abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79510795
De eigenaar van deze twee katten is een paar weken terug overleden en had geen enkel contact met familie, de moeder van een collega bezocht deze man vaak en probeert nu een nieuw tehuis voor de katten te vinden. Het asiel ter plekke is weinig hoopvol ze op hun leeftijd nog geplaatst te krijgen, vandaar dat ik heb aangeboden ze op een aantal plaatsen op het net te zetten. De katten zitten in Leiden.

Het gaat om Draakje, Europese korthaar, rood/wit, ze is geholpen heeft alle inentingen t.m. 2004 gehad, maar het vaccinatieboekje is zoek. Draakje is van 1996 oogt nog jong en is ook snel. Deze poes is schuw en snel bang. Ze is eenkennig, als iemand de moeite neemt met deze poes vertrouwd te raken, dan hecht de poes zich wel en laat zich dan aanhalen. Ze is ook een leuke en lieve kat. Deze poes slaapt veel en ligt ook graag bij mensen in de buurt, ze is geen schootkat maar is wel nieuwsgierig. Heeft geen kwalen of klachten.

En Nelis, van juni 1995, is gecastreerd en heeft een een vaccinatieboekje waarin alle inentingen t/m 2004 staan genoteerd. Hij is cypers met een klein beetje wit. Zijn rechterachterpoot staat iets scheef door oude fractuur.Hier heeft hij geen last van. Nelis is een erg aanhankelijke kroelerige kater die met je praat( terugmauwt als je iets zegt) en steeds bij je in de buurt blijft. Hij gaat af en toe even naar buiten bij mooi weer, maar gaat nooit ver weg en is snel weer terug. Hij is erg lief en zelfs nog wel speels.

Ze moeten Donderdag al weg van de plek waar ze nu zitten
Foto's staan op http://www.xs4all.nl/~myranya/katten.html -meer info heb ik zelf ook niet.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 22:19:34 #2
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_79511269
arme poezels, succes met de zoektocht!
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  dinsdag 23 maart 2010 @ 22:43:51 #3
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_79512594
Wat een dropjes! Het is dat ik het financieel niet zou kunnen rondbreien, 3 poezen in huis is net iets te veel...
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_79513530

Foto's ook maar even hier. Ik vind het schatjes!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  dinsdag 23 maart 2010 @ 23:54:38 #5
202014 JJH
Knetter. O+
pi_79515588
Moeten ze samen geplaatst worden en kunnen ze met andere katten?
pi_79515692
Nelis, wat een prachtbeest.
pi_79515943
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 23:54 schreef JJH het volgende:
Moeten ze samen geplaatst worden en kunnen ze met andere katten?
Samen hoeft niet. Met andere katten kan waarschijnlijk wel; er was nog een derde die al geplaatst is & ik begrijp dat deze man nog andere katten gehad heeft over de laatste jaren van zijn leven dus ze zijn wel gezelschap van andere katten gewend.
pi_79519323
Ze hebben hun hele leven samen doorgebracht? Zijn ze dol op elkaar?
Ik kan het helaas echt niet doen. We hebben er al 8 en de ruimte is nu echt vol.
Maar ik hoop zoooooo dat iemand die kleintjes samen kan nemen.

Heuy!!! Miss Bliss en Re zijn nu een paar dagen weg, maar zouden deze twee niets voor hen zijn?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_79519864
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 08:49 schreef nokwanda het volgende:
Ze hebben hun hele leven samen doorgebracht? Zijn ze dol op elkaar?
Ik kan het helaas echt niet doen. We hebben er al 8 en de ruimte is nu echt vol.
Maar ik hoop zoooooo dat iemand die kleintjes samen kan nemen.

Heuy!!! Miss Bliss en Re zijn nu een paar dagen weg, maar zouden deze twee niets voor hen zijn?
misschien wel
En anders... anders kunnen ze misschien wel bij mij Maar nu nog niet, pas eind april ben ik "vrij" (heb nu 2 logeerkatten)
Ze zien er wel onwijs lief uit namelijk
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_79519921
Voor zover ik weet kunnen ze het best met elkaar vinden maar zijn ze niet onafscheidelijk zoals broer en zus soms kunnen zijn. Vooral Nelis is volgens de berichten wel duidelijk eenzaam zonder mensen om 'm lekker te kroelen!
pi_79519938
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 00:06 schreef Sheriam het volgende:

[..]

Samen hoeft niet. Met andere katten kan waarschijnlijk wel; er was nog een derde die al geplaatst is & ik begrijp dat deze man nog andere katten gehad heeft over de laatste jaren van zijn leven dus ze zijn wel gezelschap van andere katten gewend.
Maar als ze samen gewend zijn is dat wel fijner voor ze lijkt mij? Helemaal omdat die ene zo schuw is?
pi_79520082
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 09:12 schreef tombolafan het volgende:

[..]

misschien wel
En anders... anders kunnen ze misschien wel bij mij Maar nu nog niet, pas eind april ben ik "vrij" (heb nu 2 logeerkatten)
Ze zien er wel onwijs lief uit namelijk
Als we daar echt op kunnen rekenen is er misschien wel een logeeradres te regelen, maar dan moeten ze wel 2x verhuizen, 2x wennen. Zou liever hebben dat ze in 1x ergens terecht kunnen, vooral voor Draakje zou 't nogal stressen zijn denk ik. Nelis zou 't waarschijnlijk heel best vinden, zolang 'ie op het logeeradres tot eind April ook maar iemand heeft die z'n buik kroelt :-) Wie zijn Bliss & Re en wanneer komen zij terug?
pi_79520122
awh!!!!

als het had gekund had ik ze zo meegenomen, wat een mooie beestjes

ik hoop dat je een leuk thuis voor ze vindt!!
Ja doei.
pi_79520127
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 09:21 schreef Sheriam het volgende:

[..]

Als we daar echt op kunnen rekenen is er misschien wel een logeeradres te regelen, maar dan moeten ze wel 2x verhuizen, 2x wennen. Zou liever hebben dat ze in 1x ergens terecht kunnen, vooral voor Draakje zou 't nogal stressen zijn denk ik. Nelis zou 't waarschijnlijk heel best vinden, zolang 'ie op het logeeradres tot eind April ook maar iemand heeft die z'n buik kroelt :-) Wie zijn Bliss & Re en wanneer komen zij terug?
Nee dat snap ik, dat het idealer is als ze meteen bij iemand voor altijd terecht kunnen
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 24 maart 2010 @ 09:23:44 #15
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_79520147
Heel veel suc6 TS.
Het is dat m'n vrouwtje allergisch is....
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_79520605
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 09:15 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Maar als ze samen gewend zijn is dat wel fijner voor ze lijkt mij? Helemaal omdat die ene zo schuw is?
Tsja, dat zou wel fijn zijn, heeft Draakje nog 1 vertrouwd maatje en natuurlijk is 't ook prettig omdat ze dan allebei onder dak zijn! Maar het is Woensdag, ze moeten MORGEN uit het huis waar ze nu zitten. Een goed, veilig onderdak is het belangrijkste, met wat geduld zal ook Draakje in haar eentje vast kunnen wennen aan een nieuw baasje. In mijn ervaring zijn katten tenslotte individualisten, tenzij ze inderdaad echt uit 't zelfde nest komen of moeder en dochter zijn ofzo... en ze maakten dus deel uit van een klein groepje katten wat over de jaren heen langzaam van samenstelling wisselde. Voor zover ik begreep heeft meneer over de jaren heen altijd meerdere katten gehad, ging er wel eens eentje dood, kwam er weer eentje bij....
pi_79520686
Wat een schatjes. Ik baal toch elke keer weer als zo'n topic langskomt dat ik ze niet op kan vangen, maar ik heb al een asielpoes en een straatpoes in mijn kleine appartementje..
pi_79520716
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 09:39 schreef Sheriam het volgende:

[..]

Tsja, dat zou wel fijn zijn, heeft Draakje nog 1 vertrouwd maatje en natuurlijk is 't ook prettig omdat ze dan allebei onder dak zijn! Maar het is Woensdag, ze moeten MORGEN uit het huis waar ze nu zitten. Een goed, veilig onderdak is het belangrijkste, met wat geduld zal ook Draakje in haar eentje vast kunnen wennen aan een nieuw baasje. In mijn ervaring zijn katten tenslotte individualisten, tenzij ze inderdaad echt uit 't zelfde nest komen of moeder en dochter zijn ofzo... en ze maakten dus deel uit van een klein groepje katten wat over de jaren heen langzaam van samenstelling wisselde. Voor zover ik begreep heeft meneer over de jaren heen altijd meerdere katten gehad, ging er wel eens eentje dood, kwam er weer eentje bij....
Nou ja, helemaal als het katten uit een groep zijn lijkt het me fijner als ze samen geplaatst worden
Maar ik snap dat je ze ook apart plaatst als dat wel kan
  woensdag 24 maart 2010 @ 10:36:26 #19
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_79522603
hoe oud zijn ze precies?
in de haak.
pi_79522656
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 10:36 schreef trui het volgende:
hoe oud zijn ze precies?
Dit jaar worden ze 14 en 15
pi_79522790
= reactie verwijderd. Antwoord was al gegeven op de vraag =
"Bazinga! Once again you have fallen for one of my classic pranks"
  woensdag 24 maart 2010 @ 11:53:28 #22
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79525701
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 09:21 schreef Sheriam het volgende:

[..]

Wie zijn Bliss & Re en wanneer komen zij terug?
Vrijdag.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Moderator woensdag 24 maart 2010 @ 12:24:23 #23
155227 crew  Guppy
dus
pi_79526828
Wat een schatten. Helaas kan ik ze geen thuis bieden...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_79528403
Oh die rode! Ben gek op rode poezen.
Maar helaas...2 is meer dan genoeg.
  woensdag 24 maart 2010 @ 15:05:40 #25
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_79532379
Ze moeten dus vandaag of morgen weg?
Is Stichting Dierenthuis mss een optie anders???
Een asiel lijkt me echt niks voor zulke oudjes waarvan 1 zo angstig
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_79532787
Awww mijn vriendin die wil geen extra kat erbij en onze eigen kat is nogal lomp tegen andere katten .. Het zijn wel mooi katten hoor!
Lampjes fabrikant eerste klasse!
pi_79533229
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:05 schreef oh-oh het volgende:
Morgen dus. En Dierenthuis is toch voor onplaatsbare dieren? Tsja het asiel was dus erg negatief maar ik denk toch niet dat ze helemaal onplaatsbaar zijn -er zijn wel mensen die oudere katten nemen enzo. Alleen de tijd is heeeel erg kort. Ik denk dat Draakje zich in zo'n opvang wel op haar plaats zal voelen maar voor Nelis zou ik wel heel graag een gewoon huis met baasje willen vinden.... Die wil vast meer persoonlijke aandacht!
  woensdag 24 maart 2010 @ 15:27:49 #28
176471 oh-oh
pi_79533267
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:26 schreef Sheriam het volgende:

[..]

Morgen dus. En Dierenthuis is toch voor onplaatsbare dieren? Tsja het asiel was dus erg negatief maar ik denk toch niet dat ze helemaal onplaatsbaar zijn -er zijn wel mensen die oudere katten nemen enzo. Alleen de tijd is heeeel erg kort. Ik denk dat Draakje zich in zo'n opvang wel op haar plaats zal voelen maar voor Nelis zou ik wel heel graag een gewoon huis met baasje willen vinden.... Die wil vast meer persoonlijke aandacht!
Ja maar hoe hoop je dat nog voor morgen te regelen?
Ik zou dierenthuis toch maar eens bellen als ik jou was...
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 24 maart 2010 @ 15:28:39 #29
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79533305
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:26 schreef Sheriam het volgende:

[..]

En je kunt ze zelf dus ook niet tijdelijk even nemen of zo?
  woensdag 24 maart 2010 @ 15:29:40 #30
176471 oh-oh
pi_79533341
Ik denk dat ze zelfs via Fok wel te plaatsen zouden zijn hoor, maar niet voor morgen ...
( Groucho Marx )
pi_79534084
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:28 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

En je kunt ze zelf dus ook niet tijdelijk even nemen of zo?
Ik woon op 1 (wel grote) kamer met een poes die zelf best wel een beetje bangig is, ex-zwerfster en qua karakter lijkt ze best wel op Draakje. Die zal er niet blij mee zijn als ik ze hier neerzet, want je kan aan zo'n poes tenslotte niet uitleggen dat 't tijdelijk is. Hoewel ik er wel aan zit te denken als 't niet anders gaat lukken.

Het zou -afgezien van de ruzie met mijn Sylvie!- wel praktischer zijn als ik ze hier had en direct met belangstellenden kon onderhandelen want nu gaat 't allemaal via-via.
pi_79534142
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:05 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, als ze tijdelijk ergens kunnen kunnen ze over een maand wel bij mij... Maar nu nog niet door de logees...
  woensdag 24 maart 2010 @ 15:49:41 #33
176471 oh-oh
pi_79534171
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:48 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nou ja, als ze tijdelijk ergens kunnen kunnen ze over een maand wel bij mij... Maar nu nog niet door de logees...
Weet jij zelf iemand die ze voor morgen tijdelijk voor je zou willen nemen?
( Groucho Marx )
pi_79534224
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:49 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Weet jij zelf iemand die ze voor morgen tijdelijk voor je zou willen nemen?
Nee, ik heb ook al lopen denken... Normaal zou mn moeder dat wel doen, maar die zitten midden in een verbouwing dus dat wordt niks... en verder heeft iedereen die ik ken al katten die niet echt dol zijn op andere katten
  woensdag 24 maart 2010 @ 15:52:23 #35
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79534283
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:51 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nee, ik heb ook al lopen denken... Normaal zou mn moeder dat wel doen, maar die zitten midden in een verbouwing dus dat wordt niks... en verder heeft iedereen die ik ken al katten die niet echt dol zijn op andere katten
Ik kan ze hier ook niet kwijt, voor een maand helemaal niet. Meh, er zal toch heus wel iemand zijn, dit is FOK
pi_79534367
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:52 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik kan ze hier ook niet kwijt, voor een maand helemaal niet. Meh, er zal toch heus wel iemand zijn, dit is FOK
Zou wel moeten he...
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 24 maart 2010 @ 17:24:38 #37
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_79537909
Behulpvol kickje dan!
Helaas kan ik ook weinig doen, maar toch een kick!
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_79539697
Dat zelf tijdelijk in huis nemen zou ik doen. Sylvie zal wel even nijdig zijn, maar met behulp van Cattitude en feliway is dat wel te doen. Het spijt mij echt dat ik geen vrijwilligster kan zijn in deze. heb net twee nieuwe dames in mijn team geintroduceerd en kan echt niet aankomen met twee oudjes in mijn jonge team tot 6 jaar.

In het asiel moeten ze verdomd veel mazzel hebben willen ze geadopteerd worden. Hier in Schiedam zitten een paar oudjes die er maar blijven en blijven

MB en Re is een jong stel dat een oude asielpoes had, Ziggy, en een jonge kat van een jaar, Spider. Ziggy is een paar weken terug overleden. Lief oud besje was het die bij hen een paar prachtige laatste jaren heeft gehad. Zij denken erover om weer een oudere kat te nemen die anders geen kans heeft. Tegelijk gunnen ze Spider een speelkameraad en houden ze wel van een kroel. Dus ze kunnen mgaan met een poes die niks of niemand wil en ze kunnen omgaan met een speelse kroelkont. Daarom schoten zij me gelijk te binnen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_79540680
Waarom moeten ze per morgen weg? Moet dan het huis leeg waar ze nu wonen? En zijn er geen buren waar ze misschien tijdelijk heen kunnen?

En tijdelijk naar het asiel misschien? Dat ik ze over een maand daar haal, tenzij ze eerder met zijn tweeen weg kunnen? Hoewel dat natuurlijk ook niet ideaal is...
pi_79540723
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 18:52 schreef tombolafan het volgende:
Waarom moeten ze per morgen weg? Moet dan het huis leeg waar ze nu wonen? En zijn er geen buren waar ze misschien tijdelijk heen kunnen?

En tijdelijk naar het asiel misschien? Dat ik ze over een maand daar haal, tenzij ze eerder met zijn tweeen weg kunnen? Hoewel dat natuurlijk ook niet ideaal is...
oh, ik zie dat ik mn scherm te lang open had staan
Als MB en Re geen optie zijn hou ik me aanbevolen
pi_79541274
Ik ga na het eten bellen met de verzorgster en kijken wat er uit dat ene emailtje is gekomen, en of dat ze nog een tijdelijk plekje in de buurt weet als ze weet dat er nu hard gezocht wordt op Fok! & 't er toch wel naar uit ziet dat ze binnen afzienbare tijd onderdak komen. En anders inderdaad toch maar tijdelijk hier...

Tombolafan, zou echt heel fijn zijn als jij ze zou willen hebben maar ik hoop nog op een eerdere oplossing... ik ben half April ook zelf 1x een nachtje weg en dan is ruzie/spanning in huis niet handig. M'n moeder voert Sylvie maar ze heeft zelf weinig ervaring met dieren, en is ook al aardig op leeftijd. Ze zou erg onthand zitten mocht er iets gebeuren als een vechtpartij of protest door plassen naast de bak of dergelijke dingen.
pi_79541582
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 19:10 schreef Sheriam het volgende:
Ik ga na het eten bellen met de verzorgster en kijken wat er uit dat ene emailtje is gekomen, en of dat ze nog een tijdelijk plekje in de buurt weet als ze weet dat er nu hard gezocht wordt op Fok! & 't er toch wel naar uit ziet dat ze binnen afzienbare tijd onderdak komen. En anders inderdaad toch maar tijdelijk hier...

Tombolafan, zou echt heel fijn zijn als jij ze zou willen hebben maar ik hoop nog op een eerdere oplossing... ik ben half April ook zelf 1x een nachtje weg en dan is ruzie/spanning in huis niet handig. M'n moeder voert Sylvie maar ze heeft zelf weinig ervaring met dieren, en is ook al aardig op leeftijd. Ze zou erg onthand zitten mocht er iets gebeuren als een vechtpartij of protest door plassen naast de bak of dergelijke dingen.
Waar woon je dan? Ook in Leiden net als de kattekoppen?
Als het nodig is wil ik dan best wel voor de katten komen zorgen zodat je veilig weg kunt. Ik heb wel ervaring met stresskattengedrag
Je kent me niet, maar goed.... dat kan ik iig doen om te helpen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_79546381
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 19:19 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Waar woon je dan? Ook in Leiden net als de kattekoppen?
Als het nodig is wil ik dan best wel voor de katten komen zorgen zodat je veilig weg kunt. Ik heb wel ervaring met stresskattengedrag
Je kent me niet, maar goed.... dat kan ik iig doen om te helpen.
Nope, ik zit in Zeist, een flink end uit de buurt dus!
pi_79549247
Heb je het in het asiel in Leiden gevraagd of een ander asiel. Leiden is toch wel een van de betere asiels, plaatsen veel katten ook oude en heel moeilijke plaatssbare.
pi_79550585
Ik bedenk net opeens dat ik een kattenliefhebber ken in Leiden. Die ga ik nu een mail sturen met een link naar dit topic.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_79551646
Net even tel. contact gehad, mailtje/reactie over Nelis is nog erg onzeker. De katten hebben tot Vrijdag ochtend waar ze nu zijn, en tijdelijk hier is alleen als 't echt niet anders kan vanwege mijn eigen poezenbeest. Meedenken & linkjes doorsturen is dus nog steeds heel welkom!

De twee kunnen het best met elkaar vinden maar zijn niet onafscheidelijk, liggen bijvoorbeeld niet tegen elkaar aan te slapen enzo.

Nokwanda, zou jij weten of ik eventueel Bliss & Re kan bereiken voor Vrijdag? En zouden ze twee katten kunnen/willen nemen of weer eentje? (weet niet hoe goed je ze kent?).

MoSiGo, het asiel wat weinig plaatsingskans bood was voor zover ik weet inderdaad Leiden, ze zitten er blijkbaar nogal druk met kittens en jonge katten. Zo vroeg in 't jaar al.. teveel mensen die hun dieren maar laten aanfokken maar da's een topic voor een andere keer in een ander draadje.
  woensdag 24 maart 2010 @ 22:44:07 #47
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_79551697
TVP voor de hopelijk goede afloop
Ik vind het ook wel MB/Re-stel, maar ik denk niet dat zij 2 katten erbij willen.
Iets met te weinig ruimte enzo

En daarbij dartelen die op dit moment romantisch door Euro Disney, dus ik zou ff afwachten tot ze weer thuis zijn.
Al weet ik haast wel zeker dat ze stiekem mobiel zitten te Fok!ken daar

[ Bericht 15% gewijzigd door Ingetje79 op 25-03-2010 00:09:31 (oepsie) ]
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_79552513
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
TVP voor de hopelijk goede afloop
Ik vind het ook wel MB/Re-stel, maar ik denk niet dat zij 2 katten erbij willen.
Iets met weinig te ruimte enzo

En daarbij dartelen die op dit moment romantisch door Euro Disney, dus ik zou ff afwachten tot ze weer thuis zijn.
Al weet ik haast wel zeker dat ze stiekem mobiel zitten te Fok!ken daar
Dan wachten we af tot ze thuiskomen (als zich geen eerdere gegadigden melden en ze zich zelf niet mobiel in 't draadje melden ) Eentje onderdak zou ook al mooi zijn :-)

Tombolafan, hoe zit 't met jou, als jouw logeerpoezen weg zijn, zoek je dan een stelletje, of wil je er ook 1 nemen als de ander al eerder onder dak is (bij MB/Re of elders)?
pi_79554555
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:59 schreef Sheriam het volgende:

[..]

Dan wachten we af tot ze thuiskomen (als zich geen eerdere gegadigden melden en ze zich zelf niet mobiel in 't draadje melden ) Eentje onderdak zou ook al mooi zijn :-)

Tombolafan, hoe zit 't met jou, als jouw logeerpoezen weg zijn, zoek je dan een stelletje, of wil je er ook 1 nemen als de ander al eerder onder dak is (bij MB/Re of elders)?
Als de ander dan sneu zit te verpieteren wil ik die ook wel nemen uiteraard. Ik wilde een oude kat uit het asiel halen om een beter leven te geven, maar deze katten voldoen prima aan die eis Ik ga in mijn omgeving toch nog even zoeken naar een tijdelijk adres, maar ik vrees het ergste. Ik hoor wel als ik gewild ben als eigenaar
pi_79554654
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 00:00 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Als de ander dan sneu zit te verpieteren wil ik die ook wel nemen uiteraard. Ik wilde een oude kat uit het asiel halen om een beter leven te geven, maar deze katten voldoen prima aan die eis Ik ga in mijn omgeving toch nog even zoeken naar een tijdelijk adres, maar ik vrees het ergste. Ik hoor wel als ik gewild ben als eigenaar
#geen
  donderdag 25 maart 2010 @ 00:08:06 #51
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_79554788
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 00:00 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Psssst, zou Cat niet als tijdelijk adres willen/kunnen dienen?
  donderdag 25 maart 2010 @ 00:11:06 #52
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79554880
Dan zit ze met 5 katten
  donderdag 25 maart 2010 @ 00:21:20 #53
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_79555134
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 00:11 schreef Harajuku. het volgende:
Dan zit ze met 5 katten
Ja maarrrr....ze gaat ergens eind april/begin mei ook weer RedCatten, dus ik dacht zo dat ze deze 2 wel ff 3 weekjes kon "bewaren"

Mogguh Cat
pi_79555337
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 00:21 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Ja maarrrr....ze gaat ergens eind april/begin mei ook weer RedCatten, dus ik dacht zo dat ze deze 2 wel ff 3 weekjes kon "bewaren"

Mogguh Cat

wil jij ze niet?
Nee grapje... Misschien wil Cat wel tijdelijk (hebben we haar al gezien hier? nee toch?) Maar morgen moet ze klokjerond werken volgens mij (8.30-22.30) dus dat schiet niet op qua vragen...
Maar wie weet
Hoi Cat
pi_79557955
Kick!
(tijdelijk) adres, anyone?
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:36:42 #56
176471 oh-oh
pi_79559332
Heb je het Leiden topic al geprobeerd?
Mss zitten daar wel kattenliefhebbers die ze voor je willen opvangen
( Groucho Marx )
pi_79562045
Het is dat mijn huis zo ongeschikt is voor poesjesbewaren Zou het anders zo doen.. Maar heb alleen een woonkamer, de rest van het huis deel ik met iemand
pi_79562694
Ja kut. Ik huisgenoot toch maar even vragen (eigenlijk in de hoop dat ie zou zeggen: nee, kan niet, wil ik niet, geen sprake van en dat het dan gewoon niet zou kunnen.. Zegt ie: ja leuk!

Hebben de poezels spullen als in kattenbak en mandjes etc.? Zijn ze 'zindelijk' (ook geen stressplasserij)? Kunnen ze 's nachts wel gewoon alleen zijn of is kater dan ernstig verongelijkt?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 25 maart 2010 @ 11:11:56 #59
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_79562848
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:08 schreef Naamah het volgende:
Ja kut. Ik huisgenoot toch maar even vragen (eigenlijk in de hoop dat ie zou zeggen: nee, kan niet, wil ik niet, geen sprake van en dat het dan gewoon niet zou kunnen.. Zegt ie: ja leuk!

OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_79563035
quote:

Hebben de poezels spullen als in kattenbak en mandjes etc.? Zijn ze 'zindelijk' (ook geen stressplasserij)? Kunnen ze 's nachts wel gewoon alleen zijn of is kater dan ernstig verongelijkt?

Maar als je in hoopte deat ie nee zou zeggen, wil je het zelf dan wel echt? of wil je alleen die overbruggingsmaand?
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:18:55 #61
176471 oh-oh
pi_79563120
quote:

( Groucho Marx )
pi_79563299
Hoe zouden ze het doen op 't land? Vriendlief zoekt nog katten, maar deuren staan daar altijd open, buiten lopen kippen en het wordt wel van ze verwacht dat er wat muizen worden gevangen (hoewel mijn kat er op termijn bij komt en die kan er ook wel wat van denk ik zo).
Hij woont bij nijmegen trouwens, maar er valt evt wel wat te regelen toch?
pi_79563341
En hij is een echte kattenkroeler dus nelis zou ook wel aan z'n trekken komen
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:24:35 #64
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79563346
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:23 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Hoe zouden ze het doen op 't land? Vriendlief zoekt nog katten, maar deuren staan daar altijd open, buiten lopen kippen en het wordt wel van ze verwacht dat er wat muizen worden gevangen (hoewel mijn kat er op termijn bij komt en die kan er ook wel wat van denk ik zo).
Eenoog, en nu weer?
pi_79563364
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:23 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
ze zijn oud he... en die ene is schuwig... Denk niet dat dat handig is met deuren die altijd open staan
pi_79563382
quote:

Oh kijk ns, kandidaten te over!
pi_79563415
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:24 schreef tombolafan het volgende:

[..]

ze zijn oud he... en die ene is schuwig... Denk niet dat dat handig is met deuren die altijd open staan
Ja, ik zie nu ook dat er nog een optie is dus komt vast al goed dan
pi_79563487
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:16 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Maar als je in hoopte deat ie nee zou zeggen, wil je het zelf dan wel echt? of wil je alleen die overbruggingsmaand?
Neenee, sowieso dan alleen de overbruggingsmaand, zodat ze daarna naar jou toe kunnen. Of iets anders, maar in elk geval om wat meer tijd te creëren aangezien ze daar morgen weg moeten.
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:31:47 #69
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79563588
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:28 schreef Naamah het volgende:

[..]

Neenee, sowieso dan alleen de overbruggingsmaand, zodat ze daarna naar jou toe kunnen. Of iets anders, maar in elk geval om wat meer tijd te creëren aangezien ze daar morgen weg moeten.
Oh, dat zou tof zijn want volgens mij wil Tombola heel graag
pi_79563671
quote:

[..]

quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:31 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Oh, dat zou tof zijn want volgens mij wil Tombola heel graag

Dat zou inderdaad mooi zijn!!!!!!
Zou ook leuk zijn als de TS er zou zijn trouwens
pi_79564017
quote:

[..]

quote:
En anders heb ik nog wel kattenbak(ken)
pi_79564566
quote:

De kattenbak kan naar ik aanneem mee, ze wonen nu tenslotte ook in huis en als ze allebei weggaan, hoeft er niks achter te blijven. Hun eigen spullen zullen vast en zeker gewoon mee mogen verhuizen. Of ze ook allebei een kattenkratje hebben weet ik niet, ken genoeg mensen die 1 kratje hebben voor meerdere poezen (als ze niet op dezelfde tijd gevaccineerd worden, is de kans klein dat je ze tegelijk hoeft te vervoeren).

Ze zijn thuis helemaal zindelijk, met stressplasserij zijn geen problemen bekend. Deze hele verhuizing is natuurlijk wel meer stress dan ze tot nu toe gehad hebben. Hoe ze hierop gaan reageren, een totaal vreemde omgeving zonder hun baasje, kunnen we niet met 100% zekerheid voorspellen. Maar je hebt zelf geen katten naar ik begrijp? Dat scheelt al als er geen territorium-ruzies zullen zijn.

Waar ze slapen weet ik ook niet, zal ik navragen. Nu zitten ze in ieder geval heel veel alleen en voelen zich duidelijk eenzaam. Wat ruimte betreft; ik heb ook maar 1 kamer, wel met (grote) tuin maar de eerste tijd zouden deze twee toch binnen moeten blijven in die ene kamer. En in een asiel of tijdelijke opvang zitten ze ook maar in een hok of kooi. Als 't voor een maand is, lijkt een veilig huis met de nodige aandacht 't belangrijkste ook als 't iets minder ruim is.
pi_79564751
Naja, wat mij betreft mag het. Wel echt voor tijdelijk, dus ik hoop niet in de steek gelaten te worden mocht tombolofan er vanaf moeten zien.. En ik heb wel wat support nodig op kattengebied, ben geen kenner. Maar he, het is Fok! Moet goedkomen, lijkt me

Wanneer moeten ze daar nou echt weg? Ben jij daar zelf nog en in de gelegenheid ze mee te nemen de goede kant op? Ik woon in Utrecht..
  donderdag 25 maart 2010 @ 12:05:04 #74
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79564839
pi_79564855
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:02 schreef Naamah het volgende:
Naja, wat mij betreft mag het. Wel echt voor tijdelijk, dus ik hoop niet in de steek gelaten te worden mocht tombolofan er vanaf moeten zien.. En ik heb wel wat support nodig op kattengebied, ben geen kenner. Maar he, het is Fok! Moet goedkomen, lijkt me

Wanneer moeten ze daar nou echt weg? Ben jij daar zelf nog en in de gelegenheid ze mee te nemen de goede kant op? Ik woon in Utrecht..
Hahahahaha, mn stiefzusje belt net dat ze ook wel een maand bij haar kunnen eventueel
Die woont in Alkmaar (ook wel ver weg van Leiden, maar dichter bij mij) dus misschien is dat handiger?
Sowieso gaat het goed komen dus!!!
pi_79565041
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:05 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Hahahahaha, mn stiefzusje belt net dat ze ook wel een maand bij haar kunnen eventueel
Die woont in Alkmaar (ook wel ver weg van Leiden, maar dichter bij mij) dus misschien is dat handiger?
Sowieso gaat het goed komen dus!!!
Maar ik vind het wel onwijs lief van je dat je ze tijdelijk wilde nemen Naamah
pi_79565119
Ik probeer de verzorgster te bellen, ze geeft nu geen gehoor maar ze had wel toegezegd dat ze ze bij mij zou komen brengen morgen als 't niet gelukt was wat anders te vinden. Ik zit zelf in Zeist, dan moet brengen naar Utrecht ook kunnen.
En natuurlijk blijf ik regelmatig online om te helpen... en als er echt iets niet goed gaat zit ik dus redelijk in de buurt (hoewel ik geen eigen vervoer heb, ben verstokt OV'er/fietser).
pi_79565179
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:12 schreef Sheriam het volgende:
Ik probeer de verzorgster te bellen, ze geeft nu geen gehoor maar ze had wel toegezegd dat ze ze bij mij zou komen brengen morgen als 't niet gelukt was wat anders te vinden. Ik zit zelf in Zeist, dan moet brengen naar Utrecht ook kunnen.
En natuurlijk blijf ik regelmatig online om te helpen... en als er echt iets niet goed gaat zit ik dus redelijk in de buurt (hoewel ik geen eigen vervoer heb, ben verstokt OV'er/fietser).
Okee, maar voor mij zou het in principe handiger zijn als ze naar Alkmaar gaan
Zitten ze dichter in de buurt bij mij, kan ik alvast af en toe langs etc...
Maar kijk maar wat handig is
pi_79565218
Ah, al weer geninja'd, wat is Fok! toch snel soms Wat fijn dat er zoveel mensen willen helpen
pi_79565261
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:15 schreef Sheriam het volgende:
Ah, al weer geninja'd, wat is Fok! toch snel soms Wat fijn dat er zoveel mensen willen helpen
pi_79565293
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:15 schreef Sheriam het volgende:
en eh, dat "morgen", is dat overdag? of 's avonds? Want ik denk dat mn stiefzusje pas 's avonds thuis is... (mochten ze naar Alkmaar komen dan he )
pi_79565321
oh, en mocht het toegevoegde waarde hebben; stiefzusje is dierenartsassistente en werkt als vrijwilliger bij een dierenasiel. Is dus oude/schuwe katten gewend
(straks wil ze ze houden na die maand )
pi_79565388
Tombolafan; saviour of the lost and lonely
pi_79565471
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:20 schreef Loveless85 het volgende:
Tombolafan; saviour of the lost and lonely
pi_79565670
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:17 schreef tombolafan het volgende:

[..]

en eh, dat "morgen", is dat overdag? of 's avonds? Want ik denk dat mn stiefzusje pas 's avonds thuis is... (mochten ze naar Alkmaar komen dan he )
Dat weet ik niet, heb zonet 't antwoordapparaat ingesproken, tegen mij zei ze 'sochtends. Maar ik had dan ook al gezegd dat ik Vrijdag vrij was... Tot 'savonds moet geregeld kunnen worden, de tijd die overbrugd moet worden is nu al terug van permanent tot een maand tot een aantal uren, dat moet wel gaan lukken
Ik ga zodadelijk zelf ook even weg, moet een paar boodschappen doen in 't dorp & aan het eind van de middag naar een bijeenkomst over de nieuwbouw in de wijk, en mobiel internet heb ik nog niet. Maar ik kijk tussendoor hier & voor bericht van de verzorgster, en vanavond ben ik sowieso thuis & online.
pi_79565926
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:29 schreef Sheriam het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, heb zonet 't antwoordapparaat ingesproken, tegen mij zei ze 'sochtends. Maar ik had dan ook al gezegd dat ik Vrijdag vrij was... Tot 'savonds moet geregeld kunnen worden, de tijd die overbrugd moet worden is nu al terug van permanent tot een maand tot een aantal uren, dat moet wel gaan lukken
Ik ga zodadelijk zelf ook even weg, moet een paar boodschappen doen in 't dorp & aan het eind van de middag naar een bijeenkomst over de nieuwbouw in de wijk, en mobiel internet heb ik nog niet. Maar ik kijk tussendoor hier & voor bericht van de verzorgster, en vanavond ben ik sowieso thuis & online.
Okee, ik heb net met mijn stiefzusje gesproken, in principe zouden ze vanavond of morgenavond gebracht kunnen worden, ze is vanaf 19.00 thuis... PM anders even als je iets hoort van de verzorgster? Ook als je weet of ze al mandjes etc. hebben?
  donderdag 25 maart 2010 @ 12:44:57 #87
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_79566129
Jeeeeeeej

Tombola
pi_79566206
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Jeeeeeeej

Tombola
Jeeeeeeej inderdaad!
Eigen poezels weer!!!!!
pi_79566811
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:37 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Okee, ik heb net met mijn stiefzusje gesproken, in principe zouden ze vanavond of morgenavond gebracht kunnen worden, ze is vanaf 19.00 thuis... PM anders even als je iets hoort van de verzorgster? Ook als je weet of ze al mandjes etc. hebben?
Ik vind het geweldig wat je doet!
Ook leeg
pi_79567369
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 13:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

Ik vind het geweldig wat je doet!
Ik ook!
pi_79567430
ik had kippevel bij het lezen van dit topic.
onnavolgbaar!!!!!!!!
  Moderator donderdag 25 maart 2010 @ 13:27:03 #92
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_79567626
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 13:23 schreef lies1947 het volgende:
ik had kippevel bij het lezen van dit topic.
onnavolgbaar!!!!!!!!
Heerlijk he?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_79567767
ik kijk al uit naar de updates en foto's
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 25 maart 2010 @ 13:30:35 #94
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_79567805
Woehoee!
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_79567932
Super!

Feelgoodtopic dankzij Tombolafan!
#geen
pi_79568051

Ik weet niet wat ik moet zeggen nu
Ik wilde sowieso alweer katten hoor, dus het is niet een heeeeeel erge opoffering
Jullie zijn lief
pi_79568140
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 13:35 schreef tombolafan het volgende:

Ik weet niet wat ik moet zeggen nu
Ik wilde sowieso alweer katten hoor, dus het is niet een heeeeeel erge opoffering
Jullie zijn lief
Nee....jij bent lief!
  donderdag 25 maart 2010 @ 13:45:15 #98
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_79568492
Fok! en Fok!kers zijn kewl!
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  donderdag 25 maart 2010 @ 13:52:12 #99
176471 oh-oh
pi_79568785
Tombotroelala for president
Wat goed dat het allemaal gaat lukken
( Groucho Marx )
  donderdag 25 maart 2010 @ 14:21:15 #100
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_79569955
My BFF
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: