Failpoquote:Op maandag 22 maart 2010 19:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fupo
Hoog 'lief dagboek'-gehalte, dat welquote:Op maandag 22 maart 2010 19:24 schreef Chicolate het volgende:
MevrouwPuff. Echt dé manier om ervoor te zorgen dat mensen je lijstje ook daadwerkelijk lezen
.
Jaaaa, als ik de rest van de belevenissen er ook bij moet zetten, dan is het natuurlijk geen doen meerquote:Op maandag 22 maart 2010 19:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoog 'lief dagboek'-gehalte, dat wel
Wel een keurig lijstje, zeker als je de beweging meetelt.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:30 schreef sigme het volgende:
Saai opsomlijstje:
Havermout
Grind scheppen
Brood
Grind scheppen
Glas sap, glas karnemelk
Grind scheppen
Broodje zuurkool & knakworst
Restjes / maaltijdsoep
Custard-cacao-pap
Ik zie vooruitgaaaangquote:Op maandag 22 maart 2010 19:10 schreef Goodbye het volgende:
Ik kon Slank niet vinden!Was er net eentje dicht!
Ja, ben je trots?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:10 schreef Goodbye het volgende:
Ik kon Slank niet vinden!Was er net eentje dicht!
Nouuuuuu, ik heb gesport![]()
![]()
Lijstje!
O: 2 boterhammen gerookte zalm (restje van het weekend en het is niet ongezond, toch?)
T: appel
L: 2 boterhammen jam
T: boterham appelstroop, appel
S: fitness - 15 min fietsen, 25 min loopband waarvan 10 gerend, 10 min cardiostepper. En toen ging ik bijna van mijn stokje, omdat ik vergeten was nog even iets te eten.
T: bakje yoghurt met een eetlepel muesli
D: spaghetti met rundergehakt, pastasaus, groenten en parmezaanse kaas
Senk joe Mariaatjequote:Op maandag 22 maart 2010 19:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Trots op joe! *aai over de bol*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
Gelukkig kan ik jullie er vrolijk mee makenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:50 schreef Goodbye het volgende:
MevrouwPuff, jouw "lijstje"Alles gelezen, dus het werkt wel
Nou, ik weet even niet zeker of het nou sweet & sour is. Misschien ook wel iets ketjapigs. Nou het is donkerbruinquote:Op maandag 22 maart 2010 19:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik jullie er vrolijk mee maken![]()
GB: zalm met sweet & sour saus? Dat heb ik nog nooit op, maar misschien is het wel lekker hoor.
Ik ga het morgen eten! Ik ben nu te lui om het op te zoekenquote:
Oh, dat kan best nog wel eens ja!quote:
Ik moest even nadenken waarom je morgen niet naar yoga kon. Maar yoga is vandaagquote:Op maandag 22 maart 2010 20:43 schreef ColdFeet het volgende:
Wat is erwtjespuree, sjaapje?
Ik heb net bedacht dat ik maar niet naar yoga ga; morgen voor zessen uit m'n nest omdat ik ergens in een of ander onbereikbaar gehucht op cursus moetdus dan kan ik maar beter niet om half elf helemaal fris terugkomen van de yogales. Balen, though.
Huh wat heb ik nou weer gedaan. Nouja.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:55 schreef shinydiscoball het volgende:
Erwtjes koken in water met een teentje knoflook, afgieten als zacht, yogurt en kaas naar keuze erbij en stampen maar. VInd ik super lekker!quote:
Daar stond eerst een tvp toch?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:47 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Huh wat heb ik nou weer gedaan. Nouja.
Ik zie ook lekkere lijstjes!
Wat gezond! Gebruik je gewoon diepvriesdoperwten?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:47 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Erwtjes koken in water met een teentje knoflook, afgieten als zacht, yogurt en kaas naar keuze erbij en stampen maar. VInd ik super lekker!
Ik geloof dat daar mijn lijstje in stond. Waarschijnlijk op een verkeerd knopje gedrukt. Nouja, ik heb redelijk goed en lekker gegeten en 30 min gelopen, daar kwam het op neerquote:Op maandag 22 maart 2010 20:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Daar stond eerst een tvp toch?Terwijl er eerder in het topic ook al een post van je stond
. Denk dat je die verwijderd hebt.
Jup, Nigella zegt altijd dat die even goed zijnquote:Op maandag 22 maart 2010 20:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat gezond! Gebruik je gewoon diepvriesdoperwten?
Dat komt goed uit, want ik heb nog diepvries doperwten die maar blijven liggen!quote:Op maandag 22 maart 2010 20:55 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Jup, Nigella zegt altijd dat die even goed zijn.
Ik gooi al het groente wat ik over heb in de diepvriesquote:Op maandag 22 maart 2010 21:06 schreef P.F het volgende:
Goed idee!! Nog meer recepten met diepvries groenten?
Alle diepvriesgroente!quote:Op maandag 22 maart 2010 21:06 schreef P.F het volgende:
Goed idee!! Nog meer recepten met diepvries groenten?
Dat ben ik dus echt niet met je eens. Ja, diepvriesgroenten zijn net zo gezond, maar het gros vind ik wat betreft de structuur maar middelmatig. UItzondering voor doperwtjes en bladspinazie.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Alle diepvriesgroente!
Zelfs vers kan er niet tegen op qua vitamines, smaakt nog lekker ook
Fijn voor jequote:Op maandag 22 maart 2010 21:46 schreef Ewelina het volgende:
Ja zeker, kan het ook erg goed gebruiken!
Nee, daar moet ik nog 3 weken op wachten.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Fijn voor jeHeb je nou al geld van het uitzendbureau gekregen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:50 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, daar moet ik nog 3 weken op wachten.Wat een nare lui zijn dat daar zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het een "groot" uitzendbureau (qua naam) of niet?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Dat zijn ook de enige dingen die ik in de diepvries koop (naast die overheerlijke kersen en onlangs iets vreemd in de Lidl, nog niet gekeken wat het precies is...). Vind het zoveel leuker om zelf mijn groenten te snijden, te ruiken en de structuur is idd zoveel beter.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat ben ik dus echt niet met je eens. Ja, diepvriesgroenten zijn net zo gezond, maar het gros vind ik wat betreft de structuur maar middelmatig. UItzondering voor doperwtjes en bladspinazie.
Ewelina, dat is fijnIk krijg nog een smak geld van mijn verzekeraar. Echt, de verzekeringen in Belgie zijn zo geweldig geregeld
Totaaaal niet efficient, maar belachelijk klantvriendelijk
Belastingen vind ik dan weer een ramp; mijn partner werkt voor een Nederlandse baas (dus betaalt zijn belasting in NL), maar werkt in Belgie en is daar dus belastingplichtig. Tel daarbij op dat mijn inkomen voor de belastingdienst in Belgie 0 is, maar dat de Nederlandse belastingdienst het wel ziet als inkomen, en je financiele chaos is compleetquote:Op maandag 22 maart 2010 21:55 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Dat zijn ook de enige dingen die ik in de diepvries koop (naast die overheerlijke kersen en onlangs iets vreemd in de Lidl, nog niet gekeken wat het precies is...). Vind het zoveel leuker om zelf mijn groenten te snijden, te ruiken en de structuur is idd zoveel beter.
Belastingen zijn idd supergemakkelijk. Je maakt je lid online, de aangifte is al ingevuld en opsturen maar (oké voor mijn mama als zelfstandige heel veel meer werk, maar ik verdien 0¤ dus gemakkelijker kan niet...)
Thanks kwak! Ik heb er eens over gedacht, maar die kans lijkt me toch wel klein, volgens mij is tijdens het sporten het enige moment dat ik voldoende drink, en drink dan water en water met vitargo (KH en mineralen enzo). plus, de hoofdpijn is af en toe, voor mijn doen vaak, maar dus niet elke dag/de hele dag.. Maar sowieso kan het geen kwaad om wat meer water te drinken voor mij!quote:kan ook een gevolg zijn van verstoorde mineralenhusihouding in je spieren. lijkt me niet eens zo'n gekke oorzaak als je recent veel gezweet hebt bijvoorbeeld door veel te fietsen hoofdpijn klopt ook wel met zout/vochttekort.
Mooie actie, als dan ineens zo iets naar voren komt, staan mensen vaak verbaasd te kijken zekerquote:Op maandag 22 maart 2010 22:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zorgde voor verwarring bij Zumba door ineens te gaan vertalen voor een meisje/jongedame die Spaans spreekt en heel gebrekkig Nederlands en EngelsZe wist niet dat ik wat Spaans kon, totdat ik tegen haar zei waar mn vader vandaan kwam en dat ik best Spaans begreep maar dat ik spreken nog wel lastig vond
Het kwam gewoon niet eerder ter sprake en in NL/Engels kon de rest het tenminste ook volgen, vond ik
![]()
Verder: status: opgeblazen en bezweet. Actieplan: douchen
Ja dat!quote:Op maandag 22 maart 2010 22:31 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Mooie actie, als dan ineens zo iets naar voren komt, staan mensen vaak verbaasd te kijken zeker![]()
Ha, jouw status had ik net ook, maar ik ben inmiddels fris gedouched
Nee. Ik heb m'n mobiel zo min mogelijk aan m'n laptop omdat dan automatisch 20 programma's openspringen die ik dan één voor één weg moet klikken. M'n hartslagmeter heb ik ook nog niet ingesteld (kan ik intervallen op programmeren e.d.). Zeer binnenkort eens mee prutsen, want al dat hoofdrekenen als ik aan het rennen ben begint wat vervelend te worden. Oh ja, en ik wil nog iets zodat m'n broek niet op m'n enkels zakt als ik m'n mobiel mee heb. Zoiets als dit:quote:Op maandag 22 maart 2010 21:06 schreef neen het volgende:
Heeft Mark inmiddels ook al runkeeper geinstalleerd? Het is zo fijn he, al die statistiekjesof anderen.
Morgen dus lesje 12
Awquote:Op maandag 22 maart 2010 23:04 schreef shinydiscoball het volgende:
Pff schaammoment net. Had m'n muziek keihard staan en was een beetje door de kamer aan het dansen toen mijn buurjongen kwam buurten. Ik had er alleen niet aan gedacht dat ik een combinatie aanheb van een streepjesgewaad, bloemetjeslegging en indianensloffen. Verder rood hoofd en mijn haar coupe wervelwind. En hij ging maar niet weg
Maar ik bedoel recepten..quote:Op maandag 22 maart 2010 21:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Alle diepvriesgroente!
Zelfs vers kan er niet tegen op qua vitamines, smaakt nog lekker ook
Nee. Zonder RPM nog geen 1200 kcal (en ik heb al ruim gerekend), met blijf je nog onder de 1000 kcal.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Planning:
O: banaan 75 kcal
T: 1 boterham met pindakaas 200 kcal
L: 500 ml Biogarde (a 60 kcal per 100 ml) met rozijntjes 400 kcal
T: 1 boterham met pindakaas 200 kcal
S: RPM-300 kcal
D: Spaanse tomatentaart, the sequel, een kwart stuk. 310 kcal
Netjes toch?
Goede tip, ik heb net weer ananas in mijn yoghurt gedaan! En die verse ananas van Neen moet ik ook maar halen..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:02 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.![]()
Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: witlofsalade met ei
T: mineola
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt met frambozen
T: mineola
D: verse pasta met spinazieroomsaus, grana padano, gegrilde paprika en veldsla
Planning voor vandaag:
O: salade van ei en veldsla
T: bruine boterham met kaas
L: salade van veldsla, tomaten, mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt met bosbessen
T: bruine boterham met kaas
D: aerpels en wortels
Tip: het ingevroren fruit (frambozen, aardbeien, bramen en bosbessen) is in de bonus bij AH.
Uiteindelijk is het dus hierbij gebleven.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:52 schreef Ewelina het volgende:
Lijstje vandaag
O: 3 boterhammen met selleriesalade
T: 2 bananen
L: pistoletje Zeeuws spek met honingmosterdsaus
T: mega appel
D: karbonade met honingmosterdmarinade, aardappeltjes in kruidenboter met spekjes, roerbakschotel (aubergine, champignons, courgette)
T: paar crackertjes met selleriesalade
Ho! De taart is voor 8 personen en 310 per 1 persoonsportie. Dus ik eet 2 stukken en dus minstens >600 kcal!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Zonder RPM nog geen 1200 kcal (en ik heb al ruim gerekend), met blijf je nog onder de 1000 kcal.
Eet je je stuk dan ook op?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ho! De taart is voor 8 personen en 310 per 1 persoonsportie. Dus ik eet 2 stukken en dus minstens >600 kcal!
Ja, gister ook een kwart taart op!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Eet je je stuk dan ook op?![]()
Maar je hebt gelijk, het is wel oke. Zelf vind ik het nog wat weinig, maar jij lijkt het er goed op te doen, dus....
Hoe gaat het eigenlijk met je duizelingen ed?
Dat is fijn om te horenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duizelingen gaat beter. Denk dat het een virus is geweest dat op m'n evenwichtsorgaan is gaan zitten. Thnx.
Ik vind mijn daglijst van vandaag al veelquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:25 schreef Ewelina het volgende:
Ik zou echt omvallen daarop denk ik. Maar ik ben dan ook een koolhydratenjunk en ik eet vrij veel.
wij zijn fier op u!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:28 schreef Tinkepink het volgende:
Goedemorgen! Ik heb al hardgelopen *trots is*
Heb je je koekebakkersmail al gelezen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 07:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo is bijlezen wel heel gemakkelijk.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb door het mooie weer gewoon m'n rode pumps maar aangetrokken!
Gewoon via de app store op dat ding jaquote:Op maandag 22 maart 2010 23:12 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Nee. Ik heb m'n mobiel zo min mogelijk aan m'n laptop
Grijs is natuurlijk oke al vind ik linnen persoonlijk wat zomers. Zelf draag ik pas creme als het echt warm is (en heb het zelfde probleem als jij: al mijn werkkleding is zwart of donkerblauw en ik wil graag grijs aan)quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:44 schreef loveli het volgende:
Over mooi weer gesproken, mijn nette pak voor in de winter is zwart en daar heb ik geen zin meer in. Maar een creme wit pak of grijzig linnen pak vind ik weer te zomers. Of zou dat al kunnen?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:47 schreef neen het volgende:
[..]
Gewoon via de app store op dat ding ja
Ik had gisteren ook nog zo'nfijne actie, ik zag mijn huisgenoot in z'n kamer bellen dus ik met een mislukte karatetrapnaar binnen vliegen. Zat daar dus net uit mijn eerdere zicht een of andere meid op de bank. Daar ging mijn zorgvuldig opgebouwde imago.
Ik vind dat het kan. Ik heb vandaag een grijs pak aan en hiervoor heb ik al mijn wittige pak met blauwe streepjes aangehad. Je krijgt hoogstens te horen dat je er zomers uitzie, en dat vat ik dan op als complimentquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:44 schreef loveli het volgende:
Over mooi weer gesproken, mijn nette pak voor in de winter is zwart en daar heb ik geen zin meer in. Maar een creme wit pak of grijzig linnen pak vind ik weer te zomers. Of zou dat al kunnen?
Vanilia valt groot, de Mango weer wat kleiner. Grofweg gezegd vallen Noord-Europese merken groter, Zuid-Europese kleiner. Daarnaast heb je bij bijvoorbeeld River Island ook maat 32.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:54 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik vind dat het kan. Ik heb vandaag een grijs pak aan en hiervoor heb ik al mijn wittige pak met blauwe streepjes aangehad. Je krijgt hoogstens te horen dat je er zomers uitzie, en dat vat ik dan op als compliment.
Overigens: het pak dat ik nu draag is maat 36 jasje en maat 38 broek, van Vanilia, terwijl ik helemaal niet zo heel slank ben. Ik vraag me dus af waar echt dunne mensen hun kleren kopen!
Hier wel en met jou? Gaat het al wat beter met je moeder?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:53 schreef Phaidra het volgende:
![]()
Veel topics gemist geloof ik! Alles goed hier?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:53 schreef Phaidra het volgende:![]()
Veel topics gemist geloof ik! Alles goed hier?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:47 schreef neen het volgende:
[..]
Ik had gisteren ook nog zo'nfijne actie, ik zag mijn huisgenoot in z'n kamer bellen dus ik met een mislukte karatetrapnaar binnen vliegen. Zat daar dus net uit mijn eerdere zicht een of andere meid op de bank. Daar ging mijn zorgvuldig opgebouwde imago.
Fijn! Met mijn moeder gaat het een stuk beterquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Hier wel en met jou? Gaat het al wat beter met je moeder?
Ik had de vraag ook niet moeten stellen: daar gaat mijn goede gevoel over mijn broek maat 38! Waar is het struisvogel-fotootje als je hem nodig hebtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:09 schreef Tinkepink het volgende:
Vanillia valt inderdaad groot. Het laaste pak dat ik daar gekocht heb heeft als broekmaat maat 34 en als jasje maat 36. Normaal heb ik toch echt maat 36 - 38/40.
ik vind het niet te veel, het is ongeveer wat het voedingscentrum en mijn dietiste aanraden, maar goed, ik ben duidelijk niet van de low-carb promotiecampagnequote:Op maandag 22 maart 2010 22:08 schreef MevrouwPuff het volgende:Nu ik mn grafiekjes eens bekijk, zie ik dat ik wel erg veel op koolhydraten leef! De verdeling vandaag:
KH 202g
Vet 64g
Eiwit 67g
Zou het kwaad kunnen?
Ekmei: hoe gaat het met je kilos? Het lijkt me nogal weinig wat jij meestal eet...
Om je weer een goed gevoel te geven: bij de H&M draag ik van broeken en rokjes ook maat 34-36, dus misschien zijn alle andere maten wel raar en die van Vanilia en de H&M correctquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:16 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik had de vraag ook niet moeten stellen: daar gaat mijn goede gevoel over mijn broek maat 38! Waar is het struisvogel-fotootje als je hem nodig hebt
Mehhh van de H&M heb ik in de broeken en rokken altijd 38 als dat er in staat. Als het met S, M enzo gaat dan S.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Om je weer een goed gevoel te geven: bij de H&M draag ik van broeken en rokjes ook maat 34-36, dus misschien zijn alle andere maten wel raar en die van Vanilia en de H&M correct
Klinkt enorm plausibel, it works for me!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Om je weer een goed gevoel te geven: bij de H&M draag ik van broeken en rokjes ook maat 34-36, dus misschien zijn alle andere maten wel raar en die van Vanilia en de H&M correct
In de bloesjes heb ik nu 40! Cause I haz boobies nowquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:30 schreef Tinkepink het volgende:
Dan heb je gewoon een kleine maat 38 Syrena.
Ik zie 'm net, we waren boodschappen doen! Ik ga je even antwoorden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Heb je je koekebakkersmail al gelezen?
Salaris.quote:
Oh, minder.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:34 schreef Tinkepink het volgende:
Geld denk ik.
Pinnen met je creditcard en dat op je rekening stortenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Oh, minder.![]()
Heb je nog wel genoeg om te eten Ewelina?
Anders kun je misschien een autoincasso terugboeken en betalen zodra je weer geld hebt.
Ik heb nog wel geld hoor, ook zit mijn vriezer nog vol. Mijn vader heeft al aangeboden om evt wat voor te schieten, maar ideaal vind ik het niet. Net mijn verzekering gebeld om een betaling uit te stellen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Oh, minder.![]()
Heb je nog wel genoeg om te eten Ewelina?
Anders kun je misschien een autoincasso terugboeken en betalen zodra je weer geld hebt.
Kom jij bij mij etenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:56 schreef shinydiscoball het volgende:
Jeetje Ewelina, wat stom! Als ik wel geld had zou je wel een keer ook bij mij mogen eten, maar helaas
Dat salaris is van je nieuwe werkgever, toch?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:57 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Kom jij bij mij eten
Foutje kan gebeuren, maar dit is wel erg vervelend.
Ja.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:04 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Dat salaris is van je nieuwe werkgever, toch?
En dat UZB betaalt pas na 6 weken en dat duurt dus nog een dikke maand?
Vervelend zeg.
Ook niet sympathiek van het bedrijf dat ze niet een overbrugging geregeld hebben.
Heeft mijn man wel gehad toen een bedrijf hem overnam van het UZB.
Hij kreeg een voorschot ter hoogte van een maandsalaris en die werd in vier termijnen van zijn loon afgehouden.
Hele fijne regeling. Mooi sjips dat jouw werkgever niet zoiets heeft.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:40 schreef loveli het volgende:
Zat de afgelopen tijd vaak te denken aan een vriendin met wie het contact verwaterd was, toen belde ze mij op! En het is weer als vanouds. Soms lopen dingen zoals het hoort.
Geeft niet, kan gebeuren (zeker hierquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Neen
Phaidra; je contract!Daar had ik overheen gelezen!
Maten zijn stom. Ik heb wel bijna overal broekmaat 38. Ik wil ook geen broek kopen in 40. Dan leg ik 'm gewoon terug. Shirtjes wisselt, meestal M.
@Ewelina: moeten we al een hulpactie op touw zetten?Nee, serieus, ik vind het echt heel vervelend voor je..
@kwak:op naar de two-digits!
Hahahaha!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:47 schreef neen het volgende:
[..]
Wel in DIGquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:55 schreef Viking84 het volgende:
Meer mensen met MSN problemen hier?
Je kunt het ook nog een keertje gaan doen, afstuderenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:58 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind afstuderen echt leuk!
Nu helaas weer werken......
ik wil oohook!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:58 schreef LadyBlack het volgende:
Naamtopic
Ik kreeg gisteren van mijn cliënten een heel mooi kunstboek, en van het vriendinnetje zondag al een bos bloemenIk vind afstuderen echt leuk!
Nu helaas weer werken......
Wanneer mag je, al enig idee? Ik las iets over een conclusie?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
ik wil oohook!.
Anna, wat spannend! Succes!.
Ik hoop 1 mei klaar te zijn. Of dat gaat lukken hangt volledig van m'n bui af - het ene moment denk ik 'ooh, ik ben al zover, tijd zat!' en het volgende moment begin ik te gillen omdat ik nog zo vreselijk veel moet doen. Maar het einde is hoe dan ook in zicht.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:38 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wanneer mag je, al enig idee? Ik las iets over een conclusie?
En dank je!!
En van de hoeveelheid taartjes..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik hoop 1 mei klaar te zijn. Of dat gaat lukken hangt volledig van m'n bui af - het ene moment denk ik 'ooh, ik ben al zover, tijd zat!' en het volgende moment begin ik te gillen omdat ik nog zo vreselijk veel moet doen. Maar het einde is hoe dan ook in zicht.
Wat fijn dat je dat kunt zeggen! En 1 mei is al best snelquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar het einde is hoe dan ook in zicht.
Haha ja, dat ook.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:07 schreef sigme het volgende:
[..]
En van de hoeveelheid taartjes..
Heeft die scriptiegroep nu ook echt veel geholpen?
Ja toch! En ik had deze nog nooit gezien, het hoorntje is zo groot als mijn duimquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:18 schreef Ewelina het volgende:
Het is er wel het weer voor.
Ligt vast aan de anglequote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bweuh, zag net een foto van mezelf waarop ik er onwijs vadsig uitzie.
Bweuh.
What Shiny zegt!! Of misschien zat/stond je net krom of ineengedoken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bweuh, zag net een foto van mezelf waarop ik er onwijs vadsig uitzie.
Bweuh.
Dat weet ik wel zekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat zal ik vanavond eens gaan eten. heb niet veel tijd want moet om 18 uur bij de bioscoop zijn... misschien trakteer ik mezelf wel op een lekker gemarineerd biefstukje van de grillafdeling... vind ik altijd te duur, maar ik mag mezelf wel met iets gezond-en-lekkerder-dan-normaals belonen vind ik.
Kwak
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:34 schreef kwakz0r het volgende:
nou
Vind ik ook. Biefstukje kopen en van genieten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat zal ik vanavond eens gaan eten. heb niet veel tijd want moet om 18 uur bij de bioscoop zijn... misschien trakteer ik mezelf wel op een lekker gemarineerd biefstukje van de grillafdeling... vind ik altijd te duur, maar ik mag mezelf wel met iets gezond-en-lekkerder-dan-normaals belonen vind ik.![]()
*wenst McDingus hartgrondig naar de maan*"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Ja, dat dus ook!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:38 schreef Syrena het volgende:
[..]
Vind ik ook. Biefstukje kopen en van genieten!![]()
*wenst McDingus hartgrondig naar de maan*
Puik planquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:38 schreef Syrena het volgende:
[..]
Vind ik ook. Biefstukje kopen en van genieten!![]()
*wenst McDingus hartgrondig naar de maan*
ik heb net mn gedachten alternatieven gegeven, en daardoor neemt het verdriet en de andere gevoelens wat af. daardoor neemt de eetdrang ook af. plus ik heb alternatieve manieren om lief voor mezelf te zijn bedacht (vanavond uithuilen bij vriendinnetjes, ik ga een mooie film kijken, ik mag makkelijk maar lekker en gezond eten vanavond, dingen die ik mezelf niet altijd gun vanwege de luxe)quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Och, kwakje.. Het moet vreselijk moeilijk zijn, maar ik vind het zo knap dat je je verdriet niet aan het wegeten bent.
Wat dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik lees nu een boek over adolescentenpsychologie en ik herken er heel veel in. Niet alleen dingen van toen ik zelf nog een puber was, maar ook dingen van nu. Help, ik zit nog steeds in de puberteit!![]()
.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:21 schreef Syrena het volgende:
[..]
Wat dan?![]()
Of zoals ze in Third Rock From The Sun ooit zeiden:
- When does puberty end in men?
- Six weeks after they die.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:38 schreef Syrena het volgende:
*wenst McBordvoorznkop hartgrondig naar de maan*
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Haha ja, dat ook.
Ja, enorm. Ik vond het zo moeilijk om mezelf te motiveren. Of ik nu wel of niet iets deed, niemand die er ook maar iets om gaf (ja ikzelf, op de lange termijn). Nu word ik er elke week op afgerekend en dat werkt voor mij heel goed. Het gevoel dat je iets af hebt laat bij een scriptie zo vreselijk lang op zich wachten, maar door de groep heb ik dat gevoel nu elke week omdat je elke week een taak moet formuleren. En blijkbaar heb ik dat nodig om gemotiveerd te blijven. En daarnaast is het er ook nog eens supergezellig en heb ik er een goed excuus om koekjes te eten.
Ik dacht eerst dat het iets Schots was.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik moest 3x lezen voor ik doorhad wat er stond
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het iets Schots was..
Ahhhww...quote:
quote:ik heb een lekker entrecoteje met limoengroenepepermarinade, met steakfrites uit de oven erbij en een zakje voorgesneden wortelrauwkosten ik heb een half schaap aan wol gekocht om te haken, bij de zeeman, lekker goedkoop maar wel mooi. en dove was 3 voor 2 met een gratis minidouchegel bij Etos dus ik ben de komende weken ook weer lekker zacht
en nu ben ik wel zen enzo, maar nog wel een beetje verdrietig...
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik moest 3x lezen voor ik doorhad wat er stond
nope. maar hij is wel zo iemand die als hij gevoelens voor mij zou hebben het niet met iemand anders aan zou leggen (in tegenstelling tot ikzelf)... en op den duur zou hij er ook wel werk van maken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:15 schreef Tinkepink het volgende:
Hé kwak, je hebt het vast weleens gezegd, maar weet McHelaasNIet wat je (nog) voor hem voelt?
Nooit voor andere mensen denken hé? Of kan jij in zijn hoofd kijken en weet je wat hij werkelijk denkt?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nope. maar hij is wel zo iemand die als hij gevoelens voor mij zou hebben het niet met iemand anders aan zou leggen (in tegenstelling tot ikzelf)... en op den duur zou hij er ook wel werk van maken.
ik heb het nu te lang laten gaan - dacht dat hij nog niet aan iets nieuws toe was, sterker nog, twee dagen geleden zei hij dat nog tegen me... maar blijkbaar was er toen al wat anders aan de hand... t is niet officieel ofzo nog... t zal wel allemaal lastig en moeilijk zijn nog...
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nooit voor andere mensen denken hé? Of kan jij in zijn hoofd kijken en weet je wat hij werkelijk denkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar als ik er nu weer teveel over ga praten dan ga ik weer heel hard huilen, dus ik hou weer even op. ik wéét dat ik er iets over zou moeten zeggen als ik t wil...maar beetje vergelijkbaar met merel en vik: ik heb nu de kruimels, in de vorm van een vriendschap... dat heb ik liever dan niks
Kwak
Maar hoe kun je nou intervallen instellen met die app? Ik zie twee tabs, 1 met een kaartje en 1 met de tijd e.d., maar er zou nog een tab moeten zijn. Of zit dat alleen in de betaalde versie?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:15 schreef neen het volgende:
Maar je ben wel bijna <100
Ik heb me gehouden aan dat lijstje van gisteren alleen vanavond ga ik maar een eitje koken met een broodje en kippensoep met extra soepgroentenen dan alles laten zakken om te gaan hardlopen
Ik loop gewoon met Evy op de achtergrond, misschien kan het bij de betaalde wel. Dat weet ik niet ik ben gewoon een sloeber.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:29 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Maar hoe kun je nou intervallen instellen met die app? Ik zie twee tabs, 1 met een kaartje en 1 met de tijd e.d., maar er zou nog een tab moeten zijn. Of zit dat alleen in de betaalde versie?
Heb je zo'n intensieve dag gehad dat je flauw werd? Je hebt niet te weinig gegeten lijkt me neequote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zo, thuis!
Voel me toch een beetje flauw, dus ik heb er maar een banaan ingegooid.
Lijstje tot nu:
O: dubbele boterham pindakaas
L: dubbele boterham kaas, dubbele rundvlees, appel
T: plakje kipworst, stukje cake in de supermarkt
T: banaan
Niet heel weinig geloof ik. Maar als de banaan gezakt is en het trillen is weg ga ik evy doen, benieuwd hoe het gaat.
Dat vraag ik mij ook wel eens af! Als ik van broeken bij de ZARA al maat 34 heb, wat dragen kleinere dunnere mensen danquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:54 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik vind dat het kan. Ik heb vandaag een grijs pak aan en hiervoor heb ik al mijn wittige pak met blauwe streepjes aangehad. Je krijgt hoogstens te horen dat je er zomers uitzie, en dat vat ik dan op als compliment.
Overigens: het pak dat ik nu draag is maat 36 jasje en maat 38 broek, van Vanilia, terwijl ik helemaal niet zo heel slank ben. Ik vraag me dus af waar echt dunne mensen hun kleren kopen!
Die vezelrijke van wasa zijn lekker, een beetje taai en niet zo hard.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:15 schreef conleche het volgende:
Lijstje:
O: 3 crackers met filet A.
L: smurrie-smurrie. Da's een mengsel van ui, tomaat, ham, 2 roereitjes en een eetlepel creme fraiche
T: 2 crackers met roomkaas
S: rustdag
T: wodka, gemengde noten
D: gehakt-groenten-prutje. Toe: Griekse yoghurt/limoen/frambozen
Ik ben weer crackers aan het toevoegen, voelde me echt übermisselijk na het sporten gisteren, dat kan de bedoeling niet zijn, dus ik ga wat minder streng zijn. Vanavond na het werk wel betere crackers kopen want ik heb nu van die hele dunne met sesamzaad, die erg lekker zijn, maar weinig vezels en dergelijke.
Kinderkleding. Maar als jij in maat 34 van de ZARA past, dan ben jij ook niet bepaald dik te noemen PFquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:28 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook wel eens af! Als ik van broeken bij de ZARA al maat 34 heb, wat dragen kleinere dunnere mensen dan?
we zijn zondag geweest, en aan 1 stuk 4,2 km gelopenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Had je gisteren nog hardegelopen Mo? En hoe ging dat??
Zelf heb ik nl. nog ongelooflijke spierpijn van het lopen op de loopband vrijdag
Net van verjaardag: Veel crackers met kipsate, brie en roomkaas. Handje vol nootjes, handje rijstchips, 3 flesjes bier, slagroomgebakje, 2 stukjes grilworst, 2 stukjes metworst
De knoop is wel van die broek afgeschotenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kinderkleding. Maar als jij in maat 34 van de ZARA past, dan ben jij ook niet bepaald dik te noemen PF
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als ik mezelf ertoe kan zetten hardlopen zometeen, dan ga ik voor 20 min.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:16 schreef shinydiscoball het volgende:
Charmant neen
Lijstje:
O: biogarde yoghurt met muesli en 3 kiwi's
T: 2 koppen koffie
L: spinazie/champignon omelet met scheutje woksaus
T: 2 mini cornetto's (1=66 kcal)
T: 4 piccolini's
D: Thaise wokschotel met garnalen en veel groenten en glas wijn
T: 2 mini cornetto's
T: glas wijn
Dat weet PF!! Ik geloof dat zij naar de Bijenkorf ging!! Bij de Mac stand (of zoiets)......quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:10 schreef shinydiscoball het volgende:
Weet een van jullie waar ik (het liefst gratis) me kan laten opmaken of waar ze echt zo vriendelijk zijn om een beetje advies te geven? Doen ze dat bij Douglas?
Jawel maar ik heb er wel zin in, aan de ene kant. Aan de andere kant wil ik op de bank blijven hangen en misschien nog wat pilates oefeningen doen hooguitquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:09 schreef neen het volgende:ik moet me er ook toe zetten
ik denk al de hele tijd dat morgen ook wel goed is
Was jij gisteren ook niet al geweest? Dan gewoon vrij nemen weest wel
Bijenkorf of Douglas of MAC (zit in zijsteeg van de Kalverstraat bij de Kalvertoren). Overigens is MAC wel erg prijzig.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:10 schreef shinydiscoball het volgende:
Weet een van jullie waar ik (het liefst gratis) me kan laten opmaken of waar ze echt zo vriendelijk zijn om een beetje advies te geven? Doen ze dat bij Douglas?
Iedere dag naar binnen lopen natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bijenkorf of Douglas of MAC (zit in zijsteeg van de Kalverstraat bij de Kalvertoren). Overigens is MAC wel erg prijzig.
Bij de MAC in de bijenkorf kun je je 45 minuten lang laten opmaken voor 45 euro, en voor die 45 euro mag je daar spullen kopen. Bij de andere MAC, bij het spui is het 60 euro en een uur en is het boven in een kamertje, en koop je dus voor 60 euro spullen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:10 schreef shinydiscoball het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijst voor vandaag:
O: bak magere yoghurt
L: witte smos kaas, paar happen smos vieze imitatiekrabsalade, speculoosje, mini-twix
T: walnoten
T: snoepjes
D: salade van gemarineerde limabonen met tomaat, ui, ei en peterselie, courgettekoekjes met feta
Geen sport. Ik ben helemaal van mijn apropos![]()
Ja ben niet zo lang geleden naar de Mac store geweest maar daar gingen ze er meer van uit dat ik al wist wat ik wilde.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat weet PF!! Ik geloof dat zij naar de Bijenkorf ging!! Bij de Mac stand (of zoiets)......
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:26 schreef ColdFeet het volgende:
Oh jongens! Ik heb zo'n helemaal-niet-leuke dag gehad dat ik van pure frustratie snoepjes heb gekocht en gegeten (gelukkig 'maar'130 gram)Wat naar CF! En dan nog wel door een vrouw! Muuh..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijst voor vandaag:
O: bak magere yoghurt
L: witte smos kaas, paar happen smos vieze imitatiekrabsalade, speculoosje, mini-twix
T: walnoten
T: snoepjes
D: salade van gemarineerde limabonen met tomaat, ui, ei en peterselie, courgettekoekjes met feta
Geen sport. Ik ben helemaal van mijn apropos
Ik ben ook wel gewend aan veel mannen en ook wel aan de jongens van de werkvloer, maar dit was overmachtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:42 schreef uniekhoorn het volgende:
CF! brrrr..
Zelf werk ik met 103 mannen en 5 vrouwen, vink wel gezellieDus
Steeds beter! Ze moet nu de zuurstof afbouwen, en vandaag had ze al twee keer anderhalf uur zonder gedaan.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Klinkt heerlijk Phaidra!
He is het met moeders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:03 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Steeds beter! Ze moet nu de zuurstof afbouwen, en vandaag had ze al twee keer anderhalf uur zonder gedaan.Fijn! Hopen dat het haar echt lukt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aaah nee maar dat is ook wel rot ja! Die vent begreep niet dat ie misschien níet grappig was?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:26 schreef ColdFeet het volgende:
Oh jongens! Ik heb zo'n helemaal-niet-leuke dag gehad dat ik van pure frustratie snoepjes heb gekocht en gegeten (gelukkig 'maar'130 gram)
Is dat nou lekker?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:30 schreef sigme het volgende:
Saai opsomlijstje:
Havermout
Grind scheppen
Brood
Grind scheppen
Glas sap, glas karnemelk
Grind scheppen
Broodje zuurkool & knakworst
Restjes / maaltijdsoep
Custard-cacao-pap
Behe, story of my lifequote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:17 schreef Chicolate het volgende:
(had 3x zoveel willen doen, maar het wil niet echt ofzo).
Ja! Dat is een bekende combinatie hoorquote:
Maar je ging dan ook gelijk als een idioot te keer (je had gelijk flink wat gelopen toch? of herinner ik het me nu verkeerd en verwar ik je met iemand anders?)quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Had je gisteren nog hardegelopen Mo? En hoe ging dat??
Zelf heb ik nl. nog ongelooflijke spierpijn van het lopen op de loopband vrijdag
Net van verjaardag: Veel crackers met kipsate, brie en roomkaas. Handje vol nootjes, handje rijstchips, 3 flesjes bier, slagroomgebakje, 2 stukjes grilworst, 2 stukjes metworst
Woowww wat braaf!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:27 schreef Viking84 het volgende:
Degene die als een idioot had gelopen en halfdood thuis kwam was mijn huisgenoot trouwens.
Die, dat moet ik zeggen, de tips van CF ter harte heeft genomen! Hij drinkt nu normale koffie ipv latte, hij kookt en er staan twee dozen muesli!. Hij luistert beter naar de slankies dan ik
.
Ik ga denk ik voor een stoere sportbril, die ik vaker voor wintersporten enzo kan gebruiken. Voor de zomer gebruik ik alleen cheap ass dingetjes want of ik raak ze kwijt, en anders ga ik er wel een keer op staan/zitten. En ik spreek uit ervaring als ik zeg dat een zonnebril van 5 euro net zo snel kapot gaat als een van 150 euro, als je erop gaat staanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:28 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil ook een nieuwe zonnebril, maar ze hebben overal alleen maar bromvliegzonnebrillen lijkt het wel. Ben wel van plan om er nu wat meer geld aan uit te geven.
Ik ben heel voorzichtig met mijn spullenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:31 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik ga denk ik voor een stoere sportbril, die ik vaker voor wintersporten enzo kan gebruiken. Voor de zomer gebruik ik alleen cheap ass dingetjes want of ik raak ze kwijt, en anders ga ik er wel een keer op staan/zitten. En ik spreek uit ervaring als ik zeg dat een zonnebril van 5 euro net zo snel kapot gaat als een van 150 euro, als je erop gaat staan
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:30 schreef neen het volgende:
Ik wil ook een zonnebrilmaar die zijn zo godse duur altijd
eerst maar eens een gewone bril kopen denk ik dan
Ik heb net wel even lesje 12 gelopendus overmorgen maar nummer 13. Ben benieuwd wanneer ik eindelijk 5K loop, vandaag ongeveer 2 minuutjes doorgewandeld op het eind omdat de les al klaar was en ik nog niet helemaal thuis was en wel meer dan 4K gelopen alleen de gemiddelde snelheid lag wel lager dan bij les 11.
Kwakseltje, wat netjes weer! En dat sprei is echt supergaaf!! ik wil ook leren haken, kan je niet een cursus geven?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:31 schreef kwakz0r het volgende:
hoi, ben weer thuis! was echt een hele fijne toffe film (ondanks dood en eng etc...) heb veel tegenvallende verhalen over the lovely bones gehoord, maar wij vonden hem alledrie geweldig. wel moet je echt van te voren het boek gelezen hebben om het te waarderen dachten we...
heb geen snoep gekocht, maar vriendinnetje had zak m en m's. heb twee kleine handjes gehad. dagtotaal uiteindelijk 1600 kcal.
en nu ben ik toch een beetje bleuh en huilerig dus ik ga aan een nieuw haakprojectje beginnen, met mn nieuwe wol. ik denk een deken voor op mijn bank! bestaand uit van die vierkantjes, zoiets als dit:
[ afbeelding ]
ik ben een sloddervos en een chaoot, dat doosje ben ik al kwijt voordat ik van de winkel thuis benquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben heel voorzichtig met mijn spullen. Ik zou mijn zonnebril telkens na gebruik netjes in het doosje doen
.
Dát wil ik zien!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Go Mark!
En go Phaidramamma!Hier zijn duimen en tenen in de aanslag om te duimen/tenen dat ze het volhoudt!
Je bent bijna op de helft!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:30 schreef neen het volgende:
Ik wil ook een zonnebrilmaar die zijn zo godse duur altijd
eerst maar eens een gewone bril kopen denk ik dan
Ik heb net wel even lesje 12 gelopendus overmorgen maar nummer 13. Ben benieuwd wanneer ik eindelijk 5K loop, vandaag ongeveer 2 minuutjes doorgewandeld op het eind omdat de les al klaar was en ik nog niet helemaal thuis was en wel meer dan 4K gelopen alleen de gemiddelde snelheid lag wel lager dan bij les 11.
Waarom kun je morgen niet op de fiets naar huis dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:34 schreef Phaidra het volgende:
Kudo's voor nachtwacht idd!!
Cali, ik heb geen verstand van snowboarden, sorry.
Ik twijfel of ik morgen op de fiets naar mijn moeder zal gaan. Ik zou dan eerst naar haar huis fietsen (ca. 17 km - ca. een uur?), dan langs het ziekenhuis (5 min.), daarna naar mijn werk (20 min.) weer naar het huis van mijn moeder (20 min.). Dan kan ik daar de fiets laten staan en van het weekend weer ophalen. Eén probleem: dit weekend wordt het niet zulk mooi weer. En een uur door de regen fietsen zie ik niet zo zitten.
Ik ben een weirdo, ik kan mn kleine tenen draaienquote:
Omdat zo'n 3 uur fietsen op 1 dag misschien iets te veel van het goede is als je normaal bijna niets aan sport doet. Bovendien ben ik anders pas om 20 uur thuis ipv 19 uur zonder te eten (Helaas moet ik langs mijn moeder om de honden uit te laten, anders had ik het wel gedaan denk ik).quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:36 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Waarom kun je morgen niet op de fiets naar huis dan?
Nu jij nogquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:27 schreef Viking84 het volgende:
Degene die als een idioot had gelopen en halfdood thuis kwam was mijn huisgenoot trouwens.
Die, dat moet ik zeggen, de tips van CF ter harte heeft genomen! Hij drinkt nu normale koffie ipv latte, hij kookt en er staan twee dozen muesli!. Hij luistert beter naar de slankies dan ik
.
Leuk project, welke kleuren ga je nemen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:31 schreef kwakz0r het volgende:
en nu ben ik toch een beetje bleuh en huilerig dus ik ga aan een nieuw haakprojectje beginnen, met mn nieuwe wol. ik denk een deken voor op mijn bank! bestaand uit van die vierkantjes, zoiets als dit:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Ik neem teveel hooi op mn vork, maar ben veel dingen aan het afronden nu dus kan er volgende week weer fris tegenaanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Behe, story of my life
Hoe staat het leven verders, Chico?
Te grote bindingen zorgen ervoor dat je bewegingen niet goed doorgegeven worden aan je board, en het dus veel moeilijker sturen wordt. Ik zou dan inderdaad zoeken naar andere bindingen. Losse verhuur is misschien wel mogelijk, maar meestal doen ze dat inclusief board. Is het board wel de juiste lengte?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:27 schreef _Calimero_ het volgende:
Ai, ik heb een geleend snowboard met bindingen die waarschijnlijk te groot zijn voor mij, is dat erg?en kan je in dat geval ook losse bindingen huren?
En ik moet nog een zonnebril scorenMorgenochtend! Maar ik wil ook perse fietsen morgenochtend!
Hmmm vroeg naar bed dus
Zo'n ding heb ik ookquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:38 schreef Ewelina het volgende:
Ah, zonnebrillen... ik moet eigenlijk nog een mooie op sterkte kopen. De enige die ik nu heb is een oerlelijk exemplaar van Hans Anders. Maar goed, hij is op sterkte en was maar 45 euro dus ik mag er niet over klagen.
Second thatquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een creativiteit en nijverheid hier zeg. Ik kan echt nog geen knoop aanzetten
.
Een beetje hetzelfde als jij!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:40 schreef Chicolate het volgende:
Ik neem teveel hooi op mn vork, maar ben veel dingen aan het afronden nu dus kan er volgende week weer fris tegenaan. Verder begint de benauwdheid af te nemen, wat wel fijn is met sporten. En ik ben afgevallen ipv aangekomen
. Wel prima dus
. En hoe is jouw leven, buiten dat je nu als een gek je deadline van kómende donderdag moet halen?
Gaat het wel lukken met al die vakken/cursussen die je doet deze periode?
Ja, nog 4,5 kgquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Een beetje hetzelfde als jij!Teveel hooi, te kleine vorken , maar het blok is bijna af! (zei zij hoopvol). Wat goed dat je bent afgevallen!
Moet er nog veel af voor je wedstrijden? In tijden van stress eet ik veelal minder netjes, I just can't be arsed
Valt tot nu toe nog mee! Ik heb wel zin in weer een sociaal leven hebben
Oh en ik ben een beetje zenuwachtig voor de kaakchirurg van vrijdag![]()
</mietje>
Het board komt volgens mij tot net boven mijn kin, of misschien tot mijn mond ofzo.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:40 schreef Chicolate het volgende:
Wat goed van de mama van Phaidra! Ik hoop dat ze het volhoudt.
[..]
Ik neem teveel hooi op mn vork, maar ben veel dingen aan het afronden nu dus kan er volgende week weer fris tegenaan. Verder begint de benauwdheid af te nemen, wat wel fijn is met sporten. En ik ben afgevallen ipv aangekomen
. Wel prima dus
. En hoe is jouw leven, buiten dat je nu als een gek je deadline van kómende donderdag moet halen?
Gaat het wel lukken met al die vakken/cursussen die je doet deze periode?
[..]
Te grote bindingen zorgen ervoor dat je bewegingen niet goed doorgegeven worden aan je board, en het dus veel moeilijker sturen wordt. Ik zou dan inderdaad zoeken naar andere bindingen. Losse verhuur is misschien wel mogelijk, maar meestal doen ze dat inclusief board. Is het board wel de juiste lengte?
Je zit dan wel te kijk dus als je dat vervelend vindt kun je beter die van 60 euro doenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:33 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb toen overigens wel een lippenstift gekocht van 19 euro, in een felrode kleur. Zal je tip dus proberen op te volgen PF, allen heb ik al redelijk volle lippen dus weet niet of dat bij mij gaat staan![]()
En verder dank voor de tips, dat van 45 euro bij de Bijenkorf klinkt wel goed!
Stom van de wedstrijd! Ik duim voor joequote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja, nog 4,5 kg. Ben alleen maar aangekomen in de tussentijd
. Maar ik weet niet of ik die wedstrijd nu nog wel kan doen. Door de benauwdheid heb ik nauwelijks kunnen trainen, ben mn conditie/lenigheid/techniek behoorlijk kwijt. Eerst dat opbouwen, en dan hopen dat ik het half mei weer terug heb.
Ik heb over een week of 4/5 weer tijd voor een sociaal leven, wat afspreken dan?En een beetje spanning is gezond, maar *knuf*
. Heb je al bedacht hoe het vriendje je moet gaan vertroetelen?
Vervelend zeg, dat je zo benauwd bent geweest! gelukkig gaat dat nu beter! Ik denk wel dat je je vorm snel weer terug hebt, als je eenmaal weer kunt trainen...!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja, nog 4,5 kg. Ben alleen maar aangekomen in de tussentijd
. Maar ik weet niet of ik die wedstrijd nu nog wel kan doen. Door de benauwdheid heb ik nauwelijks kunnen trainen, ben mn conditie/lenigheid/techniek behoorlijk kwijt. Eerst dat opbouwen, en dan hopen dat ik het half mei weer terug heb.
Ik heb over een week of 4/5 weer tijd voor een sociaal leven, wat afspreken dan?En een beetje spanning is gezond, maar *knuf*
. Heb je al bedacht hoe het vriendje je moet gaan vertroetelen?
O hier nog eenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:35 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik ben een sloddervos en een chaoot, dat doosje ben ik al kwijt voordat ik van de winkel thuis ben
Dan is het board misschien iets te lang. Ze houden meestal tot (net) onder de kin aan (mijn board is bijvoorbeeld 153 en ik ben zelf 176). Een te lang board is verder geen probleem, het is alleen een stuk lastiger bochten maken, er wordt meer van je techniek verwacht. Je kan er wel harder mee naar benedenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:57 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Het board komt volgens mij tot net boven mijn kin, of misschien tot mijn mond ofzo.
Hmm, ik ga zaterdagochtend heeeel vroeg weg, waar zou ik nog zo snel aan bindingen kunnen komen -voor niet al te veel geld?
O dat hebben mijn vrienden gedaan met m'n telefoon, ze vrezen dat hij niet neen-proof isquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:01 schreef P.F het volgende:
[..]
O hier nog eenMijn ouders hebben al weddenschappen afgesloten wanneer ik mijn nieuwe telefoon kwijt ben
Oh.. Hmmm... en ik ben nog maar een beginner, dus zo heel veel techniek heb ik al nietquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:02 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dan is het board misschien iets te lang. Ze houden meestal tot (net) onder de kin aan (mijn board is bijvoorbeeld 153 en ik ben zelf 176). Een te lang board is verder geen probleem, het is alleen een stuk lastiger bochten maken, er wordt meer van je techniek verwacht. Je kan er wel harder mee naar beneden. Heb in het begin zelf ook vaak op te lange/korte boards gestaan.
Goedkope bindingen moet je geluk hebben, ik had de mijne heel goedkoop bij Intersport, omdat ik er ook meteen een board bij kocht en het de laatste waren ofzo. Je bent met gemak 80 euro kwijt, dan kan je nog beter board + bindingen huren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |