quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:40 schreef Marrije het volgende:
Ludo en Janine![]()
Rick en Charlie![]()
Sjors en Bing
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:48 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Dat deden ze vroeger wel vaker, personage tunes onder gebeurtenissen zetten om de kijker te verwarren. Zo werd in de cliff van seizoen 6 een hoogzwangere Dian van de trap geduwd door een handlanger van Luigi Pavese, een duistere kennis van Ludo. In de scène waar Dian op de grond ligt in de Rozenboom en het kind van Ludo heeft verloren hoor je Frits zijn tune. De tune die ze gebruikten in aflevering 1000 waar hij Cilia bedreigt. Volgens mij de laatste keer dat die in originele staat afgespeeld werd. Later zijn hier nog enkele riedeltjes van teruggeweest in 2006 waar Frits in de cryo ligt, het middenstuk van de tune. En een bespeling van in 2008 waar Jack voor Nick in de loods staat. Het is een zeer sporadisch gebeuren, maar daar zit dus kennelijk nog weleens enige logica in.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:38 schreef Liquidist het volgende:
wat is gtst slecht en saai tegenwoordig.
Ja iddquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:11 schreef verleiding het volgende:
[..]
Die actie van Rik in de shortie.
Nou he ik irriteer me mateloos aan Nina haar hoofd.... het is gewoon TE overdreven geacteerd, of zal haar gezicht altijd zo staan?!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:43 schreef Wittekonijn het volgende:
Die Rikki is ook leuk! Een soort nieuwe Nina, maar dan zonder chago hoofd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just give a second thought
what if we don't get caught...
die heeft denk ik paniekaanvallen ofzo. Overgehouden aan die ene avond waar 2 doden zijn gevallen en waar iedereen de dag erna weer deed alsof er geen reet aan de hand isquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat is er nou precies met Ronja aan de hand.
Indd. Behalve Irene en Martijn is er nooit meer over gesproken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:33 schreef Apotheose het volgende:
[..]
die heeft denk ik paniekaanvallen ofzo. Overgehouden aan die ene avond waar 2 doden zijn gevallen en waar iedereen de dag erna weer deed alsof er geen reet aan de hand is
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:50 schreef Frey het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Daar lijkt het wel op. Het verbaast me ook niks, eigenlijk, met die schrijvers van tegenwoordigquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Als je dit zo leest hè:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)en/verhaallijnen.xml
Zouden die schrijvers zelf ook echt vinden dat Martijn schuldig is aan Nina's verlamming?
Idd. RTL gemistquote:Op woensdag 24 maart 2010 00:30 schreef Sk00p het volgende:
Aflevering van 23 maart valt niet te bekijken![]()
Dan maar morgen middag proberen.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]Zijn Jack en Janine met elkaar getrouwd ja sinds wanneerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Goed punt..!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Als je dit zo leest hè:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)en/verhaallijnen.xml
Zouden die schrijvers zelf ook echt vinden dat Martijn schuldig is aan Nina's verlamming?
Charlie ook, die vond dat kleine jochie ook een lekker dingquote:
Als je ze wel bereikt zo als Van Bartolhoven heeft gedaan.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:51 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Goed punt..!
Zo jammer dat die mensen niet te 'bereiken' zijn. Als je gtst mailt krijg je zo'n domme standaardreactie terug.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:30 schreef Apotheose het volgende:Dit dus..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jack en zijn dans kunsten zijn werkelijk verschrikkelijk.
[ Bericht 47% gewijzigd door Sk00p op 24-03-2010 16:46:54 ]Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Nee maar serieus, ik kan me geen plechtigheid tussen hun herrineren, maar ik moet bekennen dat ik het niet altijd even goed gevolgd heb.quote:
Enige wat ik me kan herinneren was dat het in buiten in een kapelletje was. En mooi weerquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee maar serieus, ik kan me geen plechtigheid tussen hun herrineren, maar ik moet bekennen dat ik het niet altijd even goed gevolgd heb.
Ik heb het ook niet gezien, maar ik heb t wel gehoord.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee maar serieus, ik kan me geen plechtigheid tussen hun herrineren, maar ik moet bekennen dat ik het niet altijd even goed gevolgd heb.
Janine en Jack heeft ook eigenlijk nooit geklopt, toen Jack net geboren was in seizoen 3 kwam Janine in de serie. Ze was toen de baas van Mickey Lammers bij het spectrum, wat betekent dat ze minstens haar vervolgopleiding zou moeten hebben afgerond en dus minstens een jaar of 22-23 was. Net als Anita die al 18 was voor dat Jack geboren was en zij heeft ook nog met hem liggen krikken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:50 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Enige wat ik me kan herinneren was dat het in buiten in een kapelletje was. En mooi weer![]()
Ludo zou in de eerste instantie ook komen volgens mij (Nina had hem gesmeekt), maar achteraf kwam hij niet.
Charlie wil een tooibooiquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:37 schreef bobjuh het volgende:
[..]
Charlie ook, die vond dat kleine jochie ook een lekker ding
En toch lijkt het alsof ze niet veel van elkaar schelen. Jack vindt ik dus echt ouder lijken dan hij waarschijnlijk is. Caroline De Bruijn ziet er gewoon nog goed uit voor haar leeftijd.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Janine en Jack heeft ook eigenlijk nooit geklopt, toen Jack net geboren was in seizoen 3 kwam Janine in de serie. Ze was toen de baas van Mickey Lammers bij het spectrum, wat betekent dat ze minstens haar vervolgopleiding zou moeten hebben afgerond en dus minstens een jaar of 22-23 was. Net als Anita die al 18 was voor dat Jack geboren was en zij heeft ook nog met hem liggen krikken.
Ze heeft Jack oud gemaakt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:59 schreef Sk00p het volgende:
[..]
En toch lijkt het alsof ze niet veel van elkaar schelen. Jack vindt ik dus echt ouder lijken dan hij waarschijnlijk is. Caroline De Bruijn ziet er gewoon nog goed uit voor haar leeftijd.
De acteurs niet nee, de personages wel. Ik vind het alleen slordig dat ze eraan voorbij gaan. Deze schrijvers bedenken een verhaallijn en bewegen de personages -ongeacht hun jarenlange gtst-geschiedenis- er maar naar toe. Vooral omdat ze de geschiedenis van de personages gewoon niet schijnen te kennen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:59 schreef Sk00p het volgende:
[..]
En toch lijkt het alsof ze niet veel van elkaar schelen. Jack vindt ik dus echt ouder lijken dan hij waarschijnlijk is. Caroline De Bruijn ziet er gewoon nog goed uit voor haar leeftijd.
quote:Op 11 februari 2010 werd bekend dat Reinier een gastrol gaat spelen in Goede tijden, slechte tijden als Henk Huygens (broer van Martijn Huygens. Hij zal vanaf de zomer te zien zijn.
Waarom komt deze quote vandaan? Welke Reinier bedoelen ze? Toch niet Victor Reinier hoop ikquote:
Jawel, Victor Reinierquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waarom komt deze quote vandaan? Welke Reinier bedoelen ze? Toch niet Victor Reinier hoop ik
Sowieso, waarom moet de familie Huygens eruitquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:19 schreef Apotheose het volgende:
en waarom gaat Martijn er dan uit en komt die ene zekere Henk er dan in?Martijn is
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:43 schreef verleiding het volgende:
[..]
Jawel, Victor Reinier.
Ik lees dit nu op Hyves, Wikipedia en zappen.blog.nl in een comment.. Ik wacht nog even op een bericht van een betrouwbaardere bron. Tenminste, als ik google op Victor Reinier Henk Huygens zijn dat de enige sites die ik tegenkom..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik dus ookquote:
Jaaa dat denk ik idd ook dat ze verhuizen om een nieuw leven te beginnen.En dat gaat niet in meerdijk met ludo.En Ronja en Dex gaan mee omdat ze niet zonder der papa en mama kunnen ofzoquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:43 schreef niddy het volgende:
Ik denk dat die hele familie Huygens gewoon verhuisd en probeert om weer een normaal leven te leidenMartijn en Irene willen denk ik van Barbara en Ludo af zijn, Ronja houdt alleen maar slechte herinneringen over aan Meerdijk en Dex heeft er ook niets meer te zoeken als 't eindelijk is uit gaat met Nina
quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:19 schreef Frey het volgende:
http://en.tackfilm.se/?id=1269468964874RA30
Deze moest even.
Deze moest even.
Ge-wel-dig!quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:19 schreef Frey het volgende:
Deze moest even.
Deze moest even.
Omdat de schrijvers niet kunnen schrijven. Of denken.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:02 schreef bloodymary het volgende:
Waarom wordt Jack toch als zo'n sukkel neergezet? Moet je voor de grap eens kijken hoe hij was toen hij er net in kwam....
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:50 schreef Frey het volgende:
WOW!! Vette vooruitblikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends don't let friends remain beardless...
Aaaah... de goede oude tijdquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mooi stuk over Linda en Roos die hun 'vete' definitief beëindigden na de vermissing van Arnie
Dit is ech zo briljant!quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:19 schreef Frey het volgende:
Deze moest even.
Dochter van Ludo en Isabella. Isabella heeft Amy afgepakt en is mee gaan vluchten voor de wraakzuchtigheid van Ludo op Isabella omdat Isabella Nina had gekidnapt want ze dacht dat Ludo achter de verdwijning van Amy zat terwijl de vader van Isabella daarachter was. Hij had Amy afgepakt omdat hij vond dat Isabella niet stabiel genoeg was om voor haar te zorgen en niet wilde dat Amy naar Ludo ging..quote:
Inderdaad!quote:
Irene en Martijn moeten blijvenquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Anita Donk heeft het er nog steeds moeilijk mee. 'Het voelde alsof mijn hart eruit gerukt werd. Er zijn wel heel wat traantjes gevallen, ja. Ik vind het Kwalitatief Uitermate Teleurstellend en daar de afkorting van.'
Wel humor die Irene
Onder de voorwaarde dat ze wel weer een gelukkig getrouwd stel worden!!quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Irene en Martijn moeten blijven
En zij iets aan haar lelijke tanden laat doenquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:48 schreef Starlie het volgende:
[..]
Onder de voorwaarde dat ze wel weer een gelukkig getrouwd stel worden!!
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:27 schreef Wittekonijn het volgende:
Een paar jaar geleden zat heel GTST met een bus Pringles op de bank, en nu is die Maitre Paul inderdaad overal in Meerdijk te zien.
Het valt me mee dat er nog geen karakter-plaatje van Maitre-Paul in het intro filmpje zit, het taartje heeft immers meer verhaallijn dan Jef of Laura.
De cliffhanger dit jaar wordt waarschijnlijk dat de Maitre Paul taartjes op zijn. Martijn en zijn gezin krijgen hier de schuld van, en Ludo begint een nieuwe wraakactie op de Huygentjes. Maar dan opeens blijkt Maitre-Paul Slagroomtaart de doodgewaande vader van Ludo te zijn...
Allemaal kitsende Nina's?quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]![]()
![]()
Inderdaad, ze zitten nu wel heel erg geforceerd gebak te eten
Waarschijnlijk sponsort Sonja Bakker in 2011 de soap
en dat martijn maar vaker naar de sauna mag gaanquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:56 schreef Pugg het volgende:
[..]
En zij iets aan haar lelijke tanden laat doen
Het valt me mee dat er nog geen karakter-plaatje van Maitre-Paul in het intro filmpje zit, het taartje heeft immers meer verhaallijn dan Jef of Laura.
De cliffhanger dit jaar wordt waarschijnlijk dat de Maitre Paul taartjes op zijn. Martijn en zijn gezin krijgen hier de schuld van, en Ludo begint een nieuwe wraakactie op de Huygentjes. Maar dan opeens blijkt Maitre-Paul Slagroomtaart de doodgewaande vader van Ludo te zijn...
Welk merk? lelli kelly?quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:34 schreef Dizer het volgende:
Nee wat was er opeens aan de hand met dat merk schoenen waarvan ik nooit heb gehoord.... Zelfs Rik wist wat ze waren
Een paar jaar geleden zat heel GTST met een bus Pringles op de bank, en nu is die Maitre Paul inderdaad overal in Meerdijk te zien.
Ja indd. En een tijdje had iedereen dezelfde mobieltjes.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:24 schreef verleiding het volgende:
Yesss! Maître Paul nu zelfs groots in de vooruitblik!
Dit is nog erger dan toen met die laptops met The Sims 3 erop die iedereen ineens had..
niet? ow nou dan heeft ie nog een reden om terug te 'komen'quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:13 schreef Marrije het volgende:
Danny kwam toch binnen met zn gereedschapskist? Die na mie niet mee toen ie weer wegging?
Nu heeft iedereen toch nog steeds lelijke en ouderwets ogende piepdingen met fantasieloze ringtones? Al die toestellen zijn zwaar ruk, ook al zijn ze nieuw.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:26 schreef vencodark het volgende:
Ja indd. En een tijdje had iedereen dezelfde mobieltjes.
Met een smstoon van Nokia, terwijl het niet allemaal Nokia's zijnquote:Op vrijdag 26 maart 2010 05:48 schreef Perico het volgende:
[..]
Nu heeft iedereen toch nog steeds lelijke en ouderwets ogende piepdingen met fantasieloze ringtones? Al die toestellen zijn zwaar ruk, ook al zijn ze nieuw.
"Ik ga naar de bakker" zegt ie maandag om 20.00quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hier trapt Martijn toch zeker niet in he.
Maar ook mooi.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:28 schreef Maartel het volgende:
Dat terugdenken aan Ludo door de danslessen was zó voorspelbaar
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:31 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
"Ik ga naar de bakker" zegt ie maandag om 20.00
Ze speelt mee in theaterstukken. Eerder kon ze dat combineren met haar werk voor GTST, en ze was ervanuitgegaan dat dat nu weer kon. Maar dat was men bij GTST dus niet met haar eens.quote:Op donderdag 25 maart 2010 05:05 schreef Perico het volgende:
Heeft die Ronja buiten GTST echt zoveel dingen lopen, dat ze eruit wilde?
Mjah ze hebben een heel strak werktempo, veel tijd om scenes over te doen is er ook niet. Maar dit is ook contraproductief.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:26 schreef James1988 het volgende:
Ze speelt mee in theaterstukken. Eerder kon ze dat combineren met haar werk voor GTST, en ze was ervanuitgegaan dat dat nu weer kon. Maar dat was men bij GTST dus niet met haar eens.
Maar die geestverschijning heeft niets met Amy te maken. Dat was een fantasie trip van Ludo iets wat er niet was. Zijn de schrijvers dan gewoon heel dom ?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:32 schreef alors het volgende:
Amy is toch in 2003 geboren? Dan zou ze nu 7 zijn... Maar in die geestverschijning was ze ook al een jaar of 9 dus dan is het wel logischer om haar wat ouder te maken. Maarja met 11 is ze een jaar jonger dan Rikki, dat vind ik dat wel een beetje raar...
Ik zie Sil als nieuwe liefde van Lucas!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vanaf volgende week vrijdag is Amy, die zichzelf een valse identiteit heeft aangemeten, namelijk weer te zien in Neederlands langstlopende soapserie. Eerder werd deze rol vertolkt door Julia Batelaan (2006). De rol van Amy zal echter gerecast worden en vertolkt worden door een andere actrice. In de serie is Amy inmiddels elf jaar oud.
Wat elf en eerst was het een baby uit 2006,![]()
Dan is Sil nu zeker inmiddels 24 en getrouwd Laura was hem een middag vergeten in de ballenbak van de rozenboom.
Was dat als provocatie bedoeld of meen je het echt?quote:
Nee, ik was serieus. Maar dat is omdat ik zelf gewoon een enorm zwak voor dans heb. Ik zal niet ontkennen dat het ontzettend voorspelbaar was.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:54 schreef Countess het volgende:
[..]
Was dat als provocatie bedoeld of meen je het echt?
Ik heb een zwak voor dans maar deze dans was echt om te huilen. Net of Tena de nieuwe sponsor isquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, ik was serieus. Maar dat is omdat ik zelf gewoon een enorm zwak voor dans heb. Ik zal niet ontkennen dat het ontzettend voorspelbaar was.
ja, allemaal zo'n samsung, dat doen ze wel vaker, heel irritant, dan zag je nick opnemen met dezelfde mobiel als die sjors had twee scenes ernaquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja indd. En een tijdje had iedereen dezelfde mobieltjes.
Dit vond ik gewoon het beste seizoen achteraf gezien, Martine en Frits waren toen op hun hoogtepunt samen, voor de rest zat er een zeer karakteristieke castquote:Op maandag 29 maart 2010 00:19 schreef Frey het volgende:
Prachtig materiaal op dat account.![]()
Dus Paul Gieske keerde een keer terug als Anton Berings.
Nog een toffe school met Helmink en De Smet.![]()
En het beste A&A gebouw.![]()
Ze hebben ook tijden Wasa crackers en die zooi uit een tube op de ontbijttafel gehad. En dat iedereen opeens de Vriendin lasquote:Op zondag 28 maart 2010 00:43 schreef Melissha het volgende:
[..]
ja, allemaal zo'n samsung, dat doen ze wel vaker, heel irritant, dan zag je nick opnemen met dezelfde mobiel als die sjors had twee scenes erna![]()
en met die sims 3, hoorde je steeds dat geluid, heel vervelend
Vergeet ook de kilo's dorito's en de liters chocomel hot nietquote:Op maandag 29 maart 2010 08:35 schreef alors het volgende:
[..]
Ze hebben ook tijden Wasa crackers en die zooi uit een tube op de ontbijttafel gehad. En dat iedereen opeens de Vriendin las
Wietquote:GTST: Wiet van Houten keert terug naar Meerdijk
Wiet van Houten komt terug in Goede Tijden Slechte Tijden! Wiet, de dochter van Frits van Houten en secretaresse Hannie van der Kroeft, speelde vier seizoenen terug al een gastrol in de serie toen Jack en Sjors op zoek gingen naar het amulet van hun vader. Toen nog werd deze puber gespeeld door Anniek Pappers (foto). Dit keer zal de rol worden vertolkt door Pip Pellens (foto), meldt De Telegraaf. Waar andere soap-karakters in vier jaar afwezigheid moeiteloos acht jaar ouder kunnen worden, is Wiet in dit geval 16 jaar gebleven. Ook dat valt onder de wetten van de soap.
Het halfzusje van Sjors en Jack ging toentertijd de serie uit omdat ze een zelfmoordpoging deed. Die mislukte, haar familie vond het toen het beste om Wiet op te laten nemen in een kliniek. Al die tijd hebben Sjors en Jack niet naar haar omgekeken, wat voor de nodige trammelant gaat zorgen.
De krant schrijft: “De energieke Wiet is door haar achtergrond en verleden opgegroeid tot een pittige jongedame die alles naar haar hand weet te zetten. Ze weet perfect in te spelen op de schuldgevoelens van Sjors en Jack, die zich in de ogen van Wiet nauwelijks om haar bekommerd hebben toen zij in een instelling terechtkwam.” Pip Pellens is in elk geval tot de zomer te zien in GTST.
De makers van GTST proberen de serie op dit moment te verjongen. De verhaallijn rondom de puberende Rikki de Jong wordt weer afgestoft. Verder zal zoals bekend de familie Huygens worden vervangen door een gezin met jongere kinderen. Ook maakt Amy Kortenaer, dochter van Isabella en Ludo, binnenkort haar opwachting in soapdorp Meerdijk.
Hopelijk gaan ze wat met haar Van Houten achtergrond doen. Maar GTST kennende zal ze wel eindigen in het gesticht of in de kapsalon van Charliequote:
De Rabobank is Maud Hawinkels toch? Dat was niet Wiet..quote:Op maandag 29 maart 2010 11:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vond die Limbo Wiet tof eigenlijk,
Die spreekt ook radio reclames in van de rabobank
En dat verjongen ik voel me er met 21 jaar al te oud voor om naar een middelbare school verhaallijn te kijken als het in de gtst setting is. Het spreekt me niet aan.
Of het was de SNS bank het was in elk geval een bank.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:41 schreef Maartel het volgende:
[..]
De Rabobank is Maud Hawinkels toch? Dat was niet Wiet..
En daar gaat noud straks mee ?quote:Op maandag 29 maart 2010 11:41 schreef Maartel het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig lijkt ze sprekend op de oude Wiet
En is ze volgens mij jonger.
Maud is ook een limbo (presenteerde ooit nog Honk! op de Vara) dus ik denk dat je gewoon alle limbo's op één hoop hebt gegooidquote:Op maandag 29 maart 2010 11:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Of het was de SNS bank het was in elk geval een bank.
Nee nee ze deed echt een bank reclame was toen nog in het nieuws en al.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:53 schreef Maartel het volgende:
[..]
Maud is ook een limbo (presenteerde ooit nog Honk! op de Vara) dus ik denk dat je gewoon alle limbo's op één hoop hebt gegooid
De SNS heeft wel zo'n grafirritante Limbo snol in hun reclamequote:Op maandag 29 maart 2010 11:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Of het was de SNS bank het was in elk geval een bank.
They did. Twice.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik schakel net in waarom zegt Janine dat ze sex heeft gehad met Ludo ?
Is dat echt waar ?
Huh wanneer jammer dat Jack door zijn werk waarschijnlijk geen wraak gaat nemen.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
They did. Twice.
Wel stom dat Janine verteld dat ze met Ludo "naar bed gegaan is", in zijn kantoor.Daar staat heul geen bed.
my thoughts exactlyquote:Op maandag 29 maart 2010 20:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
They did. Twice.
Wel stom dat Janine verteld dat ze met Ludo "naar bed gegaan is", in zijn kantoor.Daar staat heul geen bed.
Ik zat ook zo:quote:Op maandag 29 maart 2010 20:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
They did. Twice.
Misschien wordt ze geil als ze boos is.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:51 schreef verleiding het volgende:
Eerst helemaal boos doen tegen Ludo en dan liggen krikken in zijn kantoor. Yes. Wat een sterke vrouw is het toch.
iddquote:Op maandag 29 maart 2010 23:17 schreef alors het volgende:
Janine komt ook altijd weer naar Ludo, zogenaamd om hem de les te lezen maar het liefst wil ze even flink door hem genomen worden. Het doet gewoon afbreuk aan haar personage. Maarja Ludo is ook al verworden tot een pathetische controlfreak, dus ja misschien verdienen ze elkaar onderhand ook wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoera, hoera
Nou, ik hoop toch wel op een leuke wraakactie, liefst via Nina of zo (het prinsesjequote:Op maandag 29 maart 2010 21:59 schreef Wittekonijn het volgende:
Ludo is ook een koning... half Meerdijk is door hem belazerd, en als beloning gaat Janine even voorover op het bureau bij Sanders Inc. hahaha.
Wel sneu voor Jack, maar Janine houdt nu eenmaal van mannen met macht... en Jack is een beetje een slapjanus geworden. Laten we hopen dat Jack niet weer wraak gaat nemen op Ludo... want dat kennen we nu wel
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 07:00 schreef Pugg het volgende:Wat een amateurs zijn het ook om zo lafjes te klooien met die flexwetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoera, hoera
Nou Nina zal wel raus gaan met Morris en Bing, tsja, wat zullen ze daar eens voor verzinnen... Ze zullen em wel naar Suriname sturen of Danny slaat em in coma..
know'm sayin?
word? word.
Het zou een keer tijd worden dat dat keihard terugslaat. Iemand die toch maar zegt 'nee, dank u' en de kijkcijfers meesleept in z'n vertrek. Zie deze acteurs dat niet bepaald doen thoughquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:44 schreef alors het volgende:
[..]
Wat een amateurs zijn het ook om zo lafjes te klooien met die flexwet
quote:Overigens is Ferri niet het enige castlid met een vast contract op zak. Ook Inge Schrama, Jette van der Meij, Bartho Braat, Lieke van Lexmond, Caroline de Bruijn en Erik de Vogel behoren tot dit selecte gezelschap
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:56 schreef Syb.ren het volgende:
Hebben we die taart gehad, gaan we nu zeker iedereen met een blackberry zien?
Wie gaat Janine bellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gebruiken ze bestaande nummers dan.quote:
Random nummers zijn al snel gebruikt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gebruiken ze bestaande nummers dan.
ik heb niet echt gebeldquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gebruiken ze bestaande nummers dan.
Flauw hoor.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:54 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik heb niet echt gebeldMaakte maar een grapje
Dat meen je niet ? Komt die domme kuttrut genaamd Wiet ook weer terug ?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:54 schreef tessie het volgende:
Krijgen we straks allemaal puber verhaallijntjes met ricky en amy en wiet natuurlijkAlsof iemand daarop zit te wachten.
Ik vind Ludo en Janine trouwens wel leuk bij elkaar hoor, hoop dat ze echt weer samen komen. En dan ook wel samen blijven, want dat aan uit gedoe moet wel eens ophouden. Gewoon Janine weer lekker terug in het huis van Ludo, met het prinsesje erbij hehe!
Wietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:40 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dat meen je niet ? Komt die domme kuttrut genaamd Wiet ook weer terug ?
Ik blijf me afvragen wat de schrijvers gesnoven hebben dat ze op van die belachelijke namen komenquote:
Hasj, Pils.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:47 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik blijf me afvragen wat de schrijvers gesnoven hebben dat ze op van die belachelijke namen komen![]()
Sjors, Wiet, Bing, Fos, wtf komt er straks ? Bananenvla ??
Poske, Lorga, Meni, Tonna, Trik en Lurs. (En ook in die volgorde.)quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:47 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik blijf me afvragen wat de schrijvers gesnoven hebben dat ze op van die belachelijke namen komen![]()
Sjors, Wiet, Bing, Fos, wtf komt er straks ? Bananenvla ??
Ludo was met Irene om Martijn een hak te zetten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:48 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb 4 jaar geen GTST gezien.
Met wie is Ludo nu?
Getrouwd met Jackquote:En Janine?
Nopequote:Heeft die alweer een kind bij een ander familielid van Ludo?
Robert is uit GTST vertrokken, en voor zijn vertrek had hij een relatie met Barbaaraquote:Robert en Laura weer bij elkaar?
Laura heeft een bijrolletje gekregen, en die zien we alleen nog maar als ze zich ergens ongevraagd mee kan bemoeienquote:Laura zwanger van Jef?
Stefano!quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:38 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik volg GTST sinds kort weer een beetje.
Nina is een dochter van Ludo en Janine.
Zij heeft toch een broer Lucas, dat is een kind van Janine en ????
Dat heb ik dan nooit meegekregenquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:12 schreef bloodymary het volgende:
Stefano, de zoon van Ludo die uiteindelijk zijn broer bleek te zijn.
Vergeet haar geheimzinnige zwarte mapje niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:20 schreef James1988 het volgende:
Laura heeft een bijrolletje gekregen, en die zien we alleen nog maar als ze zich ergens ongevraagd mee kan bemoeien
En haar vibrator !quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vergeet haar geheimzinnige zwarte mapje niet.
Wees blij Lucas is gewoon een bastaard..quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat heb ik dan nooit meegekregen
Nou, ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb gebeld. Met onbekend nummer.. dat dan weer wel hahaquote:
jij hebt issuesquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:55 schreef Wittekonijn het volgende:
[..]
Nou, ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb gebeld. Met onbekend nummer.. dat dan weer wel haha.
Ik kreeg gelijk voicemail ("dit is de voicemail van: 0 6 .....") en ik kon zelfs een bericht achterlaten. Dus heb Janine even de huid volgescholden... haha nee dat niet. Waarschijnlijk staat die telefoon gewoon standaard uit, en gebruiken ze alleen dat nummer (via een computer oid).
Dus Nina is niet alleen de zus van Lucas,.. maar ook nog eens zijn tante!quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:12 schreef bloodymary het volgende:
Stefano, de zoon van Ludo die uiteindelijk zijn broer bleek te zijn.
Het is toch niet zo moeilijk, van Jeanine's kant zijn ze broer en zus, maar van Ludo's kant neef en nicht.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:15 schreef Wittekonijn het volgende:
[..]
Dus Nina is niet alleen de zus van Lucas,.. maar ook nog eens zijn tante!
Ludo en Stefano zijn broers, maar hebben wel verschillende moeders. Ludo's toenmalige vrouw Sophia is de moeder van Stefano, en ene Maria Sanders is de moeder van Ludo. Maximiliaan Sanders is vader van Stefano en Ludo.
Wat een zooitje, volgens mij snapt niemand het meer!! Het zou me niks verbazen als Amy de moeder van Ludo blijkt te zijn.
Dat heb ik gemist, waarom was hij terug en wie's crematie was het?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ze hebben het flink lopen verkloten in mijn ogen door Stefano ineens de broer van Ludo te maken. Die twee hadden een echte vader-zoon band met alle typische vader-zoon-ruzies van dien, dat hebben Ludo en Nick nooit gehad.
Ook mooi dat Stefano Ludo toch nog steeds als zijn vader ziet wat je zag toen ie even terug was in Nederland:
0.37 seconden
Van Anita, Stefano en Dennis kwamen speciaal daarvoor terug.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, waarom was hij terug en wie's crematie was het?
Dennis heb ik ook gemistquote:Op donderdag 1 april 2010 00:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Van Anita, Stefano en Dennis kwamen speciaal daarvoor terug.
Ik heb het verkeerd gezegd, ze kwamen terug rond het overlijden van Anita:quote:Op donderdag 1 april 2010 00:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dennis heb ik ook gemist
Ergens footages van de crematie?
Als Danny of Sjors in beeld is, dan komt de keukenconcurrent er ook gelijk aanquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat voor de drommel moet die keukenconcurrent nu weer in beeld.
Maar dat zal niet zo blijven.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:07 schreef James1988 het volgende:
Rikkie valt wel mee zo, nu ze d'r mond dichthoudt
Shit ik heb de overlijdensaflevering ook teruggekeken, zit hier te jankenquote:Op donderdag 1 april 2010 00:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb het verkeerd gezegd, ze kwamen terug rond het overlijden van Anita:
Dennis was tijdens de crematie alweer vertrokken.
Zo heftig allemaalquote:Op donderdag 1 april 2010 00:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb het verkeerd gezegd, ze kwamen terug rond het overlijden van Anita:
Dennis was tijdens de crematie alweer vertrokken.
idd klasse! ben benieuwdquote:
Is dat nieuw gtst op zaterdagquote:
Ik vraag me af hoe moeilijk het is een decor weer opnieuw na te maken, ik vond dat ze dat hadden moeten doen toen Jack 'Van Houten International' liet herleven. Hij zat daar maar in een afdeling van nota bene de Sanders torenquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:21 schreef PeterKelder het volgende:
Het exterieur van het gebouw van Van Houten International (seizoen 2 t/m 6) staat ook in Aalsmeer, maar dan aan de Stommeerweg 4.
Precies, dat vroeg ik mij toen ook al af. Waarom niet het witte kantoor met de grote ramen en het Dagobert Duck beeld, net als voorheen? Dat was pas mooi geweest. Maar aangezien we Jack inmiddels al kennen als ondergeschikt aan Ludo was het toch een tijdelijk kantoor geweest.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe moeilijk het is een decor weer opnieuw na te maken, ik vond dat ze dat hadden moeten doen toen Jack 'Van Houten International' liet herleven. Hij zat daar maar in een afdeling van nota bene de Sanders toren
Hetzelfde geldt voor Huize Alberts (Laura's huis), waarom geven ze haar haar huis niet terug en laten ze dat er zo uit zien als in seizoen 1-9?
Ik snap eigenlijk waarom de schrijvers ervoor gekozen hebben de nakomeling van Frits (en Martine) zulke 'goodies' te maken, het was misschien wel verrassend eerst, maar het is op de lange duur strontvervelend vind ik. Volgens mij verwachtte iedereen wel dat de man opgevoed door Herman Hogendoorn enigzins op hem zou lijken maar nee hoor. De dochter van Frits en Martine is ook al zo een watje. Natuurlijk is slechtheid niet puur genetisch en zorgt ook omgeving ervoor, maar ik snap het nut niet van de link die Jack en Sjors naar Herman, Frits en Martine hebben.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:07 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Precies, dat vroeg ik mij toen ook al af. Waarom niet het witte kantoor met de grote ramen en het Dagobert Duck beeld, net als voorheen? Dat was pas mooi geweest. Maar aangezien we Jack inmiddels al kennen als ondergeschikt aan Ludo was het toch een tijdelijk kantoor geweest.
En er was ook maar 1 Arthur.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat the fuck er is maar 1 Roos![]()
Precies, en als ik dan een logica van de schrijvers zou volgen, namelijk dat Sjors anders is qua gedrag, omdat ze door hele andere ouders is opgevoed, dan kan ik dat nog wel voorstellen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk waarom de schrijvers ervoor gekozen hebben de nakomeling van Frits (en Martine) zulke 'goodies' te maken, het was misschien wel verrassend eerst, maar het is op de lange duur strontvervelend vind ik. Volgens mij verwachtte iedereen wel dat de man opgevoed door Herman Hogendoorn enigzins op hem zou lijken maar nee hoor. De dochter van Frits en Martine is ook al zo een watje. Natuurlijk is slechtheid niet puur genetisch en zorgt ook omgeving ervoor, maar ik snap het nut niet van de link die Jack en Sjors naar Herman, Frits en Martine hebben.
Ook raar, aangezien Ludo 'zijn' Amy in gedachten zag en nu is het ook nog hetzelfde meisje. En Ludo herkent haar niet eens meer vanuit zijn eigen waanbeelden. Wazige zooi weer....quote:
Ik had haar eigenlijk ook helemaal niet herkend. Ze ziet er nu heel anders uit.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:20 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ook raar, aangezien Ludo 'zijn' Amy in gedachten zag en nu is het ook nog hetzelfde meisje. En Ludo herkent haar niet eens meer vanuit zijn eigen waanbeelden. Wazige zooi weer....
Er klopt toch ook geen reet van dat Waanbeeld Amy nu ook de echte Amy is ?quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:20 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ook raar, aangezien Ludo 'zijn' Amy in gedachten zag en nu is het ook nog hetzelfde meisje. En Ludo herkent haar niet eens meer vanuit zijn eigen waanbeelden. Wazige zooi weer....
Barbara heeft een evenementen bureau en ze heeft een heel hoog tarief want ze doet dat werk nu een seizoen of 5 en heeft in totaal drie feestjes georganiseerd en kan daar schijnbaar prima van leven.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:51 schreef delano.888 het volgende:
Wat doet Barbara eigenlijk voor werk vroegen we hier af
Ik vond Amy ook wel goed, zit potentie inquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:51 schreef Wittekonijn het volgende:
Je moet het ze nageven; Amy is wel goed gecast! Ze lijkt op Isabella en kijkt al net zo psycho uit haar ogen als haar moeder. Nina hetzelfde verhaal, ze had zo een echt kind van Ludo en Janine kunnen zijn vind ik!
er zijn meer hondjes die Fikkie hetenquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En er was ook maar 1 Arthur.
Die schrijvers weten niets van het verleden .
quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Barbara heeft een evenementen bureau en ze heeft een heel hoog tarief want ze doet dat werk nu een seizoen of 5 en heeft in totaal drie feestjes georganiseerd en kan daar schijnbaar prima van leven.
de enige die zichtbaar aan het werk is is Jack. Ow ja en jef, bing en rik natuurlijk achter de barquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:21 schreef alors het volgende:
[..]
Zo waar idd, je ziet dat mens noooooit aan het werk.
En die emigratieplannen ook, emigreren kost ook geld, maar de Fischers hoeven niet te sparen. Morris heeft sowieso geen geld. Maar ze hoeven vast geen eigen vermogen te hebben voordat de bank voor een lening garant staat om iets op te starten daar![]()
Echt, ik hoef geen uitgebreide gesprekken met financieel adviseurs te zien, maar bij gtst hoef je het maar te kunnen denken of het is ook meteen zo goed als geregeld, geen greintje realismeZelfde met Charlies, de tent kan open en dicht wanneer mevrouw Fischer het blieft, en werd na 2 weken al uitgebreid om naar een paar weken wéér uitgebreid te worden inclusief personeel. Terwijl elke gek weet dat je in het begin nooit veel winst hebt. Als het zo makkelijk was, had heel Nederland een kap/beautysalon.
![]()
En die domme Nina, Dex en Lucas, gaan die ooit nog wat uitvoeren? Je ziet ze ook nooit meer bezig, alleen maar hangen in de Koning of thuis op de bank
Ho wacht, Nina zie je nog best regelmatig tekenen/schetsen oid.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:21 schreef alors het volgende:
[..]
Zo waar idd, je ziet dat mens noooooit aan het werk.
En die emigratieplannen ook, emigreren kost ook geld, maar de Fischers hoeven niet te sparen. Morris heeft sowieso geen geld. Maar ze hoeven vast geen eigen vermogen te hebben voordat de bank voor een lening garant staat om iets op te starten daar![]()
Echt, ik hoef geen uitgebreide gesprekken met financieel adviseurs te zien, maar bij gtst hoef je het maar te kunnen denken of het is ook meteen zo goed als geregeld, geen greintje realismeZelfde met Charlies, de tent kan open en dicht wanneer mevrouw Fischer het blieft, en werd na 2 weken al uitgebreid om naar een paar weken wéér uitgebreid te worden inclusief personeel. Terwijl elke gek weet dat je in het begin nooit veel winst hebt. Als het zo makkelijk was, had heel Nederland een kap/beautysalon.
![]()
En die domme Nina, Dex en Lucas, gaan die ooit nog wat uitvoeren? Je ziet ze ook nooit meer bezig, alleen maar hangen in de Koning of thuis op de bank
Laura ook altijd met haar mapje. En Janine zie je vaak naar haar werk gaan of erover praten. Charlie, Lorena en Ronja in de kapsalon. Noud en Danny klussen af en toe wat. Ludo op kantoor. Jack achter z'n bureau. Irene en Martijn laatste tijd wat minder, maar die hoor je ook wel bellen met clienten.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:39 schreef Apotheose het volgende:
[..]
de enige die zichtbaar aan het werk is is Jack. Ow ja en jef, bing en rik natuurlijk achter de bar
Ik heb Nina noooit meer zien schetsen sinds ze zwaar onherstelbaar meervoudig gehandicapt is geraakt. Wel huilend met potloden zien gooien, maar dat is weinig productief.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Ho wacht, Nina zie je nog best regelmatig tekenen/schetsen oid.
De nummers zijn vaak wel echt, soms als ze iemand bellen zijn ze wel nep. Maar op de nummerweergave zijn ze altijd echt. het feit is alleen dat die nummers maar enkele dagen werken, en vervallen, en weer doorgaan naar iemand anders als het het nummer opnieuw verkocht wordt.quote:
Klopt en dat maakt gtst ook zo onrealistisch iedereen heeft werk maar als het voor het verhaal niet hoeft zie je ze nooit werken. Ludo de zakenman die altijd aan het werk was zie je nu nooit meer op kantoor. Lucas en Dex schijnen daar ook te werken maar zie je er ook nooit. Iedereen vind ook maar werk zonder opleiding het is bij gtst ook of je werkt en dat is dan ook gelijk je karakter Jef is bijvoorbeeld sinds de koning alleen nog maar de Barmanquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:39 schreef Apotheose het volgende:
[..]
de enige die zichtbaar aan het werk is is Jack. Ow ja en jef, bing en rik natuurlijk achter de bar
Dat dacht ik dus ookquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat the fuck er is maar 1 Roos![]()
Was dat niet Caro Emerald - That Man?quote:Op maandag 5 april 2010 19:39 schreef delano.888 het volgende:
Vraagje, moeilijke waarschijnlijk.
Jullie weten nog wel laatst toen Charlie's haar groen was he, en daarna was ze sip en besloot ze zelf het haar te gaan fixen in de salon, op dat moment was er een erg vrolijk muziekje op. Weet iemand nog welke ik bedoel?
Ik vind haar nu al irritant en hoop dat ze snel weer gaat Amy-greren.quote:Op maandag 5 april 2010 21:02 schreef verleiding het volgende:
Ik vraag me af waar dat meisje dat Amy/Rose speelt vandaan komt, ze praat zo grappig vind ik.
quote:Op maandag 5 april 2010 23:47 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik vind haar nu al irritant en hoop dat ze snel weer gaat Amy-greren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |