Is dat nieuw gtst op zaterdagquote:

Ik vraag me af hoe moeilijk het is een decor weer opnieuw na te maken, ik vond dat ze dat hadden moeten doen toen Jack 'Van Houten International' liet herleven. Hij zat daar maar in een afdeling van nota bene de Sanders torenquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:21 schreef PeterKelder het volgende:
Het exterieur van het gebouw van Van Houten International (seizoen 2 t/m 6) staat ook in Aalsmeer, maar dan aan de Stommeerweg 4.

Precies, dat vroeg ik mij toen ook al af. Waarom niet het witte kantoor met de grote ramen en het Dagobert Duck beeld, net als voorheen? Dat was pas mooi geweest. Maar aangezien we Jack inmiddels al kennen als ondergeschikt aan Ludo was het toch een tijdelijk kantoor geweest.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe moeilijk het is een decor weer opnieuw na te maken, ik vond dat ze dat hadden moeten doen toen Jack 'Van Houten International' liet herleven. Hij zat daar maar in een afdeling van nota bene de Sanders toren
Hetzelfde geldt voor Huize Alberts (Laura's huis), waarom geven ze haar haar huis niet terug en laten ze dat er zo uit zien als in seizoen 1-9?

Ik snap eigenlijk waarom de schrijvers ervoor gekozen hebben de nakomeling van Frits (en Martine) zulke 'goodies' te maken, het was misschien wel verrassend eerst, maar het is op de lange duur strontvervelend vind ik. Volgens mij verwachtte iedereen wel dat de man opgevoed door Herman Hogendoorn enigzins op hem zou lijken maar nee hoor. De dochter van Frits en Martine is ook al zo een watje. Natuurlijk is slechtheid niet puur genetisch en zorgt ook omgeving ervoor, maar ik snap het nut niet van de link die Jack en Sjors naar Herman, Frits en Martine hebben.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:07 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Precies, dat vroeg ik mij toen ook al af. Waarom niet het witte kantoor met de grote ramen en het Dagobert Duck beeld, net als voorheen? Dat was pas mooi geweest. Maar aangezien we Jack inmiddels al kennen als ondergeschikt aan Ludo was het toch een tijdelijk kantoor geweest.

En er was ook maar 1 Arthur.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat the fuck er is maar 1 Roos![]()

Precies, en als ik dan een logica van de schrijvers zou volgen, namelijk dat Sjors anders is qua gedrag, omdat ze door hele andere ouders is opgevoed, dan kan ik dat nog wel voorstellen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk waarom de schrijvers ervoor gekozen hebben de nakomeling van Frits (en Martine) zulke 'goodies' te maken, het was misschien wel verrassend eerst, maar het is op de lange duur strontvervelend vind ik. Volgens mij verwachtte iedereen wel dat de man opgevoed door Herman Hogendoorn enigzins op hem zou lijken maar nee hoor. De dochter van Frits en Martine is ook al zo een watje. Natuurlijk is slechtheid niet puur genetisch en zorgt ook omgeving ervoor, maar ik snap het nut niet van de link die Jack en Sjors naar Herman, Frits en Martine hebben.

Ook raar, aangezien Ludo 'zijn' Amy in gedachten zag en nu is het ook nog hetzelfde meisje. En Ludo herkent haar niet eens meer vanuit zijn eigen waanbeelden. Wazige zooi weer....quote:

Ik had haar eigenlijk ook helemaal niet herkend. Ze ziet er nu heel anders uit.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:20 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ook raar, aangezien Ludo 'zijn' Amy in gedachten zag en nu is het ook nog hetzelfde meisje. En Ludo herkent haar niet eens meer vanuit zijn eigen waanbeelden. Wazige zooi weer....

Er klopt toch ook geen reet van dat Waanbeeld Amy nu ook de echte Amy is ?quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:20 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ook raar, aangezien Ludo 'zijn' Amy in gedachten zag en nu is het ook nog hetzelfde meisje. En Ludo herkent haar niet eens meer vanuit zijn eigen waanbeelden. Wazige zooi weer....

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |