abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79510795
De eigenaar van deze twee katten is een paar weken terug overleden en had geen enkel contact met familie, de moeder van een collega bezocht deze man vaak en probeert nu een nieuw tehuis voor de katten te vinden. Het asiel ter plekke is weinig hoopvol ze op hun leeftijd nog geplaatst te krijgen, vandaar dat ik heb aangeboden ze op een aantal plaatsen op het net te zetten. De katten zitten in Leiden.

Het gaat om Draakje, Europese korthaar, rood/wit, ze is geholpen heeft alle inentingen t.m. 2004 gehad, maar het vaccinatieboekje is zoek. Draakje is van 1996 oogt nog jong en is ook snel. Deze poes is schuw en snel bang. Ze is eenkennig, als iemand de moeite neemt met deze poes vertrouwd te raken, dan hecht de poes zich wel en laat zich dan aanhalen. Ze is ook een leuke en lieve kat. Deze poes slaapt veel en ligt ook graag bij mensen in de buurt, ze is geen schootkat maar is wel nieuwsgierig. Heeft geen kwalen of klachten.

En Nelis, van juni 1995, is gecastreerd en heeft een een vaccinatieboekje waarin alle inentingen t/m 2004 staan genoteerd. Hij is cypers met een klein beetje wit. Zijn rechterachterpoot staat iets scheef door oude fractuur.Hier heeft hij geen last van. Nelis is een erg aanhankelijke kroelerige kater die met je praat( terugmauwt als je iets zegt) en steeds bij je in de buurt blijft. Hij gaat af en toe even naar buiten bij mooi weer, maar gaat nooit ver weg en is snel weer terug. Hij is erg lief en zelfs nog wel speels.

Ze moeten Donderdag al weg van de plek waar ze nu zitten
Foto's staan op http://www.xs4all.nl/~myranya/katten.html -meer info heb ik zelf ook niet.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 22:19:34 #2
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_79511269
arme poezels, succes met de zoektocht!
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  dinsdag 23 maart 2010 @ 22:43:51 #3
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_79512594
Wat een dropjes! Het is dat ik het financieel niet zou kunnen rondbreien, 3 poezen in huis is net iets te veel...
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_79513530

Foto's ook maar even hier. Ik vind het schatjes!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  dinsdag 23 maart 2010 @ 23:54:38 #5
202014 JJH
Knetter. O+
pi_79515588
Moeten ze samen geplaatst worden en kunnen ze met andere katten?
pi_79515692
Nelis, wat een prachtbeest.
pi_79515943
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 23:54 schreef JJH het volgende:
Moeten ze samen geplaatst worden en kunnen ze met andere katten?
Samen hoeft niet. Met andere katten kan waarschijnlijk wel; er was nog een derde die al geplaatst is & ik begrijp dat deze man nog andere katten gehad heeft over de laatste jaren van zijn leven dus ze zijn wel gezelschap van andere katten gewend.
pi_79519323
Ze hebben hun hele leven samen doorgebracht? Zijn ze dol op elkaar?
Ik kan het helaas echt niet doen. We hebben er al 8 en de ruimte is nu echt vol.
Maar ik hoop zoooooo dat iemand die kleintjes samen kan nemen.

Heuy!!! Miss Bliss en Re zijn nu een paar dagen weg, maar zouden deze twee niets voor hen zijn?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_79519864
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 08:49 schreef nokwanda het volgende:
Ze hebben hun hele leven samen doorgebracht? Zijn ze dol op elkaar?
Ik kan het helaas echt niet doen. We hebben er al 8 en de ruimte is nu echt vol.
Maar ik hoop zoooooo dat iemand die kleintjes samen kan nemen.

Heuy!!! Miss Bliss en Re zijn nu een paar dagen weg, maar zouden deze twee niets voor hen zijn?
misschien wel
En anders... anders kunnen ze misschien wel bij mij Maar nu nog niet, pas eind april ben ik "vrij" (heb nu 2 logeerkatten)
Ze zien er wel onwijs lief uit namelijk
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_79519921
Voor zover ik weet kunnen ze het best met elkaar vinden maar zijn ze niet onafscheidelijk zoals broer en zus soms kunnen zijn. Vooral Nelis is volgens de berichten wel duidelijk eenzaam zonder mensen om 'm lekker te kroelen!
pi_79519938
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 00:06 schreef Sheriam het volgende:

[..]

Samen hoeft niet. Met andere katten kan waarschijnlijk wel; er was nog een derde die al geplaatst is & ik begrijp dat deze man nog andere katten gehad heeft over de laatste jaren van zijn leven dus ze zijn wel gezelschap van andere katten gewend.
Maar als ze samen gewend zijn is dat wel fijner voor ze lijkt mij? Helemaal omdat die ene zo schuw is?
pi_79520082
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 09:12 schreef tombolafan het volgende:

[..]

misschien wel
En anders... anders kunnen ze misschien wel bij mij Maar nu nog niet, pas eind april ben ik "vrij" (heb nu 2 logeerkatten)
Ze zien er wel onwijs lief uit namelijk
Als we daar echt op kunnen rekenen is er misschien wel een logeeradres te regelen, maar dan moeten ze wel 2x verhuizen, 2x wennen. Zou liever hebben dat ze in 1x ergens terecht kunnen, vooral voor Draakje zou 't nogal stressen zijn denk ik. Nelis zou 't waarschijnlijk heel best vinden, zolang 'ie op het logeeradres tot eind April ook maar iemand heeft die z'n buik kroelt :-) Wie zijn Bliss & Re en wanneer komen zij terug?
pi_79520122
awh!!!!

als het had gekund had ik ze zo meegenomen, wat een mooie beestjes

ik hoop dat je een leuk thuis voor ze vindt!!
Ja doei.
pi_79520127
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 09:21 schreef Sheriam het volgende:

[..]

Als we daar echt op kunnen rekenen is er misschien wel een logeeradres te regelen, maar dan moeten ze wel 2x verhuizen, 2x wennen. Zou liever hebben dat ze in 1x ergens terecht kunnen, vooral voor Draakje zou 't nogal stressen zijn denk ik. Nelis zou 't waarschijnlijk heel best vinden, zolang 'ie op het logeeradres tot eind April ook maar iemand heeft die z'n buik kroelt :-) Wie zijn Bliss & Re en wanneer komen zij terug?
Nee dat snap ik, dat het idealer is als ze meteen bij iemand voor altijd terecht kunnen
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 24 maart 2010 @ 09:23:44 #15
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_79520147
Heel veel suc6 TS.
Het is dat m'n vrouwtje allergisch is....
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_79520605
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 09:15 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Maar als ze samen gewend zijn is dat wel fijner voor ze lijkt mij? Helemaal omdat die ene zo schuw is?
Tsja, dat zou wel fijn zijn, heeft Draakje nog 1 vertrouwd maatje en natuurlijk is 't ook prettig omdat ze dan allebei onder dak zijn! Maar het is Woensdag, ze moeten MORGEN uit het huis waar ze nu zitten. Een goed, veilig onderdak is het belangrijkste, met wat geduld zal ook Draakje in haar eentje vast kunnen wennen aan een nieuw baasje. In mijn ervaring zijn katten tenslotte individualisten, tenzij ze inderdaad echt uit 't zelfde nest komen of moeder en dochter zijn ofzo... en ze maakten dus deel uit van een klein groepje katten wat over de jaren heen langzaam van samenstelling wisselde. Voor zover ik begreep heeft meneer over de jaren heen altijd meerdere katten gehad, ging er wel eens eentje dood, kwam er weer eentje bij....
pi_79520686
Wat een schatjes. Ik baal toch elke keer weer als zo'n topic langskomt dat ik ze niet op kan vangen, maar ik heb al een asielpoes en een straatpoes in mijn kleine appartementje..
pi_79520716
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 09:39 schreef Sheriam het volgende:

[..]

Tsja, dat zou wel fijn zijn, heeft Draakje nog 1 vertrouwd maatje en natuurlijk is 't ook prettig omdat ze dan allebei onder dak zijn! Maar het is Woensdag, ze moeten MORGEN uit het huis waar ze nu zitten. Een goed, veilig onderdak is het belangrijkste, met wat geduld zal ook Draakje in haar eentje vast kunnen wennen aan een nieuw baasje. In mijn ervaring zijn katten tenslotte individualisten, tenzij ze inderdaad echt uit 't zelfde nest komen of moeder en dochter zijn ofzo... en ze maakten dus deel uit van een klein groepje katten wat over de jaren heen langzaam van samenstelling wisselde. Voor zover ik begreep heeft meneer over de jaren heen altijd meerdere katten gehad, ging er wel eens eentje dood, kwam er weer eentje bij....
Nou ja, helemaal als het katten uit een groep zijn lijkt het me fijner als ze samen geplaatst worden
Maar ik snap dat je ze ook apart plaatst als dat wel kan
  woensdag 24 maart 2010 @ 10:36:26 #19
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_79522603
hoe oud zijn ze precies?
in de haak.
pi_79522656
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 10:36 schreef trui het volgende:
hoe oud zijn ze precies?
Dit jaar worden ze 14 en 15
pi_79522790
= reactie verwijderd. Antwoord was al gegeven op de vraag =
"Bazinga! Once again you have fallen for one of my classic pranks"
  woensdag 24 maart 2010 @ 11:53:28 #22
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79525701
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 09:21 schreef Sheriam het volgende:

[..]

Wie zijn Bliss & Re en wanneer komen zij terug?
Vrijdag.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Moderator woensdag 24 maart 2010 @ 12:24:23 #23
155227 crew  Guppy
dus
pi_79526828
Wat een schatten. Helaas kan ik ze geen thuis bieden...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_79528403
Oh die rode! Ben gek op rode poezen.
Maar helaas...2 is meer dan genoeg.
  woensdag 24 maart 2010 @ 15:05:40 #25
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_79532379
Ze moeten dus vandaag of morgen weg?
Is Stichting Dierenthuis mss een optie anders???
Een asiel lijkt me echt niks voor zulke oudjes waarvan 1 zo angstig
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_79532787
Awww mijn vriendin die wil geen extra kat erbij en onze eigen kat is nogal lomp tegen andere katten .. Het zijn wel mooi katten hoor!
Lampjes fabrikant eerste klasse!
pi_79533229
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:05 schreef oh-oh het volgende:
Morgen dus. En Dierenthuis is toch voor onplaatsbare dieren? Tsja het asiel was dus erg negatief maar ik denk toch niet dat ze helemaal onplaatsbaar zijn -er zijn wel mensen die oudere katten nemen enzo. Alleen de tijd is heeeel erg kort. Ik denk dat Draakje zich in zo'n opvang wel op haar plaats zal voelen maar voor Nelis zou ik wel heel graag een gewoon huis met baasje willen vinden.... Die wil vast meer persoonlijke aandacht!
  woensdag 24 maart 2010 @ 15:27:49 #28
176471 oh-oh
pi_79533267
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:26 schreef Sheriam het volgende:

[..]

Morgen dus. En Dierenthuis is toch voor onplaatsbare dieren? Tsja het asiel was dus erg negatief maar ik denk toch niet dat ze helemaal onplaatsbaar zijn -er zijn wel mensen die oudere katten nemen enzo. Alleen de tijd is heeeel erg kort. Ik denk dat Draakje zich in zo'n opvang wel op haar plaats zal voelen maar voor Nelis zou ik wel heel graag een gewoon huis met baasje willen vinden.... Die wil vast meer persoonlijke aandacht!
Ja maar hoe hoop je dat nog voor morgen te regelen?
Ik zou dierenthuis toch maar eens bellen als ik jou was...
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 24 maart 2010 @ 15:28:39 #29
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79533305
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:26 schreef Sheriam het volgende:

[..]

En je kunt ze zelf dus ook niet tijdelijk even nemen of zo?
  woensdag 24 maart 2010 @ 15:29:40 #30
176471 oh-oh
pi_79533341
Ik denk dat ze zelfs via Fok wel te plaatsen zouden zijn hoor, maar niet voor morgen ...
( Groucho Marx )
pi_79534084
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:28 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

En je kunt ze zelf dus ook niet tijdelijk even nemen of zo?
Ik woon op 1 (wel grote) kamer met een poes die zelf best wel een beetje bangig is, ex-zwerfster en qua karakter lijkt ze best wel op Draakje. Die zal er niet blij mee zijn als ik ze hier neerzet, want je kan aan zo'n poes tenslotte niet uitleggen dat 't tijdelijk is. Hoewel ik er wel aan zit te denken als 't niet anders gaat lukken.

Het zou -afgezien van de ruzie met mijn Sylvie!- wel praktischer zijn als ik ze hier had en direct met belangstellenden kon onderhandelen want nu gaat 't allemaal via-via.
pi_79534142
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:05 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, als ze tijdelijk ergens kunnen kunnen ze over een maand wel bij mij... Maar nu nog niet door de logees...
  woensdag 24 maart 2010 @ 15:49:41 #33
176471 oh-oh
pi_79534171
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:48 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nou ja, als ze tijdelijk ergens kunnen kunnen ze over een maand wel bij mij... Maar nu nog niet door de logees...
Weet jij zelf iemand die ze voor morgen tijdelijk voor je zou willen nemen?
( Groucho Marx )
pi_79534224
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:49 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Weet jij zelf iemand die ze voor morgen tijdelijk voor je zou willen nemen?
Nee, ik heb ook al lopen denken... Normaal zou mn moeder dat wel doen, maar die zitten midden in een verbouwing dus dat wordt niks... en verder heeft iedereen die ik ken al katten die niet echt dol zijn op andere katten
  woensdag 24 maart 2010 @ 15:52:23 #35
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79534283
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:51 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nee, ik heb ook al lopen denken... Normaal zou mn moeder dat wel doen, maar die zitten midden in een verbouwing dus dat wordt niks... en verder heeft iedereen die ik ken al katten die niet echt dol zijn op andere katten
Ik kan ze hier ook niet kwijt, voor een maand helemaal niet. Meh, er zal toch heus wel iemand zijn, dit is FOK
pi_79534367
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:52 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik kan ze hier ook niet kwijt, voor een maand helemaal niet. Meh, er zal toch heus wel iemand zijn, dit is FOK
Zou wel moeten he...
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 24 maart 2010 @ 17:24:38 #37
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_79537909
Behulpvol kickje dan!
Helaas kan ik ook weinig doen, maar toch een kick!
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_79539697
Dat zelf tijdelijk in huis nemen zou ik doen. Sylvie zal wel even nijdig zijn, maar met behulp van Cattitude en feliway is dat wel te doen. Het spijt mij echt dat ik geen vrijwilligster kan zijn in deze. heb net twee nieuwe dames in mijn team geintroduceerd en kan echt niet aankomen met twee oudjes in mijn jonge team tot 6 jaar.

In het asiel moeten ze verdomd veel mazzel hebben willen ze geadopteerd worden. Hier in Schiedam zitten een paar oudjes die er maar blijven en blijven

MB en Re is een jong stel dat een oude asielpoes had, Ziggy, en een jonge kat van een jaar, Spider. Ziggy is een paar weken terug overleden. Lief oud besje was het die bij hen een paar prachtige laatste jaren heeft gehad. Zij denken erover om weer een oudere kat te nemen die anders geen kans heeft. Tegelijk gunnen ze Spider een speelkameraad en houden ze wel van een kroel. Dus ze kunnen mgaan met een poes die niks of niemand wil en ze kunnen omgaan met een speelse kroelkont. Daarom schoten zij me gelijk te binnen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_79540680
Waarom moeten ze per morgen weg? Moet dan het huis leeg waar ze nu wonen? En zijn er geen buren waar ze misschien tijdelijk heen kunnen?

En tijdelijk naar het asiel misschien? Dat ik ze over een maand daar haal, tenzij ze eerder met zijn tweeen weg kunnen? Hoewel dat natuurlijk ook niet ideaal is...
pi_79540723
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 18:52 schreef tombolafan het volgende:
Waarom moeten ze per morgen weg? Moet dan het huis leeg waar ze nu wonen? En zijn er geen buren waar ze misschien tijdelijk heen kunnen?

En tijdelijk naar het asiel misschien? Dat ik ze over een maand daar haal, tenzij ze eerder met zijn tweeen weg kunnen? Hoewel dat natuurlijk ook niet ideaal is...
oh, ik zie dat ik mn scherm te lang open had staan
Als MB en Re geen optie zijn hou ik me aanbevolen
pi_79541274
Ik ga na het eten bellen met de verzorgster en kijken wat er uit dat ene emailtje is gekomen, en of dat ze nog een tijdelijk plekje in de buurt weet als ze weet dat er nu hard gezocht wordt op Fok! & 't er toch wel naar uit ziet dat ze binnen afzienbare tijd onderdak komen. En anders inderdaad toch maar tijdelijk hier...

Tombolafan, zou echt heel fijn zijn als jij ze zou willen hebben maar ik hoop nog op een eerdere oplossing... ik ben half April ook zelf 1x een nachtje weg en dan is ruzie/spanning in huis niet handig. M'n moeder voert Sylvie maar ze heeft zelf weinig ervaring met dieren, en is ook al aardig op leeftijd. Ze zou erg onthand zitten mocht er iets gebeuren als een vechtpartij of protest door plassen naast de bak of dergelijke dingen.
pi_79541582
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 19:10 schreef Sheriam het volgende:
Ik ga na het eten bellen met de verzorgster en kijken wat er uit dat ene emailtje is gekomen, en of dat ze nog een tijdelijk plekje in de buurt weet als ze weet dat er nu hard gezocht wordt op Fok! & 't er toch wel naar uit ziet dat ze binnen afzienbare tijd onderdak komen. En anders inderdaad toch maar tijdelijk hier...

Tombolafan, zou echt heel fijn zijn als jij ze zou willen hebben maar ik hoop nog op een eerdere oplossing... ik ben half April ook zelf 1x een nachtje weg en dan is ruzie/spanning in huis niet handig. M'n moeder voert Sylvie maar ze heeft zelf weinig ervaring met dieren, en is ook al aardig op leeftijd. Ze zou erg onthand zitten mocht er iets gebeuren als een vechtpartij of protest door plassen naast de bak of dergelijke dingen.
Waar woon je dan? Ook in Leiden net als de kattekoppen?
Als het nodig is wil ik dan best wel voor de katten komen zorgen zodat je veilig weg kunt. Ik heb wel ervaring met stresskattengedrag
Je kent me niet, maar goed.... dat kan ik iig doen om te helpen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_79546381
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 19:19 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Waar woon je dan? Ook in Leiden net als de kattekoppen?
Als het nodig is wil ik dan best wel voor de katten komen zorgen zodat je veilig weg kunt. Ik heb wel ervaring met stresskattengedrag
Je kent me niet, maar goed.... dat kan ik iig doen om te helpen.
Nope, ik zit in Zeist, een flink end uit de buurt dus!
pi_79549247
Heb je het in het asiel in Leiden gevraagd of een ander asiel. Leiden is toch wel een van de betere asiels, plaatsen veel katten ook oude en heel moeilijke plaatssbare.
pi_79550585
Ik bedenk net opeens dat ik een kattenliefhebber ken in Leiden. Die ga ik nu een mail sturen met een link naar dit topic.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_79551646
Net even tel. contact gehad, mailtje/reactie over Nelis is nog erg onzeker. De katten hebben tot Vrijdag ochtend waar ze nu zijn, en tijdelijk hier is alleen als 't echt niet anders kan vanwege mijn eigen poezenbeest. Meedenken & linkjes doorsturen is dus nog steeds heel welkom!

De twee kunnen het best met elkaar vinden maar zijn niet onafscheidelijk, liggen bijvoorbeeld niet tegen elkaar aan te slapen enzo.

Nokwanda, zou jij weten of ik eventueel Bliss & Re kan bereiken voor Vrijdag? En zouden ze twee katten kunnen/willen nemen of weer eentje? (weet niet hoe goed je ze kent?).

MoSiGo, het asiel wat weinig plaatsingskans bood was voor zover ik weet inderdaad Leiden, ze zitten er blijkbaar nogal druk met kittens en jonge katten. Zo vroeg in 't jaar al.. teveel mensen die hun dieren maar laten aanfokken maar da's een topic voor een andere keer in een ander draadje.
  woensdag 24 maart 2010 @ 22:44:07 #47
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_79551697
TVP voor de hopelijk goede afloop
Ik vind het ook wel MB/Re-stel, maar ik denk niet dat zij 2 katten erbij willen.
Iets met te weinig ruimte enzo

En daarbij dartelen die op dit moment romantisch door Euro Disney, dus ik zou ff afwachten tot ze weer thuis zijn.
Al weet ik haast wel zeker dat ze stiekem mobiel zitten te Fok!ken daar

[ Bericht 15% gewijzigd door Ingetje79 op 25-03-2010 00:09:31 (oepsie) ]
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_79552513
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
TVP voor de hopelijk goede afloop
Ik vind het ook wel MB/Re-stel, maar ik denk niet dat zij 2 katten erbij willen.
Iets met weinig te ruimte enzo

En daarbij dartelen die op dit moment romantisch door Euro Disney, dus ik zou ff afwachten tot ze weer thuis zijn.
Al weet ik haast wel zeker dat ze stiekem mobiel zitten te Fok!ken daar
Dan wachten we af tot ze thuiskomen (als zich geen eerdere gegadigden melden en ze zich zelf niet mobiel in 't draadje melden ) Eentje onderdak zou ook al mooi zijn :-)

Tombolafan, hoe zit 't met jou, als jouw logeerpoezen weg zijn, zoek je dan een stelletje, of wil je er ook 1 nemen als de ander al eerder onder dak is (bij MB/Re of elders)?
pi_79554555
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:59 schreef Sheriam het volgende:

[..]

Dan wachten we af tot ze thuiskomen (als zich geen eerdere gegadigden melden en ze zich zelf niet mobiel in 't draadje melden ) Eentje onderdak zou ook al mooi zijn :-)

Tombolafan, hoe zit 't met jou, als jouw logeerpoezen weg zijn, zoek je dan een stelletje, of wil je er ook 1 nemen als de ander al eerder onder dak is (bij MB/Re of elders)?
Als de ander dan sneu zit te verpieteren wil ik die ook wel nemen uiteraard. Ik wilde een oude kat uit het asiel halen om een beter leven te geven, maar deze katten voldoen prima aan die eis Ik ga in mijn omgeving toch nog even zoeken naar een tijdelijk adres, maar ik vrees het ergste. Ik hoor wel als ik gewild ben als eigenaar
pi_79554654
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 00:00 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Als de ander dan sneu zit te verpieteren wil ik die ook wel nemen uiteraard. Ik wilde een oude kat uit het asiel halen om een beter leven te geven, maar deze katten voldoen prima aan die eis Ik ga in mijn omgeving toch nog even zoeken naar een tijdelijk adres, maar ik vrees het ergste. Ik hoor wel als ik gewild ben als eigenaar
#geen
  donderdag 25 maart 2010 @ 00:08:06 #51
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_79554788
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 00:00 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Psssst, zou Cat niet als tijdelijk adres willen/kunnen dienen?
  donderdag 25 maart 2010 @ 00:11:06 #52
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79554880
Dan zit ze met 5 katten
  donderdag 25 maart 2010 @ 00:21:20 #53
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_79555134
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 00:11 schreef Harajuku. het volgende:
Dan zit ze met 5 katten
Ja maarrrr....ze gaat ergens eind april/begin mei ook weer RedCatten, dus ik dacht zo dat ze deze 2 wel ff 3 weekjes kon "bewaren"

Mogguh Cat
pi_79555337
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 00:21 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Ja maarrrr....ze gaat ergens eind april/begin mei ook weer RedCatten, dus ik dacht zo dat ze deze 2 wel ff 3 weekjes kon "bewaren"

Mogguh Cat

wil jij ze niet?
Nee grapje... Misschien wil Cat wel tijdelijk (hebben we haar al gezien hier? nee toch?) Maar morgen moet ze klokjerond werken volgens mij (8.30-22.30) dus dat schiet niet op qua vragen...
Maar wie weet
Hoi Cat
pi_79557955
Kick!
(tijdelijk) adres, anyone?
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:36:42 #56
176471 oh-oh
pi_79559332
Heb je het Leiden topic al geprobeerd?
Mss zitten daar wel kattenliefhebbers die ze voor je willen opvangen
( Groucho Marx )
pi_79562045
Het is dat mijn huis zo ongeschikt is voor poesjesbewaren Zou het anders zo doen.. Maar heb alleen een woonkamer, de rest van het huis deel ik met iemand
pi_79562694
Ja kut. Ik huisgenoot toch maar even vragen (eigenlijk in de hoop dat ie zou zeggen: nee, kan niet, wil ik niet, geen sprake van en dat het dan gewoon niet zou kunnen.. Zegt ie: ja leuk!

Hebben de poezels spullen als in kattenbak en mandjes etc.? Zijn ze 'zindelijk' (ook geen stressplasserij)? Kunnen ze 's nachts wel gewoon alleen zijn of is kater dan ernstig verongelijkt?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 25 maart 2010 @ 11:11:56 #59
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_79562848
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:08 schreef Naamah het volgende:
Ja kut. Ik huisgenoot toch maar even vragen (eigenlijk in de hoop dat ie zou zeggen: nee, kan niet, wil ik niet, geen sprake van en dat het dan gewoon niet zou kunnen.. Zegt ie: ja leuk!

OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_79563035
quote:

Hebben de poezels spullen als in kattenbak en mandjes etc.? Zijn ze 'zindelijk' (ook geen stressplasserij)? Kunnen ze 's nachts wel gewoon alleen zijn of is kater dan ernstig verongelijkt?

Maar als je in hoopte deat ie nee zou zeggen, wil je het zelf dan wel echt? of wil je alleen die overbruggingsmaand?
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:18:55 #61
176471 oh-oh
pi_79563120
quote:

( Groucho Marx )
pi_79563299
Hoe zouden ze het doen op 't land? Vriendlief zoekt nog katten, maar deuren staan daar altijd open, buiten lopen kippen en het wordt wel van ze verwacht dat er wat muizen worden gevangen (hoewel mijn kat er op termijn bij komt en die kan er ook wel wat van denk ik zo).
Hij woont bij nijmegen trouwens, maar er valt evt wel wat te regelen toch?
pi_79563341
En hij is een echte kattenkroeler dus nelis zou ook wel aan z'n trekken komen
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:24:35 #64
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79563346
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:23 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Hoe zouden ze het doen op 't land? Vriendlief zoekt nog katten, maar deuren staan daar altijd open, buiten lopen kippen en het wordt wel van ze verwacht dat er wat muizen worden gevangen (hoewel mijn kat er op termijn bij komt en die kan er ook wel wat van denk ik zo).
Eenoog, en nu weer?
pi_79563364
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:23 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
ze zijn oud he... en die ene is schuwig... Denk niet dat dat handig is met deuren die altijd open staan
pi_79563382
quote:

Oh kijk ns, kandidaten te over!
pi_79563415
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:24 schreef tombolafan het volgende:

[..]

ze zijn oud he... en die ene is schuwig... Denk niet dat dat handig is met deuren die altijd open staan
Ja, ik zie nu ook dat er nog een optie is dus komt vast al goed dan
pi_79563487
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:16 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Maar als je in hoopte deat ie nee zou zeggen, wil je het zelf dan wel echt? of wil je alleen die overbruggingsmaand?
Neenee, sowieso dan alleen de overbruggingsmaand, zodat ze daarna naar jou toe kunnen. Of iets anders, maar in elk geval om wat meer tijd te creëren aangezien ze daar morgen weg moeten.
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:31:47 #69
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79563588
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:28 schreef Naamah het volgende:

[..]

Neenee, sowieso dan alleen de overbruggingsmaand, zodat ze daarna naar jou toe kunnen. Of iets anders, maar in elk geval om wat meer tijd te creëren aangezien ze daar morgen weg moeten.
Oh, dat zou tof zijn want volgens mij wil Tombola heel graag
pi_79563671
quote:

[..]

quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:31 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Oh, dat zou tof zijn want volgens mij wil Tombola heel graag

Dat zou inderdaad mooi zijn!!!!!!
Zou ook leuk zijn als de TS er zou zijn trouwens
pi_79564017
quote:

[..]

quote:
En anders heb ik nog wel kattenbak(ken)
pi_79564566
quote:

De kattenbak kan naar ik aanneem mee, ze wonen nu tenslotte ook in huis en als ze allebei weggaan, hoeft er niks achter te blijven. Hun eigen spullen zullen vast en zeker gewoon mee mogen verhuizen. Of ze ook allebei een kattenkratje hebben weet ik niet, ken genoeg mensen die 1 kratje hebben voor meerdere poezen (als ze niet op dezelfde tijd gevaccineerd worden, is de kans klein dat je ze tegelijk hoeft te vervoeren).

Ze zijn thuis helemaal zindelijk, met stressplasserij zijn geen problemen bekend. Deze hele verhuizing is natuurlijk wel meer stress dan ze tot nu toe gehad hebben. Hoe ze hierop gaan reageren, een totaal vreemde omgeving zonder hun baasje, kunnen we niet met 100% zekerheid voorspellen. Maar je hebt zelf geen katten naar ik begrijp? Dat scheelt al als er geen territorium-ruzies zullen zijn.

Waar ze slapen weet ik ook niet, zal ik navragen. Nu zitten ze in ieder geval heel veel alleen en voelen zich duidelijk eenzaam. Wat ruimte betreft; ik heb ook maar 1 kamer, wel met (grote) tuin maar de eerste tijd zouden deze twee toch binnen moeten blijven in die ene kamer. En in een asiel of tijdelijke opvang zitten ze ook maar in een hok of kooi. Als 't voor een maand is, lijkt een veilig huis met de nodige aandacht 't belangrijkste ook als 't iets minder ruim is.
pi_79564751
Naja, wat mij betreft mag het. Wel echt voor tijdelijk, dus ik hoop niet in de steek gelaten te worden mocht tombolofan er vanaf moeten zien.. En ik heb wel wat support nodig op kattengebied, ben geen kenner. Maar he, het is Fok! Moet goedkomen, lijkt me

Wanneer moeten ze daar nou echt weg? Ben jij daar zelf nog en in de gelegenheid ze mee te nemen de goede kant op? Ik woon in Utrecht..
  donderdag 25 maart 2010 @ 12:05:04 #74
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79564839
pi_79564855
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:02 schreef Naamah het volgende:
Naja, wat mij betreft mag het. Wel echt voor tijdelijk, dus ik hoop niet in de steek gelaten te worden mocht tombolofan er vanaf moeten zien.. En ik heb wel wat support nodig op kattengebied, ben geen kenner. Maar he, het is Fok! Moet goedkomen, lijkt me

Wanneer moeten ze daar nou echt weg? Ben jij daar zelf nog en in de gelegenheid ze mee te nemen de goede kant op? Ik woon in Utrecht..
Hahahahaha, mn stiefzusje belt net dat ze ook wel een maand bij haar kunnen eventueel
Die woont in Alkmaar (ook wel ver weg van Leiden, maar dichter bij mij) dus misschien is dat handiger?
Sowieso gaat het goed komen dus!!!
pi_79565041
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:05 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Hahahahaha, mn stiefzusje belt net dat ze ook wel een maand bij haar kunnen eventueel
Die woont in Alkmaar (ook wel ver weg van Leiden, maar dichter bij mij) dus misschien is dat handiger?
Sowieso gaat het goed komen dus!!!
Maar ik vind het wel onwijs lief van je dat je ze tijdelijk wilde nemen Naamah
pi_79565119
Ik probeer de verzorgster te bellen, ze geeft nu geen gehoor maar ze had wel toegezegd dat ze ze bij mij zou komen brengen morgen als 't niet gelukt was wat anders te vinden. Ik zit zelf in Zeist, dan moet brengen naar Utrecht ook kunnen.
En natuurlijk blijf ik regelmatig online om te helpen... en als er echt iets niet goed gaat zit ik dus redelijk in de buurt (hoewel ik geen eigen vervoer heb, ben verstokt OV'er/fietser).
pi_79565179
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:12 schreef Sheriam het volgende:
Ik probeer de verzorgster te bellen, ze geeft nu geen gehoor maar ze had wel toegezegd dat ze ze bij mij zou komen brengen morgen als 't niet gelukt was wat anders te vinden. Ik zit zelf in Zeist, dan moet brengen naar Utrecht ook kunnen.
En natuurlijk blijf ik regelmatig online om te helpen... en als er echt iets niet goed gaat zit ik dus redelijk in de buurt (hoewel ik geen eigen vervoer heb, ben verstokt OV'er/fietser).
Okee, maar voor mij zou het in principe handiger zijn als ze naar Alkmaar gaan
Zitten ze dichter in de buurt bij mij, kan ik alvast af en toe langs etc...
Maar kijk maar wat handig is
pi_79565218
Ah, al weer geninja'd, wat is Fok! toch snel soms Wat fijn dat er zoveel mensen willen helpen
pi_79565261
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:15 schreef Sheriam het volgende:
Ah, al weer geninja'd, wat is Fok! toch snel soms Wat fijn dat er zoveel mensen willen helpen
pi_79565293
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:15 schreef Sheriam het volgende:
en eh, dat "morgen", is dat overdag? of 's avonds? Want ik denk dat mn stiefzusje pas 's avonds thuis is... (mochten ze naar Alkmaar komen dan he )
pi_79565321
oh, en mocht het toegevoegde waarde hebben; stiefzusje is dierenartsassistente en werkt als vrijwilliger bij een dierenasiel. Is dus oude/schuwe katten gewend
(straks wil ze ze houden na die maand )
pi_79565388
Tombolafan; saviour of the lost and lonely
pi_79565471
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:20 schreef Loveless85 het volgende:
Tombolafan; saviour of the lost and lonely
pi_79565670
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:17 schreef tombolafan het volgende:

[..]

en eh, dat "morgen", is dat overdag? of 's avonds? Want ik denk dat mn stiefzusje pas 's avonds thuis is... (mochten ze naar Alkmaar komen dan he )
Dat weet ik niet, heb zonet 't antwoordapparaat ingesproken, tegen mij zei ze 'sochtends. Maar ik had dan ook al gezegd dat ik Vrijdag vrij was... Tot 'savonds moet geregeld kunnen worden, de tijd die overbrugd moet worden is nu al terug van permanent tot een maand tot een aantal uren, dat moet wel gaan lukken
Ik ga zodadelijk zelf ook even weg, moet een paar boodschappen doen in 't dorp & aan het eind van de middag naar een bijeenkomst over de nieuwbouw in de wijk, en mobiel internet heb ik nog niet. Maar ik kijk tussendoor hier & voor bericht van de verzorgster, en vanavond ben ik sowieso thuis & online.
pi_79565926
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:29 schreef Sheriam het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, heb zonet 't antwoordapparaat ingesproken, tegen mij zei ze 'sochtends. Maar ik had dan ook al gezegd dat ik Vrijdag vrij was... Tot 'savonds moet geregeld kunnen worden, de tijd die overbrugd moet worden is nu al terug van permanent tot een maand tot een aantal uren, dat moet wel gaan lukken
Ik ga zodadelijk zelf ook even weg, moet een paar boodschappen doen in 't dorp & aan het eind van de middag naar een bijeenkomst over de nieuwbouw in de wijk, en mobiel internet heb ik nog niet. Maar ik kijk tussendoor hier & voor bericht van de verzorgster, en vanavond ben ik sowieso thuis & online.
Okee, ik heb net met mijn stiefzusje gesproken, in principe zouden ze vanavond of morgenavond gebracht kunnen worden, ze is vanaf 19.00 thuis... PM anders even als je iets hoort van de verzorgster? Ook als je weet of ze al mandjes etc. hebben?
  donderdag 25 maart 2010 @ 12:44:57 #87
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_79566129
Jeeeeeeej

Tombola
pi_79566206
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Jeeeeeeej

Tombola
Jeeeeeeej inderdaad!
Eigen poezels weer!!!!!
pi_79566811
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:37 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Okee, ik heb net met mijn stiefzusje gesproken, in principe zouden ze vanavond of morgenavond gebracht kunnen worden, ze is vanaf 19.00 thuis... PM anders even als je iets hoort van de verzorgster? Ook als je weet of ze al mandjes etc. hebben?
Ik vind het geweldig wat je doet!
Ook leeg
pi_79567369
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 13:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

Ik vind het geweldig wat je doet!
Ik ook!
pi_79567430
ik had kippevel bij het lezen van dit topic.
onnavolgbaar!!!!!!!!
  Moderator donderdag 25 maart 2010 @ 13:27:03 #92
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_79567626
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 13:23 schreef lies1947 het volgende:
ik had kippevel bij het lezen van dit topic.
onnavolgbaar!!!!!!!!
Heerlijk he?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_79567767
ik kijk al uit naar de updates en foto's
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 25 maart 2010 @ 13:30:35 #94
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_79567805
Woehoee!
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_79567932
Super!

Feelgoodtopic dankzij Tombolafan!
#geen
pi_79568051

Ik weet niet wat ik moet zeggen nu
Ik wilde sowieso alweer katten hoor, dus het is niet een heeeeeel erge opoffering
Jullie zijn lief
pi_79568140
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 13:35 schreef tombolafan het volgende:

Ik wilde sowieso alweer katten hoor, dus het is niet een heeeeeel erge opoffering
Jullie zijn lief
Nee....jij bent lief!
  donderdag 25 maart 2010 @ 13:45:15 #98
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_79568492
Fok! en Fok!kers zijn kewl!
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  donderdag 25 maart 2010 @ 13:52:12 #99
176471 oh-oh
pi_79568785
Tombotroelala for president
Wat goed dat het allemaal gaat lukken
( Groucho Marx )
  donderdag 25 maart 2010 @ 14:21:15 #100
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_79569955
My BFF
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_79570832
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 13:35 schreef tombolafan het volgende:

Jullie zijn lief
Dat snap ik, maar een keuze voor kittens is dan snel gemaakt.

Mijn lief en ik twijfelen momenteel heel erg. Lief is geen katten gewend en houdt niet van het onberekende karakter. Ik vind dat meevallen. Lief zou dus wel kittens willen die hij vanaf het begin mee kan maken en zo meegroeien in het hebben van een volwassen kat. Ik kan het em dus niet aandoen om plotseling met twee van die oude bessies aan te komen
Ook leeg
pi_79573756
Ja he, mooie boel, denk ik ook even gezellig twee opvangpoezels te hebben, nee hoor, gaan ze aan mijn neus voorbij! Haha, nee hoor, alleen maar mooi als ze direct richting tombolafan kunnen!
pi_79575382
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:11 schreef Naamah het volgende:
Ja he, mooie boel, denk ik ook even gezellig twee opvangpoezels te hebben, nee hoor, gaan ze aan mijn neus voorbij! Haha, nee hoor, alleen maar mooi als ze direct richting tombolafan kunnen!

Ik vind het echt lief dat je je aanbood als tijdelijk adres!
pi_79576092
Ja ik krijg ook wel zo'n rare tinteling van Tombolafan
pi_79576237
Dit topic dan he
  donderdag 25 maart 2010 @ 17:16:10 #106
202014 JJH
Knetter. O+
pi_79576605
TF
pi_79576886
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 17:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ja ik krijg ook wel zo'n rare tinteling van Tombolafan
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 17:07 schreef Loveless85 het volgende:
Dit topic dan he
pi_79576900
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 17:16 schreef JJH het volgende:
TF
pi_79577651
Ja shiiit. Nu ik er dus achter ben dat poezels in mijn huis op zich wél een optie zijn zit ik dus serieus te kijken om eventueel moederpoes + kittens op te gaan vangen, zegmaar redcatten, maar dan in Utrecht. Poezebeest voor vast is geen optie ivm reisplannen e.d.. Wat zo'n topic wel niet teweeg kan brengen Naja, zie nog wel een paar beren op de weg, dus moet nog even kijken of het zou kunnen.
pi_79577698
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 17:41 schreef Naamah het volgende:
Ja shiiit. Nu ik er dus achter ben dat poezels in mijn huis op zich wél een optie zijn zit ik dus serieus te kijken om eventueel moederpoes + kittens op te gaan vangen, zegmaar redcatten, maar dan in Utrecht. Poezebeest voor vast is geen optie ivm reisplannen e.d.. Wat zo'n topic wel niet teweeg kan brengen Naja, zie nog wel een paar beren op de weg, dus moet nog even kijken of het zou kunnen.

Wel leuk dat je nu wilt gaan "soort-van-redcatten"
pi_79578160
TF
TF
TF
TF
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 25 maart 2010 @ 17:56:13 #112
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79578219
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 17:41 schreef Naamah het volgende:
Tof. 't Is nu ook net het seizoen ervoor
pi_79578766
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 14:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar een keuze voor kittens is dan snel gemaakt.

Mijn lief en ik twijfelen momenteel heel erg. Lief is geen katten gewend en houdt niet van het onberekende karakter. Ik vind dat meevallen. Lief zou dus wel kittens willen die hij vanaf het begin mee kan maken en zo meegroeien in het hebben van een volwassen kat. Ik kan het em dus niet aandoen om plotseling met twee van die oude bessies aan te komen
Mijn lief is wel katten gewend en ik juist niet, ik was ook bang voor het onberekende karakter. Daarom hebben wij voor een oudere kat (8 jaar) gekozen waarvan we wisten dat ie betrouwbaar is.
En het valt echt niet tegen, hij is heel erg lief, hij mept wel eens maar dat is echt alleen maar als ie wil spelen of omdat ie aandacht wil. En altijd zonder nagels.
pi_79578780
Tombola!
pi_79579992
Heb zelf maar even een topic gemaakt, wil deze niet vervuilen, deze is voor Tombola, Draakje en Nelis

Redcatten / kittens opvangen?
  donderdag 25 maart 2010 @ 22:19:47 #116
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_79589396
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 18:52 schreef Naamah het volgende:
Heb zelf maar even een topic gemaakt, wil deze niet vervuilen, deze is voor Tombola, Draakje en Nelis

Redcatten / kittens opvangen?

Tombolaaaa, wanneer gaan de katten naar je stiefzusje?
pi_79593347
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 22:19 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Tombolaaaa, wanneer gaan de katten naar je stiefzusje?
Ik heb vanavond de mevrouw gesproken. Ze gaat even kijken, ze wil ze het liefst zaterdagochtend brengen (maar de tijd is dan weer lastig omdat mn stiefzusje niet de hele ochtend thuis is), en als het lastig wordt haal ik ze morgenavond op en gaan ze dan al heen
pi_79593852
Tombolafan, je hebt twee katten heel gelukkig gemaakt! Of eigenlijk drie, want hoewel Sylvie er geen enkel weet ervan heeft, is ze vast toch erg blij dat de (tijdelijke) invasie die even boven haar hoofd hing niet hoefde door te gaan
1000x dank namens alle betrokkenen, zowel die met twee benen als die met vier pootjes.

vrijdag 26 maart 2010 @ 00:38:31 #119
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_79594003
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 00:09 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik heb vanavond de mevrouw gesproken. Ze gaat even kijken, ze wil ze het liefst zaterdagochtend brengen (maar de tijd is dan weer lastig omdat mn stiefzusje niet de hele ochtend thuis is), en als het lastig wordt haal ik ze morgenavond op en gaan ze dan al heen
Jij bent goehoed
pi_79597498

Tombolaalaaalaaa
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
  vrijdag 26 maart 2010 @ 08:58:18 #121
176471 oh-oh
pi_79597636
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 00:09 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Spannend en gaaf zeg
( Groucho Marx )
pi_79602679

Ik zag dat mijn naam even genoemd werd, maar gelukkig ben ik niet nodig als opvangadres (waar ik, ivm wat praktische zaken, ook even over had moeten nadenken hoor ). Wat zijn er toch een hoop lieve fokkers hier!

Feli met je toekomstige huisgenoten Tombola! En v oor je stiefzusje!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_79602903
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 11:31 schreef Cat22 het volgende:

Ik zag dat mijn naam even genoemd werd, maar gelukkig ben ik niet nodig als opvangadres (waar ik, ivm wat praktische zaken, ook even over had moeten nadenken hoor ). Wat zijn er toch een hoop lieve fokkers hier!

Feli met je toekomstige huisgenoten Tombola! En v oor je stiefzusje!
Hahahahaha, ja ik zag t al voor me, nog 2 katten erbij...
En ik vind het ook fantastisch van haar ja!
pi_79606155
Morgen tussen 13.00 en 13.30 worden ze gebracht!
Foto's morgen dus!
pi_79606203
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:07 schreef tombolafan het volgende:
Foto's morgen dus!
Yeah!!! Ik weet niet of ik er het weekend ben...maar ik ga je in de gaten houden!
  vrijdag 26 maart 2010 @ 13:09:14 #126
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_79606227
quote:
Foto's morgen dus!
Jeeeeeej
pi_79606333
quote:
Foto's morgen dus!
Ook leeg
pi_79606703
Ohhhhh Tombolalalalalalala, wat gaaf en wat super dat ze bij jou een nieuw plekje krijgen !
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 13:27:36 #129
176471 oh-oh
pi_79606898
Wat geweldig!
Wie komt ze brengen?
Woon je in de buurt van je stiefzusje en kun je ze al vaak gaan kroelen?
( Groucho Marx )
pi_79606919
Fotoooooooo's
pi_79606990
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:27 schreef oh-oh het volgende:
Wat geweldig!
Wie komt ze brengen?
Woon je in de buurt van je stiefzusje en kun je ze al vaak gaan kroelen?
De mevrouw die voor ze zorgt nu komt ze brengen
Ik woon op een minuut of 20 bij mn stiefzusje vandaan, dus kan redelijk makkelijk langs (en ik weet dat ze bij haar en haar huisgenootje ook voldoende aandacht krijgen )
  vrijdag 26 maart 2010 @ 13:41:10 #132
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_79607404
Wat een leuk topic! Wat een mooierds!
Fijn dat ze naar jou kunnen Tombola!

En nee, ik heb niet geinternet in Disney, weet je hoe duur dat is
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 26 maart 2010 @ 13:42:23 #133
176471 oh-oh
pi_79607454
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:29 schreef tombolafan het volgende:

[..]

De mevrouw die voor ze zorgt nu komt ze brengen
Ik woon op een minuut of 20 bij mn stiefzusje vandaan, dus kan redelijk makkelijk langs (en ik weet dat ze bij haar en haar huisgenootje ook voldoende aandacht krijgen )

Oh geweldig !
En jij bent daar als ze komen?
Wat een lieve mevrouw ook
( Groucho Marx )
pi_79607530
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:42 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Oh geweldig !
En jij bent daar als ze komen?
Wat een lieve mevrouw ook
Ja, ik ga al iets eerder heen Hele lieve mevrouw inderdaad!
  vrijdag 26 maart 2010 @ 13:45:55 #135
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_79607595
Wat een lief topic
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 26 maart 2010 @ 13:46:54 #136
176471 oh-oh
pi_79607644
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:44 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ja, ik ga al iets eerder heen Hele lieve mevrouw inderdaad!

Ik hou van jullie allemaal
( Groucho Marx )
  vrijdag 26 maart 2010 @ 13:48:15 #137
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_79607694
Dat doe je goed, schat!
Ow O+
pi_79608019
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:46 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik ook van jou
pi_79609565
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:46 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik ook van jullie
  vrijdag 26 maart 2010 @ 21:12:39 #140
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_79625506
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:41 schreef MissBliss het volgende:
Wat een leuk topic! Wat een mooierds!
Fijn dat ze naar jou kunnen Tombola!

En nee, ik heb niet geinternet in Disney, weet je hoe duur dat is
Bliss
Hoe was het?
pi_79635330
Supertopic Even volgen
  zaterdag 27 maart 2010 @ 02:55:00 #142
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_79635419
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 21:12 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Bliss
Hoe was het?
Ja ultratof natuurlijk, maar dat heb ik al in de sc verteld
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_79635690
wat blijft een netwerk als fok toch een prachtig iets. dat zelfs de "kansarme" katten alsnog een huisje vinden. echt lief!
pi_79636525
Ik ga zelf zo naar m'n werk, dus ik wens de poezels bij deze een voorspoedige reis naar Alkmaar, en ik lees er vanavond wel over!
  † In Memoriam † zaterdag 27 maart 2010 @ 11:24:43 #145
37843 lady-wrb
kortaf
pi_79638940
Goeie reis voor de poezels, en snel foto's

Oh en Tombolafan
pi_79640263
Ze komen vandaag al!

Geef ze ook een kroeltje van mij. Achter de oortjes, als je dat mag.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_79640276
En wanneer wordt die TT gechanged?
pi_79640287
Jullie zijn allemaal schatten

Ik ga NU mn auto in
(fototoestel ligt al in de auto )
pi_79640313
Wel op de weg letten he

Niet teveel aan andere dingen denken onderweg, je poezen ofzo

Heel veel plezier
pi_79640350
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 12:20 schreef tombolafan het volgende:
Jullie zijn allemaal schatten

Ik ga NU mn auto in
(fototoestel ligt al in de auto )

Veel plezier!
  Moderator zaterdag 27 maart 2010 @ 12:26:04 #152
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_79640466
Topictitel aangepast
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_79640573
hihi, ik dacht al, ik heb niet in een K&W topic gepost

leuk zeg! Fijn dat 't is opgelost!
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 maart 2010 @ 12:32:06 #154
163650 Greys
pi_79640627
Wat een héérlijk feelgood topic is dit toch!

Tombola is een heldin
En die ouwe knarries komen echt goed terecht.
Via FOK! gewoon weer.
*Zucht*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_79640719
TT

Fokkers
  zaterdag 27 maart 2010 @ 13:26:04 #156
176471 oh-oh
pi_79641951
Ik ben echt zooooooo benieuwd
( Groucho Marx )
  zaterdag 27 maart 2010 @ 13:42:29 #157
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_79642378
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 @ 13:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben echt zooooooo benieuwd
Ik ook
Ziggy played guitar
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 27 maart 2010 @ 14:26:48 #158
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_79643512
Benieuwd naar de foto's!
pi_79643780
Nog geen pics

* DuchessX wacht en wacht en wacht
#geen
pi_79643806
Ik denk (hoop!) dat Tombola nu kennis aan het maken is.
En misschien al een buikje aan het kroelen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Cat-astrophe op 27-03-2010 14:53:53 (Kijken of de leestekens kloppen voor ik post. :')) ]
  zaterdag 27 maart 2010 @ 14:44:30 #161
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79643846
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 14:42 schreef Cat22 het volgende:
Ik denk )hop!' dat Tombola nu kennis aan het maken is.
En misschien al een buikje aan het kroelen.
Wtf, die sig, bij jou
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 maart 2010 @ 14:51:39 #162
163650 Greys
pi_79643976
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 14:44 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Wtf, die sig, bij jou
Zie het Adoptietopic hier in F&F, het is voor een goed doel

Ik ben ook heel benieuwd naar foto's, maar ik denk dat Tombola voorlopig nog niet thuis is hoor
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_79644034
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 14:44 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Wtf, die sig, bij jou
Ik heb een huurder.
Adopteer mee met Ingetje79, Greys en Elisa B - #3
pi_79650283
Ik ben thuis!
Het zijn zulke lieve katten (wat ik van ze gezien heb dan, aangezien ze onder de bank zaten )
Alles klaarzetten:
Kattenbak:

Eten:

Eerste kennismaking met stiefzusje:

ERUIT! Meteen onder de bank

Draakje

Nelis
  zaterdag 27 maart 2010 @ 19:04:04 #165
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_79650429
Ahgossie!!!!!!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zaterdag 27 maart 2010 @ 19:12:51 #166
176471 oh-oh
pi_79650668
Aaaaaaw!
En nu ga je elk half uur je stiefzusje bellen?
( Groucho Marx )
pi_79650704
Ooooh wat schattig.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_79651054
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:12 schreef oh-oh het volgende:
Aaaaaaw!
En nu ga je elk half uur je stiefzusje bellen?

Ze zou smsen als ze onder de bank vandaan kwamen
Ben ik 10 minuten onderweg, krijg ik een smsje van haar!
Dus ik:
Was het om te zeggen dat ze een kattenbakschepje had gekocht...
  zaterdag 27 maart 2010 @ 19:35:23 #169
176471 oh-oh
pi_79651336
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:26 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ze zou smsen als ze onder de bank vandaan kwamen
Ben ik 10 minuten onderweg, krijg ik een smsje van haar!
Dus ik:
Was het om te zeggen dat ze een kattenbakschepje had gekocht...
( Groucho Marx )
pi_79651868
Cutecute! Poezels onder de bank!
pi_79653353
Oh kijk ze zitten Woohoo, ze krijgen helemaal een fijne nieuwe plek
Tombolalalalalalalalaa
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 27 maart 2010 @ 20:40:49 #172
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_79653466
Oh wat een mooierdjes,
  zaterdag 27 maart 2010 @ 20:43:26 #173
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_79653531
Wat lief
Ow O+
pi_79655112
Aw, die snoetjes door de hekjes van de kratjes ook... SMS'je al gehad of wachten ze lekker tot vannacht om de kamer eerst eens rustig met z'n tweetjes te inspecteren, zonder pottekijkers?
pi_79658339
Aw die moppies... Op zo'n leeftijd nog verhuizen

Ze hebben gewoon even wat tijd nodig. Komt vast goed
#geen
pi_79659198
Update-sms gekregen:
quote:
Draakje is al boven geweest, kwam toen ik haar riep, heeft even naast me gelegen op de bank. Nelis loopt af en toe voorzichtig rond maar zit vnl nog onder de bank... Draakje is duidelijk de held en heeft de wc ook al gevonden. Stoere poezen! xxx
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 maart 2010 @ 00:18:52 #177
163650 Greys
pi_79659238
quote:
Op zondag 28 maart 2010 00:17 schreef tombolafan het volgende:
Update-sms gekregen:
[..]

Whoehoeeeeeeeeeeeeee
Dat klinkt goed!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_79659688
quote:
Op zondag 28 maart 2010 00:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Whoehoeeeeeeeeeeeeee
Dat klinkt goed!
Ja he
Ik ga morgenavond weer heen
  zondag 28 maart 2010 @ 00:39:00 #179
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_79659763
Mooi dit. En volwassen poezen zijn natuurlijk veeeeeel leuker dan kittens Ze vernielen je planten niet, bijten niet in je tenen als je op blote voeten rondloopt, staan niet ineens met 4 poten rechtop in je blote been, hangen niet aan de zoom van je rok, klimmen niet in je gordijnen en ga zo maar een half uurtje door Als je elkaar een beetje respecteert heb je geweldige huisgenoten aan volwassen katten

En misschien komt de bange ook wel een beetje bij nu hij bij jonge mensen in huis komt waar meestal wat meer leven in huis is dan bij een ouder iemand. Negeren is gewoon het beste, zijn nieuwsgierigheid gaat het vanzelf wel winnen van zijn angst en fijn dat ze samen blijven
  zondag 28 maart 2010 @ 00:54:38 #180
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_79660147
Goed topic!
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 00:39 schreef childintime het volgende:
Mooi dit. En volwassen poezen zijn natuurlijk veeeeeel leuker dan kittens Ze vernielen je planten niet, bijten niet in je tenen als je op blote voeten rondloopt, staan niet ineens met 4 poten rechtop in je blote been, hangen niet aan de zoom van je rok, klimmen niet in je gordijnen en ga zo maar een half uurtje door Als je elkaar een beetje respecteert heb je geweldige huisgenoten aan volwassen katten
Hear hear!
Ziggy played guitar
pi_79660259
Wat leuk, dus Draakje is juist de dappere, wat leuk! Nelis komt er vast ook snel achteraan als 'ie door heeft dat 'ie z'n portie kroel bij jullie moet komen halen
  Moderator zondag 28 maart 2010 @ 08:46:40 #182
155227 crew  Guppy
dus
pi_79662996
Wat goed! En over een maandje komen ze naar jou toe toch Tombola?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_79663876
quote:
Op zondag 28 maart 2010 00:17 schreef tombolafan het volgende:
Update-sms gekregen:
[..]

Yeah!!!!!!
pi_79663910
Wat leuk Tombola!!!!!
And so the lion fell in love with the lamb
pi_79664868

Cool dat ze voorzichtig al een beetje aan t ontdekken zijn tombo
pi_79665848
quote:
Op zondag 28 maart 2010 01:01 schreef Sheriam het volgende:
Wat leuk, dus Draakje is juist de dappere, wat leuk! Nelis komt er vast ook snel achteraan als 'ie door heeft dat 'ie z'n portie kroel bij jullie moet komen halen
Ja, dat was verrassend, aangezien die schuwer leek
quote:
Op zondag 28 maart 2010 08:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat goed! En over een maandje komen ze naar jou toe toch Tombola?
Ja!
pi_79668575
Goede berichten! De eerste stapjes zijn genomen, dan komt de rest vast ook wel. Ga er maar lekker vaak heen om te kroelen, dan komt het met verhuizing 2 ook helemaal goed.

Eigen poezels!
pi_79683479
quote:
Op zondag 28 maart 2010 13:57 schreef Cat22 het volgende:
Goede berichten! De eerste stapjes zijn genomen, dan komt de rest vast ook wel. Ga er maar lekker vaak heen om te kroelen, dan komt het met verhuizing 2 ook helemaal goed.

Eigen poezels!
Ik heb in overleg met mn stiefzusje besloten om vandaag nog niet te gaan. Nelis komt net een beetje onder de bank vandaan en schrikt nog van heel veel, dus het leek ons niet heel handig als ik daar nu ook aan kom waaien
Morgen weer dus
  zondag 28 maart 2010 @ 21:16:59 #189
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_79684052
quote:
Op zondag 28 maart 2010 21:08 schreef tombolafan het volgende:
Morgen weer dus
Je bedoelt nieuwe foto's

=
  zondag 28 maart 2010 @ 21:45:17 #190
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_79686195
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:58 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben thuis!
Het zijn zulke lieve katten (wat ik van ze gezien heb dan, aangezien ze onder de bank zaten )
Alles klaarzetten:
Kattenbak:
[ afbeelding ]
Eten:
[ afbeelding ]
Eerste kennismaking met stiefzusje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ERUIT! Meteen onder de bank
[ afbeelding ]
Draakje
[ afbeelding ]
Nelis
[ afbeelding ]

Wat een schatjes
Gefeliciteerd met je nieuwe "beebies" Tombo
pi_79697603
Oh wat leuk om te zien en te lezen!

pi_79729001
SPAM!!!!!
Nelis:

pi_79729167
Draakje:

Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 maart 2010 @ 23:07:04 #194
163650 Greys
pi_79729209
Oh wat een lekker muiltje!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_79730305
Poezels met dichtgeknepen oogjes.
Volgens mij voelen ze zich alweer een stuk beter op hun gemakje.
  maandag 29 maart 2010 @ 23:30:01 #196
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79730384
Nelis
  maandag 29 maart 2010 @ 23:32:18 #197
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_79730481
!
Ziggy played guitar
pi_79730717
quote:
Op maandag 29 maart 2010 23:28 schreef Cat22 het volgende:
Poezels met dichtgeknepen oogjes.
Volgens mij voelen ze zich alweer een stuk beter op hun gemakje.
Dat was voor de flits vrees ik
Zodra ze me nu zien doen ze hun ogen dicht en niet uit vriendschap
Nee hoor, het gaat echt heel goed
pi_79730731
Oooh Tombo, wat zijn het mooierds!!! Ik ben fan van Nelis! Wat een beauty

Over een maand met alle F&F SC-ers op bezoek bij Tombo om kennis te maken met Nelis en Draakje

pi_79730752
Aw, wat zijn ze mooi!
pi_79731108
quote:
Op maandag 29 maart 2010 23:38 schreef Bamba het volgende:
Oooh Tombo, wat zijn het mooierds!!! Ik ben fan van Nelis! Wat een beauty

Over een maand met alle F&F SC-ers op bezoek bij Tombo om kennis te maken met Nelis en Draakje

In het echt kijkt Nelis echt heel drooperig
En als ie stilstaat staan zn voorpootjes een beetje als charly chaplin Maar dat maakt hem juist leuk
En kom maar langs hoor over een maand!
pi_79731208
quote:
Op maandag 29 maart 2010 23:44 schreef tombolafan het volgende:

[..]

En als ie stilstaat staan zn voorpootjes een beetje als charly chaplin Maar dat maakt hem juist leuk
  maandag 29 maart 2010 @ 23:52:20 #203
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_79731502
Oh, wat een bjoetiekjoeties

Volgende ronde linksom via Tombo
pi_79735905
Oh die draak...wat een prachtbeestje!
  Moderator dinsdag 30 maart 2010 @ 09:13:02 #205
155227 crew  Guppy
dus
pi_79736063
Ooh, wat is Draakje mooi! Nelis ook hoor, maar ik heb geloof ik een zwak voor Draakje
  dinsdag 30 maart 2010 @ 09:25:08 #206
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_79736305
Wat een heerlijk topic
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_79739561
quote:
Op maandag 29 maart 2010 23:44 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Als je op de route Alkmaar - Den Haag woont dan kan ik over een maand wel even die katten voor je vervoeren,
bij voorkeur in een mandje,
want in mijn leren bekleding is niet bestand tegen kattennagels
  dinsdag 30 maart 2010 @ 11:42:25 #208
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_79740065
Tombo ik zie je veels te weinig Maar wat heb je een mooi poezenstel gescoord
Ow O+
pi_79741258
Wat zijn ze mooi allebei En ik vind het zo fijn dat ze lekker saampies zijn
pi_79742706
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:15 schreef Pisces29 het volgende:
Dit dus. Fijn dat ze lekker samen kunnen blijven, en ik weet zeker dat goed huisje bij je krijgen, Tombo

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2010 12:58:10 ]
pi_79786982
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 09:03 schreef Taiga het volgende:
Oh die draak...wat een prachtbeestje!
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 09:13 schreef Guppyfriend het volgende:
Ooh, wat is Draakje mooi! Nelis ook hoor, maar ik heb geloof ik een zwak voor Draakje
Ik vind haar ook heel mooi
Zo donker rood ook terwijl het een vrouwtje is
Haar naam is wel echt heel goed gekozen hoor, het is echt een draak af en toe...
Nelis heeft zwaar ontzag voor haar, want als ie iets doet dat haar niet zint dan krijgt ie een mep
Ik heb een heel klein filmpje waar je Nelis ook een beetje hoort kletsen
  woensdag 31 maart 2010 @ 13:55:36 #212
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79787013
Nelis is veel knapper
  woensdag 31 maart 2010 @ 13:56:13 #213
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_79787043
Rooie poessies zijn
pi_79787083
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:42 schreef Maes het volgende:
Tombo ik zie je veels te weinig Maar wat heb je een mooi poezenstel gescoord
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben ook heel blij met ze Dinsdag naar de dierenarts (zijn ze al 6 jaar niet geweest ) voor inentingen en check-up. En dan duurt het nog maar 3 weken voor ze bij me komen!
pi_79787192
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:55 schreef Harajuku. het volgende:
Nelis is veel knapper
Nelis heeft karakter, zullen we maar zeggen
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Rooie poessies zijn
jaaaaaaaaaaa
  woensdag 31 maart 2010 @ 14:00:52 #216
176471 oh-oh
pi_79787226
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:55 schreef Harajuku. het volgende:
Nelis is veel knapper
True!
Ik vind Nelis heel apart, geen gewone saaie grijze tijger maar net iets anders
( Groucho Marx )
pi_79787421
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:00 schreef oh-oh het volgende:

[..]

True!
Ik vind Nelis heel apart, geen gewone saaie grijze tijger maar net iets anders
Hij is inderdaad net iets anders ja... Hij lijkt op de pink panter maar dan grijs
Maar het is echt een schatje Ik had m zondag even opgetild en dan gaat ie helemaal knuffelig doen
Draakje durfden we nog niet op te pakken, die leek daar niet echt gediend van te zijn
pi_79850815
Wat een tof topic!
♥ scars make us who we are ♥
pi_79851304
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:54 schreef tombolafan het volgende:

[..]

[..]

Haar naam is wel echt heel goed gekozen hoor, het is echt een draak af en toe...
Nelis heeft zwaar ontzag voor haar, want als ie iets doet dat haar niet zint dan krijgt ie een mep
[ link | afbeelding ]
Nelis heeft een Yoko geluid.

En wat ligt Draakje er lekker bij.
pi_79860264
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:06 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Hij is inderdaad net iets anders ja... Hij lijkt op de pink panter maar dan grijs
Maar het is echt een schatje Ik had m zondag even opgetild en dan gaat ie helemaal knuffelig doen
Draakje durfden we nog niet op te pakken, die leek daar niet echt gediend van te zijn

Hij is leuk. Echt het tiepje waar ik helemaal gek op zou worden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_79904036
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 09:52 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Hij is leuk. Echt het tiepje waar ik helemaal gek op zou worden.
Hij is ook echt lief Mn stiefzusje is helemaal weg van hem, en haar huisgenootje van Draakje (ik voorzie nog problemen met het terugkrijgen )
Heb weer nieuwe foto's en filmpje!
  zaterdag 3 april 2010 @ 15:36:36 #222
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_79904104
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 15:34 schreef tombolafan het volgende:
.....................
Heb weer nieuwe foto's en filmpje!
Hoe lang nog
pi_79904165
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 15:36 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Hoe lang nog
* bezig is met uploaden via photobucket *
  zaterdag 3 april 2010 @ 15:39:56 #224
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_79904224
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 15:38 schreef tombolafan het volgende:

[..]

* bezig is met uploaden via photobucket *
Is het al klaahaar?
pi_79904626
Draakje en Nelis houden van mensen:

En ze willen ook wel opgetild worden door me

Nelis wil zelfs wel een kus

Draakje luistert als je haar roept
  zaterdag 3 april 2010 @ 16:00:30 #226
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_79904812

Toch nog een beetje schrikachtig
pi_79904897
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 16:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]

Toch nog een beetje schrikachtig

Nou kijkt ze altijd wel met grote ogen hoor
Maar dit was de allereerste keer dat ze opgetild werd sinds ze daar is En ze spinde en was verder niet gespannen ofzo, dus ging prima
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 april 2010 @ 16:35:20 #228
163650 Greys
pi_79905878
Wauw, dat gaat écht van een lijen dakje he?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_79906035
Draakje als de ster van de trap af En die kleur van Nelis vind ik zó tof

Ghehehehe
pi_79908588
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 16:35 schreef Greys het volgende:
Wauw, dat gaat écht van een lijen dakje he?

Hopen dat ze bij mij ook zo blij zullen zijn
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 16:40 schreef Pisces29 het volgende:
Draakje als de ster van de trap af
Ja, en echt eerst even kijken wat er te halen valt...
Dat was natuurlijk omdat ze eerst naar beneden kwam voor niks
quote:
En die kleur van Nelis vind ik zó tof
[ afbeelding ]
Ghehehehe
Ja he...
  zaterdag 3 april 2010 @ 19:15:54 #231
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_79910780
Tombo, wat gaat het goed met ze
En dat filmpje; tussendoor ff dat koppie tussen de spijlen door

Ik vrees dat je ze kwijt bent
pi_79911118
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 19:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombo, wat gaat het goed met ze
En dat filmpje; tussendoor ff dat koppie tussen de spijlen door

Ik vrees dat je ze kwijt bent
Zou wel erg zijn he...
Nee hoor... Stel nou dat ze ze ECHT graag willen houden en ze voelen zich daar goed op hun gemak dan ga ik er even over nadenken
pi_79911282
Wat zijn ze al lekker vertrouwd met je.
  zondag 4 april 2010 @ 00:58:19 #234
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_79922037
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 19:26 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Zou wel erg zijn he...
Nee hoor... Stel nou dat ze ze ECHT graag willen houden en ze voelen zich daar goed op hun gemak dan ga ik er even over nadenken
Ja he. Als ik die 2 zo zie dan zijn ze echt op hun gemak. Die dikke rode Dat'ie zo kijkt zegt niets hoor, mijn 11 jarige kater kijkt ook vaak zo als'ie op getild wordt. Als'ie zich echt niet fijn voelt gaat'ie wel krabben. Hij ondergaat het en daar is dan ook alles mee gezegd Wat leuk dit allemaal. Misschien is het dus helemaal nog niet zeker dat ze uiteindelijk bij jou terechtkomen...... Die 2 lieve oude poezels verdienen iig een plekje waar ze gewenst zijn en lekker nog ouder mogen worden
pi_79922060
Draakje en Nelis
  zondag 4 april 2010 @ 18:03:37 #236
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_79939715
quote:
Op zondag 4 april 2010 00:58 schreef childintime het volgende:

[..]

Ja he. Als ik die 2 zo zie dan zijn ze echt op hun gemak. Die dikke rode Dat'ie zo kijkt zegt niets hoor, mijn 11 jarige kater kijkt ook vaak zo als'ie op getild wordt. Als'ie zich echt niet fijn voelt gaat'ie wel krabben. Hij ondergaat het en daar is dan ook alles mee gezegd Wat leuk dit allemaal. Misschien is het dus helemaal nog niet zeker dat ze uiteindelijk bij jou terechtkomen...... Die 2 lieve oude poezels verdienen iig een plekje waar ze gewenst zijn en lekker nog ouder mogen worden
Nou, grote kans dat ze wel bij mij komen hoor
Ze hebben al een gordijn stuk gemaakt, en Nelis schijnt nogal te bedelen, dus of ze daar voor altijd blijven is de vraag. Maar het gaat er om dat ze gelukkig (gaan) worden, of hier of daar
  zondag 4 april 2010 @ 19:54:14 #237
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_79942888
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:54 schreef tombolafan het volgende:

[..]

[..]

[ link | afbeelding ]
Zó lief

Jouw stem lijkt heel erg op de mijne
  maandag 5 april 2010 @ 04:01:20 #238
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_79958404
Wat een megakat is die rode trouwens Die grijze is echt mooi, die kleur ogen bij zijn vacht

Dus je ontvoert ze toch echt? Zitten daar straks weer een stel poezenbaasjes verdrietig te zijn......
pi_79960989
quote:
Op maandag 5 april 2010 04:01 schreef childintime het volgende:
Wat een megakat is die rode trouwens Die grijze is echt mooi, die kleur ogen bij zijn vacht

Dus je ontvoert ze toch echt? Zitten daar straks weer een stel poezenbaasjes verdrietig te zijn......
Oh nee, als ze ze echt heel graag willen dan valt daar over te praten hoor Ze zijn daar al zo thuis nu
Maar ik denk dat ze ze niet willen houden
pi_80312785
Zo, het eerste bezoek aan de dierenarts is volbracht
Nelis was erg makkelijk in zijn draagkooi te krijgen, maar Draakje was eh, nou ja, echt een draak...
Blazen naar me, en uiteindelijk moest ik haar echt "grijpen" De weg naar de dierenarts werd begeleid door een kattenduet, heel fijn

Bij de dierenarts was Nelis weer heel kalm, en Draakje vooral gespannen aan het kijken waar ze heen kon vluchten. De inenting ondergingen ze gelaten, helaas zullen ze wel alletwee binnenkort een gebitsbehandeling moeten ondergaan Ook heeft Draakje een hartruis. Maar goed, dat weet je bij oude katten die al een tijd niet bij de DA zijn geweest. Draakje weegt 4,4 kilo ( ) en Nelis 3,6.

Eenmaal thuis was Draakje eerst boos op me, maar ze wilde me wel vergeven toen ik eten gaf...
Helaas even geen foto's, want ik was mn camera vergeten
Maar ik ga binnenkort weer kijken en foto's maken
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 april 2010 @ 18:07:11 #241
163650 Greys
pi_80312918
Mooi dat ze hun prikken hebben gehad en dat je het er al met al nog zonder kleerscheuren (toch? ) vanaf hebt gebracht.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 14 april 2010 @ 18:15:29 #242
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_80313195
Draakje en Nelis
Dat hebben ze maar weer gehad
pi_80313399
Uh-oh... ouwetjes met een waslijstje. Maar da's het risico als je zo'n stel adopteert, held die je bent!
Fijn dat Draakje en jij via het eten snel weer vriendjes kunnen worden.

En binnenkort verse fotoookes!
pi_80313481
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:07 schreef Greys het volgende:
Mooi dat ze hun prikken hebben gehad en dat je het er al met al nog zonder kleerscheuren (toch? ) vanaf hebt gebracht.
1 krasje op mijn arm maar en heul geen bloed Luna van Ing is gevaarlijker
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Draakje en Nelis
Dat hebben ze maar weer gehad
Over 4 weken weer!
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:21 schreef Cat22 het volgende:
Uh-oh... ouwetjes met een waslijstje. Maar da's het risico als je zo'n stel adopteert, held die je bent!
Fijn dat Draakje en jij via het eten snel weer vriendjes kunnen worden.

En binnenkort verse fotoookes!
We waren al blij, want Nelis dronk veel (wij: nieren!!!! ) maar dat komt door zn medicijnen...
pi_80313533
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:24 schreef tombolafan het volgende:

[..]

1 krasje op mijn arm maar en heul geen bloed Luna van Ing is gevaarlijker
Jij was daar lomper.
quote:
[..]

Over 4 weken weer!
[..]

We waren al blij, want Nelis dronk veel (wij: nieren!!!! ) maar dat komt door zn medicijnen...
Voor de goede nieren van Nelis!
pi_80315431
Draakje en Nelis
Stoere Nelis.
  woensdag 14 april 2010 @ 19:50:14 #247
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_80316928
Jij ging Luna plagen, dan mag ze je pakken
pi_80319050
quote:
Op woensdag 14 april 2010 19:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Jij ging Luna plagen, dan mag ze je pakken
Ik ging met haar spelen!
Jij waarschuwt ook niet dat ze licenced to kill is
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 14 april 2010 @ 20:50:12 #249
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_80319668
quote:
Op woensdag 14 april 2010 20:36 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik ging met haar spelen!
Jij waarschuwt ook niet dat ze licenced to kill is
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ennietaim...dan wel een flurry meenemen he?
pi_80320501
quote:
Op woensdag 14 april 2010 20:50 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Ennietaim...dan wel een flurry meenemen he?
Jij wilde heul geen flurry
  woensdag 14 april 2010 @ 21:12:38 #251
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_80320728
quote:
Op woensdag 14 april 2010 21:07 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Jij wilde heul geen flurry
Stiekem toch wel, maar dat durfde ik niet te zeggen
pi_80321061
quote:
Op woensdag 14 april 2010 21:12 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

NOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOES!
  woensdag 14 april 2010 @ 21:29:58 #253
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_80321575
quote:
Op woensdag 14 april 2010 21:19 schreef tombolafan het volgende:

[..]

NOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOES!
Volgende keer beter, nu back 2 Nelis en Draakje
pi_80321789
quote:
Op woensdag 14 april 2010 21:29 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Volgende keer beter, nu back 2 Nelis en Draakje
Okee!
Ik heb de inentingboekjes mee naar huis genomen en daarbij per ongeluk de medicijnen van Nelis
Krijg net een telefoontje van mn stiefzusje dat ze ze niet kon vinden
Gelukkig hoeft ie morgen pas een pil en kan ze ze meenemen bij haar werk vandaan
pi_80325350
quote:
Op woensdag 14 april 2010 21:12 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

[offtopic] [/offtopic]
pi_80464173
Ik ben weer even langsgeweest bij Draakje en Nelis!
En Draakje vindt me toch echt eng nu
Zodra ze me zag ging ze naar boven, in de kledingkast zitten

Nelis vindt mij wel nog lief

Maar hij houdt ook wel erg veel van mn zusje :

Verder hebben we de nagels van Nelis geknipt , dat vond hij niet zo'n succes... Dan is zo'n kat van 16 nog best fysiek sterk eigenlijk
En 1 mei komen ze naar mij toe!!!! We hebben alvast afgesproken dat ik opbel als ik er bijna ben, dan stopt mn zusje Draakje alvast in het koffertje, want als ze mij ziet en weer naar de kast rent wordt het zo'n drama
pi_80464242
Aftellen!

En die Draak draait gauw genoeg bij als ze eenmaal aan jou en je huis gewend is.
pi_80464570
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:45 schreef Cat22 het volgende:
Aftellen!

En die Draak draait gauw genoeg bij als ze eenmaal aan jou en je huis gewend is.
Ja, spannend!!!! En ik wil diezelfde krabpaal als Ing, dan kan ze bij mij ook "omhoog"
pi_80465240
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:53 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ja, spannend!!!! En ik wil diezelfde krabpaal als Ing, dan kan ze bij mij ook "omhoog"
Ja! Die is leuk!
pi_80465320
Oh het zijn toch ook 2 cuties En yay aftellen Tombo
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 18 april 2010 @ 23:17:46 #261
163650 Greys
pi_80465686
Ohhhhhh
Vindt je zusje het niet erg om ze weer kwijt te raken?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 18 april 2010 @ 23:31:48 #262
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_80466209
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:53 schreef tombolafan het volgende:

[..]

65 euro bij Zooplus!
Hier is het een enorrrrm succes

Wat ziet Nelis er tevreden uit
Nu Draakje nog ff laten wennen aan jou en dan ist klaar!
pi_80466255
quote:
Op zondag 18 april 2010 23:17 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhh
Vindt je zusje het niet erg om ze weer kwijt te raken?
Wel een beetje
Maar haar huisgenootje wordt een beetje gek van Nelis (die kletst nogal en zeurt om aandacht ) dus daar blijven is niet echt een optie
pi_80469808
Ze zijn cute

En Draakje went wel als ze straks echt bij je wonen
  maandag 19 april 2010 @ 09:30:03 #265
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_80471072
Hoe lang duurt het nog Tombo, voor ze komen?

Nelis
Ow O+
pi_80471111
quote:
Op maandag 19 april 2010 07:47 schreef Loveless85 het volgende:
Ze zijn cute

En Draakje went wel als ze straks echt bij je wonen
Ze zijn heul cute
En Draakje is sowieso niet zo heel knuffelig etc, dus dat komt vast wel goed, die heeft gewoon meer ruimte nodig
quote:
Op maandag 19 april 2010 09:30 schreef Maes het volgende:
Hoe lang duurt het nog Tombo, voor ze komen?

Nelis
Nog 12 nachtjes!
  maandag 19 april 2010 @ 09:33:33 #267
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_80471145
Wat snel al
  maandag 19 april 2010 @ 10:16:57 #268
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_80472219
Oeh je kunt al gaan aftellen (pupsel duurt helaas wat langer )
Ow O+
pi_80472635
poezels, mooierds zijn het
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_80474080
quote:
Op maandag 19 april 2010 10:16 schreef Maes het volgende:
Oeh je kunt al gaan aftellen (pupsel duurt helaas wat langer )
Langer dan verwacht? Of langer dan 12 nachtjes?
quote:
Op maandag 19 april 2010 10:31 schreef Ml-etje het volgende:
poezels, mooierds zijn het
Ja!!!!!!
pi_80495254
Aftellen Tombo
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  maandag 19 april 2010 @ 20:54:29 #272
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_80496603
quote:
Op maandag 19 april 2010 20:23 schreef Morretje het volgende:
Aftellen Tombo
Jij ook Mor
Hoestie? Buikfoto's?
  maandag 19 april 2010 @ 20:55:19 #273
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80496649
Mor, je bent al bijna klaar.
  maandag 19 april 2010 @ 21:12:49 #274
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_80497507
quote:
Op maandag 19 april 2010 20:55 schreef Harajuku. het volgende:
Mor, je bent al bijna klaar.
Zie SC
pi_80732626
Nog 5 nachtjes Tombo?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_80733291
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:55 schreef Morretje het volgende:
Nog 5 nachtjes Tombo?
6, het is een nachtje verschoven
Op zaterdag is het altijd heel druk (zusje woont in het centrum) en dan moet ik heel ver parkeren dus dan moeten we met ze slepen door die drukte, dat vinden we een beetje sneu
Dus zondag!!!!!
KEPPURZININ!
pi_80738121
Afteltopic!
pi_80754550
quote:
Op maandag 26 april 2010 17:14 schreef tombolafan het volgende:

[..]

6, het is een nachtje verschoven
Op zaterdag is het altijd heel druk (zusje woont in het centrum) en dan moet ik heel ver parkeren dus dan moeten we met ze slepen door die drukte, dat vinden we een beetje sneu
Dus zondag!!!!!
KEPPURZININ!
En misten ze je al? Hadden ze beetje Tombo-aandachttekort
pi_80754657
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 08:05 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

En misten ze je al? Hadden ze beetje Tombo-aandachttekort
Nou zeker weten! En ik heb ook aandachttekort nu ik tijdelijk zonder zit...
pi_80754689
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 08:13 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nou zeker weten! En ik heb ook aandachttekort nu ik tijdelijk zonder zit...
Aaah, *aai aai* voor Tombo en de poesjes
pi_80754758
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 08:15 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Aaah, *aai aai* voor Tombo en de poesjes
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 april 2010 @ 08:34:15 #282
163650 Greys
pi_80754957
Spannend!
Hoe ga je dat de 15e doen eigenlijk, kunnen ze dan al een nachtje alleen?
Of komt je zus dan weer oppassen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_80758941
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 08:34 schreef Greys het volgende:
Spannend!
Hoe ga je dat de 15e doen eigenlijk, kunnen ze dan al een nachtje alleen?
Of komt je zus dan weer oppassen?
Jaaaaaaaaaaaaa
Mn moeder woont om de hoek
En vorige keer toen ze op mn logeerkatten moest passen (knuffelmeet) is ze daar 2x 3 uur gaan zitten lezen, "want anders zijn ze zo zielig alleen"
pi_80758974
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 10:59 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaaaaa
Mn moeder woont om de hoek
En vorige keer toen ze op mn logeerkatten moest passen (knuffelmeet) is ze daar 2x 3 uur gaan zitten lezen, "want anders zijn ze zo zielig alleen"
pi_80759097
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 11:01 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Mijn moeder is heul lief
pi_80759675
Das wel lief ja
  dinsdag 27 april 2010 @ 11:29:44 #287
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_80759971
5 nachtjes en counting
Ow O+
pi_80760095
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 11:29 schreef Maes het volgende:
5 nachtjes en counting
Hoeveel nachtjes moet jij nog wachten?
  dinsdag 27 april 2010 @ 11:36:47 #289
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_80760256
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 11:32 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Hoeveel nachtjes moet jij nog wachten?
Wij rekenen nog niet in nachtjes Ze zijn nu 4.5 week dus nog 5.5 week wachten. Kom je dan knuffelen?
Ow O+
pi_80760439
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 11:36 schreef Maes het volgende:

[..]

Wij rekenen nog niet in nachtjes Ze zijn nu 4.5 week dus nog 5.5 week wachten. Kom je dan knuffelen?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
pi_80760985
En we eisen wel ladingen foto's van die muppets hé Tombo
pi_80761068
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
En we eisen wel ladingen foto's van die muppets hé Tombo
Zeg, chagrijn!
Ik sleep altijd overal mn camera mee naar toe, dus thuis foto's maken zal wel lukken denk ik
pi_80761316
ff snel een hola

Tombo wat gaat de tijd snel! Spannend hoor!
  dinsdag 27 april 2010 @ 12:48:35 #294
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_80762848
Waarom haal je ze nou niet alvast op dan Tomboooo?
pi_80763398
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 12:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat ben je weer heerlijk overtuigend. Net als destijds bij mijn Yoko.
  dinsdag 27 april 2010 @ 13:05:56 #296
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_80763469
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 13:03 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Wat ben je weer heerlijk overtuigend. Net als destijds bij mijn Yoko.
Het is een gave
pi_80765992
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 12:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Omdat ik dan toevallig vandaag wel 's middags vrij ben, maar vanaf nu elke dag weg tm zaterdag
En dat vind ik sneu.
Volgende week ben ik vrij (hoewel mn tante me misschien ging claimen hoor ik net , maar dan ben ik iig zondag en maandag de hele dag vrij) dus dan kan ik er zijn voor ze
SPOILER
pi_80766037
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 14:13 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Omdat ik dan toevallig vandaag wel 's middags vrij ben, maar vanaf nu elke dag weg tm zaterdag
En dat vind ik sneu.
Volgende week ben ik vrij (hoewel mn tante me misschien ging claimen hoor ik net , maar dan ben ik iig zondag en maandag de hele dag vrij) dus dan kan ik er zijn voor ze
SPOILER
Tis wel lekker voor ze als je zo af en toe ff uurtje de deur uit bent ? Kunnen ze iig beetje de boel ontdekken, anders blijven ze (als ze beetje bangig zijn) misschien ook maar onder de kast/bed/bank hangen
pi_80766077
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 14:14 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Tis wel lekker voor ze als je zo af en toe ff uurtje de deur uit bent ? Kunnen ze iig beetje de boel ontdekken, anders blijven ze (als ze beetje bangig zijn) misschien ook maar onder de kast/bed/bank hangen
Ik ga ook heus wel weg af en toe ja
Maar morgen, donderdag en vrijdag ben ik echt hele dagen weg, dat vind ik niet fijn als ze er net zijn.
pi_80766105
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 14:15 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik ga ook heus wel weg af en toe ja
Maar morgen, donderdag en vrijdag ben ik echt hele dagen weg, dat vind ik niet fijn als ze er net zijn.
Nee logisch
pi_80766113
lapo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')