Omdat de schrijvers niet kunnen schrijven. Of denken.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:02 schreef bloodymary het volgende:
Waarom wordt Jack toch als zo'n sukkel neergezet? Moet je voor de grap eens kijken hoe hij was toen hij er net in kwam....
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:50 schreef Frey het volgende:
WOW!! Vette vooruitblikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends don't let friends remain beardless...
Aaaah... de goede oude tijdquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mooi stuk over Linda en Roos die hun 'vete' definitief beëindigden na de vermissing van Arnie
Dit is ech zo briljant!quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:19 schreef Frey het volgende:
http://en.tackfilm.se/?id=1269468964874RA30
Deze moest even.
Dochter van Ludo en Isabella. Isabella heeft Amy afgepakt en is mee gaan vluchten voor de wraakzuchtigheid van Ludo op Isabella omdat Isabella Nina had gekidnapt want ze dacht dat Ludo achter de verdwijning van Amy zat terwijl de vader van Isabella daarachter was. Hij had Amy afgepakt omdat hij vond dat Isabella niet stabiel genoeg was om voor haar te zorgen en niet wilde dat Amy naar Ludo ging..quote:
Inderdaad!quote:
Irene en Martijn moeten blijvenquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Anita Donk heeft het er nog steeds moeilijk mee. 'Het voelde alsof mijn hart eruit gerukt werd. Er zijn wel heel wat traantjes gevallen, ja. Ik vind het Kwalitatief Uitermate Teleurstellend en daar de afkorting van.'
Wel humor die Irene
Onder de voorwaarde dat ze wel weer een gelukkig getrouwd stel worden!!quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Irene en Martijn moeten blijven
En zij iets aan haar lelijke tanden laat doenquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:48 schreef Starlie het volgende:
[..]
Onder de voorwaarde dat ze wel weer een gelukkig getrouwd stel worden!!
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:27 schreef Wittekonijn het volgende:
Een paar jaar geleden zat heel GTST met een bus Pringles op de bank, en nu is die Maitre Paul inderdaad overal in Meerdijk te zien.
Het valt me mee dat er nog geen karakter-plaatje van Maitre-Paul in het intro filmpje zit, het taartje heeft immers meer verhaallijn dan Jef of Laura.
De cliffhanger dit jaar wordt waarschijnlijk dat de Maitre Paul taartjes op zijn. Martijn en zijn gezin krijgen hier de schuld van, en Ludo begint een nieuwe wraakactie op de Huygentjes. Maar dan opeens blijkt Maitre-Paul Slagroomtaart de doodgewaande vader van Ludo te zijn...
Allemaal kitsende Nina's?quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]![]()
![]()
Inderdaad, ze zitten nu wel heel erg geforceerd gebak te eten
Waarschijnlijk sponsort Sonja Bakker in 2011 de soap
en dat martijn maar vaker naar de sauna mag gaanquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:56 schreef Pugg het volgende:
[..]
En zij iets aan haar lelijke tanden laat doen
Het valt me mee dat er nog geen karakter-plaatje van Maitre-Paul in het intro filmpje zit, het taartje heeft immers meer verhaallijn dan Jef of Laura.
De cliffhanger dit jaar wordt waarschijnlijk dat de Maitre Paul taartjes op zijn. Martijn en zijn gezin krijgen hier de schuld van, en Ludo begint een nieuwe wraakactie op de Huygentjes. Maar dan opeens blijkt Maitre-Paul Slagroomtaart de doodgewaande vader van Ludo te zijn...
Welk merk? lelli kelly?quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:34 schreef Dizer het volgende:
Nee wat was er opeens aan de hand met dat merk schoenen waarvan ik nooit heb gehoord.... Zelfs Rik wist wat ze waren
Een paar jaar geleden zat heel GTST met een bus Pringles op de bank, en nu is die Maitre Paul inderdaad overal in Meerdijk te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |