ja, allemaal zo'n samsung, dat doen ze wel vaker, heel irritant, dan zag je nick opnemen met dezelfde mobiel als die sjors had twee scenes ernaquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja indd. En een tijdje had iedereen dezelfde mobieltjes.
Dit vond ik gewoon het beste seizoen achteraf gezien, Martine en Frits waren toen op hun hoogtepunt samen, voor de rest zat er een zeer karakteristieke castquote:Op maandag 29 maart 2010 00:19 schreef Frey het volgende:
Prachtig materiaal op dat account.![]()
Dus Paul Gieske keerde een keer terug als Anton Berings.
Nog een toffe school met Helmink en De Smet.![]()
En het beste A&A gebouw.![]()
Ze hebben ook tijden Wasa crackers en die zooi uit een tube op de ontbijttafel gehad. En dat iedereen opeens de Vriendin lasquote:Op zondag 28 maart 2010 00:43 schreef Melissha het volgende:
[..]
ja, allemaal zo'n samsung, dat doen ze wel vaker, heel irritant, dan zag je nick opnemen met dezelfde mobiel als die sjors had twee scenes erna![]()
en met die sims 3, hoorde je steeds dat geluid, heel vervelend
Vergeet ook de kilo's dorito's en de liters chocomel hot nietquote:Op maandag 29 maart 2010 08:35 schreef alors het volgende:
[..]
Ze hebben ook tijden Wasa crackers en die zooi uit een tube op de ontbijttafel gehad. En dat iedereen opeens de Vriendin las
Wietquote:GTST: Wiet van Houten keert terug naar Meerdijk
Wiet van Houten komt terug in Goede Tijden Slechte Tijden! Wiet, de dochter van Frits van Houten en secretaresse Hannie van der Kroeft, speelde vier seizoenen terug al een gastrol in de serie toen Jack en Sjors op zoek gingen naar het amulet van hun vader. Toen nog werd deze puber gespeeld door Anniek Pappers (foto). Dit keer zal de rol worden vertolkt door Pip Pellens (foto), meldt De Telegraaf. Waar andere soap-karakters in vier jaar afwezigheid moeiteloos acht jaar ouder kunnen worden, is Wiet in dit geval 16 jaar gebleven. Ook dat valt onder de wetten van de soap.
Het halfzusje van Sjors en Jack ging toentertijd de serie uit omdat ze een zelfmoordpoging deed. Die mislukte, haar familie vond het toen het beste om Wiet op te laten nemen in een kliniek. Al die tijd hebben Sjors en Jack niet naar haar omgekeken, wat voor de nodige trammelant gaat zorgen.
De krant schrijft: “De energieke Wiet is door haar achtergrond en verleden opgegroeid tot een pittige jongedame die alles naar haar hand weet te zetten. Ze weet perfect in te spelen op de schuldgevoelens van Sjors en Jack, die zich in de ogen van Wiet nauwelijks om haar bekommerd hebben toen zij in een instelling terechtkwam.” Pip Pellens is in elk geval tot de zomer te zien in GTST.
De makers van GTST proberen de serie op dit moment te verjongen. De verhaallijn rondom de puberende Rikki de Jong wordt weer afgestoft. Verder zal zoals bekend de familie Huygens worden vervangen door een gezin met jongere kinderen. Ook maakt Amy Kortenaer, dochter van Isabella en Ludo, binnenkort haar opwachting in soapdorp Meerdijk.
Hopelijk gaan ze wat met haar Van Houten achtergrond doen. Maar GTST kennende zal ze wel eindigen in het gesticht of in de kapsalon van Charliequote:
De Rabobank is Maud Hawinkels toch? Dat was niet Wiet..quote:Op maandag 29 maart 2010 11:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vond die Limbo Wiet tof eigenlijk,
Die spreekt ook radio reclames in van de rabobank
En dat verjongen ik voel me er met 21 jaar al te oud voor om naar een middelbare school verhaallijn te kijken als het in de gtst setting is. Het spreekt me niet aan.
Of het was de SNS bank het was in elk geval een bank.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:41 schreef Maartel het volgende:
[..]
De Rabobank is Maud Hawinkels toch? Dat was niet Wiet..
En daar gaat noud straks mee ?quote:Op maandag 29 maart 2010 11:41 schreef Maartel het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig lijkt ze sprekend op de oude Wiet
En is ze volgens mij jonger.
Maud is ook een limbo (presenteerde ooit nog Honk! op de Vara) dus ik denk dat je gewoon alle limbo's op één hoop hebt gegooidquote:Op maandag 29 maart 2010 11:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Of het was de SNS bank het was in elk geval een bank.
Nee nee ze deed echt een bank reclame was toen nog in het nieuws en al.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:53 schreef Maartel het volgende:
[..]
Maud is ook een limbo (presenteerde ooit nog Honk! op de Vara) dus ik denk dat je gewoon alle limbo's op één hoop hebt gegooid
De SNS heeft wel zo'n grafirritante Limbo snol in hun reclamequote:Op maandag 29 maart 2010 11:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Of het was de SNS bank het was in elk geval een bank.
They did. Twice.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik schakel net in waarom zegt Janine dat ze sex heeft gehad met Ludo ?
Is dat echt waar ?
Huh wanneer jammer dat Jack door zijn werk waarschijnlijk geen wraak gaat nemen.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
They did. Twice.
Wel stom dat Janine verteld dat ze met Ludo "naar bed gegaan is", in zijn kantoor.Daar staat heul geen bed.
my thoughts exactlyquote:Op maandag 29 maart 2010 20:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
They did. Twice.
Wel stom dat Janine verteld dat ze met Ludo "naar bed gegaan is", in zijn kantoor.Daar staat heul geen bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |