Dat snap ik, maar een keuze voor kittens is dan snel gemaakt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:35 schreef tombolafan het volgende:![]()
![]()
Ik weet niet wat ik moet zeggen nu![]()
Ik wilde sowieso alweer katten hoor, dus het is niet een heeeeeel erge opoffering
Jullie zijn lief
quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:11 schreef Naamah het volgende:
Ja he, mooie boel, denk ik ook even gezellig twee opvangpoezels te hebben, nee hoor, gaan ze aan mijn neus voorbij!Haha, nee hoor, alleen maar mooi als ze direct richting tombolafan kunnen!
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ja ik krijg ook wel zo'n rare tinteling van Tombolafan
quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:41 schreef Naamah het volgende:
Ja shiiit. Nu ik er dus achter ben dat poezels in mijn huis op zich wél een optie zijn zit ik dus serieus te kijken om eventueel moederpoes + kittens op te gaan vangen, zegmaar redcatten, maar dan in Utrecht. Poezebeest voor vast is geen optie ivm reisplannen e.d.. Wat zo'n topic wel niet teweeg kan brengenNaja, zie nog wel een paar beren op de weg, dus moet nog even kijken of het zou kunnen.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:41 schreef Naamah het volgende:
Ja shiiit. Nu ik er dus achter ben dat poezels in mijn huis op zich wél een optie zijn zit ik dus serieus te kijken om eventueel moederpoes + kittens op te gaan vangen, zegmaar redcatten, maar dan in Utrecht. Poezebeest voor vast is geen optie ivm reisplannen e.d.. Wat zo'n topic wel niet teweeg kan brengenNaja, zie nog wel een paar beren op de weg, dus moet nog even kijken of het zou kunnen.
Mijn lief is wel katten gewend en ik juist niet, ik was ook bang voor het onberekende karakter. Daarom hebben wij voor een oudere kat (8 jaar) gekozen waarvan we wisten dat ie betrouwbaar is.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar een keuze voor kittens is dan snel gemaakt.
Mijn lief en ik twijfelen momenteel heel erg. Lief is geen katten gewend en houdt niet van het onberekende karakter. Ik vind dat meevallen. Lief zou dus wel kittens willen die hij vanaf het begin mee kan maken en zo meegroeien in het hebben van een volwassen kat. Ik kan het em dus niet aandoen om plotseling met twee van die oude bessies aan te komen
quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:52 schreef Naamah het volgende:
Heb zelf maar even een topic gemaakt, wil deze niet vervuilen, deze is voor Tombola, Draakje en Nelis![]()
Redcatten / kittens opvangen?
Ik heb vanavond de mevrouw gesproken. Ze gaat even kijken, ze wil ze het liefst zaterdagochtend brengen (maar de tijd is dan weer lastig omdat mn stiefzusje niet de hele ochtend thuis is), en als het lastig wordt haal ik ze morgenavond op en gaan ze dan al heenquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Tombolaaaa, wanneer gaan de katten naar je stiefzusje?
Jij bent goehoedquote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb vanavond de mevrouw gesproken. Ze gaat even kijken, ze wil ze het liefst zaterdagochtend brengen (maar de tijd is dan weer lastig omdat mn stiefzusje niet de hele ochtend thuis is), en als het lastig wordt haal ik ze morgenavond op en gaan ze dan al heen
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb vanavond de mevrouw gesproken. Ze gaat even kijken, ze wil ze het liefst zaterdagochtend brengen (maar de tijd is dan weer lastig omdat mn stiefzusje niet de hele ochtend thuis is), en als het lastig wordt haal ik ze morgenavond op en gaan ze dan al heen
Hahahahaha, ja ik zag t al voor me, nog 2 katten erbij...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:31 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zag dat mijn naam even genoemd werd, maar gelukkig ben ik niet nodig als opvangadres (waar ik, ivm wat praktische zaken, ook even over had moeten nadenken hoor). Wat zijn er toch een hoop lieve fokkers hier!
![]()
![]()
Feli met je toekomstige huisgenoten Tombola!En
v oor je stiefzusje!
Yeah!!! Ik weet niet of ik er het weekend ben...maar ik ga je in de gaten houden!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:07 schreef tombolafan het volgende:
Morgen tussen 13.00 en 13.30 worden ze gebracht!![]()
Foto's morgen dus!
Jeeeeeejquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:07 schreef tombolafan het volgende:
Foto's morgen dus!
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:07 schreef tombolafan het volgende:
Foto's morgen dus!
De mevrouw die voor ze zorgt nu komt ze brengenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:27 schreef oh-oh het volgende:
Wat geweldig!
Wie komt ze brengen?
Woon je in de buurt van je stiefzusje en kun je ze al vaak gaan kroelen?
Oh geweldig !quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De mevrouw die voor ze zorgt nu komt ze brengen
Ik woon op een minuut of 20 bij mn stiefzusje vandaan, dus kan redelijk makkelijk langs (en ik weet dat ze bij haar en haar huisgenootje ook voldoende aandacht krijgen)
Ja, ik ga al iets eerder heenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh geweldig !
En jij bent daar als ze komen?
Wat een lieve mevrouw ook
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik ga al iets eerder heenHele lieve mevrouw inderdaad!
Ik ook van julliequote:
Blissquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:41 schreef MissBliss het volgende:
Wat een leuk topic!Wat een mooierds!
Fijn dat ze naar jou kunnen Tombola!
En nee, ik heb niet geinternet in Disney, weet je hoe duur dat is![]()
Ja ultratof natuurlijk, maar dat heb ik al in de sc verteldquote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:20 schreef tombolafan het volgende:
Jullie zijn allemaal schattenIk ga NU mn auto in
(fototoestel ligt al in de auto)
Ik ookquote:
Wtf, die sig, bij jouquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:42 schreef Cat22 het volgende:
Ik denk )hop!' dat Tombola nu kennis aan het maken is.
En misschien al een buikje aan het kroelen.
Zie het Adoptietopic hier in F&F, het is voor een goed doelquote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:12 schreef oh-oh het volgende:
Aaaaaaw!
En nu ga je elk half uur je stiefzusje bellen?
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze zou smsen als ze onder de bank vandaan kwamen![]()
Ben ik 10 minuten onderweg, krijg ik een smsje van haar!
Dus ik:
Was het om te zeggen dat ze een kattenbakschepje had gekocht...
quote:Draakje is al boven geweest, kwam toen ik haar riep, heeft even naast me gelegen op de bank. Nelis loopt af en toe voorzichtig rond maar zit vnl nog onder de bank... Draakje is duidelijk de held en heeft de wc ook al gevonden. Stoere poezen! xxx
Ja hequote:
Hear hear!quote:Op zondag 28 maart 2010 @ 00:39 schreef childintime het volgende:
Mooi dit. En volwassen poezen zijn natuurlijk veeeeeel leuker dan kittensZe vernielen je planten niet, bijten niet in je tenen als je op blote voeten rondloopt, staan niet ineens met 4 poten rechtop in je blote been, hangen niet aan de zoom van je rok, klimmen niet in je gordijnen en ga zo maar een half uurtje door
Als je elkaar een beetje respecteert heb je geweldige huisgenoten aan volwassen katten
![]()
quote:
Ja, dat was verrassend, aangezien die schuwer leekquote:Op zondag 28 maart 2010 01:01 schreef Sheriam het volgende:
Wat leuk, dus Draakje is juist de dappere, wat leuk! Nelis komt er vast ook snel achteraan als 'ie door heeft dat 'ie z'n portie kroel bij jullie moet komen halen
Ja!quote:Op zondag 28 maart 2010 08:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat goed! En over een maandje komen ze naar jou toe toch Tombola?
Ik heb in overleg met mn stiefzusje besloten om vandaag nog niet te gaan. Nelis komt net een beetje onder de bank vandaan en schrikt nog van heel veel, dus het leek ons niet heel handig als ik daar nu ook aan kom waaienquote:Op zondag 28 maart 2010 13:57 schreef Cat22 het volgende:
Goede berichten!De eerste stapjes zijn genomen, dan komt de rest vast ook wel. Ga er maar lekker vaak heen om te kroelen, dan komt het met verhuizing 2 ook helemaal goed.
![]()
Eigen poezels!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:58 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben thuis!
Het zijn zulke lieve katten(wat ik van ze gezien heb dan, aangezien ze onder de bank zaten
)
Alles klaarzetten:
Kattenbak:
[ afbeelding ]
Eten:
[ afbeelding ]
Eerste kennismaking met stiefzusje:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ERUIT!Meteen onder de bank
![]()
[ afbeelding ]
Draakje![]()
[ afbeelding ]
Nelis![]()
[ afbeelding ]
Dat was voor de flits vrees ikquote:Op maandag 29 maart 2010 23:28 schreef Cat22 het volgende:
Poezels met dichtgeknepen oogjes.![]()
Volgens mij voelen ze zich alweer een stuk beter op hun gemakje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |