quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
Toch nog een beetje schrikachtig
quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:35 schreef Greys het volgende:
Wauw, dat gaat écht van een lijen dakje he?![]()
Ja, en echt eerst even kijken wat er te halen valt...quote:
Ja he...quote:
Zou wel erg zijn he...quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombo, wat gaat het goed met ze![]()
En dat filmpje; tussendoor ff dat koppie tussen de spijlen door![]()
Ik vrees dat je ze kwijt bent
Ja he. Als ik die 2 zo zie dan zijn ze echt op hun gemak. Die dikke rodequote:Op zaterdag 3 april 2010 19:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zou wel erg zijn he...
Nee hoor... Stel nou dat ze ze ECHT graag willen houden en ze voelen zich daar goed op hun gemak dan ga ik er even over nadenken
Nou, grote kans dat ze wel bij mij komen hoorquote:Op zondag 4 april 2010 00:58 schreef childintime het volgende:
[..]
Ja he. Als ik die 2 zo zie dan zijn ze echt op hun gemak. Die dikke rodeDat'ie zo kijkt zegt niets hoor, mijn 11 jarige kater kijkt ook vaak zo als'ie op getild wordt. Als'ie zich echt niet fijn voelt gaat'ie wel krabben. Hij ondergaat het en daar is dan ook alles mee gezegd
Wat leuk dit allemaal. Misschien is het dus helemaal nog niet zeker dat ze uiteindelijk bij jou terechtkomen...... Die 2 lieve oude poezels verdienen iig een plekje waar ze gewenst zijn en lekker nog ouder mogen worden
Zó liefquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ik vind haar ook heel mooi
Zo donker rood ook terwijl het een vrouwtje is
Haar naam is wel echt heel goed gekozen hoor, het is echt een draak af en toe...
Nelis heeft zwaar ontzag voor haar, want als ie iets doet dat haar niet zint dan krijgt ie een mep
Ik heb een heel klein filmpje waar je Nelis ook een beetje hoort kletsen![]()
[ link | afbeelding ]
Oh nee, als ze ze echt heel graag willen dan valt daar over te praten hoorquote:Op maandag 5 april 2010 04:01 schreef childintime het volgende:
Wat een megakat is die rode trouwensDie grijze is echt mooi, die kleur ogen bij zijn vacht
![]()
Dus je ontvoert ze toch echt? Zitten daar straks weer een stel poezenbaasjes verdrietig te zijn......
1 krasje op mijn arm maarquote:Op woensdag 14 april 2010 18:07 schreef Greys het volgende:
Mooi dat ze hun prikken hebben gehad en dat je het er al met al nog zonder kleerscheuren (toch?) vanaf hebt gebracht.
Over 4 weken weer!quote:Op woensdag 14 april 2010 18:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Draakje en Nelis![]()
Dat hebben ze maar weer gehad
We waren al blij, want Nelis dronk veel (wij:quote:Op woensdag 14 april 2010 18:21 schreef Cat22 het volgende:
Uh-oh... ouwetjes met een waslijstje.Maar da's het risico als je zo'n stel adopteert, held die je bent!
![]()
Fijn dat Draakje en jij via het eten snel weer vriendjes kunnen worden.![]()
En binnenkort verse fotoookes!
Jij was daar lomper.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
1 krasje op mijn arm maaren heul geen bloed
Luna van Ing is gevaarlijker
![]()
quote:[..]
Over 4 weken weer!
[..]
We waren al blij, want Nelis dronk veel (wij:nieren!!!!
) maar dat komt door zn medicijnen...
Ik ging met haar spelen!quote:Op woensdag 14 april 2010 19:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Jij ging Luna plagen, dan mag ze je pakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ging met haar spelen!
Jij waarschuwt ook niet dat ze licenced to kill is
Ennietaim...dan wel een flurry meenemen he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ennietaim...dan wel een flurry meenemen he?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |