Omdat de schrijvers niet kunnen schrijven. Of denken.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:02 schreef bloodymary het volgende:
Waarom wordt Jack toch als zo'n sukkel neergezet? Moet je voor de grap eens kijken hoe hij was toen hij er net in kwam....

quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:50 schreef Frey het volgende:
WOW!! Vette vooruitblikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends don't let friends remain beardless...

Aaaah... de goede oude tijdquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mooi stuk over Linda en Roos die hun 'vete' definitief beėindigden na de vermissing van Arnie

Dit is ech zo briljant!quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:19 schreef Frey het volgende:
http://en.tackfilm.se/?id=1269468964874RA30
Deze moest even.

Dochter van Ludo en Isabella. Isabella heeft Amy afgepakt en is mee gaan vluchten voor de wraakzuchtigheid van Ludo op Isabella omdat Isabella Nina had gekidnapt want ze dacht dat Ludo achter de verdwijning van Amy zat terwijl de vader van Isabella daarachter was. Hij had Amy afgepakt omdat hij vond dat Isabella niet stabiel genoeg was om voor haar te zorgen en niet wilde dat Amy naar Ludo ging..quote:

Inderdaad!quote:

Irene en Martijn moeten blijvenquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Anita Donk heeft het er nog steeds moeilijk mee. 'Het voelde alsof mijn hart eruit gerukt werd. Er zijn wel heel wat traantjes gevallen, ja. Ik vind het Kwalitatief Uitermate Teleurstellend en daar de afkorting van.'
Wel humor die Irene

Onder de voorwaarde dat ze wel weer een gelukkig getrouwd stel worden!!quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Irene en Martijn moeten blijven

En zij iets aan haar lelijke tanden laat doenquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:48 schreef Starlie het volgende:
[..]
Onder de voorwaarde dat ze wel weer een gelukkig getrouwd stel worden!!

quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:27 schreef Wittekonijn het volgende:
Een paar jaar geleden zat heel GTST met een bus Pringles op de bank, en nu is die Maitre Paul inderdaad overal in Meerdijk te zien.
Het valt me mee dat er nog geen karakter-plaatje van Maitre-Paul in het intro filmpje zit, het taartje heeft immers meer verhaallijn dan Jef of Laura.
De cliffhanger dit jaar wordt waarschijnlijk dat de Maitre Paul taartjes op zijn. Martijn en zijn gezin krijgen hier de schuld van, en Ludo begint een nieuwe wraakactie op de Huygentjes. Maar dan opeens blijkt Maitre-Paul Slagroomtaart de doodgewaande vader van Ludo te zijn...

Allemaal kitsende Nina's?quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]![]()
![]()
Inderdaad, ze zitten nu wel heel erg geforceerd gebak te eten
Waarschijnlijk sponsort Sonja Bakker in 2011 de soap

en dat martijn maar vaker naar de sauna mag gaanquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:56 schreef Pugg het volgende:
[..]
En zij iets aan haar lelijke tanden laat doen

Het valt me mee dat er nog geen karakter-plaatje van Maitre-Paul in het intro filmpje zit, het taartje heeft immers meer verhaallijn dan Jef of Laura.
De cliffhanger dit jaar wordt waarschijnlijk dat de Maitre Paul taartjes op zijn. Martijn en zijn gezin krijgen hier de schuld van, en Ludo begint een nieuwe wraakactie op de Huygentjes. Maar dan opeens blijkt Maitre-Paul Slagroomtaart de doodgewaande vader van Ludo te zijn...

Welk merk? lelli kelly?quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:34 schreef Dizer het volgende:
Nee wat was er opeens aan de hand met dat merk schoenen waarvan ik nooit heb gehoord.... Zelfs Rik wist wat ze waren

Een paar jaar geleden zat heel GTST met een bus Pringles op de bank, en nu is die Maitre Paul inderdaad overal in Meerdijk te zien.

Ja indd. En een tijdje had iedereen dezelfde mobieltjes.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:24 schreef verleiding het volgende:
Yesss! Maītre Paul nu zelfs groots in de vooruitblik!
Dit is nog erger dan toen met die laptops met The Sims 3 erop die iedereen ineens had..

niet? ow nou dan heeft ie nog een reden om terug te 'komen'quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:13 schreef Marrije het volgende:
Danny kwam toch binnen met zn gereedschapskist? Die na mie niet mee toen ie weer wegging?

Nu heeft iedereen toch nog steeds lelijke en ouderwets ogende piepdingen met fantasieloze ringtones? Al die toestellen zijn zwaar ruk, ook al zijn ze nieuw.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:26 schreef vencodark het volgende:
Ja indd. En een tijdje had iedereen dezelfde mobieltjes.

Met een smstoon van Nokia, terwijl het niet allemaal Nokia's zijnquote:Op vrijdag 26 maart 2010 05:48 schreef Perico het volgende:
[..]
Nu heeft iedereen toch nog steeds lelijke en ouderwets ogende piepdingen met fantasieloze ringtones? Al die toestellen zijn zwaar ruk, ook al zijn ze nieuw.

"Ik ga naar de bakker" zegt ie maandag om 20.00quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hier trapt Martijn toch zeker niet in he.

Maar ook mooi.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:28 schreef Maartel het volgende:
Dat terugdenken aan Ludo door de danslessen was zó voorspelbaar

quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:31 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
"Ik ga naar de bakker" zegt ie maandag om 20.00

Ze speelt mee in theaterstukken. Eerder kon ze dat combineren met haar werk voor GTST, en ze was ervanuitgegaan dat dat nu weer kon. Maar dat was men bij GTST dus niet met haar eens.quote:Op donderdag 25 maart 2010 05:05 schreef Perico het volgende:
Heeft die Ronja buiten GTST echt zoveel dingen lopen, dat ze eruit wilde?

Mjah ze hebben een heel strak werktempo, veel tijd om scenes over te doen is er ook niet. Maar dit is ook contraproductief.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:26 schreef James1988 het volgende:
Ze speelt mee in theaterstukken. Eerder kon ze dat combineren met haar werk voor GTST, en ze was ervanuitgegaan dat dat nu weer kon. Maar dat was men bij GTST dus niet met haar eens.

Maar die geestverschijning heeft niets met Amy te maken. Dat was een fantasie trip van Ludo iets wat er niet was. Zijn de schrijvers dan gewoon heel dom ?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:32 schreef alors het volgende:
Amy is toch in 2003 geboren? Dan zou ze nu 7 zijn... Maar in die geestverschijning was ze ook al een jaar of 9 dus dan is het wel logischer om haar wat ouder te maken. Maarja met 11 is ze een jaar jonger dan Rikki, dat vind ik dat wel een beetje raar...

Ik zie Sil als nieuwe liefde van Lucas!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vanaf volgende week vrijdag is Amy, die zichzelf een valse identiteit heeft aangemeten, namelijk weer te zien in Neederlands langstlopende soapserie. Eerder werd deze rol vertolkt door Julia Batelaan (2006). De rol van Amy zal echter gerecast worden en vertolkt worden door een andere actrice. In de serie is Amy inmiddels elf jaar oud.
Wat elf en eerst was het een baby uit 2006,![]()
Dan is Sil nu zeker inmiddels 24 en getrouwd Laura was hem een middag vergeten in de ballenbak van de rozenboom.

Was dat als provocatie bedoeld of meen je het echt?quote:

Nee, ik was serieus. Maar dat is omdat ik zelf gewoon een enorm zwak voor dans heb. Ik zal niet ontkennen dat het ontzettend voorspelbaar was.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:54 schreef Countess het volgende:
[..]
Was dat als provocatie bedoeld of meen je het echt?

Ik heb een zwak voor dans maar deze dans was echt om te huilen. Net of Tena de nieuwe sponsor isquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, ik was serieus. Maar dat is omdat ik zelf gewoon een enorm zwak voor dans heb. Ik zal niet ontkennen dat het ontzettend voorspelbaar was.

ja, allemaal zo'n samsung, dat doen ze wel vaker, heel irritant, dan zag je nick opnemen met dezelfde mobiel als die sjors had twee scenes ernaquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja indd. En een tijdje had iedereen dezelfde mobieltjes.

Dit vond ik gewoon het beste seizoen achteraf gezien, Martine en Frits waren toen op hun hoogtepunt samen, voor de rest zat er een zeer karakteristieke castquote:Op maandag 29 maart 2010 00:19 schreef Frey het volgende:
Prachtig materiaal op dat account.![]()
Dus Paul Gieske keerde een keer terug als Anton Berings.
Nog een toffe school met Helmink en De Smet.![]()
En het beste A&A gebouw.![]()

Ze hebben ook tijden Wasa crackers en die zooi uit een tube op de ontbijttafel gehad. En dat iedereen opeens de Vriendin lasquote:Op zondag 28 maart 2010 00:43 schreef Melissha het volgende:
[..]
ja, allemaal zo'n samsung, dat doen ze wel vaker, heel irritant, dan zag je nick opnemen met dezelfde mobiel als die sjors had twee scenes erna![]()
en met die sims 3, hoorde je steeds dat geluid, heel vervelend

Vergeet ook de kilo's dorito's en de liters chocomel hot nietquote:Op maandag 29 maart 2010 08:35 schreef alors het volgende:
[..]
Ze hebben ook tijden Wasa crackers en die zooi uit een tube op de ontbijttafel gehad. En dat iedereen opeens de Vriendin las

Wietquote:GTST: Wiet van Houten keert terug naar Meerdijk
Wiet van Houten komt terug in Goede Tijden Slechte Tijden! Wiet, de dochter van Frits van Houten en secretaresse Hannie van der Kroeft, speelde vier seizoenen terug al een gastrol in de serie toen Jack en Sjors op zoek gingen naar het amulet van hun vader. Toen nog werd deze puber gespeeld door Anniek Pappers (foto). Dit keer zal de rol worden vertolkt door Pip Pellens (foto), meldt De Telegraaf. Waar andere soap-karakters in vier jaar afwezigheid moeiteloos acht jaar ouder kunnen worden, is Wiet in dit geval 16 jaar gebleven. Ook dat valt onder de wetten van de soap.
Het halfzusje van Sjors en Jack ging toentertijd de serie uit omdat ze een zelfmoordpoging deed. Die mislukte, haar familie vond het toen het beste om Wiet op te laten nemen in een kliniek. Al die tijd hebben Sjors en Jack niet naar haar omgekeken, wat voor de nodige trammelant gaat zorgen.
De krant schrijft: “De energieke Wiet is door haar achtergrond en verleden opgegroeid tot een pittige jongedame die alles naar haar hand weet te zetten. Ze weet perfect in te spelen op de schuldgevoelens van Sjors en Jack, die zich in de ogen van Wiet nauwelijks om haar bekommerd hebben toen zij in een instelling terechtkwam.” Pip Pellens is in elk geval tot de zomer te zien in GTST.
De makers van GTST proberen de serie op dit moment te verjongen. De verhaallijn rondom de puberende Rikki de Jong wordt weer afgestoft. Verder zal zoals bekend de familie Huygens worden vervangen door een gezin met jongere kinderen. Ook maakt Amy Kortenaer, dochter van Isabella en Ludo, binnenkort haar opwachting in soapdorp Meerdijk.

Hopelijk gaan ze wat met haar Van Houten achtergrond doen. Maar GTST kennende zal ze wel eindigen in het gesticht of in de kapsalon van Charliequote:

De Rabobank is Maud Hawinkels toch? Dat was niet Wiet..quote:Op maandag 29 maart 2010 11:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vond die Limbo Wiet tof eigenlijk,
Die spreekt ook radio reclames in van de rabobank
En dat verjongen ik voel me er met 21 jaar al te oud voor om naar een middelbare school verhaallijn te kijken als het in de gtst setting is. Het spreekt me niet aan.

Of het was de SNS bank het was in elk geval een bank.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:41 schreef Maartel het volgende:
[..]
De Rabobank is Maud Hawinkels toch? Dat was niet Wiet..

En daar gaat noud straks mee ?quote:Op maandag 29 maart 2010 11:41 schreef Maartel het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig lijkt ze sprekend op de oude Wiet
En is ze volgens mij jonger.

Maud is ook een limbo (presenteerde ooit nog Honk! op de Vara) dus ik denk dat je gewoon alle limbo's op één hoop hebt gegooidquote:Op maandag 29 maart 2010 11:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Of het was de SNS bank het was in elk geval een bank.

Nee nee ze deed echt een bank reclame was toen nog in het nieuws en al.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:53 schreef Maartel het volgende:
[..]
Maud is ook een limbo (presenteerde ooit nog Honk! op de Vara) dus ik denk dat je gewoon alle limbo's op één hoop hebt gegooid

De SNS heeft wel zo'n grafirritante Limbo snol in hun reclamequote:Op maandag 29 maart 2010 11:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Of het was de SNS bank het was in elk geval een bank.

They did. Twice.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik schakel net in waarom zegt Janine dat ze sex heeft gehad met Ludo ?
Is dat echt waar ?

Huh wanneer jammer dat Jack door zijn werk waarschijnlijk geen wraak gaat nemen.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
They did. Twice.
Wel stom dat Janine verteld dat ze met Ludo "naar bed gegaan is", in zijn kantoor.Daar staat heul geen bed.

my thoughts exactlyquote:Op maandag 29 maart 2010 20:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
They did. Twice.
Wel stom dat Janine verteld dat ze met Ludo "naar bed gegaan is", in zijn kantoor.Daar staat heul geen bed.

Ik zat ook zo:quote:Op maandag 29 maart 2010 20:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
They did. Twice.

Misschien wordt ze geil als ze boos is.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:51 schreef verleiding het volgende:
Eerst helemaal boos doen tegen Ludo en dan liggen krikken in zijn kantoor. Yes. Wat een sterke vrouw is het toch.

iddquote:Op maandag 29 maart 2010 23:17 schreef alors het volgende:
Janine komt ook altijd weer naar Ludo, zogenaamd om hem de les te lezen maar het liefst wil ze even flink door hem genomen worden. Het doet gewoon afbreuk aan haar personage. Maarja Ludo is ook al verworden tot een pathetische controlfreak, dus ja misschien verdienen ze elkaar onderhand ook wel

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoera, hoera

Nou, ik hoop toch wel op een leuke wraakactie, liefst via Nina of zo (het prinsesjequote:Op maandag 29 maart 2010 21:59 schreef Wittekonijn het volgende:
Ludo is ook een koning... half Meerdijk is door hem belazerd, en als beloning gaat Janine even voorover op het bureau bij Sanders Inc. hahaha.
Wel sneu voor Jack, maar Janine houdt nu eenmaal van mannen met macht... en Jack is een beetje een slapjanus geworden. Laten we hopen dat Jack niet weer wraak gaat nemen op Ludo... want dat kennen we nu wel

quote:Op dinsdag 30 maart 2010 07:00 schreef Pugg het volgende:Wat een amateurs zijn het ook om zo lafjes te klooien met die flexwetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoera, hoera
Nou Nina zal wel raus gaan met Morris en Bing, tsja, wat zullen ze daar eens voor verzinnen... Ze zullen em wel naar Suriname sturen of Danny slaat em in coma..
know'm sayin?
word? word.

Het zou een keer tijd worden dat dat keihard terugslaat. Iemand die toch maar zegt 'nee, dank u' en de kijkcijfers meesleept in z'n vertrek. Zie deze acteurs dat niet bepaald doen thoughquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:44 schreef alors het volgende:
[..]
Wat een amateurs zijn het ook om zo lafjes te klooien met die flexwet

quote:Overigens is Ferri niet het enige castlid met een vast contract op zak. Ook Inge Schrama, Jette van der Meij, Bartho Braat, Lieke van Lexmond, Caroline de Bruijn en Erik de Vogel behoren tot dit selecte gezelschap

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:56 schreef Syb.ren het volgende:
Hebben we die taart gehad, gaan we nu zeker iedereen met een blackberry zien?
Wie gaat Janine bellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |