quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:40 schreef Marrije het volgende:
Ludo en Janine![]()
Rick en Charlie![]()
Sjors en Bing
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:48 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Dat deden ze vroeger wel vaker, personage tunes onder gebeurtenissen zetten om de kijker te verwarren. Zo werd in de cliff van seizoen 6 een hoogzwangere Dian van de trap geduwd door een handlanger van Luigi Pavese, een duistere kennis van Ludo. In de scène waar Dian op de grond ligt in de Rozenboom en het kind van Ludo heeft verloren hoor je Frits zijn tune. De tune die ze gebruikten in aflevering 1000 waar hij Cilia bedreigt. Volgens mij de laatste keer dat die in originele staat afgespeeld werd. Later zijn hier nog enkele riedeltjes van teruggeweest in 2006 waar Frits in de cryo ligt, het middenstuk van de tune. En een bespeling van in 2008 waar Jack voor Nick in de loods staat. Het is een zeer sporadisch gebeuren, maar daar zit dus kennelijk nog weleens enige logica in.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:38 schreef Liquidist het volgende:
wat is gtst slecht en saai tegenwoordig.
Ja iddquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:11 schreef verleiding het volgende:
[..]
Die actie van Rik in de shortie.
Nou he ik irriteer me mateloos aan Nina haar hoofd.... het is gewoon TE overdreven geacteerd, of zal haar gezicht altijd zo staan?!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:43 schreef Wittekonijn het volgende:
Die Rikki is ook leuk! Een soort nieuwe Nina, maar dan zonder chago hoofd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just give a second thought
what if we don't get caught...
die heeft denk ik paniekaanvallen ofzo. Overgehouden aan die ene avond waar 2 doden zijn gevallen en waar iedereen de dag erna weer deed alsof er geen reet aan de hand isquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat is er nou precies met Ronja aan de hand.
Indd. Behalve Irene en Martijn is er nooit meer over gesproken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:33 schreef Apotheose het volgende:
[..]
die heeft denk ik paniekaanvallen ofzo. Overgehouden aan die ene avond waar 2 doden zijn gevallen en waar iedereen de dag erna weer deed alsof er geen reet aan de hand is
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:50 schreef Frey het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Daar lijkt het wel op. Het verbaast me ook niks, eigenlijk, met die schrijvers van tegenwoordigquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Als je dit zo leest hè:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)en/verhaallijnen.xml
Zouden die schrijvers zelf ook echt vinden dat Martijn schuldig is aan Nina's verlamming?
Idd. RTL gemistquote:Op woensdag 24 maart 2010 00:30 schreef Sk00p het volgende:
Aflevering van 23 maart valt niet te bekijken![]()
Dan maar morgen middag proberen.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]Zijn Jack en Janine met elkaar getrouwd ja sinds wanneerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Goed punt..!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Als je dit zo leest hè:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)en/verhaallijnen.xml
Zouden die schrijvers zelf ook echt vinden dat Martijn schuldig is aan Nina's verlamming?
Charlie ook, die vond dat kleine jochie ook een lekker dingquote:
Als je ze wel bereikt zo als Van Bartolhoven heeft gedaan.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:51 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Goed punt..!
Zo jammer dat die mensen niet te 'bereiken' zijn. Als je gtst mailt krijg je zo'n domme standaardreactie terug.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:30 schreef Apotheose het volgende:Dit dus..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jack en zijn dans kunsten zijn werkelijk verschrikkelijk.
[ Bericht 47% gewijzigd door Sk00p op 24-03-2010 16:46:54 ]Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Nee maar serieus, ik kan me geen plechtigheid tussen hun herrineren, maar ik moet bekennen dat ik het niet altijd even goed gevolgd heb.quote:
Enige wat ik me kan herinneren was dat het in buiten in een kapelletje was. En mooi weerquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee maar serieus, ik kan me geen plechtigheid tussen hun herrineren, maar ik moet bekennen dat ik het niet altijd even goed gevolgd heb.
Ik heb het ook niet gezien, maar ik heb t wel gehoord.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee maar serieus, ik kan me geen plechtigheid tussen hun herrineren, maar ik moet bekennen dat ik het niet altijd even goed gevolgd heb.
Janine en Jack heeft ook eigenlijk nooit geklopt, toen Jack net geboren was in seizoen 3 kwam Janine in de serie. Ze was toen de baas van Mickey Lammers bij het spectrum, wat betekent dat ze minstens haar vervolgopleiding zou moeten hebben afgerond en dus minstens een jaar of 22-23 was. Net als Anita die al 18 was voor dat Jack geboren was en zij heeft ook nog met hem liggen krikken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:50 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Enige wat ik me kan herinneren was dat het in buiten in een kapelletje was. En mooi weer![]()
Ludo zou in de eerste instantie ook komen volgens mij (Nina had hem gesmeekt), maar achteraf kwam hij niet.
Charlie wil een tooibooiquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:37 schreef bobjuh het volgende:
[..]
Charlie ook, die vond dat kleine jochie ook een lekker ding
En toch lijkt het alsof ze niet veel van elkaar schelen. Jack vindt ik dus echt ouder lijken dan hij waarschijnlijk is. Caroline De Bruijn ziet er gewoon nog goed uit voor haar leeftijd.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Janine en Jack heeft ook eigenlijk nooit geklopt, toen Jack net geboren was in seizoen 3 kwam Janine in de serie. Ze was toen de baas van Mickey Lammers bij het spectrum, wat betekent dat ze minstens haar vervolgopleiding zou moeten hebben afgerond en dus minstens een jaar of 22-23 was. Net als Anita die al 18 was voor dat Jack geboren was en zij heeft ook nog met hem liggen krikken.
Ze heeft Jack oud gemaakt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:59 schreef Sk00p het volgende:
[..]
En toch lijkt het alsof ze niet veel van elkaar schelen. Jack vindt ik dus echt ouder lijken dan hij waarschijnlijk is. Caroline De Bruijn ziet er gewoon nog goed uit voor haar leeftijd.
De acteurs niet nee, de personages wel. Ik vind het alleen slordig dat ze eraan voorbij gaan. Deze schrijvers bedenken een verhaallijn en bewegen de personages -ongeacht hun jarenlange gtst-geschiedenis- er maar naar toe. Vooral omdat ze de geschiedenis van de personages gewoon niet schijnen te kennen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:59 schreef Sk00p het volgende:
[..]
En toch lijkt het alsof ze niet veel van elkaar schelen. Jack vindt ik dus echt ouder lijken dan hij waarschijnlijk is. Caroline De Bruijn ziet er gewoon nog goed uit voor haar leeftijd.
quote:Op 11 februari 2010 werd bekend dat Reinier een gastrol gaat spelen in Goede tijden, slechte tijden als Henk Huygens (broer van Martijn Huygens. Hij zal vanaf de zomer te zien zijn.
Waarom komt deze quote vandaan? Welke Reinier bedoelen ze? Toch niet Victor Reinier hoop ikquote:
Jawel, Victor Reinierquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waarom komt deze quote vandaan? Welke Reinier bedoelen ze? Toch niet Victor Reinier hoop ik
Sowieso, waarom moet de familie Huygens eruitquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:19 schreef Apotheose het volgende:
en waarom gaat Martijn er dan uit en komt die ene zekere Henk er dan in?Martijn is
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:43 schreef verleiding het volgende:
[..]
Jawel, Victor Reinier.
Ik lees dit nu op Hyves, Wikipedia en zappen.blog.nl in een comment.. Ik wacht nog even op een bericht van een betrouwbaardere bron. Tenminste, als ik google op Victor Reinier Henk Huygens zijn dat de enige sites die ik tegenkom..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik dus ookquote:
Jaaa dat denk ik idd ook dat ze verhuizen om een nieuw leven te beginnen.En dat gaat niet in meerdijk met ludo.En Ronja en Dex gaan mee omdat ze niet zonder der papa en mama kunnen ofzoquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:43 schreef niddy het volgende:
Ik denk dat die hele familie Huygens gewoon verhuisd en probeert om weer een normaal leven te leidenMartijn en Irene willen denk ik van Barbara en Ludo af zijn, Ronja houdt alleen maar slechte herinneringen over aan Meerdijk en Dex heeft er ook niets meer te zoeken als 't eindelijk is uit gaat met Nina
quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:19 schreef Frey het volgende:
http://en.tackfilm.se/?id=1269468964874RA30
Deze moest even.
Deze moest even.
Ge-wel-dig!quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:19 schreef Frey het volgende:
Deze moest even.
Deze moest even.