In het echt kijkt Nelis echt heel drooperigquote:Op maandag 29 maart 2010 23:38 schreef Bamba het volgende:
Oooh Tombo, wat zijn het mooierds!!!![]()
Ik ben fan van Nelis! Wat een beauty
![]()
Over een maand met alle F&F SC-ers op bezoek bij Tombo om kennis te maken met Nelis en Draakje![]()
![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In het echt kijkt Nelis echt heel drooperig
En als ie stilstaat staan zn voorpootjes een beetje als charly chaplinMaar dat maakt hem juist leuk
En kom maar langs hoor over een maand!
Als je op de route Alkmaar - Den Haag woont dan kan ik over een maand wel even die katten voor je vervoeren,quote:Op maandag 29 maart 2010 23:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In het echt kijkt Nelis echt heel drooperig
En als ie stilstaat staan zn voorpootjes een beetje als charly chaplinMaar dat maakt hem juist leuk
En kom maar langs hoor over een maand!
Dit dus. Fijn dat ze lekker samen kunnen blijven, en ik weet zeker dat goed huisje bij je krijgen, Tomboquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:15 schreef Pisces29 het volgende:
Wat zijn ze mooi allebeiEn ik vind het zo fijn dat ze lekker saampies zijn
quote:
Ik vind haar ook heel mooiquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:13 schreef Guppyfriend het volgende:
Ooh, wat is Draakje mooi! Nelis ook hoor, maar ik heb geloof ik een zwak voor Draakje
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:42 schreef Maes het volgende:
Tomboik zie je veels te weinig
Maar wat heb je een mooi poezenstel gescoord
![]()
Ik ben ook heel blij met zequote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:15 schreef Pisces29 het volgende:
Wat zijn ze mooi allebeiEn ik vind het zo fijn dat ze lekker saampies zijn
Nelis heeft karakter, zullen we maar zeggenquote:
jaaaaaaaaaaaquote:
True!quote:
Hij is inderdaad net iets anders ja... Hij lijkt op de pink panter maar dan grijsquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
True!
Ik vind Nelis heel apart, geen gewone saaie grijze tijger maar net iets anders
Nelis heeft een Yoko geluid.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ik vind haar ook heel mooi
Zo donker rood ook terwijl het een vrouwtje is
Haar naam is wel echt heel goed gekozen hoor, het is echt een draak af en toe...
Nelis heeft zwaar ontzag voor haar, want als ie iets doet dat haar niet zint dan krijgt ie een mep
Ik heb een heel klein filmpje waar je Nelis ook een beetje hoort kletsen![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij is inderdaad net iets anders ja... Hij lijkt op de pink panter maar dan grijs
Maar het is echt een schatjeIk had m zondag even opgetild en dan gaat ie helemaal knuffelig doen
Draakje durfden we nog niet op te pakken, die leek daar niet echt gediend van te zijn
Hij is ook echt liefquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Hij is leuk. Echt het tiepje waar ik helemaal gek op zou worden.
Hoe lang nogquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:34 schreef tombolafan het volgende:
.....................
Heb weer nieuwe foto's en filmpje!![]()
* bezig is met uploaden via photobucket *quote:
Is het al klaahaar?quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* bezig is met uploaden via photobucket *
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |