In het echt kijkt Nelis echt heel drooperigquote:Op maandag 29 maart 2010 23:38 schreef Bamba het volgende:
Oooh Tombo, wat zijn het mooierds!!!
Ik ben fan van Nelis! Wat een beauty

Over een maand met alle F&F SC-ers op bezoek bij Tombo om kennis te maken met Nelis en Draakje

Maar dat maakt hem juist leuk
 Maar dat maakt hem juist leuk 

quote:Op maandag 29 maart 2010 23:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In het echt kijkt Nelis echt heel drooperig
En als ie stilstaat staan zn voorpootjes een beetje als charly chaplinMaar dat maakt hem juist leuk
En kom maar langs hoor over een maand!

Als je op de route Alkmaar - Den Haag woont dan kan ik over een maand wel even die katten voor je vervoeren,quote:Op maandag 29 maart 2010 23:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In het echt kijkt Nelis echt heel drooperig
En als ie stilstaat staan zn voorpootjes een beetje als charly chaplinMaar dat maakt hem juist leuk
En kom maar langs hoor over een maand!

ik zie je veels te weinig
  ik zie je veels te weinig   Maar wat heb je een mooi poezenstel gescoord
  Maar wat heb je een mooi poezenstel gescoord   

En ik vind het zo fijn dat ze lekker saampies zijn
 En ik vind het zo fijn dat ze lekker saampies zijn  

Dit dus. Fijn dat ze lekker samen kunnen blijven, en ik weet zeker dat goed huisje bij je krijgen, Tomboquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:15 schreef Pisces29 het volgende:
Wat zijn ze mooi allebeiEn ik vind het zo fijn dat ze lekker saampies zijn

quote:
Ik vind haar ook heel mooiquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:13 schreef Guppyfriend het volgende:
Ooh, wat is Draakje mooi! Nelis ook hoor, maar ik heb geloof ik een zwak voor Draakje

quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:42 schreef Maes het volgende:
Tomboik zie je veels te weinig
Maar wat heb je een mooi poezenstel gescoord

Ik ben ook heel blij met zequote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:15 schreef Pisces29 het volgende:
Wat zijn ze mooi allebeiEn ik vind het zo fijn dat ze lekker saampies zijn
 Dinsdag naar de dierenarts (zijn ze al 6 jaar niet geweest
 Dinsdag naar de dierenarts (zijn ze al 6 jaar niet geweest  ) voor inentingen en check-up. En dan duurt het nog maar 3 weken voor ze bij me komen!
 ) voor inentingen en check-up. En dan duurt het nog maar 3 weken voor ze bij me komen!  

Nelis heeft karakter, zullen we maar zeggenquote:

jaaaaaaaaaaaquote:

True!quote:

Hij is inderdaad net iets anders ja... Hij lijkt op de pink panter maar dan grijsquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
True!
Ik vind Nelis heel apart, geen gewone saaie grijze tijger maar net iets anders

Ik had m zondag even opgetild en dan gaat ie helemaal knuffelig doen
 Ik had m zondag even opgetild en dan gaat ie helemaal knuffelig doen 

Nelis heeft een Yoko geluid.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ik vind haar ook heel mooi
Zo donker rood ook terwijl het een vrouwtje is
Haar naam is wel echt heel goed gekozen hoor, het is echt een draak af en toe...
Nelis heeft zwaar ontzag voor haar, want als ie iets doet dat haar niet zint dan krijgt ie een mep
Ik heb een heel klein filmpje waar je Nelis ook een beetje hoort kletsen
[ link | afbeelding ]

quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij is inderdaad net iets anders ja... Hij lijkt op de pink panter maar dan grijs
Maar het is echt een schatjeIk had m zondag even opgetild en dan gaat ie helemaal knuffelig doen
Draakje durfden we nog niet op te pakken, die leek daar niet echt gediend van te zijn

Hij is ook echt liefquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]

Hij is leuk. Echt het tiepje waar ik helemaal gek op zou worden.
 Mn stiefzusje is helemaal weg van hem, en haar huisgenootje van Draakje (ik voorzie nog problemen met het terugkrijgen
 Mn stiefzusje is helemaal weg van hem, en haar huisgenootje van Draakje (ik voorzie nog problemen met het terugkrijgen  )
 ) 

Hoe lang nogquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:34 schreef tombolafan het volgende:
.....................
Heb weer nieuwe foto's en filmpje!

* bezig is met uploaden via photobucket *quote:

Is het al klaahaar?quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* bezig is met uploaden via photobucket *

quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
Toch nog een beetje schrikachtig

En ze spinde en was verder niet gespannen ofzo, dus ging prima
 En ze spinde en was verder niet gespannen ofzo, dus ging prima   

En die kleur van Nelis vind ik zó tof
 En die kleur van Nelis vind ik zó tof   

quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:35 schreef Greys het volgende:
Wauw, dat gaat écht van een lijen dakje he?

Ja, en echt eerst even kijken wat er te halen valt...quote:

Ja he...quote:

Zou wel erg zijn he...quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombo, wat gaat het goed met ze
En dat filmpje; tussendoor ff dat koppie tussen de spijlen door
Ik vrees dat je ze kwijt bent

Ja he. Als ik die 2 zo zie dan zijn ze echt op hun gemak. Die dikke rodequote:Op zaterdag 3 april 2010 19:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zou wel erg zijn he...
Nee hoor... Stel nou dat ze ze ECHT graag willen houden en ze voelen zich daar goed op hun gemak dan ga ik er even over nadenken
 Dat'ie zo kijkt zegt niets hoor, mijn 11 jarige kater kijkt ook vaak zo als'ie op getild wordt. Als'ie zich echt niet fijn voelt gaat'ie wel krabben. Hij ondergaat het en daar is dan ook alles mee gezegd
  Dat'ie zo kijkt zegt niets hoor, mijn 11 jarige kater kijkt ook vaak zo als'ie op getild wordt. Als'ie zich echt niet fijn voelt gaat'ie wel krabben. Hij ondergaat het en daar is dan ook alles mee gezegd   Wat leuk dit allemaal. Misschien is het dus helemaal nog niet zeker dat ze uiteindelijk bij jou terechtkomen...... Die 2 lieve oude poezels verdienen iig een plekje waar ze gewenst zijn en lekker nog ouder mogen worden
  Wat leuk dit allemaal. Misschien is het dus helemaal nog niet zeker dat ze uiteindelijk bij jou terechtkomen...... Die 2 lieve oude poezels verdienen iig een plekje waar ze gewenst zijn en lekker nog ouder mogen worden   

Nou, grote kans dat ze wel bij mij komen hoorquote:Op zondag 4 april 2010 00:58 schreef childintime het volgende:
[..]
Ja he. Als ik die 2 zo zie dan zijn ze echt op hun gemak. Die dikke rodeDat'ie zo kijkt zegt niets hoor, mijn 11 jarige kater kijkt ook vaak zo als'ie op getild wordt. Als'ie zich echt niet fijn voelt gaat'ie wel krabben. Hij ondergaat het en daar is dan ook alles mee gezegd
Wat leuk dit allemaal. Misschien is het dus helemaal nog niet zeker dat ze uiteindelijk bij jou terechtkomen...... Die 2 lieve oude poezels verdienen iig een plekje waar ze gewenst zijn en lekker nog ouder mogen worden

Zó liefquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ik vind haar ook heel mooi
Zo donker rood ook terwijl het een vrouwtje is
Haar naam is wel echt heel goed gekozen hoor, het is echt een draak af en toe...
Nelis heeft zwaar ontzag voor haar, want als ie iets doet dat haar niet zint dan krijgt ie een mep
Ik heb een heel klein filmpje waar je Nelis ook een beetje hoort kletsen
[ link | afbeelding ]

Die grijze is echt mooi, die kleur ogen bij zijn vacht
  Die grijze is echt mooi, die kleur ogen bij zijn vacht   

Oh nee, als ze ze echt heel graag willen dan valt daar over te praten hoorquote:Op maandag 5 april 2010 04:01 schreef childintime het volgende:
Wat een megakat is die rode trouwensDie grijze is echt mooi, die kleur ogen bij zijn vacht

Dus je ontvoert ze toch echt? Zitten daar straks weer een stel poezenbaasjes verdrietig te zijn......
 Ze zijn daar al zo thuis nu
 Ze zijn daar al zo thuis nu 

De weg naar de dierenarts werd begeleid door een kattenduet, heel fijn
  De weg naar de dierenarts werd begeleid door een kattenduet, heel fijn   
  Ook heeft Draakje een hartruis. Maar goed, dat weet je bij oude katten die al een tijd niet bij de DA zijn geweest. Draakje weegt 4,4 kilo (
  Ook heeft Draakje een hartruis. Maar goed, dat weet je bij oude katten die al een tijd niet bij de DA zijn geweest. Draakje weegt 4,4 kilo (  ) en Nelis 3,6.
 ) en Nelis 3,6. 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |