6, het is een nachtje verschovenquote:
En misten ze je al? Hadden ze beetje Tombo-aandachttekortquote:Op maandag 26 april 2010 17:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
6, het is een nachtje verschoven
Op zaterdag is het altijd heel druk (zusje woont in het centrum) en dan moet ik heel ver parkeren dus dan moeten we met ze slepen door die drukte, dat vinden we een beetje sneu
Dus zondag!!!!!
KEPPURZININ!
Nou zeker weten!quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En misten ze je al? Hadden ze beetje Tombo-aandachttekort
Aaah, *aai aai* voor Tombo en de poesjesquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou zeker weten!En ik heb ook aandachttekort nu ik tijdelijk zonder zit...
quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aaah, *aai aai* voor Tombo en de poesjes
Jaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:34 schreef Greys het volgende:
Spannend!
Hoe ga je dat de 15e doen eigenlijk, kunnen ze dan al een nachtje alleen?
Of komt je zus dan weer oppassen?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa
Mn moeder woont om de hoek
En vorige keer toen ze op mn logeerkatten moest passen (knuffelmeet) is ze daar 2x 3 uur gaan zitten lezen, "want anders zijn ze zo zielig alleen"
Mijn moeder is heul liefquote:
Hoeveel nachtjes moet jij nog wachten?quote:
Wij rekenen nog niet in nachtjesquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoeveel nachtjes moet jij nog wachten?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:36 schreef Maes het volgende:
[..]
Wij rekenen nog niet in nachtjesZe zijn nu 4.5 week dus nog 5.5 week wachten. Kom je dan knuffelen?
Zeg, chagrijn!quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
En we eisen wel ladingen foto's van die muppets hé Tombo
Wat ben je weer heerlijk overtuigend.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Waarom haal je ze nou niet alvast op dan Tomboooo?
Het is een gavequote:Op dinsdag 27 april 2010 13:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat ben je weer heerlijk overtuigend.Net als destijds bij mijn Yoko.
Omdat ik dan toevallig vandaag wel 's middags vrij ben, maar vanaf nu elke dag weg tm zaterdagquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Waarom haal je ze nou niet alvast op dan Tomboooo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Omdat ik dan toevallig vandaag wel 's middags vrij ben, maar vanaf nu elke dag weg tm zaterdag
En dat vind ik sneu.
Volgende week ben ik vrij (hoewel mn tante me misschien ging claimen hoor ik net, maar dan ben ik iig zondag en maandag de hele dag vrij) dus dan kan ik er zijn voor ze
Tis wel lekker voor ze als je zo af en toe ff uurtje de deur uit bent ? Kunnen ze iig beetje de boel ontdekken, anders blijven ze (als ze beetje bangig zijn) misschien ook maar onder de kast/bed/bank hangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga ook heus wel weg af en toe jaquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis wel lekker voor ze als je zo af en toe ff uurtje de deur uit bent ? Kunnen ze iig beetje de boel ontdekken, anders blijven ze (als ze beetje bangig zijn) misschien ook maar onder de kast/bed/bank hangen
Nee logischquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga ook heus wel weg af en toe ja
Maar morgen, donderdag en vrijdag ben ik echt hele dagen weg, dat vind ik niet fijn als ze er net zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |