En ze vinden CB's duur, die zijn een euro daar ofzo.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ze vragen meer naar de "chickenburger" voor 1 euro ofzo![]()
![]()
Deze bedoelen ze:quote:Op maandag 29 maart 2010 22:29 schreef piepkuiken21 het volgende:
bedoelen ze dan niet de chilichicken (die wij overigens ook een tijdje gehad hebben)?
Je bent niet de enigequote:Op maandag 29 maart 2010 22:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jup, ik vind ook dat we die weer moeten krijgen
Chickenburger is daar een chili chicken voor 1,-, de eerste keer dat ik zo'n duitser had die dat vroeg helemaal boos dat ik de verkeerde chicken gaf, vervolgens had ik hem uitgelegd dat hij alleen de keus had uit die en liep hij boos wegquote:Op maandag 29 maart 2010 22:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ze vragen meer naar de "chickenburger" voor 1 euro ofzo![]()
![]()
Wij krijgen altijd toeristen die stoned zijn, vooral veel Italianenquote:Op maandag 29 maart 2010 21:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hier komen elke dag duitsers vretn
Zijn dat niet die digitale menuborden?quote:Op maandag 29 maart 2010 23:06 schreef Battlefan het volgende:
Leuke menuborden zijn dit trouwens, wel wat lastig om dat toe te passen aangezien er zoveel verschillende samenstellingen zijn hier, maar het ziet er wel een stuk mooier uit:
[ afbeelding ]
Het is overigens de McDonald's tijdens de laatste Spelen
Kan ook nog ja.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:50 schreef Battlefan het volgende:
Zou kunnen, Al kunnen het ook gewoon speciaal gemaakte borden zijn, toch een tijdelijke McDonald's waar geen wijzigingen kwamen
Die hebben dan toch zo'n accent waardoor ze elkaar makkelijker verstaan hequote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:00 schreef Studiotje het volgende:
Zal wel vet zijn zulke borden, keer wat anders dan die saaie van nu
Enfin, hier komen ook soms duitsers en weet ik het voor gespuis, engels gaat me wel lukken tegen die mensen maar duitsafschuwlijk. Ook een keer een groep Australische meuk aan de kassa gehad, engels is geen probleem maar er werkte iemand die origineel Australisch is dus die mocht het even doen
Moet jij niet naar bed?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:00 schreef Studiotje het volgende:
Zal wel vet zijn zulke borden, keer wat anders dan die saaie van nu
Enfin, hier komen ook soms duitsers en weet ik het voor gespuis, engels gaat me wel lukken tegen die mensen maar duitsafschuwlijk. Ook een keer een groep Australische meuk aan de kassa gehad, engels is geen probleem maar er werkte iemand die origineel Australisch is dus die mocht het even doen
Pwndquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:26 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Moet jij niet naar bed?
http://bit.ly/dkxaTB
Dat ding loopt bij ons echt voor geen meter en van anderen hoor ik hetzelfdequote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:25 schreef Gouderix het volgende:
Wat is er met de Dutch Deluxe gebeurd? Van de site lijkt hij wel verdwenen...
Valt toch wel mee, hier sneuvelen ze niet vaak. Alleen vallen ze soms op de grond en dat kan lastig zijn. Binkaartjes worden hier holdingcards genoemd. Kwam net op het woord.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:13 schreef Battlefan het volgende:
Binkaartjes?Maar die zaten dan ook tussen de burgers? Lijkt me voor ons niet zo'n strak plan, aangezien die metalen dingen al vaak genoeg sneuvelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |