Gebruiken ze bestaande nummers dan.quote:
Random nummers zijn al snel gebruikt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gebruiken ze bestaande nummers dan.
ik heb niet echt gebeldquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gebruiken ze bestaande nummers dan.
Flauw hoor.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:54 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik heb niet echt gebeldMaakte maar een grapje
Dat meen je niet ? Komt die domme kuttrut genaamd Wiet ook weer terug ?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:54 schreef tessie het volgende:
Krijgen we straks allemaal puber verhaallijntjes met ricky en amy en wiet natuurlijkAlsof iemand daarop zit te wachten.
Ik vind Ludo en Janine trouwens wel leuk bij elkaar hoor, hoop dat ze echt weer samen komen. En dan ook wel samen blijven, want dat aan uit gedoe moet wel eens ophouden. Gewoon Janine weer lekker terug in het huis van Ludo, met het prinsesje erbij hehe!
Wietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:40 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dat meen je niet ? Komt die domme kuttrut genaamd Wiet ook weer terug ?
Ik blijf me afvragen wat de schrijvers gesnoven hebben dat ze op van die belachelijke namen komenquote:
Hasj, Pils.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:47 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik blijf me afvragen wat de schrijvers gesnoven hebben dat ze op van die belachelijke namen komen![]()
Sjors, Wiet, Bing, Fos, wtf komt er straks ? Bananenvla ??
Poske, Lorga, Meni, Tonna, Trik en Lurs. (En ook in die volgorde.)quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:47 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik blijf me afvragen wat de schrijvers gesnoven hebben dat ze op van die belachelijke namen komen![]()
Sjors, Wiet, Bing, Fos, wtf komt er straks ? Bananenvla ??
Ludo was met Irene om Martijn een hak te zetten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:48 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb 4 jaar geen GTST gezien.
Met wie is Ludo nu?
Getrouwd met Jackquote:En Janine?
Nopequote:Heeft die alweer een kind bij een ander familielid van Ludo?
Robert is uit GTST vertrokken, en voor zijn vertrek had hij een relatie met Barbaaraquote:Robert en Laura weer bij elkaar?
Laura heeft een bijrolletje gekregen, en die zien we alleen nog maar als ze zich ergens ongevraagd mee kan bemoeienquote:Laura zwanger van Jef?
Stefano!quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:38 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik volg GTST sinds kort weer een beetje.
Nina is een dochter van Ludo en Janine.
Zij heeft toch een broer Lucas, dat is een kind van Janine en ????
Dat heb ik dan nooit meegekregenquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:12 schreef bloodymary het volgende:
Stefano, de zoon van Ludo die uiteindelijk zijn broer bleek te zijn.
Vergeet haar geheimzinnige zwarte mapje niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:20 schreef James1988 het volgende:
Laura heeft een bijrolletje gekregen, en die zien we alleen nog maar als ze zich ergens ongevraagd mee kan bemoeien
En haar vibrator !quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vergeet haar geheimzinnige zwarte mapje niet.
Wees blij Lucas is gewoon een bastaard..quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat heb ik dan nooit meegekregen
Nou, ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb gebeld. Met onbekend nummer.. dat dan weer wel hahaquote:
jij hebt issuesquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:55 schreef Wittekonijn het volgende:
[..]
Nou, ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb gebeld. Met onbekend nummer.. dat dan weer wel haha.
Ik kreeg gelijk voicemail ("dit is de voicemail van: 0 6 .....") en ik kon zelfs een bericht achterlaten. Dus heb Janine even de huid volgescholden... haha nee dat niet. Waarschijnlijk staat die telefoon gewoon standaard uit, en gebruiken ze alleen dat nummer (via een computer oid).
Dus Nina is niet alleen de zus van Lucas,.. maar ook nog eens zijn tante!quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:12 schreef bloodymary het volgende:
Stefano, de zoon van Ludo die uiteindelijk zijn broer bleek te zijn.
Het is toch niet zo moeilijk, van Jeanine's kant zijn ze broer en zus, maar van Ludo's kant neef en nicht.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:15 schreef Wittekonijn het volgende:
[..]
Dus Nina is niet alleen de zus van Lucas,.. maar ook nog eens zijn tante!
Ludo en Stefano zijn broers, maar hebben wel verschillende moeders. Ludo's toenmalige vrouw Sophia is de moeder van Stefano, en ene Maria Sanders is de moeder van Ludo. Maximiliaan Sanders is vader van Stefano en Ludo.
Wat een zooitje, volgens mij snapt niemand het meer!! Het zou me niks verbazen als Amy de moeder van Ludo blijkt te zijn.
Dat heb ik gemist, waarom was hij terug en wie's crematie was het?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ze hebben het flink lopen verkloten in mijn ogen door Stefano ineens de broer van Ludo te maken. Die twee hadden een echte vader-zoon band met alle typische vader-zoon-ruzies van dien, dat hebben Ludo en Nick nooit gehad.
Ook mooi dat Stefano Ludo toch nog steeds als zijn vader ziet wat je zag toen ie even terug was in Nederland:
0.37 seconden
Van Anita, Stefano en Dennis kwamen speciaal daarvoor terug.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, waarom was hij terug en wie's crematie was het?
Dennis heb ik ook gemistquote:Op donderdag 1 april 2010 00:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Van Anita, Stefano en Dennis kwamen speciaal daarvoor terug.
Ik heb het verkeerd gezegd, ze kwamen terug rond het overlijden van Anita:quote:Op donderdag 1 april 2010 00:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dennis heb ik ook gemist
Ergens footages van de crematie?
Als Danny of Sjors in beeld is, dan komt de keukenconcurrent er ook gelijk aanquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat voor de drommel moet die keukenconcurrent nu weer in beeld.
Maar dat zal niet zo blijven.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:07 schreef James1988 het volgende:
Rikkie valt wel mee zo, nu ze d'r mond dichthoudt
Shit ik heb de overlijdensaflevering ook teruggekeken, zit hier te jankenquote:Op donderdag 1 april 2010 00:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb het verkeerd gezegd, ze kwamen terug rond het overlijden van Anita:
Dennis was tijdens de crematie alweer vertrokken.
Zo heftig allemaalquote:Op donderdag 1 april 2010 00:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb het verkeerd gezegd, ze kwamen terug rond het overlijden van Anita:
Dennis was tijdens de crematie alweer vertrokken.
idd klasse! ben benieuwdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |