Ja indd. En een tijdje had iedereen dezelfde mobieltjes.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:24 schreef verleiding het volgende:
Yesss! Maître Paul nu zelfs groots in de vooruitblik!
Dit is nog erger dan toen met die laptops met The Sims 3 erop die iedereen ineens had..
niet? ow nou dan heeft ie nog een reden om terug te 'komen'quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:13 schreef Marrije het volgende:
Danny kwam toch binnen met zn gereedschapskist? Die na mie niet mee toen ie weer wegging?
Nu heeft iedereen toch nog steeds lelijke en ouderwets ogende piepdingen met fantasieloze ringtones? Al die toestellen zijn zwaar ruk, ook al zijn ze nieuw.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:26 schreef vencodark het volgende:
Ja indd. En een tijdje had iedereen dezelfde mobieltjes.
Met een smstoon van Nokia, terwijl het niet allemaal Nokia's zijnquote:Op vrijdag 26 maart 2010 05:48 schreef Perico het volgende:
[..]
Nu heeft iedereen toch nog steeds lelijke en ouderwets ogende piepdingen met fantasieloze ringtones? Al die toestellen zijn zwaar ruk, ook al zijn ze nieuw.
"Ik ga naar de bakker" zegt ie maandag om 20.00quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hier trapt Martijn toch zeker niet in he.
Maar ook mooi.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:28 schreef Maartel het volgende:
Dat terugdenken aan Ludo door de danslessen was zó voorspelbaar
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:31 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
"Ik ga naar de bakker" zegt ie maandag om 20.00
Ze speelt mee in theaterstukken. Eerder kon ze dat combineren met haar werk voor GTST, en ze was ervanuitgegaan dat dat nu weer kon. Maar dat was men bij GTST dus niet met haar eens.quote:Op donderdag 25 maart 2010 05:05 schreef Perico het volgende:
Heeft die Ronja buiten GTST echt zoveel dingen lopen, dat ze eruit wilde?
Mjah ze hebben een heel strak werktempo, veel tijd om scenes over te doen is er ook niet. Maar dit is ook contraproductief.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:26 schreef James1988 het volgende:
Ze speelt mee in theaterstukken. Eerder kon ze dat combineren met haar werk voor GTST, en ze was ervanuitgegaan dat dat nu weer kon. Maar dat was men bij GTST dus niet met haar eens.
Maar die geestverschijning heeft niets met Amy te maken. Dat was een fantasie trip van Ludo iets wat er niet was. Zijn de schrijvers dan gewoon heel dom ?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:32 schreef alors het volgende:
Amy is toch in 2003 geboren? Dan zou ze nu 7 zijn... Maar in die geestverschijning was ze ook al een jaar of 9 dus dan is het wel logischer om haar wat ouder te maken. Maarja met 11 is ze een jaar jonger dan Rikki, dat vind ik dat wel een beetje raar...
Ik zie Sil als nieuwe liefde van Lucas!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vanaf volgende week vrijdag is Amy, die zichzelf een valse identiteit heeft aangemeten, namelijk weer te zien in Neederlands langstlopende soapserie. Eerder werd deze rol vertolkt door Julia Batelaan (2006). De rol van Amy zal echter gerecast worden en vertolkt worden door een andere actrice. In de serie is Amy inmiddels elf jaar oud.
Wat elf en eerst was het een baby uit 2006,![]()
Dan is Sil nu zeker inmiddels 24 en getrouwd Laura was hem een middag vergeten in de ballenbak van de rozenboom.
Was dat als provocatie bedoeld of meen je het echt?quote:
Nee, ik was serieus. Maar dat is omdat ik zelf gewoon een enorm zwak voor dans heb. Ik zal niet ontkennen dat het ontzettend voorspelbaar was.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:54 schreef Countess het volgende:
[..]
Was dat als provocatie bedoeld of meen je het echt?
Ik heb een zwak voor dans maar deze dans was echt om te huilen. Net of Tena de nieuwe sponsor isquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, ik was serieus. Maar dat is omdat ik zelf gewoon een enorm zwak voor dans heb. Ik zal niet ontkennen dat het ontzettend voorspelbaar was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |