Nooit meegemaakt, is denk ik wel eens geweest bij ons, getuige deze foto:quote:Op zondag 28 maart 2010 00:23 schreef Yannick567 het volgende:
Net op het nieuws, weer een overval bij een McDonald's.Hoop dat echt nooit mee te maken.
Jullie wel eens overvallen of meegemaakt?
Koeling leeg, dat zou bij ons nooit gebeuren, degene die de bestelling doet die besteld zo belachelijk veelquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:05 schreef muiterij het volgende:
Lol, prijzencircus + Jan Smit die signeert bij de free record shop in het winkelcentrum tegenover je = 'alles is weg'. Onze koeling was totaal leeg rond 19.00, we hadden nog welgeteld 1 zak sundae en 1 zak shake. 1 zakje worteltjes en 10 knijpfruit, de rest van de happymealtoetjes waren uitverkocht.Oh ja en we hadden nog een halve tube tastysaus. Ik ben blij dat ik geen sluit heb.
Er werd bij ons vandaag zoveel ijs verkocht dat onze ijsmachines problemen kregen. Lees je kon de flurry's ook als shake verkopen.
Hoe werkt het eigenlijk met training bij jullie. Bij ons moet iemand namelijk de hele keuken + friet kennen voordat hij kassa mag draaien. Is dat bij jullie ook zo, of mogen mensen kiezen waar ze willen beginnen?
Wij krijgen ook nog wel is van die grillorders bij nieuwe broodjes.. Mensen lezen dan de nieuwe campagneposters niet en vervolgens krijg je grillorders waarvan hetgeen niet eens op het broodje zitquote:Op zondag 28 maart 2010 10:34 schreef muiterij het volgende:
Toch wel vaag dat er restaurants zijn waar er cassieres zijn die nooit in de keuken hebben gedaan. Lijkt me opzich wel handig dat ze iig weten wat er op de meeste broodjes gaat. Anders krijg je van die situaties als een 'tasty zonder ketchup'.
Maar die lege koeling kwam gewoon doordat niemand iets wist over Jan Smit.
Klopt, wij maken daarbij voornamelijk gebruik van de vvv en de lokale krant. Maar zelfs dan kan er nog iets fout gaan. Zoals afgelopen weekend.quote:Op zondag 28 maart 2010 10:43 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Wij krijgen ook nog wel is van die grillorders bij nieuwe broodjes.. Mensen lezen dan de nieuwe campagneposters niet en vervolgens krijg je grillorders waarvan hetgeen niet eens op het broodje zit
Maar het lijkt me het meest logisch dat je eerst de keuken ingaat zodat je weet wat je verkoopt, toch? Oke je zal vast niet de ingrediënten van de tastysaus hoeven weten maar het is wel goed om te weten wat er op het broodje zit.
Wij naast ons een grote evenementenhal waar regelmatig (lees eigenlijk elke week) wel een beurs is en sinds kort ook op feestdagen (2e paas/pinksterdag, koninginnedag etc) ook vlooienmarkten gehouden worden. Daar móet gewoon rekening mee gehouden worden, ook met bestelling maken, personeel, anders is de tent in no-time leeg qua voorraad. Een keer meegemaakt, wat een teringzooi is dat zeg..
Bij ons gaat het ook wel eens fout hoor. Pas geleden was er bij ons een ajax supportersfeest, ook in die evenementenhal. Ik had sluit, dus ik vroeg aan tussenmanager weet jij hier wat van? Euh, nee? Wel een man extra neergezet maar het bleef druk. Achjaquote:Op zondag 28 maart 2010 10:46 schreef muiterij het volgende:
[..]
Klopt, wij maken daarbij voornamelijk gebruik van de vvv en de lokale krant. Maar zelfs dan kan er nog iets fout gaan. Zoals afgelopen weekend.Ik heb ook een keer meegemaakt dat de tent ineens tot en met de grote trap volstond met mensen en we 5 kassa's en 5 man in de keuken hadden. Aan het einde van de dag was er een zakje qp uien over voor van 20.00 tot 00.00 en het hardcore feest was nog steeds niet afgelopen.
Daarom is het nieuwe kassa software dus handigquote:Op zondag 28 maart 2010 10:43 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Wij krijgen ook nog wel is van die grillorders bij nieuwe broodjes.. Mensen lezen dan de nieuwe campagneposters niet en vervolgens krijg je grillorders waarvan hetgeen niet eens op het broodje zit
Dat is wel handig ja. Wij hebben ook nog wel eens dat er voor een actiebroodje een saus niet bijstaat.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:16 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Daarom is het nieuwe kassa software dus handigDaar staat onder de Grill alleen hetgene wat er op zit en wat er dus af kan.
Toch handig, zo staat er bij de Big Mac geen Bacon, kun je bij de kroket alleen het saus, brood en vleesh er af halen en bij frisdrank kun je alleen het ijs er uit halen
Zo kijk ik meestal bij broodjes wat er op zit als ik het niet meer weet.
HoiHoi!quote:Op zondag 28 maart 2010 13:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik was jullie helemaal kwijt, maar hier zijn jullie!
Straks werken
HC? Niet Oude Gracht? HC gaat vroeg dicht dacht ik, in iedergeval op nacht :p Maar ik werk nacht van 21:00 tot 05:00 als het goed isquote:Op zondag 28 maart 2010 13:04 schreef Jetfly het volgende:
Battlefan ik had een vraagje. Bij ons hangt een blaadje waarop we ons kunnen inschrijven voor La Vie of HC of we extra willen werken op koninginnen-nacht/dag. Werk jij misschien op een van deze dagen?
Beveiligers? Jeetjequote:Op zondag 28 maart 2010 14:04 schreef muiterij het volgende:
Oh ja Koninginnedag. Wordt weer leuk! Beveiligers voor de deur die het systeem 3 erin 3 eruit gebruiken. Alle kassa's open en de hele bin vol!. En dan nog staan er rijen tot de trap. (Is de helft van onze zaak) En aan de kassa staan er geen rijen maar staat er een muur van mensen. En beide frietstations kunnen de drukte vaak niet aan.
En na sluit drinken jullie dat zeker met zn allen gezellig op?quote:Op zondag 28 maart 2010 14:16 schreef muiterij het volgende:
Vorig jaar heb ik 4 keer een vechtpartij gezien. Overigens moeten het drinken midden op het blad worden gezet op dat soort dagen dan valt het niet zo makkelijk om.Anders kan iemand van de lobby permanent bij de kassa's gaan staan om te dweilen. En aan het einde van de dag hebben we een hoeveelheid bier en alcohol in beslag genomen. Echt niet normaal. Godzijdank maar een keer per jaar.
Hoe doen jullie dat dan?quote:Op zondag 28 maart 2010 14:20 schreef Battlefan het volgende:
Wij hebben dan ook beveiliging, die nodig zijn ook. Dienbladen doen we niet aan, die worden gesloopt, mee gegooid en we hebben er gewoon te weinigVorig jaar viel de drukte wel een beetje tegen, hopen dat het nu beter gaat
Zakjes meegeven?quote:Op zondag 28 maart 2010 14:27 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Hoen doen jullie dat dan?
Kartonnetjes vouwen?
Na sluit drinken we nog wel wat met al het personeel. Alleen dit bestaat voornamelijk uit bier en baco.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:17 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
En na sluit drinken jullie dat zeker met zn allen gezellig op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |