreef Studiotje het volgende:
dus weet geen eens hoe je een big mac maakt

Oké, grapje
  zondag 28 maart 2010 @ 00:52:43 #100
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_79660107
quote:
Op zondag 28 maart 2010 00:47 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Oké, grapje
Weet het wel hoor heb het alleen nooit gedaan..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')