Maar ik vind het wel onwijs lief van je dat je ze tijdelijk wilde nemen Naamahquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hahahahaha, mn stiefzusje belt net dat ze ook wel een maand bij haar kunnen eventueel
Die woont in Alkmaar (ook wel ver weg van Leiden, maar dichter bij mij) dus misschien is dat handiger?
Sowieso gaat het goed komen dus!!!
Okee, maar voor mij zou het in principe handiger zijn als ze naar Alkmaar gaanquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:12 schreef Sheriam het volgende:
Ik probeer de verzorgster te bellen, ze geeft nu geen gehoor maar ze had wel toegezegd dat ze ze bij mij zou komen brengen morgen als 't niet gelukt was wat anders te vinden. Ik zit zelf in Zeist, dan moet brengen naar Utrecht ook kunnen.![]()
En natuurlijk blijf ik regelmatig online om te helpen... en als er echt iets niet goed gaat zit ik dus redelijk in de buurt (hoewel ik geen eigen vervoer heb, ben verstokt OV'er/fietser).
quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:15 schreef Sheriam het volgende:
Ah, al weer geninja'd, wat is Fok! toch snel somsWat fijn dat er zoveel mensen willen helpen
en eh, dat "morgen", is dat overdag? of 's avonds? Want ik denk dat mn stiefzusje pas 's avonds thuis is... (mochten ze naar Alkmaar komen dan hequote:Op donderdag 25 maart 2010 12:15 schreef Sheriam het volgende:
Ah, al weer geninja'd, wat is Fok! toch snel somsWat fijn dat er zoveel mensen willen helpen
quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:20 schreef Loveless85 het volgende:
Tombolafan; saviour of the lost and lonely
Dat weet ik niet, heb zonet 't antwoordapparaat ingesproken, tegen mij zei ze 'sochtends. Maar ik had dan ook al gezegd dat ik Vrijdag vrij was... Tot 'savonds moet geregeld kunnen worden, de tijd die overbrugd moet worden is nu al terug van permanent tot een maand tot een aantal uren, dat moet wel gaan lukkenquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en eh, dat "morgen", is dat overdag? of 's avonds? Want ik denk dat mn stiefzusje pas 's avonds thuis is... (mochten ze naar Alkmaar komen dan he)
Okee, ik heb net met mijn stiefzusje gesproken, in principe zouden ze vanavond of morgenavond gebracht kunnen worden, ze is vanaf 19.00 thuis... PM anders even als je iets hoort van de verzorgster? Ook als je weet of ze al mandjes etc. hebben?quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:29 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, heb zonet 't antwoordapparaat ingesproken, tegen mij zei ze 'sochtends. Maar ik had dan ook al gezegd dat ik Vrijdag vrij was... Tot 'savonds moet geregeld kunnen worden, de tijd die overbrugd moet worden is nu al terug van permanent tot een maand tot een aantal uren, dat moet wel gaan lukken![]()
Ik ga zodadelijk zelf ook even weg, moet een paar boodschappen doen in 't dorp & aan het eind van de middag naar een bijeenkomst over de nieuwbouw in de wijk, en mobiel internet heb ik nog niet. Maar ik kijk tussendoor hier & voor bericht van de verzorgster, en vanavond ben ik sowieso thuis & online.
Jeeeeeeej inderdaad!quote:
Ik vind het geweldig wat je doet!quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, ik heb net met mijn stiefzusje gesproken, in principe zouden ze vanavond of morgenavond gebracht kunnen worden, ze is vanaf 19.00 thuis... PM anders even als je iets hoort van de verzorgster? Ook als je weet of ze al mandjes etc. hebben?
Ik ook!quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig wat je doet!
Heerlijk he?quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:23 schreef lies1947 het volgende:
ik had kippevel bij het lezen van dit topic.
onnavolgbaar!!!!!!!!
Nee....jij bent lief!quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:35 schreef tombolafan het volgende:
![]()
![]()
Ik weet niet wat ik moet zeggen nu![]()
Ik wilde sowieso alweer katten hoor, dus het is niet een heeeeeel erge opoffering
Jullie zijn lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |