quote:Draakje is al boven geweest, kwam toen ik haar riep, heeft even naast me gelegen op de bank. Nelis loopt af en toe voorzichtig rond maar zit vnl nog onder de bank... Draakje is duidelijk de held en heeft de wc ook al gevonden. Stoere poezen! xxx
Ja hequote:
Hear hear!quote:Op zondag 28 maart 2010 @ 00:39 schreef childintime het volgende:
Mooi dit. En volwassen poezen zijn natuurlijk veeeeeel leuker dan kittensZe vernielen je planten niet, bijten niet in je tenen als je op blote voeten rondloopt, staan niet ineens met 4 poten rechtop in je blote been, hangen niet aan de zoom van je rok, klimmen niet in je gordijnen en ga zo maar een half uurtje door
Als je elkaar een beetje respecteert heb je geweldige huisgenoten aan volwassen katten
![]()
quote:
Ja, dat was verrassend, aangezien die schuwer leekquote:Op zondag 28 maart 2010 01:01 schreef Sheriam het volgende:
Wat leuk, dus Draakje is juist de dappere, wat leuk! Nelis komt er vast ook snel achteraan als 'ie door heeft dat 'ie z'n portie kroel bij jullie moet komen halen
Ja!quote:Op zondag 28 maart 2010 08:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat goed! En over een maandje komen ze naar jou toe toch Tombola?
Ik heb in overleg met mn stiefzusje besloten om vandaag nog niet te gaan. Nelis komt net een beetje onder de bank vandaan en schrikt nog van heel veel, dus het leek ons niet heel handig als ik daar nu ook aan kom waaienquote:Op zondag 28 maart 2010 13:57 schreef Cat22 het volgende:
Goede berichten!De eerste stapjes zijn genomen, dan komt de rest vast ook wel. Ga er maar lekker vaak heen om te kroelen, dan komt het met verhuizing 2 ook helemaal goed.
![]()
Eigen poezels!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:58 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben thuis!
Het zijn zulke lieve katten(wat ik van ze gezien heb dan, aangezien ze onder de bank zaten
)
Alles klaarzetten:
Kattenbak:
[ afbeelding ]
Eten:
[ afbeelding ]
Eerste kennismaking met stiefzusje:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ERUIT!Meteen onder de bank
![]()
[ afbeelding ]
Draakje![]()
[ afbeelding ]
Nelis![]()
[ afbeelding ]
Dat was voor de flits vrees ikquote:Op maandag 29 maart 2010 23:28 schreef Cat22 het volgende:
Poezels met dichtgeknepen oogjes.![]()
Volgens mij voelen ze zich alweer een stuk beter op hun gemakje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |