abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 maart 2010 @ 00:08:06 #51
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_79554788
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 00:00 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Als de ander dan sneu zit te verpieteren wil ik die ook wel nemen uiteraard. Ik wilde een oude kat uit het asiel halen om een beter leven te geven, maar deze katten voldoen prima aan die eis Ik ga in mijn omgeving toch nog even zoeken naar een tijdelijk adres, maar ik vrees het ergste. Ik hoor wel als ik gewild ben als eigenaar
Psssst, zou Cat niet als tijdelijk adres willen/kunnen dienen?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  donderdag 25 maart 2010 @ 00:11:06 #52
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79554880
Dan zit ze met 5 katten
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 25 maart 2010 @ 00:21:20 #53
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_79555134
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 00:11 schreef Harajuku. het volgende:
Dan zit ze met 5 katten
Ja maarrrr....ze gaat ergens eind april/begin mei ook weer RedCatten, dus ik dacht zo dat ze deze 2 wel ff 3 weekjes kon "bewaren"

Mogguh Cat
pi_79555337
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 00:21 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Ja maarrrr....ze gaat ergens eind april/begin mei ook weer RedCatten, dus ik dacht zo dat ze deze 2 wel ff 3 weekjes kon "bewaren"

Mogguh Cat

wil jij ze niet?
Nee grapje... Misschien wil Cat wel tijdelijk (hebben we haar al gezien hier? nee toch?) Maar morgen moet ze klokjerond werken volgens mij (8.30-22.30) dus dat schiet niet op qua vragen...
Maar wie weet
Hoi Cat
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_79557955
Kick!
(tijdelijk) adres, anyone?
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:36:42 #56
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_79559332
Heb je het Leiden topic al geprobeerd?
Mss zitten daar wel kattenliefhebbers die ze voor je willen opvangen
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_79562045
Het is dat mijn huis zo ongeschikt is voor poesjesbewaren Zou het anders zo doen.. Maar heb alleen een woonkamer, de rest van het huis deel ik met iemand
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_79562694
Ja kut. Ik huisgenoot toch maar even vragen (eigenlijk in de hoop dat ie zou zeggen: nee, kan niet, wil ik niet, geen sprake van en dat het dan gewoon niet zou kunnen.. Zegt ie: ja leuk!

Hebben de poezels spullen als in kattenbak en mandjes etc.? Zijn ze 'zindelijk' (ook geen stressplasserij)? Kunnen ze 's nachts wel gewoon alleen zijn of is kater dan ernstig verongelijkt?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 25 maart 2010 @ 11:11:56 #59
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_79562848
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:08 schreef Naamah het volgende:
Ja kut. Ik huisgenoot toch maar even vragen (eigenlijk in de hoop dat ie zou zeggen: nee, kan niet, wil ik niet, geen sprake van en dat het dan gewoon niet zou kunnen.. Zegt ie: ja leuk!

OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_79563035
quote:

Hebben de poezels spullen als in kattenbak en mandjes etc.? Zijn ze 'zindelijk' (ook geen stressplasserij)? Kunnen ze 's nachts wel gewoon alleen zijn of is kater dan ernstig verongelijkt?

Maar als je in hoopte deat ie nee zou zeggen, wil je het zelf dan wel echt? of wil je alleen die overbruggingsmaand?
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:18:55 #61
176471 oh-oh
pi_79563120
quote:

'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_79563299
Hoe zouden ze het doen op 't land? Vriendlief zoekt nog katten, maar deuren staan daar altijd open, buiten lopen kippen en het wordt wel van ze verwacht dat er wat muizen worden gevangen (hoewel mijn kat er op termijn bij komt en die kan er ook wel wat van denk ik zo).
Hij woont bij nijmegen trouwens, maar er valt evt wel wat te regelen toch?
pi_79563341
En hij is een echte kattenkroeler dus nelis zou ook wel aan z'n trekken komen
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:24:35 #64
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79563346
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:23 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Hoe zouden ze het doen op 't land? Vriendlief zoekt nog katten, maar deuren staan daar altijd open, buiten lopen kippen en het wordt wel van ze verwacht dat er wat muizen worden gevangen (hoewel mijn kat er op termijn bij komt en die kan er ook wel wat van denk ik zo).
Eenoog, en nu weer?
pi_79563364
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:23 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
ze zijn oud he... en die ene is schuwig... Denk niet dat dat handig is met deuren die altijd open staan
pi_79563382
quote:

Oh kijk ns, kandidaten te over!
pi_79563415
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:24 schreef tombolafan het volgende:

[..]

ze zijn oud he... en die ene is schuwig... Denk niet dat dat handig is met deuren die altijd open staan
Ja, ik zie nu ook dat er nog een optie is dus komt vast al goed dan
pi_79563487
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:16 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Maar als je in hoopte deat ie nee zou zeggen, wil je het zelf dan wel echt? of wil je alleen die overbruggingsmaand?
Neenee, sowieso dan alleen de overbruggingsmaand, zodat ze daarna naar jou toe kunnen. Of iets anders, maar in elk geval om wat meer tijd te creëren aangezien ze daar morgen weg moeten.
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:31:47 #69
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79563588
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:28 schreef Naamah het volgende:

[..]

Neenee, sowieso dan alleen de overbruggingsmaand, zodat ze daarna naar jou toe kunnen. Of iets anders, maar in elk geval om wat meer tijd te creëren aangezien ze daar morgen weg moeten.
Oh, dat zou tof zijn want volgens mij wil Tombola heel graag
pi_79563671
quote:

[..]

quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:31 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Oh, dat zou tof zijn want volgens mij wil Tombola heel graag

Dat zou inderdaad mooi zijn!!!!!!
Zou ook leuk zijn als de TS er zou zijn trouwens
pi_79564017
quote:

[..]

quote:
En anders heb ik nog wel kattenbak(ken)
pi_79564566
quote:

De kattenbak kan naar ik aanneem mee, ze wonen nu tenslotte ook in huis en als ze allebei weggaan, hoeft er niks achter te blijven. Hun eigen spullen zullen vast en zeker gewoon mee mogen verhuizen. Of ze ook allebei een kattenkratje hebben weet ik niet, ken genoeg mensen die 1 kratje hebben voor meerdere poezen (als ze niet op dezelfde tijd gevaccineerd worden, is de kans klein dat je ze tegelijk hoeft te vervoeren).

Ze zijn thuis helemaal zindelijk, met stressplasserij zijn geen problemen bekend. Deze hele verhuizing is natuurlijk wel meer stress dan ze tot nu toe gehad hebben. Hoe ze hierop gaan reageren, een totaal vreemde omgeving zonder hun baasje, kunnen we niet met 100% zekerheid voorspellen. Maar je hebt zelf geen katten naar ik begrijp? Dat scheelt al als er geen territorium-ruzies zullen zijn.

Waar ze slapen weet ik ook niet, zal ik navragen. Nu zitten ze in ieder geval heel veel alleen en voelen zich duidelijk eenzaam. Wat ruimte betreft; ik heb ook maar 1 kamer, wel met (grote) tuin maar de eerste tijd zouden deze twee toch binnen moeten blijven in die ene kamer. En in een asiel of tijdelijke opvang zitten ze ook maar in een hok of kooi. Als 't voor een maand is, lijkt een veilig huis met de nodige aandacht 't belangrijkste ook als 't iets minder ruim is.
pi_79564751
Naja, wat mij betreft mag het. Wel echt voor tijdelijk, dus ik hoop niet in de steek gelaten te worden mocht tombolofan er vanaf moeten zien.. En ik heb wel wat support nodig op kattengebied, ben geen kenner. Maar he, het is Fok! Moet goedkomen, lijkt me

Wanneer moeten ze daar nou echt weg? Ben jij daar zelf nog en in de gelegenheid ze mee te nemen de goede kant op? Ik woon in Utrecht..
  donderdag 25 maart 2010 @ 12:05:04 #74
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79564839
pi_79564855
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:02 schreef Naamah het volgende:
Naja, wat mij betreft mag het. Wel echt voor tijdelijk, dus ik hoop niet in de steek gelaten te worden mocht tombolofan er vanaf moeten zien.. En ik heb wel wat support nodig op kattengebied, ben geen kenner. Maar he, het is Fok! Moet goedkomen, lijkt me

Wanneer moeten ze daar nou echt weg? Ben jij daar zelf nog en in de gelegenheid ze mee te nemen de goede kant op? Ik woon in Utrecht..
Hahahahaha, mn stiefzusje belt net dat ze ook wel een maand bij haar kunnen eventueel
Die woont in Alkmaar (ook wel ver weg van Leiden, maar dichter bij mij) dus misschien is dat handiger?
Sowieso gaat het goed komen dus!!!
pi_79565041
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:05 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Hahahahaha, mn stiefzusje belt net dat ze ook wel een maand bij haar kunnen eventueel
Die woont in Alkmaar (ook wel ver weg van Leiden, maar dichter bij mij) dus misschien is dat handiger?
Sowieso gaat het goed komen dus!!!
Maar ik vind het wel onwijs lief van je dat je ze tijdelijk wilde nemen Naamah
pi_79565119
Ik probeer de verzorgster te bellen, ze geeft nu geen gehoor maar ze had wel toegezegd dat ze ze bij mij zou komen brengen morgen als 't niet gelukt was wat anders te vinden. Ik zit zelf in Zeist, dan moet brengen naar Utrecht ook kunnen.
En natuurlijk blijf ik regelmatig online om te helpen... en als er echt iets niet goed gaat zit ik dus redelijk in de buurt (hoewel ik geen eigen vervoer heb, ben verstokt OV'er/fietser).
pi_79565179
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:12 schreef Sheriam het volgende:
Ik probeer de verzorgster te bellen, ze geeft nu geen gehoor maar ze had wel toegezegd dat ze ze bij mij zou komen brengen morgen als 't niet gelukt was wat anders te vinden. Ik zit zelf in Zeist, dan moet brengen naar Utrecht ook kunnen.
En natuurlijk blijf ik regelmatig online om te helpen... en als er echt iets niet goed gaat zit ik dus redelijk in de buurt (hoewel ik geen eigen vervoer heb, ben verstokt OV'er/fietser).
Okee, maar voor mij zou het in principe handiger zijn als ze naar Alkmaar gaan
Zitten ze dichter in de buurt bij mij, kan ik alvast af en toe langs etc...
Maar kijk maar wat handig is
pi_79565218
Ah, al weer geninja'd, wat is Fok! toch snel soms Wat fijn dat er zoveel mensen willen helpen
pi_79565261
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:15 schreef Sheriam het volgende:
Ah, al weer geninja'd, wat is Fok! toch snel soms Wat fijn dat er zoveel mensen willen helpen
pi_79565293
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:15 schreef Sheriam het volgende:
en eh, dat "morgen", is dat overdag? of 's avonds? Want ik denk dat mn stiefzusje pas 's avonds thuis is... (mochten ze naar Alkmaar komen dan he )
pi_79565321
oh, en mocht het toegevoegde waarde hebben; stiefzusje is dierenartsassistente en werkt als vrijwilliger bij een dierenasiel. Is dus oude/schuwe katten gewend
(straks wil ze ze houden na die maand )
pi_79565388
Tombolafan; saviour of the lost and lonely
pi_79565471
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:20 schreef Loveless85 het volgende:
Tombolafan; saviour of the lost and lonely
pi_79565670
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:17 schreef tombolafan het volgende:

[..]

en eh, dat "morgen", is dat overdag? of 's avonds? Want ik denk dat mn stiefzusje pas 's avonds thuis is... (mochten ze naar Alkmaar komen dan he )
Dat weet ik niet, heb zonet 't antwoordapparaat ingesproken, tegen mij zei ze 'sochtends. Maar ik had dan ook al gezegd dat ik Vrijdag vrij was... Tot 'savonds moet geregeld kunnen worden, de tijd die overbrugd moet worden is nu al terug van permanent tot een maand tot een aantal uren, dat moet wel gaan lukken
Ik ga zodadelijk zelf ook even weg, moet een paar boodschappen doen in 't dorp & aan het eind van de middag naar een bijeenkomst over de nieuwbouw in de wijk, en mobiel internet heb ik nog niet. Maar ik kijk tussendoor hier & voor bericht van de verzorgster, en vanavond ben ik sowieso thuis & online.
pi_79565926
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:29 schreef Sheriam het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, heb zonet 't antwoordapparaat ingesproken, tegen mij zei ze 'sochtends. Maar ik had dan ook al gezegd dat ik Vrijdag vrij was... Tot 'savonds moet geregeld kunnen worden, de tijd die overbrugd moet worden is nu al terug van permanent tot een maand tot een aantal uren, dat moet wel gaan lukken
Ik ga zodadelijk zelf ook even weg, moet een paar boodschappen doen in 't dorp & aan het eind van de middag naar een bijeenkomst over de nieuwbouw in de wijk, en mobiel internet heb ik nog niet. Maar ik kijk tussendoor hier & voor bericht van de verzorgster, en vanavond ben ik sowieso thuis & online.
Okee, ik heb net met mijn stiefzusje gesproken, in principe zouden ze vanavond of morgenavond gebracht kunnen worden, ze is vanaf 19.00 thuis... PM anders even als je iets hoort van de verzorgster? Ook als je weet of ze al mandjes etc. hebben?
  donderdag 25 maart 2010 @ 12:44:57 #87
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_79566129
Jeeeeeeej

Tombola
pi_79566206
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Jeeeeeeej

Tombola
Jeeeeeeej inderdaad!
Eigen poezels weer!!!!!
pi_79566811
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:37 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Okee, ik heb net met mijn stiefzusje gesproken, in principe zouden ze vanavond of morgenavond gebracht kunnen worden, ze is vanaf 19.00 thuis... PM anders even als je iets hoort van de verzorgster? Ook als je weet of ze al mandjes etc. hebben?
Ik vind het geweldig wat je doet!
Ook leeg
pi_79567369
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 13:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

Ik vind het geweldig wat je doet!
Ik ook!
pi_79567430
ik had kippevel bij het lezen van dit topic.
onnavolgbaar!!!!!!!!
  Moderator donderdag 25 maart 2010 @ 13:27:03 #92
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_79567626
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 13:23 schreef lies1947 het volgende:
ik had kippevel bij het lezen van dit topic.
onnavolgbaar!!!!!!!!
Heerlijk he?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_79567767
ik kijk al uit naar de updates en foto's
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 25 maart 2010 @ 13:30:35 #94
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_79567805
Woehoee!
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_79567932
Super!

Feelgoodtopic dankzij Tombolafan!
#geen
pi_79568051

Ik weet niet wat ik moet zeggen nu
Ik wilde sowieso alweer katten hoor, dus het is niet een heeeeeel erge opoffering
Jullie zijn lief
pi_79568140
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 13:35 schreef tombolafan het volgende:

Ik weet niet wat ik moet zeggen nu
Ik wilde sowieso alweer katten hoor, dus het is niet een heeeeeel erge opoffering
Jullie zijn lief
Nee....jij bent lief!
  donderdag 25 maart 2010 @ 13:45:15 #98
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_79568492
Fok! en Fok!kers zijn kewl!
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  donderdag 25 maart 2010 @ 13:52:12 #99
176471 oh-oh
pi_79568785
Tombotroelala for president
Wat goed dat het allemaal gaat lukken
( Groucho Marx )
  donderdag 25 maart 2010 @ 14:21:15 #100
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_79569955
My BFF
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: