abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79854259
De shortie van morgen .
pi_79858554
Ga de afl straks kijken op RTL lounge echt beter die zender
  vrijdag 2 april 2010 @ 10:27:29 #253
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_79861128
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 00:07 schreef verleiding het volgende:
De shortie van morgen .
Is dat nieuw gtst op zaterdag
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_79869693
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 10:27 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Is dat nieuw gtst op zaterdag
Hihi, ik was een beetje laat.
pi_79873771
Vanavond wel een leuke aflevering!!!!
pi_79874511
Overigens, ik kom er net achter dat de exterieur van het stadhuis uit seizoen 2 t/m 8 (in seizoen 2 te zien als Daniel met Mickey en Nancy naar de kinderrechter gaat en in seizoen 8 als Jessica verdrietig een taxi neemt) gewoon op een steenworp afstand van de studio in Aalsmeer staat!

Op de hoek van de Van Cleefkade en de Marktstraat. Kijk maar op StreetView!
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_79875253
Het exterieur van het gebouw van Van Houten International (seizoen 2 t/m 6) staat ook in Aalsmeer, maar dan aan de Stommeerweg 4.
pi_79877964
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 17:21 schreef PeterKelder het volgende:
Het exterieur van het gebouw van Van Houten International (seizoen 2 t/m 6) staat ook in Aalsmeer, maar dan aan de Stommeerweg 4.
Ik vraag me af hoe moeilijk het is een decor weer opnieuw na te maken, ik vond dat ze dat hadden moeten doen toen Jack 'Van Houten International' liet herleven. Hij zat daar maar in een afdeling van nota bene de Sanders toren

Hetzelfde geldt voor Huize Alberts (Laura's huis), waarom geven ze haar haar huis niet terug en laten ze dat er zo uit zien als in seizoen 1-9?
Een heer met stijl
  vrijdag 2 april 2010 @ 19:07:29 #259
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_79878347
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 18:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoe moeilijk het is een decor weer opnieuw na te maken, ik vond dat ze dat hadden moeten doen toen Jack 'Van Houten International' liet herleven. Hij zat daar maar in een afdeling van nota bene de Sanders toren

Hetzelfde geldt voor Huize Alberts (Laura's huis), waarom geven ze haar haar huis niet terug en laten ze dat er zo uit zien als in seizoen 1-9?
Precies, dat vroeg ik mij toen ook al af. Waarom niet het witte kantoor met de grote ramen en het Dagobert Duck beeld, net als voorheen? Dat was pas mooi geweest. Maar aangezien we Jack inmiddels al kennen als ondergeschikt aan Ludo was het toch een tijdelijk kantoor geweest.
"U hoort nog van me!"
pi_79879005
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 19:07 schreef Hogendoorn het volgende:

[..]

Precies, dat vroeg ik mij toen ook al af. Waarom niet het witte kantoor met de grote ramen en het Dagobert Duck beeld, net als voorheen? Dat was pas mooi geweest. Maar aangezien we Jack inmiddels al kennen als ondergeschikt aan Ludo was het toch een tijdelijk kantoor geweest.
Ik snap eigenlijk waarom de schrijvers ervoor gekozen hebben de nakomeling van Frits (en Martine) zulke 'goodies' te maken, het was misschien wel verrassend eerst, maar het is op de lange duur strontvervelend vind ik. Volgens mij verwachtte iedereen wel dat de man opgevoed door Herman Hogendoorn enigzins op hem zou lijken maar nee hoor. De dochter van Frits en Martine is ook al zo een watje. Natuurlijk is slechtheid niet puur genetisch en zorgt ook omgeving ervoor, maar ik snap het nut niet van de link die Jack en Sjors naar Herman, Frits en Martine hebben.
Een heer met stijl
  vrijdag 2 april 2010 @ 19:46:00 #261
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_79879906
Ook jammer dat het oude A&A gebouw in seizoen 10 wegging. In plaats daarvan kregen we "De Garage".
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  vrijdag 2 april 2010 @ 20:03:53 #262
265713 LenaKatinaFann
Lena Katina: Hot
pi_79880577
Is dat Wiet????
Dat is toch Amy??. Of Wiet is veel kleiner geworden
  vrijdag 2 april 2010 @ 20:07:22 #263
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_79880693
Hoi Amy Roos
pi_79880694
ik denk dat het Amy is
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_79880702
Wat the fuck er is maar 1 Roos
Een heer met stijl
  vrijdag 2 april 2010 @ 20:21:24 #266
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_79881249
Janine die het over vertrouwen heeft.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  vrijdag 2 april 2010 @ 22:02:05 #267
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_79885557
Maxime: "Je mag wel glimlachen hoor.. Bij mij kan je gewoon jezelf zijn"
Vond wel grappig dat ze dat zei
Dat kind van Ludo is echt Ik ben benieuwd hoe dat verder gaat.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
  vrijdag 2 april 2010 @ 22:05:54 #268
268260 Dr.Mikey
pi_79885717
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 20:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En er was ook maar 1 Arthur.
Die schrijvers weten niets van het verleden .
R.I.P DTS.
  vrijdag 2 april 2010 @ 22:12:01 #269
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_79885938
Wel leuk dat het dezelfde Amy weer is.
  vrijdag 2 april 2010 @ 22:19:44 #270
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_79886206
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 19:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik snap eigenlijk waarom de schrijvers ervoor gekozen hebben de nakomeling van Frits (en Martine) zulke 'goodies' te maken, het was misschien wel verrassend eerst, maar het is op de lange duur strontvervelend vind ik. Volgens mij verwachtte iedereen wel dat de man opgevoed door Herman Hogendoorn enigzins op hem zou lijken maar nee hoor. De dochter van Frits en Martine is ook al zo een watje. Natuurlijk is slechtheid niet puur genetisch en zorgt ook omgeving ervoor, maar ik snap het nut niet van de link die Jack en Sjors naar Herman, Frits en Martine hebben.
Precies, en als ik dan een logica van de schrijvers zou volgen, namelijk dat Sjors anders is qua gedrag, omdat ze door hele andere ouders is opgevoed, dan kan ik dat nog wel voorstellen.

Maar Frits en Rien gaven altijd af op Herman, omdat hij hen zo kwaadaardig had gemaakt. Jack zat als jongetje al onder de vleugels van Herman, dus moet dan minstens zo doortrapt zijn, volgens diezelfde logica. En toch is het zo'n zwakkeling.

Erg jammer, want zoals jij zegt heeft het dan ook geen toegevoegde waarde "de (klein)zoon van" te zijn.
"U hoort nog van me!"
  vrijdag 2 april 2010 @ 22:20:47 #271
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_79886245
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 22:12 schreef Frey het volgende:
Wel leuk dat het dezelfde Amy weer is.
Ook raar, aangezien Ludo 'zijn' Amy in gedachten zag en nu is het ook nog hetzelfde meisje. En Ludo herkent haar niet eens meer vanuit zijn eigen waanbeelden. Wazige zooi weer....
"U hoort nog van me!"
  vrijdag 2 april 2010 @ 22:23:43 #272
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_79886351
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 22:20 schreef Hogendoorn het volgende:

[..]

Ook raar, aangezien Ludo 'zijn' Amy in gedachten zag en nu is het ook nog hetzelfde meisje. En Ludo herkent haar niet eens meer vanuit zijn eigen waanbeelden. Wazige zooi weer....
Ik had haar eigenlijk ook helemaal niet herkend. Ze ziet er nu heel anders uit.
  vrijdag 2 april 2010 @ 22:30:17 #273
268260 Dr.Mikey
pi_79886579
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 22:20 schreef Hogendoorn het volgende:

[..]

Er klopt toch ook geen reet van dat Waanbeeld Amy nu ook de echte Amy is ?
Waarschijnlijk kennen de schrijvers heel die verhaalijn niet en is Amy daarom nu onterecht verouderd . Wat acteer dat kind verschrikkelijk trouwens bah en dan die efteling muziek er onder Het lijkt wel Moderne sprookjes ''Roodkapje en de rel-nicht''

[ Bericht 21% gewijzigd door Dr.Mikey op 02-04-2010 22:37:48 ]
R.I.P DTS.
pi_79889518
Wat doet Barbara eigenlijk voor werk vroegen we hier af
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_79889533
Je moet het ze nageven; Amy is wel goed gecast! Ze lijkt op Isabella en kijkt al net zo psycho uit haar ogen als haar moeder. Nina hetzelfde verhaal, ze had zo een echt kind van Ludo en Janine kunnen zijn vind ik!

Verder vond ik het een erg goede aflevering, niet alleen liefde maar ook beetje spanning ipv de de hele tijd dat gezeur over stelletjes en vreemdgaan. Britney Spears zou zeggen: love me hate me say what you want about me... but all the girls and all the boys are begging to If you seek Amy!
  zaterdag 3 april 2010 @ 00:49:28 #276
268260 Dr.Mikey
pi_79891129
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 23:51 schreef delano.888 het volgende:
Wat doet Barbara eigenlijk voor werk vroegen we hier af
Barbara heeft een evenementen bureau en ze heeft een heel hoog tarief want ze doet dat werk nu een seizoen of 5 en heeft in totaal drie feestjes georganiseerd en kan daar schijnbaar prima van leven.
R.I.P DTS.
pi_79891407
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 23:51 schreef Wittekonijn het volgende:
Je moet het ze nageven; Amy is wel goed gecast! Ze lijkt op Isabella en kijkt al net zo psycho uit haar ogen als haar moeder. Nina hetzelfde verhaal, ze had zo een echt kind van Ludo en Janine kunnen zijn vind ik!
Ik vond Amy ook wel goed, zit potentie in
Een heer met stijl
  zaterdag 3 april 2010 @ 11:41:37 #278
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_79897100
jup Amy is leuk, goed gecast en acteert ook leuk.
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_79897147
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 22:05 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

En er was ook maar 1 Arthur.
Die schrijvers weten niets van het verleden .
er zijn meer hondjes die Fikkie heten
just give a second thought
what if we don't get caught...
  zaterdag 3 april 2010 @ 12:21:01 #280
123170 alors
zlata1234
pi_79898123
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 00:49 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Barbara heeft een evenementen bureau en ze heeft een heel hoog tarief want ze doet dat werk nu een seizoen of 5 en heeft in totaal drie feestjes georganiseerd en kan daar schijnbaar prima van leven.
Zo waar idd, je ziet dat mens noooooit aan het werk.

En die emigratieplannen ook, emigreren kost ook geld, maar de Fischers hoeven niet te sparen. Morris heeft sowieso geen geld. Maar ze hoeven vast geen eigen vermogen te hebben voordat de bank voor een lening garant staat om iets op te starten daar
Echt, ik hoef geen uitgebreide gesprekken met financieel adviseurs te zien, maar bij gtst hoef je het maar te kunnen denken of het is ook meteen zo goed als geregeld, geen greintje realisme Zelfde met Charlies, de tent kan open en dicht wanneer mevrouw Fischer het blieft, en werd na 2 weken al uitgebreid om naar een paar weken wéér uitgebreid te worden inclusief personeel. Terwijl elke gek weet dat je in het begin nooit veel winst hebt. Als het zo makkelijk was, had heel Nederland een kap/beautysalon.

En die domme Nina, Dex en Lucas, gaan die ooit nog wat uitvoeren? Je ziet ze ook nooit meer bezig, alleen maar hangen in de Koning of thuis op de bank
know'm sayin?
word? word.
pi_79898626
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 12:21 schreef alors het volgende:

[..]

En die emigratieplannen ook, emigreren kost ook geld, maar de Fischers hoeven niet te sparen. Morris heeft sowieso geen geld. Maar ze hoeven vast geen eigen vermogen te hebben voordat de bank voor een lening garant staat om iets op te starten daar
Echt, ik hoef geen uitgebreide gesprekken met financieel adviseurs te zien, maar bij gtst hoef je het maar te kunnen denken of het is ook meteen zo goed als geregeld, geen greintje realisme Zelfde met Charlies, de tent kan open en dicht wanneer mevrouw Fischer het blieft, en werd na 2 weken al uitgebreid om naar een paar weken wéér uitgebreid te worden inclusief personeel. Terwijl elke gek weet dat je in het begin nooit veel winst hebt. Als het zo makkelijk was, had heel Nederland een kap/beautysalon.

En die domme Nina, Dex en Lucas, gaan die ooit nog wat uitvoeren? Je ziet ze ook nooit meer bezig, alleen maar hangen in de Koning of thuis op de bank
de enige die zichtbaar aan het werk is is Jack. Ow ja en jef, bing en rik natuurlijk achter de bar
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_79898723
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 12:21 schreef alors het volgende:

[..]

Ho wacht, Nina zie je nog best regelmatig tekenen/schetsen oid.
  zaterdag 3 april 2010 @ 14:15:27 #283
123170 alors
zlata1234
pi_79901230
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 12:39 schreef Apotheose het volgende:

[..]

de enige die zichtbaar aan het werk is is Jack. Ow ja en jef, bing en rik natuurlijk achter de bar
Laura ook altijd met haar mapje. En Janine zie je vaak naar haar werk gaan of erover praten. Charlie, Lorena en Ronja in de kapsalon. Noud en Danny klussen af en toe wat. Ludo op kantoor. Jack achter z'n bureau. Irene en Martijn laatste tijd wat minder, maar die hoor je ook wel bellen met clienten.

Maxime voert behalve paardrijden, zwemmen en teren op de zak van haar broer ook bar weinig uit.
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 12:43 schreef Puala het volgende:

[..]

Ho wacht, Nina zie je nog best regelmatig tekenen/schetsen oid.
Ik heb Nina noooit meer zien schetsen sinds ze zwaar onherstelbaar meervoudig gehandicapt is geraakt. Wel huilend met potloden zien gooien, maar dat is weinig productief.
know'm sayin?
word? word.
pi_79902057
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 21:33 schreef NoNickOne het volgende:

[..]

Wie gaat Janine bellen?
De nummers zijn vaak wel echt, soms als ze iemand bellen zijn ze wel nep. Maar op de nummerweergave zijn ze altijd echt. het feit is alleen dat die nummers maar enkele dagen werken, en vervallen, en weer doorgaan naar iemand anders als het het nummer opnieuw verkocht wordt.

Ook leuk detail is dat op een van de brieven die Ludo typte over het ontslag van enkele mensen van Sanders. Inc. enkele ajren geleden, dat het telefoonnummer in de footer van de brief/mail het zelfde nummer is van TV Studio Aalsmeer
  zaterdag 3 april 2010 @ 14:57:27 #285
268260 Dr.Mikey
pi_79902652
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 12:39 schreef Apotheose het volgende:

[..]

Klopt en dat maakt gtst ook zo onrealistisch iedereen heeft werk maar als het voor het verhaal niet hoeft zie je ze nooit werken. Ludo de zakenman die altijd aan het werk was zie je nu nooit meer op kantoor. Lucas en Dex schijnen daar ook te werken maar zie je er ook nooit. Iedereen vind ook maar werk zonder opleiding het is bij gtst ook of je werkt en dat is dan ook gelijk je karakter Jef is bijvoorbeeld sinds de koning alleen nog maar de Barman en met Jack gaan ze een beetje dezelfde weg.
R.I.P DTS.
pi_79903201
Ooooooooooooooooooh DIE Amy... Omg leuk
Noot noot.
pi_79931001
Is de tune die je kunt vinden op...

http://www.digischool.nl/(...)ainted%20Dreams2.htm
(onder de castfoto zie je een link staan, en als je die opslaat, kun je hem beluisteren)

...ooit gebrukt voor de serie? Volgens mij is ie een hele korte tijd gebruikt.
pi_79976733
Vraagje, moeilijke waarschijnlijk.

Jullie weten nog wel laatst toen Charlie's haar groen was he, en daarna was ze sip en besloot ze zelf het haar te gaan fixen in de salon, op dat moment was er een erg vrolijk muziekje op. Weet iemand nog welke ik bedoel?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  maandag 5 april 2010 @ 19:48:56 #289
22273 Dizer
Save the beard!
pi_79977078
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 20:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat dacht ik dus ook
Friends don't let friends remain beardless...
pi_79979190
KUT RTL GEMIST.

Ja ik blijf klagen
Noot noot.
pi_79980067
quote:
Op maandag 5 april 2010 19:39 schreef delano.888 het volgende:
Vraagje, moeilijke waarschijnlijk.

Jullie weten nog wel laatst toen Charlie's haar groen was he, en daarna was ze sip en besloot ze zelf het haar te gaan fixen in de salon, op dat moment was er een erg vrolijk muziekje op. Weet iemand nog welke ik bedoel?
Was dat niet Caro Emerald - That Man?
pi_79980085
quote:
Op maandag 5 april 2010 20:42 schreef Jojoortje het volgende:
KUT RTL GEMIST.

Ja ik blijf klagen
En gelijk heb je, RTL gemist sucks .
pi_79980114
Ik vraag me af waar dat meisje dat Amy/Rose speelt vandaan komt, ze praat zo grappig vind ik.
  maandag 5 april 2010 @ 21:05:52 #294
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_79980284
Dat was net echt kansloos... "Ja, ik deed het licht aan en toen sprong het weer uit, ik moet het energiebedrijf bellen". Vervolgens draait de camera en zie je een koelkast met volop licht
  maandag 5 april 2010 @ 21:10:00 #295
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_79980479
Ik vind het zielig voor Rik.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 5 april 2010 @ 23:18:32 #296
164755 Mss
kutHOEr
pi_79987215
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind het zielig voor Rik.
Ja ik ook. En Charlie zich meteen weer laten meeslepen door Isabella.
Aids.
  maandag 5 april 2010 @ 23:43:44 #297
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_79988494
Nog even en Charlie en Isabella liggen weer samen in bed. Hopelijk betrapt Ludo ze dan en ziet hij Charlie als hoofdverantwoordelijke, en maakt hij korte metten met haar. Dan vertrekken Barbara en Morris nog en zijn we voorgoed verlost van het Fischer-probleem.

Isabella (en Amy) mogen wel blijven imo.
pi_79988681
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:02 schreef verleiding het volgende:
Ik vraag me af waar dat meisje dat Amy/Rose speelt vandaan komt, ze praat zo grappig vind ik.
Ik vind haar nu al irritant en hoop dat ze snel weer gaat Amy-greren.
  dinsdag 6 april 2010 @ 02:59:48 #299
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_79992561
quote:
Op maandag 5 april 2010 23:47 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Ik vind haar nu al irritant en hoop dat ze snel weer gaat Amy-greren.

Ik vind dat kind ook verschrikkelijk. Heel pushy..
Wel weer zo typisch dat Charlie meteen to the resque gaat
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
  dinsdag 6 april 2010 @ 03:15:15 #300
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79992619
Ik kan me echt niet heugen dat Charlie en Anita vriendinnen zijn geweest En waarom negeert Amy iedereen maar is ze al gelijk all over Ludo, .
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')